Täytyy myöntää, että vaikka edelleen haluan liigapassin tilausta jatkaa, koska vaihtoehtoja otteluiden näkemiseen ei ole, niin Telian touhu on saanut jopa minut harkitsemaan tilauksen lopettamista. Tämän tilanteen erikoisuutta korostaa se, että minä en moista harkinnut edes Urho TV:n aikana, enkä varsinkaan Ruudun aikana. Telian lähetykset ovat minulla toimineet pitkälti yhtä hyvin kuin Ruudun aikanakin toimi, mutta Telian käyttäytyminen asiakkaita kohtaan on se syy, miksi edes harkitsen tilauksen irtisanomista.
Puolustelin Teliaan pitkin kesää ja alkusyksyä, koska halusin antaa Telialle aidon mahdollisuuden näyttää, että miten se asiat lopulta hoitaa. Sanoin kuitenkin jo tuolloin, että jos homma lähtee väärään suuntaan, niin tulen kyllä antamaan kitkerää palautetta Telian suuntaan ja olen sitä myös tehnyt.
Jos nyt aletaan jopa minun kohdallani lähestymään sitä kynnystä, että harkitsen tilauksen irtisanomista, vaikka otteluiden katsomiseen olisi paljonkin kiinnostusta, niin puhutaan todella erikoisesta tilanteesta. Telia on ryssinyt hommat ihan totaalisesti ja minkäänlaista muutosta parempaan ei ole ollut näköpiirissä. Käytännössä jokaisella askeleella Telia tekee kymmenen isoa virhettä ja kohtelee asiakkaitaan kuin roskaa.
Olen tämän toiminnan johdosta jo irtisanonut muut palvelut, joita minulla oli Telialta tilattuna. En tiedä päädynkö liigaa lopulta irtisanomaan, mutta sinne suuntaan ollaan kuitenkin menossa.
Telian täytyy herätä tähän tilanteeseen ihan tosissaan, jos se ei halua, että sen koko liiketoiminta alkaa kärsimään merkittävällä tavalla tästä liiga-tuotteen ympärillä tapahtuvasta sähellyksestä johtuen.