Telia / MTV – Liigan uusi koti

  • 3 449 613
  • 21 563

Miju

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit
Android-laitteilla on havaittu häiriö Telia TV -sovelluksessa! Korjaustoimenpiteet on aloitettu, pyritään saamaan kuntoon mahdollisimman pikaisesti.

Suuret pahoittelut häiriöstä!

//Sanna
Peittääkö tästä illasta maksaa, kun seuraa peliä tekstitv:n välityksellä?
 

444

Jäsen
Kukahan Telialla vastaa tästä telia-tv systeemistä?

Olisikohan aika tehdä johtopäätöksiä?!
Sama kaveri kenen mielesta digiboksi on uusinta uutta ja kuuminta hottia.
Ja tilaukset tehdään myyjän kanssa kasvotusten kivijalkakaupassa.
Ja siitä samasta mestarista tehtiin juuri Telian tv&media-osaston johtaja. Teki niin lähtemättömän vaikutuksen Head of hockey -tittelillään, että ylennystähän se vaati.
 

AaTee

Jäsen
Suosikkijoukkue
lunettes couleurs
HIFK-HPK lähti ihan nätisti käyntiin. Avasin HPK-kanavan kautta.

Repesin ihan helvetisti tämän kohdalla. Monta sivua kun ei kenelläkään toimi mikään peli, näköjään monen moni HPK pelistäkin, ja mutta sitten kuitenkin (yllätys?) yksi ja sama aina jolla kyllä toimii. Vilpittömästi tosin hienoa että toimii ei siinä.

Mutta se sanottuna ja siihen liittyen myös, mikä tuon viestisi funktio on? Kun eikö se nyt ole itsestään selvyys ja oletus ensimmäinen, että pelin kuuluu näkyä varsinkin kun palvelun on ostanut? Miksi erikseen kertoa tälläisten vittuuntuneiden ihmisten sekaan vain, että mulla kyllä toimii. En vain ymmärrä tätä, mikä se on se ajatus miksi ? Niihän sen pitääkin toimia. Niin sen _pitäisi_ toimia. Muut kertoo tänne koska ei näy, koska on vikakoodeja, koska haluaisivat näkymään. Että Telia tietää et hetkinen nyt aika monella ei toimi - tutkitaanpas. Tuolle en ymmärrä perusteita.
 

AaTee

Jäsen
Suosikkijoukkue
lunettes couleurs
Manuaalisesti ei pitäisi tarvita tehdä mitään, sinulla on selkeästi sovellus ajan tasallakin!
Ja katsot siis nimenomaan sovelluksen, etkä minkään selaimen kautta? Testailin täältä, ja tosiaan ruudun alalaidasta näkyvästä jakoavaimen kuvasta painamalla pääset nimenomaan tuota Audio-valintaa muuttamaan, itselläni ei näy siellä mitään muuta, edes mainitsemaasi kuvatarkkuuden valintaa. Joillakin laitteilla / selaimella jakoavain voi olla myös rataksen näköinen.

Pystytkö testaamaan esimerkiksi puhelimella näetkö sen kautta tuon valikon?



Voin pistää tällaisen toiveen eteenpäin. Hiljattain vietimme ainakin valtakunnallista televisioviikkoa, jolloin myös Liiga UHD -kanava oli vapaassa katselussa (Telia TV -boksilla ja jos laitteet olivat UHD-valmiudessa). Tällaisiakin on varmasti myös jatkossa vielä tulossa, mutta välitän tosiaan toiveen tuosta Youtube-kanavalle lisäyksestäkin.

//Sanna

Ja kaiken tämän "vyöryn" keskellä kun kaikki kuorossa kertoo ettei pelit toimi, näihin oli nyt vain aiheellista ottaa kantaa juuri nyt? Paksat siitä, ettei pelit näy kuin yhdellä? Yksi sana. Hilarious.
 

IceMaster

Jäsen
Suosikkijoukkue
Trashers, Flyers
Tabletilla yritin katsella tänään, mutta ei onnistunut - osan näin kyllä puhelimella.

Mutta olen oppinut ymmärtämään, ettei Liiga- tuotanto oikein suju Telialla - ei edes joka päivä. Sen sijaan @Telia voisitteko kokeilla asiakaspalvelua? Aloitin siellä jonottamisen arviolta 18.25 ja 19.00 pääsen jonossa sijalta 11 sijalle 1 ja asioimaan chatissa. Kerron ongelmasta ja minulle kerrotaan, että johan se vikatiedote on julkaistu 18.30. Ei ollut siis silloin kun havaitsin ongelman ja yritin tulla kertomaan. Noh, suosikkikohtani oli kuitenkin tämä kun kerroin tosiaan tabletilla yrittäväni. Asiakaspalvelija ystävällisesti vinkkasi, että selaimella pystyn katsomaan. Tunsin itseni tyhmäksi, kunnes en päässyt kirjautumaan - nettisivu kehotti lataamaan sovelluksen. Kerroin sitten tässä tiimellyksessä tästä takaiskusta asiakaspalvelijalle "Tosiaan, tabletilla se ei onnistu, mutta tietokoneella pitäisi toimia! “. Minulla siis tulee olla tabletti, kännykkä, tietokone, telia digiboksi sekä telian liikkeestä ostettu älykäs tv, jotta yksi vaihtoehdoista saattaisi toimia. Yrittäisitte edes toimivaa ja hyödyllistä asiakaspalvelua, jos tämä televisiotuotanto on niin ylivoimaista.
 

holynordic

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Україна
Hah, kerrankin voin sanoa, että mullapa toimi! Lähetys siis toimi kyllä alusta loppuun saakka, mutta kuvanlaatu oli sellaista puuroa, että noin 80% ajasta en kyennyt hahmottamaan pelaajia, saati sitten kiekkoa, tv-ruudultani. Onnekseni peli oli kuitenkin sellainen, ettei siinä tapahtunut mitään kovin kiinnostavaa, ja Jantta Alkio on ihan hyvä selostaja. Oli ehkä mullistavin katselukokemus, mitä olen jääkiekon parissa kokenut. Vähän kuin radio, josta näki hieman, mutta ei kuitenkaan mitään.
 

lahts

Jäsen
Suosikkijoukkue
La’Hest
Apple TV 4K;n kin kautta alkanut takkuamaan sillätapaa että välillä kun harrastaa katsomansa pelin vaihtoa esim erätauon takia/ alkaessa ja sitten palaat takaisin niin yhtäkkiä lennosta pyytääkin Telia TV palveluun takaisin kirjautumista ja vaikka niin teetkin niin ei onnistu, eikä peli lähde pyörimään...vaan tulee jokin ”HUPS” teksti ja pyytää ottamaan aspaan yhteyttä jos ongelma ei poistu tjsp... ja joissakin tapauksissa PLAY logon kohdalla näkyykin sitten aloitettavan streamin hinnaksi 9,9€. Vaikka liiga passi on voimassa.
Näin kävi nyt TAP-PEL pelissä Ja tämän sekoilun ansiosta jäi yksi maali näkemättä. Myös satunnaista blurria on alkanut esiinymään.
 

SlamDunk71

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Palveluiden toimivuuden mittarina voi pitää myös sitä että Nelosen ja Ruutu palveluiden ketjuihin tuli 9 vuoden aikana 540 sivua. Suomalaiset totutusti huonoja kehumaan mutta risut annetaan surutta. Nelonen saa vielä vähän tasoitusta kun siellä on ainakin jonkun verran keskusteltu muista kanavista sekä todella kattavasta määrästä muuta urheilua samaan hintaan.

Telia on lyömässä ennätykset uusiksi. 2,5 vuodessa on sama viesti määrä lähes kurottu umpeen ja vain yhdellä palvelulla.
 

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Repesin ihan helvetisti tämän kohdalla. Monta sivua kun ei kenelläkään toimi mikään peli, näköjään monen moni HPK pelistäkin, ja mutta sitten kuitenkin (yllätys?) yksi ja sama aina jolla kyllä toimii. Vilpittömästi tosin hienoa että toimii ei siinä.

Mutta se sanottuna ja siihen liittyen myös, mikä tuon viestisi funktio on? Kun eikö se nyt ole itsestään selvyys ja oletus ensimmäinen, että pelin kuuluu näkyä varsinkin kun palvelun on ostanut? Miksi erikseen kertoa tälläisten vittuuntuneiden ihmisten sekaan vain, että mulla kyllä toimii. En vain ymmärrä tätä, mikä se on se ajatus miksi ? Niihän sen pitääkin toimia. Niin sen _pitäisi_ toimia. Muut kertoo tänne koska ei näy, koska on vikakoodeja, koska haluaisivat näkymään. Että Telia tietää et hetkinen nyt aika monella ei toimi - tutkitaanpas. Tuolle en ymmärrä perusteita.
No jopas tuli avautuminen. No minäpä kerron motiivin. Oliko se nyt perjantaina, kun Kärpät-kanavan kautta oli ongelmia, mutta ilmeisesti HIFK-kanavan kautta lähetys toimi. Sen takia ajattelin kertoa, että HPK-kanavan kautta peli toimi mulla ihan normaalisti (siis mun normaali = ei pätki, ei puuroudu, kuva ja ääni tulevat perille). Jos vaikka sama ongelma olisi uusiutunut, niin sitä kautta ajattelin ehdottaa toimivaa ratkaisua niille, joilla lähetys ei käynnistynyt. Kuitenkin otteluseurannassa oli paljon viestejä, joten en taatusti ollut ainoa, jolla peli näkyi. Varmuuden vuoksi vielä seuraavassa viestissäni kerroin, millä kokoonpanolla ottelua katselen, koska silläkin on joskus merkitystä, varsinkin niille, jotka täällä työnsä puolesta päivystävät. Ja niinhän se tällä kertaa oli, että Android-käyttäjille tuo ongelma iski päälle. Mullahan on toki iPhone, millä striimit käynnistän. Toivottavasti se ei loukkaa tunteitasi kovinkaan paljon.

Olen kovasti pahoillani, jos olen päässyt ihosi alle yrittämällä auttaa muita. Ja avulias luonne kun olen, niin kannattaisiko sun edes harkita ammattiapua tuohon ahdistukseesi? Vai olenko se vain minä, joka vituttaa päivästä toiseen? Vai puuttuuko sulta vain juttukaverit? Kyllä mä kuuntelen, jos kukaan muu ei jaksa. Meistä voisi tulla hyvätkin kamut, kunhan ensin tutustutaan. Mulla on sulle muuten uutinen. Olen ollut lukevinani, että pidät minua jonain Telia-lähettiläänä. En muista, että olisin koskaan hyvää sanaa Teliasta sanonut, korkeintaan sarkastisesti, jos sellainen viesti löytyy. Kritiikkiä olen kyllä antanut. En kuitenkaan ole ajatellut liittyä Haista Vittu Telia -kuoroon, koska se on minusta lapsellista käytöstä. Mieluummin jatkan neutraalilla linjallani ja raportoin niin viat kuin toimivuudetkin. Tuosta jälkimmäisestä kun on myös apua sille porukalle, joka tätä palvelua tuottaa, ja näin välillisesti sille porukalle, joka tätä palvelua käyttää. Jos nuo tekniikkamurheet vaikka karsiutuisivat minimiin, niin mullakin on ehkä toimiva yhteys muuallakin kuin kotona. Matkustelen sen verran, että ei ole ihan kaukaa haettu ajatus. Katsoin muuten suhteellisen täydessä Hakametsän hallissa kännykällä (iPhone, vituttaako?) HPK-Pelicans -matsin loppuminuutit. Ei ongelmia. Vituttaako?
 

Keltainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lautp, Saipa ja Veiterä. Ja Hakalin vosut
Täällä Hakalissa homma toimii siten, että peli pitää laittaa pyörimään heti kun lähetys alkaa. Jos odottaa 3 min pelin alkuun, niin harvoin lähtee ekalla yrityksellä. Eilen ei kalpa-saipa pätkäissyt kuin kerran pelin aikana, kuva meni puuroksi kymmenkunta kertaa. Häiriön kestoaika oli 20s-2min.
Laitteissahan se vika täytyy olla, tosin kaikkiruudut ja c moret pelaa ihan moitteettomasti.
 

AaTee

Jäsen
Suosikkijoukkue
lunettes couleurs
No jopas tuli avautuminen. No minäpä kerron motiivin. Oliko se nyt perjantaina, kun Kärpät-kanavan kautta oli ongelmia, mutta ilmeisesti HIFK-kanavan kautta lähetys toimi. Sen takia ajattelin kertoa, että HPK-kanavan kautta peli toimi mulla ihan normaalisti (siis mun normaali = ei pätki, ei puuroudu, kuva ja ääni tulevat perille). Jos vaikka sama ongelma olisi uusiutunut, niin sitä kautta ajattelin ehdottaa toimivaa ratkaisua niille, joilla lähetys ei käynnistynyt. Kuitenkin otteluseurannassa oli paljon viestejä, joten en taatusti ollut ainoa, jolla peli näkyi. Varmuuden vuoksi vielä seuraavassa viestissäni kerroin, millä kokoonpanolla ottelua katselen, koska silläkin on joskus merkitystä, varsinkin niille, jotka täällä työnsä puolesta päivystävät. Ja niinhän se tällä kertaa oli, että Android-käyttäjille tuo ongelma iski päälle. Mullahan on toki iPhone, millä striimit käynnistän. Toivottavasti se ei loukkaa tunteitasi kovinkaan paljon.

Olen kovasti pahoillani, jos olen päässyt ihosi alle yrittämällä auttaa muita. Ja avulias luonne kun olen, niin kannattaisiko sun edes harkita ammattiapua tuohon ahdistukseesi? Vai olenko se vain minä, joka vituttaa päivästä toiseen? Vai puuttuuko sulta vain juttukaverit? Kyllä mä kuuntelen, jos kukaan muu ei jaksa. Meistä voisi tulla hyvätkin kamut, kunhan ensin tutustutaan. Mulla on sulle muuten uutinen. Olen ollut lukevinani, että pidät minua jonain Telia-lähettiläänä. En muista, että olisin koskaan hyvää sanaa Teliasta sanonut, korkeintaan sarkastisesti, jos sellainen viesti löytyy. Kritiikkiä olen kyllä antanut. En kuitenkaan ole ajatellut liittyä Haista Vittu Telia -kuoroon, koska se on minusta lapsellista käytöstä. Mieluummin jatkan neutraalilla linjallani ja raportoin niin viat kuin toimivuudetkin. Tuosta jälkimmäisestä kun on myös apua sille porukalle, joka tätä palvelua tuottaa, ja näin välillisesti sille porukalle, joka tätä palvelua käyttää. Jos nuo tekniikkamurheet vaikka karsiutuisivat minimiin, niin mullakin on ehkä toimiva yhteys muuallakin kuin kotona. Matkustelen sen verran, että ei ole ihan kaukaa haettu ajatus. Katsoin muuten suhteellisen täydessä Hakametsän hallissa kännykällä (iPhone, vituttaako?) HPK-Pelicans -matsin loppuminuutit. Ei ongelmia. Vituttaako?

Veikkaan myös et meistä vois tulla ihan hyvätkin kamut nimittäin pidän todella paljon stand-upista ja tämä nyt alkaa muistuttaa jo sitä kaikenkaikkiaan.. Ainakin naurattaa samalla tavalla. Nimittäin mielenkiintoista, että tälläisen paatoksen yhteydessä meinaat minulta tulleen kysymyksen olleen avautuminen.. Olet hauska veikko ja sellaisista pidän.

Oikaisen sen verran, ettei minua mikään vituta, mainitsin "tänne vittuuntuneiden sekaan" tarkoitin näitä muita joita sivukaupalla oli kun ei lähetykset toimineet en itseäni, minulla ei edes ole yritystä siihen.
Ja kyse oli nimenomaan vain tuota lainaamaani ensimmäistä viestiäsi jossa sisältöä on tasan ainoastaan se, että "mullapa toimii".
Väitän, että vaikka olet miten laupias samarialainen ja avulias sielu, niin tuo itsessään ei auta mitään eikä ketään millään tavalla.
Telia ihan taatusti tietää jo ennen sitä, että jollain jossain toimii, vaikka täällä tälläinen huutomyrsky.
Ainoastaan nostattaa agrea niillä joilla ei toimi - kuten varmasti olet huomannut jos olet ketjua seurannut miten juuri hetki sitten eräs toinen "vain auttamassa hyvää hyvyyttään" laupias samarialainen sai aika kipakkaa palautetta samanlaisesta "avustaan"..


Jos ja kun jotain muuta olet sen perään tai ennen laittanut niin siitä ei ollutkaan kyse.

Korostan vielä sitä, että se oli minulta vain kysymys, ei minulle mikään missään ihon alla ole. Ja alkuun se huvitus tuli tosiaan siitä, kun olen tätä viesti viestiltä aina seurannut niin poikkeuksetta aina kun ongelmia on, yksi sieltä vähintään joukosta erottuu jolla toimii aina kuin junan vessa. Arvaat varmasti kenestä kyse. Ja kuten sanoin tämä vain hyvä asia niinhän sen pitääkin, en minä sinua siitä moiti eikä se haittaa ollenkaan, se oli vain niin jotenkin osuvaa tilannekomiikkaa jälleen kerran ja osui nauruhermoon iltasella.

Mutta tästä nyt note to self. Oli jo toinen kerta kun taisin jotain kommentoida/kysyä sinuun liittyen, ja tunnut aina suorastaan räjähtävän silmille ja vaikuttaa menevän niin syvälle sieluun vaikka vain kysyy jotain, että jatkossa täytyy välttää näin tekemästä.
Oletan et sinäkin olisit siitä vain tyytyväinen niin eiks oo win win.


Itse aiheeseen, niin ihmettelen sitä, miten ja mitä väliä on castaako Ii puhelimella vai androidilla? Olen antanut itselleni ymmärtää (en siis tiedä näistä juuri mitään sen sanon suoraan) että kun chrome castille heitetään lähetys, on se luuri vain ns. kaukosäädin jolla sille CClle kerrotaan et "ole hyvä ja toista tuota telkkarissa kiitos" ja sen jälkeen sillä puhelimella voi heittää ohikulkijaa vaikka. Ja tietenkin vain silloin kun netti tulee eri reittiä kuin siitä puhelimesta jakamalla. (Tämä itsestään selvyys, mutta kun ollaan jatkoajassa.. )

Silloinhan on ihan selkee jos tulee sen puhelimen kautta, että voi vaikuttaa tuolla tavalla ? mutta eilenkin oli muutamalla tutulla ongelma näkymisessä vaikka tosiaan puhelinta käyttävät vain sen castauksen käynnistämiseen. En siis ymmärrä, miten ja mitä väliä siinä vaiheessa on sillä mikä käyttis siinä puhelimessa on, kun CC menee itse suoraan verkkoon eri reittiä ja alkaa sieltä tuuttaamaan sitä lähetystä ruudulle.
 

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Itse aiheeseen, niin ihmettelen sitä, miten ja mitä väliä on castaako Ii puhelimella vai androidilla? Olen antanut itselleni ymmärtää (en siis tiedä näistä juuri mitään sen sanon suoraan) että kun chrome castille heitetään lähetys, on se luuri vain ns. kaukosäädin jolla sille CClle kerrotaan et "ole hyvä ja toista tuota telkkarissa kiitos" ja sen jälkeen sillä puhelimella voi heittää ohikulkijaa vaikka. Ja tietenkin vain silloin kun netti tulee eri reittiä kuin siitä puhelimesta jakamalla. (Tämä itsestään selvyys, mutta kun ollaan jatkoajassa.. )

Silloinhan on ihan selkee jos tulee sen puhelimen kautta, että voi vaikuttaa tuolla tavalla ? mutta eilenkin oli muutamalla tutulla ongelma näkymisessä vaikka tosiaan puhelinta käyttävät vain sen castauksen käynnistämiseen. En siis ymmärrä, miten ja mitä väliä siinä vaiheessa on sillä mikä käyttis siinä puhelimessa on, kun CC menee itse suoraan verkkoon eri reittiä ja alkaa sieltä tuuttaamaan sitä lähetystä ruudulle.
Jätetään se turha lässytys ihon alle menemisistä. Paitsi että olet minut ihan erikseen tägännyt joskus viestiisi syystä, jota en tiedä enkä välitäkään tietää. End of discussion minun osaltani siis.

Mutta tuo käytettävä alusta. Ei mullakaan ole ymmärrystä, miksi juuri eilen Androideilla oli ongelmia. Jotenkin se kuitenkin asiaan liittyy, siksi sen omassa viestissäni mainitsin. Jos se Androidin appsi ei osaa kommunikoida palvelun kanssa, paha sillä on silloin sitä striimiäkään chromecastille komentaa. CC ei mene omatoimisesti verkkoon. Joku rajapinta siinä on oltava välissä ja se on puhelin softineen. Tai jos olen väärässä, korjatkaa, niin haen takkini tai vuoheni.
 

AaTee

Jäsen
Suosikkijoukkue
lunettes couleurs
Jätetään se turha lässytys ihon alle menemisistä. Paitsi että olet minut ihan erikseen tägännyt joskus viestiisi syystä, jota en tiedä enkä välitäkään tietää. End of discussion minun osaltani siis.

Mutta tuo käytettävä alusta. Ei mullakaan ole ymmärrystä, miksi juuri eilen Androideilla oli ongelmia. Jotenkin se kuitenkin asiaan liittyy, siksi sen omassa viestissäni mainitsin. Jos se Androidin appsi ei osaa kommunikoida palvelun kanssa, paha sillä on silloin sitä striimiäkään chromecastille komentaa. CC ei mene omatoimisesti verkkoon. Joku rajapinta siinä on oltava välissä ja se on puhelin softineen. Tai jos olen väärässä, korjatkaa, niin haen takkini tai vuoheni.

No niin tuo onkin sitten ihan ymmärrettävää, jos se android apps tms. ei pysty vian takia kommunikoimaan niin ei pysty castaamaan lähetystä/saamaan sitä näkyviin. Aivan.

Tarkoitin "CC omatoimisesti verkkoon" sillä sitä, että kun sille on heitetty se "käsky" esim. puhelimella, niin sen jälkeen se "menee" sinne sen lähetyksen lähteelle verkkoon ja alkaa sieltä ammentaa sitä ruutuun ja se jolla se sinne käskettiin ei enää ole siinä mukana kuin kaukosäätimenä jolla voi sorkkia sitä lähetystä.
Ja siis näin olen ymmärtänyt, en väitä tietäväni. Omakin CC kun sen laittaa jotain tuuttaamaan ruutuun niin puhelin monesti jopa hukkaa sen "kaukosäädön", wlan katkeaa luurilta jne niin CC vaan jatkaa koska ottaa omatoimisesti netistä sitä matskua ruutuun.

Eli käynnistyksessä kyllä rajapinta välissä, tai lähinnä ohjauskäsky, mutta itse käytössä ei. ? Mutta tosiaan toi mitä ensin sanoit käy nyt järkeen ei tullut mieleenkään ja siitähän tossa itseasiassa on varmaan ollutkin kyse jos selvästi Android käyttäjiin vain rajautunut.
 

msg

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sopimustekninen verovelka
Ala-arvoista scheisseä oli tänään ja yllättäen mitään ei hyvitetä.
Saittehan te partiolaiselta linkin häiriötiedoitteeseen?

Olisiko tässä niin että jos aloittaa katsomaan tuntia ennen niin toimii ja ne myöhemmin liittyneet sitten kärsivät ongelmista. Salibandyn tulospalvelu on myös ollut kyykyssä mutta jos avasit sivun hyvissä ajoin etkä koskenut siihen niin sivu päivittyi vaikka myöhemmin yrittäneet eivät päässeet näkemään kuin odotuspyörylän pyörimistä.
 

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Eli käynnistyksessä kyllä rajapinta välissä, tai lähinnä ohjauskäsky, mutta itse käytössä ei. ?
Näin se kai isossa kuvassa menee. Kai se cc kuitenkin kuuntelee, jos sitä tarvitaan, koska noissa Toimivissa Palveluissa ainakin kelausnapit toimivat moitteetta, jos luuri ei ole hukannut sitä palikkaa, kuten aina joskus käy. Mutta jotain kummallista havaitsin joskus vuosi sitten selainkäytössä. Käynnistin Chromella striimin, koska se oli sillä lisäosalla tms. mahdollista. Alkuun lähetys meni hyvin, mutta sitten alkoi bufferoida. Ja seuraavalla kerralla sama homma. Jotenkin se läppärin/Chromen viestintä cc-palikalle alkoi aina tökkiä. Vai onko selaimen kohdalla kyse selaimen peilauksesta eikä nettistriimin käynnistyksestä? Se oli joku muu kuin Telian lähetys, mutta ei se wörkkinyt kuin hetken.
 

NahkaHagrid

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Jesse Puljujärvi.
Itsellä alkoi toimimaan pelit eilen ennen kakkos erien alkua, vähän kinkkiset fiilikset itsellä jatkosta Telian kanssa.

Aivot sanoo että pura paskasopimus välittömästi, mutta sitten taas en näkisi mistään pelejä. Olemme täysin @Telia armoilla, ja se vituttaa syvästi, joten vetoan nyt siihen, että laittakaa paskanne kuntoon, me halutaan oikeasti katsoa hokia. Sillä ei ole väliä vaikka joskus sillointällöin tulisi ohimenevä vika, mutta tätä paskaa on jokaisella liigakierroksella, ja näillä hinnoilla se on täysin kohtuutonta. Luulisi että kuluttajansuojalaitkin tulisi jossain kohtaa vastaan.

Lämmittelyvuosi meni jo, laittakaa ne lähetykset toimimaan, kiitos.

Seuraavalla kierroksella jos sama paska jatkuu, niin puran sopimuksen viipyilemättä.
 

AaTee

Jäsen
Suosikkijoukkue
lunettes couleurs
Näin se kai isossa kuvassa menee. Kai se cc kuitenkin kuuntelee, jos sitä tarvitaan, koska noissa Toimivissa Palveluissa ainakin kelausnapit toimivat moitteetta, jos luuri ei ole hukannut sitä palikkaa, kuten aina joskus käy. Mutta jotain kummallista havaitsin joskus vuosi sitten selainkäytössä. Käynnistin Chromella striimin, koska se oli sillä lisäosalla tms. mahdollista. Alkuun lähetys meni hyvin, mutta sitten alkoi bufferoida. Ja seuraavalla kerralla sama homma. Jotenkin se läppärin/Chromen viestintä cc-palikalle alkoi aina tökkiä. Vai onko selaimen kohdalla kyse selaimen peilauksesta eikä nettistriimin käynnistyksestä? Se oli joku muu kuin Telian lähetys, mutta ei se wörkkinyt kuin hetken.

Niin, minun maalaisjärkeen ei mahdu se, jos se kikkare laitetaan verkkoon vaikka nyt Wlanin kautta, ja sitten puhelimella vaan siitä sivusta sanotaan sille et toista tota, ja se alkaa toistaa ilman et se puhelin siinä välissä mitenkään, että se sitten vaikuttas.. ainakin oman puhelimen saa ajattaa vaikka 100km päähän niin CC se vaan jatkaa sitä toistoa mukisematta. Ymmärtäisin olettaisin et sama millä sen käskyn antaa esim. sillä selaimella.. mutta tosiaan edellytyksenä, ettei se tule sen käskynantajan kautta mitenkään sille CClle sitten sen jälkeen. Tätä en tietenkään nimenomaan tiedä niin en osaa sanoa..

Oisko tuo voinut olla sitten just CC - Internet välisen yhteyden ongelma eikä niinkään CC - selain välissä, että alkoi bufferoida? Tai sitten se tosiaan jotenkin kulki vielä sen kautta eihän siinä oikein muuta mahdollisuuta ole..
 

Finnhopper

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Itse rohkaistuin eilen ja otin tämän kamppiksen takia tunnukset että kokeillaan nyt sitten. No ei lähtenyt KooKoo - Jyp sitten käyntiin ollenkaan puhelimella. Eli en kyllä ala tästä maksamaan mitään, se on aika saletti.
 

NahkaHagrid

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Jesse Puljujärvi.
Itse rohkaistuin eilen ja otin tämän kamppiksen takia tunnukset että kokeillaan nyt sitten. No ei lähtenyt KooKoo - Jyp sitten käyntiin ollenkaan puhelimella. Eli en kyllä ala tästä maksamaan mitään, se on aika saletti.

Tämän liigan kanssa on kyllä vuosisadan viharakkaus suhde jokaikinen kierros, kolmantena pyöränä telia koittaa sotkea välit minkä ehtii.
 

444

Jäsen
Hah, kerrankin voin sanoa, että mullapa toimi! Lähetys siis toimi kyllä alusta loppuun saakka, mutta kuvanlaatu oli sellaista puuroa, että noin 80% ajasta en kyennyt hahmottamaan pelaajia, saati sitten kiekkoa, tv-ruudultani. Onnekseni peli oli kuitenkin sellainen, ettei siinä tapahtunut mitään kovin kiinnostavaa, ja Jantta Alkio on ihan hyvä selostaja. Oli ehkä mullistavin katselukokemus, mitä olen jääkiekon parissa kokenut. Vähän kuin radio, josta näki hieman, mutta ei kuitenkaan mitään.
Tää tulee nyt vähän myöhässä. Mutta laita seuraavan kerran castaus päälle. Se että sä viet puhelimen siihen telkkarin eteen ja katsot sitä 5 metrin päästä voi olla yksi syy sille, ettet saanut oikein selvää. Sori, etten tajunnut kertoa tätä ajoissa.
 

Telia

Jäsen
Telia TV -palvelun käyttämisestä eri nettiselaimilla on ollut paljon puhetta tälläkin palstalla. Nyt on päivitys tehty ja Telia TV toimii suosituimmilla nettiselaimilla ilman liitännäisten asentelua, eli käytössä on HTML5 soitin. Käytännössä tämä tarkoittaa sitä, että Telia TV sisältöjä voi katsella jatkossa selaimilla: Google Chrome, Mozilla Firefox, Opera, Microsoft Edge ja Internet Explorer. Telia TV toimii osoitteessa tv.telia.fi

Windows 10 käyttöjärjestelmälle on ollut oma Telia TV -sovellus ladattavissa ja tämä on ollut joillain myös aktiivisessa käytössä. Tämän sovelluksen osalta jatkokehitys on lopetettu, mutta toistaiseksi sovellusta voi toki käyttää aivan normaalisti, vaikka uutta kehitystä ei enää tehdä. Suosittelen kuitenkin kaikkia tietokoneella katselevia siirtymään yllä mainittujen nettiselainten kautta katseluun.

Aiheesta voi lukea lisää tästä artikkelista

//Niko
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös