Telia / MTV – Liigan uusi koti

  • 3 450 131
  • 21 565

Venkula

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Mitä palstalaiset mieltä Ismo Lehkosesta? Itse en oikein jaksa kyseisen herran analyyseja ja kommentteja kuunnella. Tosin varmasti tietää kiekosta paljon enemmän kuin allekirjoittanut!
 

Nopsajalka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tuto Hockey, Tampereen Ilves
Mertsi on kyllä niin raskasta kuunneltavaa että huhhuh. Miten voi lausua samassa pelissä saman pelaajan nimen kahdella eri tavalla. Aluksi oli oikeaoppisesti Bohm mutta pelin puolenvälin jälkeen Beem.
Ja myös Muuttin on kova antamaan matalia laukauksia jotka ovat muikuissa.
Myötähäpeä on suuri.
 

dohf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Telialta tuli tännekin spämmikansioon viesti joukkuepassin muuttumisesta liigapassiksi hinnan noustessa 22,90€:n 1.1.2021 alkaen. Kyse ei ole edes rahasta, en vain saa sillä kolmella eurolla yhtään mitään lisää, joten taidanpa lopettaa tuonkin tilauksen. Mikä on päivän tieto, vieläkö 30vrk irtisanomisilmoitus on voimassa vai loppuuko laskutus ja näkyminen hiiren klikkaukseen?

C Morea en ala tilaamaan, sarja- ja elokuvatarjonta on niin järkyttävää paskaa, että sovelluksen pitämisestä puhelimessa pitäisi saada jotain korvausta (oli 3kk syksyn ilmaistarjouksena, ei ensimmäistäkään katsottua ohjelmaa).
 

Ziege

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Middlesbrough, Pens, Pirates, Steelers
C Morea en ala tilaamaan, sarja- ja elokuvatarjonta on niin järkyttävää paskaa, että sovelluksen pitämisestä puhelimessa pitäisi saada jotain korvausta (oli 3kk syksyn ilmaistarjouksena, ei ensimmäistäkään katsottua ohjelmaa).
Ota se C More Sport paketti niin ei tuu sarjat ja leffat mukaan. Champparit, La Ligat yms tosiaan mukana ja hinta tais olla 2€ Liigapassin päälle.
 

tuulis2

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Mitä palstalaiset mieltä Ismo Lehkosesta? Itse en oikein jaksa kyseisen herran analyyseja ja kommentteja kuunnella. Tosin varmasti tietää kiekosta paljon enemmän kuin allekirjoittanut!
Ismo Lehkosen kommentit mm. kirosanojen keralla Kärppien pelipaidoista ovat jääneet meikäläisen kovalevylle. Viime lauantain kommentointi Kärppien pelistä Kapasen kera, raivostutti huolella. Olihan se todella aivan järkyttävää, että noin surkea joukkue
voitti 4-3. Toivottavasti Lehkonen pysyisi kaukana Kärppien otteluista.
 

Venkula

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Ismo Lehkosen kommentit mm. kirosanojen keralla Kärppien pelipaidoista ovat jääneet meikäläisen kovalevylle. Viime lauantain kommentointi Kärppien pelistä Kapasen kera, raivostutti huolella. Olihan se todella aivan järkyttävää, että noin surkea joukkue
voitti 4-3. Toivottavasti Lehkonen pysyisi kaukana Kärppien otteluista.
Itse saan Vallinin ja Saravon kommenteista enemmän irti ja selittävät asiat niin että tavallinenkin pulliainen käsittää. Lehkosen analyysit enemmänkin psykologisia joista itse en oikein välitä.
 

Nelfor

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Lehkonen on varsin suorasanainen ja sellainen "kaikkitietävän" oloinen tyyppi, jotka eivät koskaan iske kaikkiin katsojiin. Itse kuitenkin tykkään Ikasta ja muistakin samankaltaisista asiantuntijoista, kuten esimerkiksi Mika Salo formuloiden puolella.

En todellakaan ole Ikan kanssa aina samaa mieltä, mutta tykkään silti suorasanaisesta tyylistä.
 

Walkin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Itse saan Vallinin ja Saravon kommenteista enemmän irti ja selittävät asiat niin että tavallinenkin pulliainen käsittää. Lehkosen analyysit enemmänkin psykologisia joista itse en oikein välitä.

Taas puolestaan omasta mielestäni ainakin Vallin on ihan liikaa semmoinen jees jees tyyppi, joka ei uskalla antaa rapaa kunnolla mihinkään suuntaan. Tykkään kyllä Ikasta, koska se antaa palaa silloin kuin siltä tuntuu. Tietenkään aina en ole samaa mieltä kaikesta.

Saravo on kyllä asiallinen.
 

HOOLIGAN_

Jäsen
Suosikkijoukkue
Avtomobilist, SUOMI, 1923 (1897)
Kylläpä pätkii lähetys tänään. Miten muilla?
Luulin, että tämä oli vain oma ongelma. Koskaan aiemmin ei nimittäin CMore ole pätkinyt. Eilen teki tuota varmaan joka toinen minuutti, onneksi oma joukkue ei pelannut. Ei tuota paskaa jaksanut kuin yhden erän katsoa.
 

Nukkemurhaaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Läpsytinpoppoo
"Nyt on hyvien uutisten aika. Telian Liiga-passi palaa tarjontaamme torstaina hintaan 27,90e/kk. Sisältö tulee katsottavaksi vain suoratoistopalveluumme."

Tuommoinen tervehdys tuli Canalilta. Ainoa joka kuvaa tuota tehtyä sopimusta on sana farssi, sillä eivät saaneet esitysoikeutta digiboksilleen. Tuskin kovin moni haluaa tilata huonomman palvelun Canalilta, kun isännältä Cmorelta saa Liigan viisi senttiä kalliimmalla hinnalla joka sisältää mm. sovelluksen televisioon.
 

Zorba

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Kerrankin Telia tekee muutoksen, joka on asiakkaalle positiivinen. Minulla on siis Laajakaista+digiboxi+Joukkuepassi yhdistelmä määräaikaisella sopimuksella, jossa Joukkuepassin hinta on 0€. Nyt kun Telia luopuu Joukkuepassista 30.11.2020 niin muuttavat Joukkuepassini Liigapassiksi, mutta hinta ei muutu ennen määräaikaisuuden loppumista. Tokihan eivät hintaa yksipuolisesti voisikaan muuttaa, mutta voisivat olla muuttamatta pakettiani Liigapassiksi. Eli kerrankin muutos on parempaan suuntaan, vaikka omalla kohdallani muiden joukkueiden pelien katselu onkin luultavasti hyvin vähäistä.

Piti kyllä aika huolella lukea tuota asiakastiedotetta, että olenko varmasti ymmärtänyt oikein, vaikka se sinänsä aika selkeä olikin niin piilotettuja konnan koukkuja silti luulin löytäväni.
 

HOOLIGAN_

Jäsen
Suosikkijoukkue
Avtomobilist, SUOMI, 1923 (1897)
Ei ole tänään pätkinyt. Vielä.
Minulla sama homma kuin keskiviikkona, tosin alkoi vasta tässä erätauolla enemmän. Erän aikana vain pari kertaa.
 

Gleb

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Toimiiko muilla Dplayssa SaiPa-KalPa peli? HIFK-KooKoo toimii mutta SaiPa peliä kun yrittää katsoa niin pyörii vaan lyhyt musiikkiluuppi.
 

SJK10

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Toimiiko muilla Dplayssa SaiPa-KalPa peli? HIFK-KooKoo toimii mutta SaiPa peliä kun yrittää katsoa niin pyörii vaan lyhyt musiikkiluuppi.

Ei toimi. Eipä tuolla Dplaylla näköjään ole edes puhelinnumeroa asiakaspalveluun. Vittu mikä lafka.
 

Metukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ei toimi Elisa viihteessäkään.
 

madeOFspade

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Niin kuin aiemminkin olen kirjoittanut. Illassa kaksi ottelua, Saipa Kalpa matsista tuli pelkät maalit. Ifk Kookoo pelistä tuli huippuhetket.

Mikäköhän juttu on, ettei näihin panosteta samalla tavalla...
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös