Mikähän tuossa Teliassa ja liigan matseissa on, kun ne nykii kännykältä telkkuun heijastamalla. Millään yhtiöllä en ole samaa ongelmaa huomannut.
Koska yksinoikeus. Miksi panostaa yhtään enempää kun porukan on pakko ostaa palvelu Telialta.
Mikähän tuossa Teliassa ja liigan matseissa on, kun ne nykii kännykältä telkkuun heijastamalla. Millään yhtiöllä en ole samaa ongelmaa huomannut.
Ihmettelen jos joku tämän fiaskon jälkeen joku tilaa Telialta yhtään mitään. Eipä tuota ns.palvelua juurikaan enempi päin helvettiä olisi voinut tehdä. Toivon hartaasti että ensi kaudella liigan saisi näkymään DNAnkin kaapelissa, maksan vaikka kympin ylimääräistä siitä.
Liekkö sattumaa, että eilen otin asiasta teliaan yhteyttä ja perustelin asiaani juuri noilla irtisanomisperusteilla. Ja sain nyt sitten viestin, että paketti on irtisanottu. Aika jännä homma, että eivät halua lähteä tekemään hyvityksiä, vaan ennemmin irtisanovat paketin. Veikkaan, että joku työntekijä pääsi näin hiukan vähemmällä.
Joo näin se varmast o. Eipä oo totakaan ennen tullu ajateltua. Täytyyki olla tulevaisuudessa tarkempi.Valitettavasti kaikki operaattorit käyttävät vielä laskun 0-rivejä, jotka ovat kuluttajalle ongelmallisia. Onneksi Suomessa kuitenkin on vahva kuluttajansuoja ja käytännössä operaattorit kyllä luovuttavat aika nopeasti, koska he tietävät kyllä, että tapellessa tulee turpaan ja asiakas tulee voittamaan. Minä en pidä lainkaan paketoiduista tuotteista ja laskun 0-riveistä. 0-rivit täytyy saada laskulta pois, koska juuri tällaiset hämärtävät sitä kuluttajan oikeutta. Tiedän, että Liiga + laajakaista + Telia-TV on myyty hyvinkin innokkaasti pakettina siten, että käytännössä Liigan hinnaksi on laitettu 0 €. Näin ollen Liiga tulee kaupan päälle ilman erillistä hintaa, jolloin voidaan katsoa, ettei Liigaa saa iritisanoa, kun muut osat ovat voimassa ja laskuttuvat normaalisti.
Jokainen palvelu, joka laskulla on pitäisi aina olla hinnalla ja erittelyllä. Jos hinta on 0 € niin pitäisi näkyä ainakin etukauden pituus sekä palvelun hinta ilman etukautta. Näillä kikkailuilla saadaan asiakkaiden oikeuksia kavennettua, koska irtisanomisperustu syntyy, kun jotain, joka lukee tilausvahvistuksella ei saakaan irtisanoa. Noh, itsehän en määräaikaisia tee eli jää kaikenlaiset boksit hankkimatta, kun arvostan sitä vapautta sanoa, että katsotaan syssymmällä uudestaan.
Eli myös vanhojen asiakkaiden hinta muuttuu siihen, mihin se muutenkin vaihtui jo viime syksynä.Liigan katselu kallistuu 3e . Liiga-passisi hinta on 1.10.2020 27,90 €/kk!
...Netti oli laitettu eteisessä olevaan puhelinpistokkeeseen, joka on ehkä koko kämpän paskin paikka laittaa se modeemi ja yhteyden olohuoneeseen, jossa sitten televisioon ja Xboxiin...
No, muutin uuteen asuntoon ja pyysin Teliaa siirtämään yhteyden. Homma ok ja kaikki vaikutti olevan hyvin.
Muutama päivä tästä tuli tekstiviesti, että nyt on asennettu. No päivän vielä odottelin eikä vieläkään modeemin valo muuttunut vihreäksi, vaikka kuinka säädin. Sitten tajusin, että ei kai vaan ja voi kyllä vain. Netti oli laitettu eteisessä olevaan puhelinpistokkeeseen, joka on ehkä koko kämpän paskin paikka laittaa se modeemi ja yhteyden olohuoneeseen, jossa sitten televisioon ja Xboxiin.
Telialle sitten laitoin viestiä, että onko tähän ratkaisua, että sen netin saisi siitä olohuoneen pistokkeesta otettua, mutta ei kuulemma ole mahdollista, kun "Yleensä vain se eteinen on mahdollista kytkeä". No, edellinen asukas vannomalla vannoi, että hänellä oli Telia kautta netti seinästä ja juuri tuosta olohuoneen pistokkeesta.
No ainakin kovempia kuin sinä tutkimaan tilattujen pakettiesi sisältöä.On ne kovia tekemään bisnestä.
No joo, tunnustan, etten tiennyt Liigan kylkiäisenä tulleen Viasat-jääkiekkotilauksen jatkuvan maksullisena, vaikka kaikki jääkiekkotoiminta maailmassa Valko-Venäjää lukuunottamatta lakkasi ja vaikka kanava ei tarjonnut enää mitään sellaista, jota sopimus sisälsi. Vanhoista otteluista maksaminen ei todellakaan ollut sopimuksemme. Olen varma, ettei minun tarvitsisi tuota kuutta euroa maksaa, jos veisin asian eteenpäin. En vie. Ei pääse tuntipalkoille, eikä asia ole minulle niin iso. Lähinnä harmittaa Telian puolesta.No ainakin kovempia kuin sinä tutkimaan tilattujen pakettiesi sisältöä.
Mulla oli Viasat Sport erikseen, tai siis on vieläkin. Siihen tuli reipas hinnanalennus rospuuttoajaksi. Olisihan sen voinut katkaistakin, mutten viitsinyt. Ei se ilmatteeksi silti näkynyt. Katseltiin kyllä vintage-NHL:ää sieltä, ettei ihan turhasta maksanut. Leffoja ja sarjoja olisi vissiin voinut katsella jonkin aikaa samaan hintaan, mutten tajunnut. Joten en ole itsekään ihan syytön tilaamieni pakettien sisällön tarkistamisen suhteen.No joo, tunnustan, etten tiennyt Liigan kylkiäisenä tulleen Viasat-jääkiekkotilauksen jatkuvan maksullisena, vaikka kaikki jääkiekkotoiminta maailmassa Valko-Venäjää lukuunottamatta lakkasi ja vaikka kanava ei tarjonnut enää mitään sellaista, jota sopimus sisälsi. Vanhoista otteluista maksaminen ei todellakaan ollut sopimuksemme. Olen varma, ettei minun tarvitsisi tuota kuutta euroa maksaa, jos veisin asian eteenpäin. En vie. Ei pääse tuntipalkoille, eikä asia ole minulle niin iso. Lähinnä harmittaa Telian puolesta.
Minulla tuli iso hinnan korotus ja tietenkin ilman ilmoitusta. Aiemmin 5€/kk, sitten 6€/10vrk eli noin 18€/kk.Mulla oli Viasat Sport erikseen, tai siis on vieläkin. Siihen tuli reipas hinnanalennus rospuuttoajaksi.
Pikkuhiljaa voisi alkaa kuulua Liiga paketeista CMorella.. Eli että kuuluuko Sport - ja Total - pakettiin vai tuleeko kenties vaan/lisäksi joukkuepaketti ja/tai liigapaketti.
Cmore.fi kertoo että ”Julkaisemme Liiga-tuotteistuksen syksyllä 2020”..Pikkuhiljaa voisi alkaa kuulua Liiga paketeista CMorella.. Eli että kuuluuko Sport - ja Total - pakettiin vai tuleeko kenties vaan/lisäksi joukkuepaketti ja/tai liigapaketti.