Telia / MTV – Liigan uusi koti

  • 3 478 794
  • 21 693

lahts

Jäsen
Suosikkijoukkue
La’Hest
Itse sain hyvänmielen eleenä ja koska ollut niin kauan tilaaja, pari viikkoa katseluaikaa CMoreen kun hyvityksiä kyselin heidän aspasta. Tilaus Total+
Saman sain minä mutta mitä sillä oikeasti tekee?
Noissa paketeissa ei ole minulle muuta katsottavaa kuin liiga ja Formulat + satunnaisesti futista ja SHL;ää.
Kun kausi loppuu niin paketti menee välittömästi irtisanotuksi. Ei siinä paljoa sillä parilla ylimääräisellä viikolla siis tee Kun mitään katsottavaa ei tule.
Kahden viikon ”ylimääräisellä” Sarjat, Leffa tarjonnalla ei ole itselle mitään hyötyä.
 

Zeta03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, sympatiat KooKoo
Telialla ei pääse edes chattiin läpi :)

Reilu puoli tuntia jonoa chatissa ja nyt on Liigapassi lopetettu. Katsotaan tarvitseeko tänä vuonna avata mitään uutta
 

teemu73

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Reilu puoli tuntia jonoa chatissa ja nyt on Liigapassi lopetettu. Katsotaan tarvitseeko tänä vuonna avata mitään uutta

Minä lopetin Liigapassin muutamalla klikkauksella tuolta "Minun Telia" -sivuston kautta. Palaan asiaan ehkä ens kaudella, jos hyvä tarjous tulee. Tuskin tilaan keväällä, Ässien kausi kun taisi jo mennä vituiksi.
 

Zeta03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, sympatiat KooKoo
Minä lopetin Liigapassin muutamalla klikkauksella tuolta "Minun Telia" -sivuston kautta.

Minulla ei onnistunut kun passi oli sidottuna laajakaistaan, ainoa vaihtoehto oli "ota yhteyttä asiakaspalveluun" ja asiakaspalvelija kävi irroittamassa sen. Meni ehkä puoli tuntia niin oli kadonnut kanavalistasta
 

Venkula

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Kannattaa myös kokeilla facebookin messengeriä jos koittaa saada yhteyttä esim Teliaan. Vastaavat yllätävän nopeasti eikä tartte puhelimen päässä notkua!
 
Suosikkijoukkue
Ässät, SaiPa, Ketterä
Ei tuosta nyt ota vieläkään ota selvää mitä hyvittävät, jos jo näkyvät nuo kaikki. Tuskin vittu yhtään mitään koska on Telia. Menisi konkurssiin koko paska.

Eikö asiakkaan oikeus ole katsoa sitä mistä maksaa? Ei sinne nyt voi "korvaukseksi" heittää jotain heidän paska ohjelmiaan. En tiedä kumpi on enemmän kujalla liiga vai telia. Molemmat yhtä perseestä. Vituttaa.

Laskun nuo kusipäät kyllä osaavat lähettää!
 

haepis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tuomarit, KooKoo, Red Wings
Ei tuosta nyt ota vieläkään ota selvää mitä hyvittävät, jos jo näkyvät nuo kaikki. Tuskin vittu yhtään mitään koska on Telia. Menisi konkurssiin koko paska.

Eikö asiakkaan oikeus ole katsoa sitä mistä maksaa? Ei sinne nyt voi "korvaukseksi" heittää jotain heidän paska ohjelmiaan. En tiedä kumpi on enemmän kujalla liiga vai telia. Molemmat yhtä perseestä. Vituttaa.

Laskun nuo kusipäät kyllä osaavat lähettää!
Miksi pitäisi hyvittää tässä kohtaa yhtään mitään? Liiga laskutetaan niiltä kuukausilta kun sitä pelataan (joulukuussa pelattiin) ja Liigan aikeissa on pelata täysi runkosarja.

Toki myöhemmin, jos kokonaisia kuukausia menee ohi ja/tai pelimäärät putoavat, on hyvityksille aihetta.
 

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Ja suorat ottelulähetyksethän ovat vain pieni osa Liiga-tuotetta. Siellähän on lukematon määrä ottelutallenteita, klippejä ym arivallinsisältöä.
Vähän samalla periaatteella siis kuin jos vuokrakämpästä olisi 2,5m2 kylppäri pois käytöstä niin saat sen pinta-alan mukaisesti alennusta vuokrasta, eli vaikkapa 50m2 kämpästä 5%. Hähää.
Telian puolella taitaa olla viime kaudenkin pelit arkistossa, eli hyvitysperuste on häviävän pieni.
 

haepis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tuomarit, KooKoo, Red Wings
Kun runkosarja kerran aiotaan pelata täysimääräisenä loppuun ja kaikki pelit näyttää, miksi Telian kuuluisi hyvittää mitään? Jos tästä kuukaudesta, kun pelejä oli vain kahtena päivänä, hyvitetään vaikka puolet, veloitetaanko tuo summa teidän logiikalla takaisin niinä kuukausina, kun pelejä on enemmän, vai miten homma toimii?

Mulle ei oikein aukea tämä hyvityslogiikka. Eri juttu toki sitten, jos kausi peruuntuu tai pelimäärää vähennetään.
 

Olbertson

Jäsen
Suosikkijoukkue
NATO, Leijonat, Kärpät
Toimisikohan Telialla faxi?

Voi olla, että eivät ole saaneet vielä järjestelmiään sille asteelle. Sen sijaan olen lähes varma, että kirjeposti omin käsin vietynä on se varmatoimisin ja nopein tapa. Sähköpostikin saattaa toimia, jos vain Telian antennit on suunnattu oikein, wifi on oikealla taajuudella, käyttämäsi selain on hyvinvarustettu (lue: ei kovin uusi), tietoturvasi on low modessa, eikä valita että selainpluginien eräpäivä on mennyt jo vuosia sitten, ja lisäksi tekstisi on UTF-8 -muodossa.
 

Proffa_20

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Chicago Blackhawks & FC Bayern München
Ei suoranaisesti liity Liiga kiekkoon, mutta nyt kun Liiga on tauolla, saavat SHL:n ystävät nauttia nyt monesta suomeksi selostetusta ottelusta ja jopa muutamasta studiopelistäkin. Kelpaa ainakin itselle! Hyvää reagointia C Morelta tuoda lisätarjontaa katsojille.

 

Neely

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Kings ,Englanti, Blaugrana&C.D. Santa Clara
Ei suoranaisesti liity Liiga kiekkoon, mutta nyt kun Liiga on tauolla, saavat SHL:n ystävät nauttia nyt monesta suomeksi selostetusta ottelusta ja jopa muutamasta studiopelistäkin. Kelpaa ainakin itselle! Hyvää reagointia C Morelta tuoda lisätarjontaa katsojille.

No perjantai! Meneehän se tuokin. Pitääpä kerrankin katsella SHL-pelejä. Normaalisti ei aika muulta kiekolta noille riitä.
 

hockey10

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Mietin tässä kanssa, että onko tuo Telialle suoraan vittuilu ja haukkuminen mukavaa ajanvietettä osalle, kun aina sitä pitää harrastaa?

Tällä tietoa Liiga pari viikkoa tauolla. Ja tosiaan niiltä kuukausilta laskutetaan, kun pelataan = myös joulukuussa pelattiin. Ja jos tämä laskutus on ongelma, Telia antaa poikkeuksellisesti irtisanoa kanavapaketin ilman irtisanomisaikaa. Ilman pakollista syytä, avasi Telia Cmoren sisällöt Liigapassin tilaajille.

Ja sitten vielä; asiakaspalveluun ei pääse läpi? No, suurin osa voi lopettaa tilauksen omilta sivuilta parilla klikkauksella ja kyllä niitä yhteydenottotapoja on muitakin, kun puhelinaspa. Jos se juuri sillä hetkellä sattuu ruuhkainen olemaan etkä ehdi paria minuuttia kauempaa odottaa, kokeile Facebookin yv:tä, Telian chattia, yhteydenottopyyntöä... Aina olen yhteyden Teliaan saanut (melko helposti).

Kiitos, kun sain avautua.
 

Nelfor

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Ilman pakollista syytä, avasi Telia Cmoren sisällöt Liigapassin tilaajille.
Minua sylettää tämä, koska Total+ tilaajille ei tarjota mitään, joka eriarvoistaa asiakkaita. Vieläpä siten, että vähemmän maksavat asiakkaat saavat etua, mutta enemmän maksavat eivät saa mitään. Päädytään tilanteeseen, jossa halvempien pakettien tilaajilla näkyy sama sisältö kuin kalliimpien pakettien tilaajilla.

Asiakkaita tulisi kohdella tasavertaisesti näissä tilanteissa.

Muutoin ei oikeastaan suurta valittamisen aihetta olisikaan.
 

Glove

Jäsen
Minua sylettää tämä, koska Total+ tilaajille ei tarjota mitään, joka eriarvoistaa asiakkaita. Vieläpä siten, että vähemmän maksavat asiakkaat saavat etua, mutta enemmän maksavat eivät saa mitään. Päädytään tilanteeseen, jossa halvempien pakettien tilaajilla näkyy sama sisältö kuin kalliimpien pakettien tilaajilla.

Asiakkaita tulisi kohdella tasavertaisesti näissä tilanteissa.

Muutoin ei oikeastaan suurta valittamisen aihetta olisikaan.
No oletko kysynyt hyvitystä? Tuote ei vastaa tilattua, joten kuluttajalla on oikeus hyvitykseen.
 

Olbertson

Jäsen
Suosikkijoukkue
NATO, Leijonat, Kärpät
Mietin tässä kanssa, että onko tuo Telialle suoraan vittuilu ja haukkuminen mukavaa ajanvietettä osalle, kun aina sitä pitää harrastaa?

Auts. Teliahan voi loukkaantua, silläkin on tunteet.

Näissä haukuissahan ei ole mitään perää, eihän? Loistavasti on hommansa hoitanut ihan alusta saakka?

Vittuiluhan on tunnetusti taitolaji. Sekin on taitolaji, ettei koe henkistä pahaa oloa ja loukkaannu siitä että joku kritisoi ei-henkilö-oikeussubjektia. Varsinkaan jos tämä on tullut isoilla puheilla ja rintaa röyhistellen liigafanien apajille ja vetänyt sitten täysin vihkoon pari vuotta.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös