Telia / MTV – Liigan uusi koti

  • 3 451 294
  • 21 569

Janatuine

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pohjoinen
Niin kuin aiemminkin olen kirjoittanut. Illassa kaksi ottelua, Saipa Kalpa matsista tuli pelkät maalit. Ifk Kookoo pelistä tuli huippuhetket.

Mikäköhän juttu on, ettei näihin panosteta samalla tavalla...
Jos eo ollu huippuhetkiä ku vaan toisessa? Tai sitten ohjaamossa katotaan kummalla pelillä on enemmän mediaseksikkyyttä ja kumarretaan sinne ja pyllistetään toisaalle
 

Henkka40

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Ketut
Onko muilla ruvennu kuvanlaatu heittelemään? Viimeset 3 peliä mitä katsonut niin vähän väliä kuvanlaatu tippuu. Kärppien pelit siis kyseessä. Kuvanlaatu on todella hyvä silloin kun se toimii parhaalla mahdollisella resoluutiolla, mutta ei tuota pikselimössöä viittis katsoa.

C-moren televisio äppi käytössä ja muuta liikennettä verkossa ei ole.
 

Glove

Jäsen
Onko muilla ruvennu kuvanlaatu heittelemään? Viimeset 3 peliä mitä katsonut niin vähän väliä kuvanlaatu tippuu. Kärppien pelit siis kyseessä. Kuvanlaatu on todella hyvä silloin kun se toimii parhaalla mahdollisella resoluutiolla, mutta ei tuota pikselimössöä viittis katsoa.

C-moren televisio äppi käytössä ja muuta liikennettä verkossa ei ole.

En ainakaan tänään ole huomannut, mutta viime pelissä kyllä.
 

Nelfor

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Onko muilla ruvennu kuvanlaatu heittelemään? Viimeset 3 peliä mitä katsonut niin vähän väliä kuvanlaatu tippuu. Kärppien pelit siis kyseessä. Kuvanlaatu on todella hyvä silloin kun se toimii parhaalla mahdollisella resoluutiolla, mutta ei tuota pikselimössöä viittis katsoa.

C-moren televisio äppi käytössä ja muuta liikennettä verkossa ei ole.
Eipä ole heitellyt. Eihän verkkoon muuta liikennettä tarvitse, jos oma yhteys on muuten epävakaa. Millainen nettiyhteys on käytössä?
 

Henkka40

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Ketut
Eipä ole heitellyt. Eihän verkkoon muuta liikennettä tarvitse, jos oma yhteys on muuten epävakaa. Millainen nettiyhteys on käytössä?

Langaton 300 meganen netti. Piuhalla menee sitten televisioon yhteys. Eihän se vakain mahdollinen oo, mutta se tässä nimenomaan ihmetyttää kun alkukaudesta toimi kuin unelma. On tämä silti parempi kuin viime kauden Telian kuva eli eteenpäin on menty!
 

Nelfor

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Langaton 300 meganen netti. Piuhalla menee sitten televisioon yhteys. Eihän se vakain mahdollinen oo, mutta se tässä nimenomaan ihmetyttää kun alkukaudesta toimi kuin unelma. On tämä silti parempi kuin viime kauden Telian kuva eli eteenpäin on menty!
Eli ilmeisesti 4G? Tätä vähän epäilinkin. Kun kyse on mobiiliyhteydestä, niin teoreettisella maksiminopeudella ei paljoa tee, kun ne yhteydet ovat aina jossain määrin epävakaita. Siellä voi herkästi olla myös operaattorilla jotain vikaa, joka vaikuttaa yhteyden vakauteen ja nopeuteen eri päivinä.
 

Nati

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Eetu Liukas
Onko niin että DPlaylla ei voi otteluita katsoa muuten kuin suorana? Eli tallennetta ei ole?
 

madeOFspade

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Onko muilla ruvennu kuvanlaatu heittelemään? Viimeset 3 peliä mitä katsonut niin vähän väliä kuvanlaatu tippuu. Kärppien pelit siis kyseessä. Kuvanlaatu on todella hyvä silloin kun se toimii parhaalla mahdollisella resoluutiolla, mutta ei tuota pikselimössöä viittis katsoa.

C-moren televisio äppi käytössä ja muuta liikennettä verkossa ei ole.

Kokeilin tänään ensimmäistä kertaa tuota Cmoren televisio äppiä. Muutaman kerran tuli kuvaan jotain häikkää ja sellainen fiilis jäi, että aiemmin cmore luurilta chromecastin kautta on ollut parempi.

Täytyy testata vielä uudestaan, jos sama toistuu niin palaan takaisin chromecastiin.
 

Goner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, NHL
Onko muilla ruvennu kuvanlaatu heittelemään? Viimeset 3 peliä mitä katsonut niin vähän väliä kuvanlaatu tippuu. Kärppien pelit siis kyseessä. Kuvanlaatu on todella hyvä silloin kun se toimii parhaalla mahdollisella resoluutiolla, mutta ei tuota pikselimössöä viittis katsoa.

C-moren televisio äppi käytössä ja muuta liikennettä verkossa ei ole.

Ei ainuttakaan pikselöitymistä, pätkimistä tai mitään vastaavaa koko kauden aikana, olen katsonut kaikki Kärppien peli Cmore tv-apilla.

Mutta, mikä tv sulla on? Itsellä vuoden 2015 Sony, eli AndroidTv.

Samsungin töllöissä on ollut ongelmia appien kanssa mitä kavereilta olen kuullut...
 

KiekkoMes

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Detroit Red Wings, KuPS
KalPa-Lukko lehdistötilaisuudessa aika hiljainen tunnelma
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: L4E

Lukko8

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Onko se nyt ylivoimainen tehtävä saada äänet tuohon KalPa-Lukko lehdistötilaisuuteen? Hohhoijaa taas...
 

Useful Idiot

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Jälkilähetys ainakin tilttaa jatkuvasti ja Houstonia huutaa. Sivun refreshauksen jälkeen oltiinkin jo livetilanteessa. Onneksi ei tulosta nähnyt ja ottelun katsomisen säätäminen jatkuu.
 

peekay

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Montreal Canadiens & #11
Osaako joku neuvoa miten voi katsoa Liigaa jos asuu ulkomailla?

Olin syksyllä suomessa ja hankin CMore liigapaketin mutta nyt kun olen takaisin ulkomailla niin verkkosivut geoblokkaavat lähetyksen.

Telian kanssa oli viimevuonna myös säätöä koska piti olla kirjoilla suomessa jotta pystyi tilaamaan liigan mutta kunhan sen selvitti niin pystyi katsomaan lähetyksiä ulkomailla.

Nyt vähän pelottaa jos cMOre on laittanut jonkun supereston päälle.

Anyways osaako joku neuvoa? Kiitos paljon jos joku voi auttaa...
 

Nelfor

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Osaako joku neuvoa miten voi katsoa Liigaa jos asuu ulkomailla?

Olin syksyllä suomessa ja hankin CMore liigapaketin mutta nyt kun olen takaisin ulkomailla niin verkkosivut geoblokkaavat lähetyksen.

Telian kanssa oli viimevuonna myös säätöä koska piti olla kirjoilla suomessa jotta pystyi tilaamaan liigan mutta kunhan sen selvitti niin pystyi katsomaan lähetyksiä ulkomailla.

Nyt vähän pelottaa jos cMOre on laittanut jonkun supereston päälle.

Anyways osaako joku neuvoa? Kiitos paljon jos joku voi auttaa...
VPN-palveluilla tuo voi onnistua, mutta niitäkin C More varmasti yrittää estää. Kysehän ei ole siitä että C More haluaisi estää ulkomailla näkymisen, mutta heidän on lain mukaan niin tehtävä.

Eli VPN-palvelulla yhdistetään Suomeen, jolloin C More luulee, että kyseinen kone on Suomessa. Itse suosimani VPN on Cyberghost, mutta paljon muitakin löytyy. Kaikki kunnolliset ovat yleensä maksullisia.
 

Tinke-80

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Haukat
Onko muita Telia TVn joukkuepassin tilaajia joille Telia ei ole vielä laittanut laskua? Itse tässä odotellut että mikä päivä sellainen sähköpostiin tulisi, ei ole näkynyt. Eikä näy Telian palvelussakaan.
 

Nelfor

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Onko muita Telia TVn joukkuepassin tilaajia joille Telia ei ole vielä laittanut laskua? Itse tässä odotellut että mikä päivä sellainen sähköpostiin tulisi, ei ole näkynyt. Eikä näy Telian palvelussakaan.
Telia laskuttaa jälkikäteen ja laskutus alkoi lokakuussa, joten eipä tuossa ole mitään ihmeellistä. Parin viikon sisällä pitäisi tulla.
 

Ronikki73

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks
Onko muita Telia TVn joukkuepassin tilaajia joille Telia ei ole vielä laittanut laskua? Itse tässä odotellut että mikä päivä sellainen sähköpostiin tulisi, ei ole näkynyt. Eikä näy Telian palvelussakaan.
Jep, mulle tuli lasku, vaikka panin keväällä poikki, ja nyt ei ole mitään lätkäkanavaa, kun ei ole viittiny ottaa, kun tiedä miten tuon ronan kanssa käy...
Edit:
Ja joudun maksaamaan tuon vatun laskun, vaikka en ole käyttänyt ja panin sen poikki keväällä...
Paska pulju, ei ollut ensimmäinen kerta, kun Telia/Soneran kanssa olen joutunut maksamaan tyhjästä...
Edit2: Ja eikun paranee, tulee vielä uusi lasku, enkä pysty edes nyt katsomaan, vaikka minulla on nyt "tilaus" päällä...
Paljon rumia sanoja...
 
Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös