Terry Ryan

  • 1 014
  • 3

Dingman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dingman+Helenius+Luodes
Jep! Kertokaahan Terry Ryanin tämänpäivän tilanne. On meinaa jotenkin surku katsoa Montrealin ensimmäisen kierroksen varauksen jähmettymistä WCHL-liigaan. Käytännössä Terry pelaa jo toista kokonaista kautta kyseisessä liigassa. Mies pärjäisi aivan varmasti NHL:ssä tänäpäivänä, mutta tuntuu vain siltä, että AHL-liigakin on jo karannut käsistä. On harmi jos tämän tasoisen pelaajan NHL ura jää tuohon kahdeksaan peliin. Tuntuu siltä kuin Terryllä olisi jokin suuremman luokan ongelma. En ole itse ainakaan mistään lukenut, että miehellä olisi mitään alkoholiongelmaa tai vastaavaa. Myös mitään suuremman luokan loukkaantumista Terryllä ei tiettävästi ole ollut. Tilastojen valossa Terry Ryanin pitäisi olla NHL:ssä vakio "poliisien" joukossa. Terry on myös pelaaja joka pystyy tekemään mukavasti pisteitä tappeluiden lomassa. WHL:ssä Terry pelasi 207 peliä tehden niissä 250 pistettä ja jäähymäärä oli 526. Pelit jatkuivat mukavasti Montrealin farmissakin (Fredericton). Siellä hän pelasi 126 peliä tehden 37 maalia ja antaen 45 syöttöä. Jäähymäärä oli 445 minuuttia. Mutta itse Montrealissa Terry ei saanut näyttömahdollisuuksia oikeastaan lainkaan. Tämän jälkeen hän yritti vielä pelailla kaudella 99-00 yhdessä AHL seurassa ja kahdessa IHL seurassa, mutta mies valui vääjäämättä Colorado Golg Kingseihin ja sitä kautta nykyiseen joukkueeseen Idaho Steelheadseihin.
Kirjoitelkaa tuoreet infot Ryanista ja pistäkäähän kommentteja kaverista.
 

Parker27

Jäsen
Suosikkijoukkue
-
Ehdottomasti NHL luokan pelaaja. Ei ole huono taitojen puolesta ja siksi minä olenkin ihmetellyt et miks mies on jumiutunut niin "alas" Hän osaa pelata ja tapella. Mutta ei kaikista voi tulla NHL pelaajia...ja tosiaan on harmi kun mies ei pelaa sellaisella tasolla mihin hänellä olis hyvät mahdollisuudet. Ehkä jossain toisessa seurassa hän olisi pärjännyt. Mut mä todella toivon et mies vielä nousisi ylös "suosta" :)
 

teemu_s

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liverpool FC, Montreal Canadiens
Terry Ryan ei pelaa NHL:ssä hyvin yksinkertaisesta syystä. Terry Ryan on niin paska että ei pääse pelaamaan. Siihen en ota kantaa että mikä meni pieleen. Houle onnistui polttamaan muutenkin koko joukkueen niin eipä yhden Terry Ryanin kohtalo siinä paina.

Hän kuului sarjaan, jossa Montrealin hyökkäystä yritettiin väkisin suurentaa mutta hommahan meni täysin käsille. Terry Ryan oli bust.
 

Cairns

Jäsen
Suosikkijoukkue
Miesten ringettemaajoukkue
Taidot olisivat ehkä riittävät 4.kentän rooliin, luistelijana mies olisi aivan ok NHL:ssä... iskuvoima ei ole tappava, siinä suurin syy sille miksi mies ei ole "pelkkä" gooni NHL:ssä. Tämän asian voi todeta jokainen itse katsomalla miehen tappelukokoelman. Myös hänen entinen joukkuetoverinsa Roman Vopat oli samaa mieltä kun häneltä Ryanista taannoin kysyin.

Montreal...the place where prospects turn into trash

-joku lehti joskus
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös