Telia / MTV – Liigan uusi koti

  • 3 478 635
  • 21 693

RauMan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Detroit Red Wings
Pyöriikö Rauman peli jollain?
 

Etäfani

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Cheerleaderit, Vaihtuvat valmentajat
Epävirallisesti: sain KOO-TPS pelin toimimaan (saattaa toimia oikeastikin) kun menin toisen joukkueen kirjastoon ja laitoin tallenteen päälle (SININEN VIIVA). Kelasin pallosta lähelle oikeaa reunaa ja odotin mitä tapahtuu: Kas kummaa, tallennetta tulee kokoajan lisää, nyt 33.50. Näkyyhän se peli näinkin =) Mahtoiko tällainen vika olla joskus aiemminkin ja joku laittanut parametrit väärin tms. Erätauolla kokeilla toimiiko livestä (PUNAINEN VIIVA). Näkee edes 1 erän.
 

tjj67

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Liverpool
Yrittäkää niistä etusivun pienistä laatikoista, missä on joukkueen logo. Itse sain sieltä näkymään.

 
Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
TPS & NJD
Itse sain toimimaan pelkästään yrittämällä uudelleen, ekasta erästä missasin n. 5 minuuttia. Sen jälkeen on pyörinyt ihan normaalisti.. en tosin tiedä toimisiko enää jos koittaisi uudelleen pistää pyörimään. Taitaa olla vaan sattumasta kiinni.
 

AsFa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Sovelluksen etusivulta katso tv:tä kohdasta nappula "kanaviin -->"
Siitä listasta sain kaikki pelit pyörimään.
 

Wildhockey

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boston Bruins
Sovelluksen etusivulta katso tv:tä kohdasta nappula "kanaviin -->"
Siitä listasta sain kaikki pelit pyörimään.

Lähti toimii oikeesta paikasta mutta 3.erää jälellä 12min nii jaksa enää edes kattoa.
Ja muutenkaa toi ei ois auttanu ku mulla se näyttää tyhjää ku painaa kanaviin osioon.
 

Blur

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Seeprat
Voi hel****** vitsa Telia se tempun nyt teki.

Pitkästä aikaa meinasin katsoa SaiPan pelin, näin kahdeksalta aloittaen. Tietokone kiinni telkkariin, hiiren viritys, Telia TV-softa auki ja BANG. "TELIA TV SOVELLUS ON LOPETETTU".

No eipä tämä, peli saadaan näkymään selaimella.

Mutta missä V****ssa on 10sek-kelauksen napit! Minulla ei saatana ole aikaa katsoa kaikkia tingeltangeleita, vaan haluan kelata kätevästi katkot pois! (Secret sauce: normikatko 2 kertaa, jäähy/pitkä 3 kertaa, liigan mainoskatko 7x. Maalien kertaukset sentään minäkin katson.)
Minä tästä maksan (jos maksaisin) ja haluan nähdä sen PELIN. En tuhlata siihen 1,5h (erätauot pystyy vielä hiirellä napauttamaan pois). Tunnissa kun pelin katsoo, voi vaikka opetella jodlaamaan säästyneen 30min.

Android-softassa on 10sek kelaukseen nappi, pitääkö tässä ruveta hommaamaan piuhaa millä luuri saadaan telkkariin? Ja vielä virittää joku laitekin puhelimeen kiinni, jolla kelata. Plääh.

Kyllähän sitä katsoisi Chromecastilla (ulkoisella vaikka telkkarissa on integroitukin, saakelin Google ja 60Hz -pakotus), mutta "Katso alusta" ei toimi sillä.

Ugh. Onneksi SaiPan kausi on pitkälti paketissa (palvelu tätä Telian vanhoille tavoille pyllistys-tasoa) ja voin alkaa keskittyä leikkokukkien sitomiseen sekä linnunpönttöihin. Taidanpa hakeutua ylimääräisellä vapaa-ajallani aurakuskiksi.
 

Jupe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Android-softassa on 10sek kelaukseen nappi, pitääkö tässä ruveta hommaamaan piuhaa millä luuri saadaan telkkariin? Ja vielä virittää joku laitekin puhelimeen kiinni, jolla kelata.
Näitä itsekin kaipailen, ei ole mun android-puhelimessa eikä tabletissa kun Telia TV:tä katselen.
 

Blur

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Seeprat
Näitä itsekin kaipailen, ei ole mun android-puhelimessa eikä tabletissa kun Telia TV:tä katselen.
Varmaankin nuokin minulta viedään, kun asian toin esille.
Tarkistin ja minun Android-puhelimeni tuon vielä mahdollistaa..

EDIT: myös ipadin TeliaTV-sovelluksessa nuo 10sek napit on, kun vain menee suoraan Katso alusta - tai vaihtoehtoisesti painaa ympyränuolta play-pausen vierestä. Eli periaatteessa puhelin tai tabletti piuhalla kiinni niin saan 10-sek nappini takas <3
 
Viimeksi muokattu:

Blur

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Seeprat
Voisiko joku Apple TV:n kautta pelejä Telialta katsova kokeilla katso alusta -moodissa onko kaukisäätimessä 10sek kelausta tai vastaavaa kaukosäätimen kautta. Ja kyllä, tämä on tärkeää.
Ipad+Lightning-HDMI -adapteri + Bluetooth hiiri on tällä hetkellä yksi vaihtoehto tulevaisuuden pikakatseluun, ellei ATV tarjoa kys. Ominaisuutta.
 

msg

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sopimustekninen verovelka
Miksiköhän Telia päivystää yhä esim Tapparan omalla palstalla mutta ei täällä? Tuliko liikaa arvostelua?

Täällä hengaaminen maksaa ja jatkossa vain siellä missä voi ilmaiseksi hääriä
Toki tällä yhteistyöllä on saanut palstaprofiilin lisäksi myös muutaman Matin journalismiksi naamioidun mainoksen verkkolehden puolella.

Meille on ystävällisesti tarjottu mahdollisuutta jatkaa tällä maksullisella profiililla keskustelua Jatkoajassa, mutta Telia Partion toiminnan mukaisesti jatkamme partiointia meille ilmaisilla keskustelufoorumeilla.

Terveisin,
Telia Partio (sometiimi)
 

#007

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Meinasin perjantaina katsoa tepsin pelin, mutta enpä katsonut kun passin aktivointiin meni reilut 3h. Aspa pisti tämän tänään mun omaan piikkiin kun en ollut aiemmin liikeellä tilauksen kanssa. VMP. Voispa maksaa jollekin muulle lätkän katsomisesta.
 

444

Jäsen
Meinasin perjantaina katsoa tepsin pelin, mutta enpä katsonut kun passin aktivointiin meni reilut 3h. Aspa pisti tämän tänään mun omaan piikkiin kun en ollut aiemmin liikeellä tilauksen kanssa. VMP. Voispa maksaa jollekin muulle lätkän katsomisesta.
Mutta näinhän se toimii kaikilla suoratoistopalveluilla. Tilaat palvelun ja saat sen käyttöösi joskus hamassa tulevaisuudessa. Tai siis saat, jos naapurin mummon kissa on muistettu kääntää kohti lounasta, eikä nyt puhuta siitä ruokakiposta. Vai koskiko tämä käytäntö sittenkin vain näitä lennätinlaitoksia joita ei saanut sekoittaa suoratoistopalveluihin? Hemmetti kun kuluttajana pitäisi muistaa olla odottamatta liikoja vain siksi, että kilpailijoilla (joita Netflix yms. eivät tietenkään ole, koska ovat suoratoistopalveluita, ei lennätinlaitoksia) homma yleensä toimii sujuvasti ja muitta mutkitta.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: #007

Schwein

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Nooo, se täytyy kyllä sanoa (olen varmaan sanonut ennenkin), että mitä enemmän tämä Liigakiekko siirtyy maikkarin puolelle, sitä pienemmät on odotukset. 90- ja 2000-luvun oranssitakkien kauhut ei helpolla unohdu. "ja nyt kesken 7. finaalin Jatkoajan siirrymmekin maikkarin vitun paskoihin uutisiin."

Nuo passien aktivoinnit yms olen tehnyt ihan suoraan soittamalla Telian asiakaspalveluun. Tuolla tavalla olen välttynyt ongelmilta, joista täällä olen lukenut. Netflixin asiakaspalveluun ei ole kyllä tarvinnut soittaa. Eikä edes Spotifyn.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös