Telia / MTV – Liigan uusi koti

  • 3 492 578
  • 21 746

Strongbow

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko Rauma
Viivi oli muuten minun mielestä ihan best haastattelija kun haastatteli sitä lappalaista. Hienosti asetetut kysymykset jne. Moni ei tykkää, mä tykkäsin!
 

ElmerMoody

Jäsen
Suosikkijoukkue
✦ IFK ✦
Olen ollut suht tyytyväinen Telia TV:n asiakas. Pistän matsin pyörimään kännykästä ja peilaan Apple TV:hen, ei ongelmaa. Eilen alkoi kuitenkin yhteys kännykän ja Apple TV:n välillä pätkiä ja tänään teki samaa enkä keksinyt mistä johtuu. Totesin sitten että parempi varmaan siirtyä CMorelle niin saan soitettua suoraan Mac Ministä joka on telkkarissa kiinni (onnistuu Telia TV:n sivuiltakin mutta peilatessa kuvanlaatu on paljon parempi). Irtisanoin Telian (tietenkin joudun maksamaan koko kuukauden kun Liigakausi ehti jo alkaa, huoh..), tein CMore tilauksen, avasin matsin ja huomasin että kuva tökkii. Päätin peruuttaa tilauksen, mutta en löytänyt peruutusvaihtoehtoa, vain irtisanomisen. CMoren chatti auki ja kysymään että miten saa peruttua. Sieltä asiakaspalvelija vastaa että tarkistaa tietoni. Siinä sitten odottelua noin 15 minuuttia, jonka aikana keksin mistä tuo alkuperäinen ongelmani johtui ja sain Telialta matsin pyörimään niin kuin aina ennenkin, hyvällä laadulla. Vihdoin CMoren chatti vastaa ja sanoo että en voi perua tilaustani, koska olen ”avannut tuotteen”. Siis mulla oli matsi käynnissä ehkä noin 2 minuuttia, jonka aikana totesin että tökkii ja laitoin kiinni. Nyt tuo tuote on ilmeisesti niin kulunut ettei ole enää palautuskelpoinen.. huhhuh. Ymmärrän tottakai että tässä yritetään estää väärinkäytöksiä, ettei ilmaiseksi katsottaisi matseja ja sitten aina peruttaisi, mutta mulla oli tosiaan matsi käynnissä 2 minuuttia. Aloitin chatin noin 5-10 min sen jälkeen kun olin tehnyt tilaukseni, niin millään en voinut olla ehtinyt hyväksikäyttämään tuota palvelua ilmaiseksi..

Nyt mulla on sitten samaan aikaan kuukaudeksi päällä CMore 34,95€ ja Telia 22,95€. Molemmat on irtisanottu mutta molemmista maksan koko kuukauden. Telian irtisanomisen ehkä perun kun lähti toimimaan, mutta sekin pitää tehdä asiakaspalvelun kautta.

Hyvin meni. Ja tän sekoilun aikana IFK:ta raiskataan jäällä kakkoseen minkä keretään. Pitäisköhän jättää vaan irtisanomiset voimaan..
 

mig24

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Nyt täytyy kyllä sanoa etten löydä koko Lukko-Ässät peliä discoveryn softasta. Näkyykö muilla?
 

regularflex

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Ei näy Lukko-Ässät peliä Discoveryssä täälläkään valittavana
 

RauMan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Detroit Red Wings
Sama homma täällä. Mitä pirua?
 

mig24

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Satakunnan derby menossa ja koko ottelua ei ole tarjolla! Vai alkaako se tästä Hockey Night Live ottelusta kun Lauri Mikkola saadaan haastateltua? Tunarit.
 

SergeiK

Jäsen
Suosikkijoukkue
pelaajamarkkinoiden varteenotettava vaihtoehto
Ompa syvältä tuo YV:n kuvaaminen maalin (ja tolpan) takaa kapeasektorisella kameralla.
Jos puhut Raksilan kuvauksesta niin en voisi olla enemmän eri mieltä.

Kuvakulma antaa illuusion että olisi itse fanikatsomossa.

Toki jos et sellasta pidä...
 

Raimoton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Philadelphia Flyers, La Albiceleste
Discovery+ aika pohjanoteeraus, että avausviikkoon pari kunnon sähläystä.
 

Karhunkulta

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Skellefteå AIK
Mikä homma tää on? :D Tämmösestä ei paljoa ollut puhetta discoveryä ostettaessa, että Telia voi näyttää tiettyjä pelejä yksinoikeudella.

Vaikuttaa kunnon ”reilukerho”-meiningiltä :D Ehkä parempi olla ite hankkimatta mitään paketteja, kun kaikki urheilu on näin pirstottu eri paikkaan, että jopa saman liigan tietyt pelit pirstaloidaan tietyille palveluntarjoajille.
 

Nelfor

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Siis eikö viime kaudella Discoveryn kautta nähnyt kuitenkin kaikki pelit? En ainakaan muista, että olisi ollut tämän kaltaista puhetta viime kauden aikana.
 

SergeiK

Jäsen
Suosikkijoukkue
pelaajamarkkinoiden varteenotettava vaihtoehto
Eikö fanikatsomosta näe kuin 15 asteen sektorin?
Jos olet kentän tasossa niin tuo Raksilan kuva mimikoi aika hyvin sitä miltä se näyttää

Olen hämmentynyt. Puhummeko samasta kamerasta? Minun vaikea kuvitella että joku preferoisi viime kausien Streamteamin zoomi-helvetti-hullun-mulkku-kuvausta siihen mitä nähtiin tänään Kärpät-JYP pelissä
 

Raimoton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Philadelphia Flyers, La Albiceleste
Eivät kuulemma näytä tätä peliä ollenkaan, Telia näyttää yksinoikeudella kysyin Mesessä, ei juma….
Siis kyllähän tuosta kusetuksesta pakko saada jo fyrkat takaisin, kun mainsotavat Telian Liigapassia ja kaikki ottelut nähtäväksi :D

Apinaa koijataan....
 

TheSirPena

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pentti Matikainen
Ai Pumpasen Viivi on liittynyt CMoren tiimiin. Olin hänen kanssaan samalla ”luokalla” lukiossa. Ei minulla ihmisenä häntä vastaan mitään ole, mutta jotenkin ei sovi telkkariin. Jotenkin ylipirteä. Suvi vie 100-0.
 

Raimoton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Philadelphia Flyers, La Albiceleste
Tämä Lukko-Ässät matsin puuttuminen Discoverystä on kyllä yksi farssi. No, pitääpä vaatia rahat takaisin, sillä tuote ei ole sitä, mitä on luvattu.
Ja tämä vahvasti kaikille. Meneehän tuo ihan kusetuksen puolelle. Kuva kertoo.
 

Liitteet

  • Screenshot_20210911-185206.jpg
    Screenshot_20210911-185206.jpg
    109,7 KB · kertaa luettu: 279

SergeiK

Jäsen
Suosikkijoukkue
pelaajamarkkinoiden varteenotettava vaihtoehto
Jos Discovery ei näytä kaikkia JYPin pelejä niin luonnollisesti irtisanon paketin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös