Telia / MTV – Liigan uusi koti

  • 3 449 372
  • 21 562

Tshekki77

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, HJK, Maajoukkue (lajista riippumatta)
Vittu mitä tunareita siellä CMorella!!! Koko kauden maksaa palvelusta ja sitten kun kausi ratkeaa, niin eipä livekuva enää näy. Saatana! Saako koko kaudesta rahat takaisin..

No onneksi laskutuskausi oli katkolla 6. päivä, et palvelu enää kolme päivää päällä.
 

Wenzel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lahden Pelikanat
Tästä hävettävästä kyykkäämisestä hyvityksenä CMore voisi pitää huolen, että kauden lopuissa peleissä ei enää kertaakaan, siis kertaakaan, selostuskopissa ole nimet Mertaranta ja Saukkonen. Ja mieluusti jatkaa tätä samaa linjaa myös ensi kaudelle.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Onhan tuo nyt sinänsä aika jäätävää kun minulla ei tämän C Moren nettiversionkaan kanssa ole mitään ongelmia ollut oikeastaan koskaan niin nyt sitten tällaiseen paikkaan meni koko paska täysin solmuun. Pimeniköhän myös esim. kaapeli-tv:n puolella vai oliko tämä nyt pelkästään netissä oleva häiriö?
 

Päätykiekko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaikki vakavasti otettavat organisaatiot.
Aivan anteeksiantamatonta toimintaa. Näin voi käydä runkosarjassa, mutta ei nyt saatana enään välierissä. Jengi ei pääse hallille ja sitten ei näe peliä edes televisiosta. Ei näin voi vaan käydä, ei vaan voi. Mukava kuulla mita paskaa sieltä selitetään ja kerrotaan syyksi. Kai siellä joku kaivinkone on taas ollut hommissa ja pistänyt kaapelin poikki. Aivan uskomatonta paskaa.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Onhan tuo nyt sinänsä aika jäätävää kun minulla ei tämän C Moren nettiversionkaan kanssa ole mitään ongelmia ollut oikeastaan koskaan niin nyt sitten tällaiseen paikkaan meni koko paska täysin solmuun. Pimeniköhän myös esim. kaapeli-tv:n puolella vai oliko tämä nyt pelkästään netissä oleva häiriö?

Minulla ainakin pimeni sekä kaapelikanavat että myös nettikanavat. Voihan perkele! Ei tätä edes hyvitetä kovin helpolla, ei ainakaan millään muutamalla eurolla. Näin tärkeässä paikassa lähetys poikki. Ei saatana, ei voi olla todellista.
 

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Olkun ykkös-yv: Stenkku-Tare-Repo-Janrikki-Morand
Ensisijaisesti olen kiitollinen, ettei katkennut 10min aiemmin, mutta onhan tämä sen luokan penailua, että reklamaation tekeminen on lähes kansalaisvelvollisuus.

Ja Järvelältä voisi joku kysyä, miksi peliä jatkettiin, vrt se ed.mainittu palohälytysesimerkki.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: EP34

haepis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tuomarit, KooKoo, Red Wings
Sattuipa katko paskaan paikkaan. Valitettavasti sopimusperusteisiin hyvityksiin ei liene perusteita. Ilmoitelkaa ihmeessä, mitä hyvitetään, jos käytte vaatimassa.
 

Individual

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Suomi, KTP
Aika kovaan paikkaan tosiaan tuli hikka, kun koko kauden aikana on toiminut niin hyvin, tai oikeastaan virheettömästi ainakin Discovery plussalla. Oli syy sitten mikä tahansa, niin tämä EI saa toistua finaaleissa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös