Telia / MTV – Liigan uusi koti

  • 3 450 280
  • 21 565

Orvo Muusi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Harmi, ettei joukkuepassin hinta nouse myös. Olisi ollut hyvä syy sanoa irti tämän taapertamisen vanavedessä.

Eilen kyllä aivan oikeasti vitutti tuo viive joka chromecastilla oli. Puhelimessa on kolme äppiä nyt jotka kaikki kilkuttavat, kun kaveri tai oma joukkue tekee maalin tai jotain muuta tapahtuu. Jopa näihin verrattuna viive oli melkoinen ja nämä sovelluksetkin tulevat jonkun verran jäljessä, kun vertaa hallissa tapahtumiin. Luonnollinen vastaus olisi, että laita nämä ilmoitukset pois, mutta se ei poista Telian ongelmaa.

@Telia milloin se livestriimi saadaan käyttöön?

Odotatko oikeasti että vastaisivat jotain järkevää tuohon? En yleensä kannata salaliittoteorioita mutta koska kaikilla muilla suorat lähetykset toimivat hyvin pienellä viiveellä (20-30 sekuntia) niin alan kallistua sen kannalle että tämä viive aiheutetaan tahallisesti että ihmiset ostaisivat tuota muovilaatikkoa ja laajakaistaa liigan kylkeen. Johan tuo hinnannousukin kesken kauden kertoo siitä että Telialle on ollut pettymys että tällä tuotteella ei saadakkaan tehtyä rahaa.
 

Jantse

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Miten joukkuepassin tilauksen saa lopetettua ennen 30pv:n ajanjakson päättymistä ettei se lähde uudelle kierrokselle?
Telian kautta siihen tulee maksullinen 14vrk lisäaika.
 

anthax

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Ketterä
Odotatko oikeasti että vastaisivat jotain järkevää tuohon? En yleensä kannata salaliittoteorioita mutta koska kaikilla muilla suorat lähetykset toimivat hyvin pienellä viiveellä (20-30 sekuntia) niin alan kallistua sen kannalle että tämä viive aiheutetaan tahallisesti että ihmiset ostaisivat tuota muovilaatikkoa ja laajakaistaa liigan kylkeen. Johan tuo hinnannousukin kesken kauden kertoo siitä että Telialle on ollut pettymys että tällä tuotteella ei saadakkaan tehtyä rahaa.

En luonnollisestikkaan, mutta mitään muuta kanavaa en enää keksinyt pahan olon kanavointiin.

Tuo salaliittoteoria voi ihan hyvin pitää paikkansa, miksi tehdä mitään jos ei mitään painetta muutokseen ole ja siinä sivussa sillä voisi edistää boxin myyntiä. Parasta tässä absurdissa väitteessä on, että tämä voi olla totta.
 

-One-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Miten joukkuepassin tilauksen saa lopetettua ennen 30pv:n ajanjakson päättymistä ettei se lähde uudelle kierrokselle?
Telian kautta siihen tulee maksullinen 14vrk lisäaika.
En ole ihan varma, mitä tarkoitat "uudella kierroksella", mutta Teliahan laskuttaa päiväkohtaisesti. Eli jos irtisanot esim 32 päivän jälkeen, tilaus katkeaa heti etkä maksa yhtään ylimääräistä.

Joku sanoi joskus myös, että Telian asiakaspalveluchatin kautta oli saanut "ajastettua" tuon tilauksen päättymään heti 30 päivän minimitilausjakson loppuun ilman lisäkustannuksia.
 

40250

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jyväskylän Pallokerhot
Moro!
Onnistuuko muilla Telia TV appin peilaus tv:hen.
Mulla jää kuva uupumaan, ääni siirtyy kyllä. Esim YouTube toimii moitteettomasti.
TV (Samsung) firmis on viimeisin, puhelin (Huawei P10plus) ajantasalla. Lähtökohtaisesti sitä vastaan, että hankkisi yhtään lisäboksi, CC, Elisan tai Telian

Viiveestä, sitä on. Aivan riittävästi.

TV-appia odotellessa.
 

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Olkun ykkös-yv: Stenkku-Tare-Repo-Janrikki-Morand
Moro!
Onnistuuko muilla Telia TV appin peilaus tv:hen.
Mulla jää kuva uupumaan, ääni siirtyy kyllä. Esim YouTube toimii moitteettomasti.
TV (Samsung) firmis on viimeisin, puhelin (Huawei P10plus) ajantasalla. Lähtökohtaisesti sitä vastaan, että hankkisi yhtään lisäboksi, CC, Elisan tai Telian
Ethän peilaa kännykän näyttöä, vaan käytät sitä Telia TV -sovelluksen omaa cast-nappia. Ja onko telkkarissa siis sisäänrakennettu chromecast vai käytätkö jotain Samsungin telkkarin omaa peilaus-ominaisuutta. Se tuskin toimii. Ja sisäänrakennttu chromecastikin todennäköisesti tökkii.
 

Telia

Jäsen
Eilen kyllä aivan oikeasti vitutti tuo viive joka chromecastilla oli. Puhelimessa on kolme äppiä nyt jotka kaikki kilkuttavat, kun kaveri tai oma joukkue tekee maalin tai jotain muuta tapahtuu. Jopa näihin verrattuna viive oli melkoinen ja nämä sovelluksetkin tulevat jonkun verran jäljessä, kun vertaa hallissa tapahtumiin. Luonnollinen vastaus olisi, että laita nämä ilmoitukset pois, mutta se ei poista Telian ongelmaa.

@Telia milloin se livestriimi saadaan käyttöön?

Tämän uuden alustan kimpussa tehdään töitä parhaillaankin ja toivottavasti saadaan valmiiksi mahdollisimman pian. Kyseessä on ehdottomasti tärkeä uudistus. Mitään aikataulua en uskalla tähän nyt lupailla, mutta kerrotaan toki tännekin heti kun homma on valmis.

Miten joukkuepassin tilauksen saa lopetettua ennen 30pv:n ajanjakson päättymistä ettei se lähde uudelle kierrokselle?
Telian kautta siihen tulee maksullinen 14vrk lisäaika.

Kanavapakettien lopettaminen onnistuu telia.fi sivuille kirjautumalla tai Minun Telia -sovelluksen avulla. Käytännössä tuon 30 päivän minimijakson päätyttyä kanavat voi lopettaa heti samalle päivälle, jolloin laskutuskin loppuu heti. Jos irtisanomisen haluaa jostain syystä ajastaa tietylle päivälle, niin tämä onnistuu meidän asiakaspalvelun kautta chatissa tai puhelimitse.

//Niko
 

Orvo Muusi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Tämän uuden alustan kimpussa tehdään töitä parhaillaankin ja toivottavasti saadaan valmiiksi mahdollisimman pian. Kyseessä on ehdottomasti tärkeä uudistus. Mitään aikataulua en uskalla tähän nyt lupailla, mutta kerrotaan toki tännekin heti kun homma on valmis.

Älkää turhaan hoppuilko, oikeuksien ostamisesta on vasta pari vuotta aikaa.
 

Jyyd

Jäsen
Suosikkijoukkue
♠️, Flyers
Kanavapakettien lopettaminen onnistuu telia.fi sivuille kirjautumalla tai Minun Telia -sovelluksen avulla. Käytännössä tuon 30 päivän minimijakson päätyttyä kanavat voi lopettaa heti samalle päivälle, jolloin laskutuskin loppuu heti. Jos irtisanomisen haluaa jostain syystä ajastaa tietylle päivälle, niin tämä onnistuu meidän asiakaspalvelun kautta chatissa tai puhelimitse.
Mä koitin lopettaa tätä ensin Telian Chatissä, kun en päässyt sisään Telia.fi sivujeni tunnuksiin. En saanut salasanaa jostain syystä uusittua, että pääsisin sisään. Täytyisi päästä sisään, että saisin chatissa apua ongelmiini (paketin irtisanominen). No jouduin soittamaan asiakaspalveluun. Salasanan uusimista edelsi vain näkymä, jossa luodaan uusi tunnus. Kuinka helvetin vaikeaa tämä nyt oikeasti on? Verrokkina vaikka Elisa, josta puhelin-, netti ja muut liittymät. Siellä hommat pelaa, ei ikinä ole ollut valittamista. Salasanan uusiminenkin onnistuu suht helposti tietotekniikasta jokseenkin hyvin tietävänä. Mutta Telialla se lykkii jotain helvetin tunnuksen luomista, kun pitäisi vanhalle päästä sisään ja salasana vaihtaa.

Nyt neiti aspan päässä lykki mulle hädissään 1kk jotain kolmea kanavapakettia, jotta jäisin asiakkaaksi.

Minkä ihmeen takia muuten Telia TV:lle ja telia.fi sivuille on eri tunnukset?

Liigalähetykset ovat näkyneet ihan ok Telialla. Miinuksina ettei kuvanlaatua saa tarpeeksi itse määritellä tarpeisiin sopivaksi, jos vaikka netti sattuu olemaan hidas sillä hetkellä. On vain automaattinen tai matala. Mutta tämä Telian palveluiden käyttö, käyttöönotto ja irtisanominen on niin piip raskasta.
 

Henkka40

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Ketut
Meinaakohan studio osuus alkaa tänään ollenkaan? Ohjelmatiedoissa näkyy että klo 18 pärähtää käyntiin. Kello on nyt 18.10 eikä omassa vastaanottimessani pyöri.
 

Heretic

Jäsen
Suosikkijoukkue
1948
Pitikö siellä olla studio tänään? Kello on 10 yli ja vieläkään ei ole lähetys Telia Tv:ssä alkanut.
Samaa kummastelin, kun tuo studio kuitenkin pyörii täyttä häkää tuossa SubTV:llä parhaillaan.
Saas nähdä näkyykö pelit, kun kello lyö 18.15?
Ihme puuhastelua... mutta sehän on telia, joten...
 

hablaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lügan kaaossseura
Meinaakohan studio osuus alkaa tänään ollenkaan? Ohjelmatiedoissa näkyy että klo 18 pärähtää käyntiin. Kello on nyt 18.10 eikä omassa vastaanottimessani pyöri.
Kyllä se tuli just. Katsoin lähetystä vähän vajaa tasasta lähtien. Eli melkein vartin myöhässä. Vahvaa suorittamista jälleen kerran @Telia
 

Telia

Jäsen
Studiolähetys ei lähtenyt pyörimään Liiga TV -kanavalla normaaliin tapaan, mutta nyt kaikki kunnossa. Hypätkäähän kanavalle tai sitten joukkueiden kanaville pelejä katselemaan!
//Niko
 
Miten te saatte tuon castauksen toimimaan? Ennen toimi ihan normaalisti mutta nyt viimeisen viikon tämä ei enää ole toiminut. Laitteena iPhone 7. Olen kokeillut ladata TeliaTv sovelluksen uudelleen ja olen myös bootannut Chromecastin Telian ohjeiden mukaisesti.

E: Virhekoodi Cv19:81092
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
On viime aikoina useammankin kerran ollut vaikeuksia saada yhteyttä palveluun. Kuvan laadussa mulla ei ole kertaakaan @Telia n aikakaudella ollut valittamista. Yhdistelmänä android+cc.
Isoin ongelma on toi järkyttävä viive, vaikka joka kerta aloitan ottelun vähintään kerran alusta ja palaan sitten livetilaan. Tämä viive tekee mahdottomaksi seurata kavereiden kanssa peliä somen välityksellä. Sosiaalisuuttahan Telian piti tuoda lisää näihin lähetyksiin. Nyt se sosiaalisuus on poistettu kokonaan.
 

Liitteet

  • Screenshot_20191011_181755_com.teliasonera.sonera.viihde.jpg
    Screenshot_20191011_181755_com.teliasonera.sonera.viihde.jpg
    116,4 KB · kertaa luettu: 280
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös