Discoverylta tuli suoraan meili ainakin mulle jossa tää sanottiin.Oliko jollain lähdettä tälle Liigaoikeuksien poistumiselle Discoverylta? En äkkiseltään googlaamalla löytänyt mitään, mutta voi mennä vitutuksen aiheuttaman keskittymiskyvyn heikentymisen piikkiin.
Aukes ja pyöri mutta nyt seki meni pimeeks…EI aukea vaika klikkaa ottelua?
Sähköpostiin tuli viestiä alkuviikosta.Oliko jollain lähdettä tälle Liigaoikeuksien poistumiselle Discoverylta? En äkkiseltään googlaamalla löytänyt mitään, mutta voi mennä vitutuksen aiheuttaman keskittymiskyvyn heikentymisen piikkiin.
Ei ainakaan minulle tullut, toki ovat kuulemma menneet roskaposteihin.Tais tulla sähköpostia asiasta.
Tästä olis kyllä lisätietoa kiva saada.Oliko jollain lähdettä tälle Liigaoikeuksien poistumiselle Discoverylta? En äkkiseltään googlaamalla löytänyt mitään, mutta voi mennä vitutuksen aiheuttaman keskittymiskyvyn heikentymisen piikkiin.
On siellä se 42.95€/kk jos et halua nähdä mainoksia! :pTäälläkin mennyt ihan ohi, että discoveryltä loppuu oikeudet. Onko toi mtv katsomo+ urheilu 36,95€/kk ainut vaihtoehto tämän jälkeen liigapelien katseluun?
Helmikuun loppuun asti pitäisi näkyä pelitSiis mitä helvettiä senkö takia, että oikeudet poistuu ei näy nyt liigamatsit ? Ei ole tullut ainakaan allekirjoittaneelle mitään tietoa asiasta, massit kyllä tililtä tottakait normaaliin tapaan hävinneet !
Tämän kuun lopussa pitäis vasta mutta eipä näy nytkään. Vitun tissikoveriSiis mitä helvettiä senkö takia, että oikeudet poistuu ei näy nyt liigamatsit ? Ei ole tullut ainakaan allekirjoittaneelle mitään tietoa asiasta, massit kyllä tililtä tottakait normaaliin tapaan hävinneet !
Kiitos, että olet discovery+-tilaaja.Oliko jollain lähdettä tälle Liigaoikeuksien poistumiselle Discoverylta? En äkkiseltään googlaamalla löytänyt mitään, mutta voi mennä vitutuksen aiheuttaman keskittymiskyvyn heikentymisen piikkiin.
Piti penkoa, ja joo tosiaan roskapostista löytyi tieto. Googlettamalla ei löytynyt asiasta mitään, ainakaan pikaisella haulla.Discoveryltä tuli sähköpostia joka meni roskapostiin että oikeudet loppuu tämän kuun lopussa. Kysyin asiaa suoraan sieltä ja niin on. Näköjään loppunut jo kun ei näy
Joo ei ole täänekään tullut spostia discoveryltä.Kiitos runsaista vastauksista. Mitään sähköpostia itselleni ei ole tullut eikä löydy roskapostikansioistakaan. Voiko joku referoida viestin tänne?
Mulla pamahti jo. Oon tässä pommittanut discoveryn Instagramin kautta johon vastaavat yleensä heti. Nyt ei mitään. Saatanan tunaritEihän näihin juustopäihin saa ees yhteyttä. Ai saakeli, kuten joku mainitsi niin taitaa ittelläkin ihan just pamahtaa aortta tähän vitutukseen.
Mutta onhan niitä matseja jo tässä kuussa näkynyt.Aikamoinen kusetus jos oikeasti ei näy helmikuussa enää pelit, pakkohan tuosta on rahat pyytää takaisin.
Mutta onhan niitä matseja jo tässä kuussa näkynyt.