Telia / MTV – Liigan uusi koti

  • 3 449 372
  • 21 562

vastaantulija

Jäsen
Suosikkijoukkue
Määrätietoisesti HPK
Mites jos tilaan nyt Cmoren, katson Kerhon pelin ja peruutan illalla tilauksen, niin mites tuo laskutus toimii? Ehtiikö rävähtää koko kuun lasku vai tuleeko myöhemmin päivän lasku.

Vai onko tuolla kuitenkin joku irtisanomisaika, vaikka koska vaan saa irtisanoa.
 

Hoki88

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit + Idän ihmeet
Mites jos tilaan nyt Cmoren, katson Kerhon pelin ja peruutan illalla tilauksen, niin mites tuo laskutus toimii? Ehtiikö rävähtää koko kuun lasku vai tuleeko myöhemmin päivän lasku.

Vai onko tuolla kuitenkin joku irtisanomisaika, vaikka koska vaan saa irtisanoa.
Luottokortilta lähtee heti kuukauden maksu muistaakseni. Oliko siellä muita laskutusvaihtoehtoja?
 

MSU

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mites jos tilaan nyt Cmoren, katson Kerhon pelin ja peruutan illalla tilauksen, niin mites tuo laskutus toimii? Ehtiikö rävähtää koko kuun lasku vai tuleeko myöhemmin päivän lasku.

Vai onko tuolla kuitenkin joku irtisanomisaika, vaikka koska vaan saa irtisanoa.
Jos tilaat C Moren suoraan cmore.fi kautta niin sillä hetkellä kun tilaat lähtee tililtä koko kuukauden summa ja katseluoikeus kestää sen koko kuukauden. Telian kautta taas on 30 päiväirtisanomisaika eli myös siltä joudut koko kuun maksamaan, se tosin tulee laskuna perässä.
 

vastaantulija

Jäsen
Suosikkijoukkue
Määrätietoisesti HPK
Luottokortilta lähtee heti kuukauden maksu muistaakseni. Oliko siellä muita laskutusvaihtoehtoja?
Jos tilaat C Moren suoraan cmore.fi kautta niin sillä hetkellä kun tilaat lähtee tililtä koko kuukauden summa ja katseluoikeus kestää sen koko kuukauden. Telian kautta taas on 30 päiväirtisanomisaika eli myös siltä joudut koko kuun maksamaan, se tosin tulee laskuna perässä.

Jes, kiitoksia tiedoista. Sitten mietin, että tuliskohan kuukauden aikana katsottua nyt sen verran, että kannattais.
 

Jäässä

Jäsen
Katsoin Pelicans-Ilves pelin ja ei tuo Mertarannan puolueellisuus minua ainakaan häirinnyt. Mertarannan vahvuus ja heikkous on siinä että hän selostaa tunteella. Ymmärrän että osaa faneista harmittaa puolueellisuus, mutta itse pidän sitä enemmänkin vain hauskana. Ei tämä ole niin vakavaa. Lisää vaan Mertarantaa! Uskaltaa tuoda mielipiteitänsä esille.
 

Mighty Mickey

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Anaheim Ducks, SaPKo, Los Blancos
Hämmentävää. Tallennetta pystyy kelaamaan pelin aikana. Tästähän vois jopa oikeesti maksaa koko kauden.
Joo tää on kyllä hyvä ominaisuus. Sekin kun alotat pelin kesken kaiken, niin kysyy että jatketaanko live-hetkestä vai lähetyksen alusta. Eikä tarvitse turhaan odotella tallenteita, kun ne on siellä heti.
 

Mighty Mickey

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Anaheim Ducks, SaPKo, Los Blancos
Toimii, puhelin + chromecast. Omalla kohdalla ei ole vielä tullut yhtään ongelmaa C Moren kanssa, toista se oli Telia-TV sovelluksen kanssa.
Mulla ei taas ollut Telia-TV:n kanssa viime kaudella mitään ongelmaa. Ei kyllä tämänkään kanssa ole vielä ollut pois lukien hieman puskurointeja. (Puskuroinnitkin voi ottaa omaan piikkiin, kun modeemi on toisessa huoneessa)
 

Tepi#45

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Mulla ei taas ollut Telia-TV:n kanssa viime kaudella mitään ongelmaa. Ei kyllä tämänkään kanssa ole vielä ollut pois lukien hieman puskurointeja. (Puskuroinnitkin voi ottaa omaan piikkiin, kun modeemi on toisessa huoneessa)

Ok. Minulla niitä ongelmia oli Telia TV:n kanssa riittävästi. Alku sujui yllättävän hyvin, mutta ongelmat kasvoi kauden edetessä.

Wifin nopeudet oli hyvät ja purkki oli ihan vieressä, mutta ei: yhteysongelmia, virhekoodeja...chromecastin kanssa lopulta luovutin ja katselin läppäriltä.
Hassua tuossa oli, että kaikki muut kuten Netflix, HBO, Amazon jne. toimi ja toimii edelleen chromecastin kanssa moitteetta.

Kyllä minä hyväksyn yksittäiset virhetilanteet ja niitä voi tulla myös C Moren kanssa jossain vaiheessa, mutta toistaiseksi ei mitään ongelmia. Telia TV:n kanssa ei vaan natsannut, joten oman mielenterveyden kannalta tämä muutos tälle kaudelle oli pelastus.

Toivottavasti saat ongelmat nujerrettua.
 

Jupe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
On muuten ihan perseestä, että liigavahti jäi pois ja nyt ei yksittäisiä maaleja näe ilmeisesti mitenkään? Aikaisemmin näki nopeasti, jos sattui menemään ohi. Väärään suuntaan meni kehitys tämän osalta...
Siis hä, mä mitään näistä tiedä. Kävin just katsomassa Liigan sivuilta matsitilastoista yksittäisiä maaleja.

 

Mighty Mickey

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Anaheim Ducks, SaPKo, Los Blancos
Ok. Minulla niitä ongelmia oli Telia TV:n kanssa riittävästi. Alku sujui yllättävän hyvin, mutta ongelmat kasvoi kauden edetessä.

Wifin nopeudet oli hyvät ja purkki oli ihan vieressä, mutta ei: yhteysongelmia, virhekoodeja...chromecastin kanssa lopulta luovutin ja katselin läppäriltä.
Hassua tuossa oli, että kaikki muut kuten Netflix, HBO, Amazon jne. toimi ja toimii edelleen chromecastin kanssa moitteetta.

Kyllä minä hyväksyn yksittäiset virhetilanteet ja niitä voi tulla myös C Moren kanssa jossain vaiheessa, mutta toistaiseksi ei mitään ongelmia. Telia TV:n kanssa ei vaan natsannut, joten oman mielenterveyden kannalta tämä muutos tälle kaudelle oli pelastus.

Toivottavasti saat ongelmat nujerrettua.
Joo lähetyksen sain päälle ennen aloitusta, joten ei mitään hätää.
Kyllä se tais Telialla toisinaan ”puuroutua” viime kaudella. Ei jotenkin mikään tunnu miltään, kun koki ne UrhoTV:n ajat..
 

kananlento

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Pittsburgh Penguins, ManU, NP Ice Hawks
Siis hä, mä mitään näistä tiedä. Kävin just katsomassa Liigan sivuilta matsitilastoista yksittäisiä maaleja.


Kuten jo edellisessä viestissäni sanoin, niin liigan sovelluksessa nuo ei näy. Oletin että sinne tulisi samat tiedot kuin liigan sivuillakin, siihen tuo kai kuitenkin on tarkoitettu. Näin ei kuitenkaan ollut.

Itse käyttäisin mieluummin asiaan tarkoitettuja sovelluksia, mutta hyvä että edes jostain näkyy. Viime vuonna toki oli myös jäähyt näkyvissä, mutta ne on tippunut nyt pois.
 

Olbertson

Jäsen
Suosikkijoukkue
NATO, Leijonat, Kärpät
DPlay Totalin tilanneet: näkyykö CMoren koko tarjonta (ml. sarjat) vai pelkästään suorat lähetykset (kanavat ja eri urheilumuotojen matsit)?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös