Telia / MTV – Liigan uusi koti

  • 3 450 231
  • 21 565

Telia

Jäsen
Miksi mun kaapelin ohjelmatiedoissa lukee HPK-Sibir mutta ei näy muuta kuin tuota looppia @Telia?

Meidän televisioitavien pelien otteluohjelmaan tuota tosiaan ei ole merkitty, eli ei ole nähtävissä Telia TV:n tai kaapeli-tv:n kautta. Kyseinen peli näyttäisi olleen katsottavissa SolidSportin kautta. Täältä voitte aina tarkistaa meidän televisioimat preseason-matsit.

Huomenna siis luvassa seuraava meidän televisioima preseason-matsi TPS - Lukko klo 18.30.

//Sanna
 

stairox

Jäsen
Suosikkijoukkue
Wanha kunnon divariajan Vaasan Sport, Liverpool FC
Taas vähän ihmettelyä. Katson Jyp-Sport ottelua joltain Solid Sport suoratoistopalvelun kautta (ikinä ennen kuullutkaan moisesta lafkasta). Yllättäen Win10 + Chromecast toimii kun junan vessa. Miten helvatassa voi olla mahdollista ettei Telia ole saanut aikaiseksi samaa asiaa 1½ vuodessa? No, me kaikki tiedämme syyn: EVVK heitä saada tuet kuntoon, boksimyynti on ainoa joka kiinnostaa.
 

Walkin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Turussa TPS-Lukko pelissä pääkameran kuva on aikamoista suttua. Kulmakameroiden tarjoama kuva sen sijaan on priimaa.

Samaan kiinnitin huomiota. Huonon kuvalaadun lisäksi tuo pääkamera on myös ihan hemmetin korkealle, todella kaukana kentästä.
 

Konson Antti

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Mielestäni Turussa oli pääkameran tarkennus pielessä jossain välissä jo viime kaudella. Pelitilanne kuva jääntasolla oli hyvinkin tarkka ja pääkameran kuva hivenen epäselvä
 

444

Jäsen
Mielestäni Turussa oli pääkameran tarkennus pielessä jossain välissä jo viime kaudella. Pelitilanne kuva jääntasolla oli hyvinkin tarkka ja pääkameran kuva hivenen epäselvä
Eikös siellä ollut vain jonkun mällit linssissä tai jotain muuta pasketta? Siitä sitten laitettiin aspasta viestiä eteenpäin muutaman pelin ajan, kunnes joku löysi mikrokuituliinan ja kävi siivoamassa linssin. Tai sitten sekotan johonkin muuhun paikkakuntaan.
 

Raimoton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Philadelphia Flyers, La Albiceleste
Kattelin tossa vaihteeksi, jos Liigavahtiin olisi tullut jotain parannuksia. No TPS voittomaali jatkoajalta puuttuu tietysti. Ja millä tavalla se botti poimii noita muu pelitapahtuma klippejä? Niissä on alkuun ihan järkevästi läpiajo toisessa ja tolppakuti toisessa. Loput 2min klipistä sitten onkin vain ihan perus pellailuu. Yksi niistä sentään oli Tammelan laukaus, jonka Tirronen torjuu ja klipin kesto vain 37 sekuntia.

Oliko täällä jossain puhetta, että näistä preseason peleistä tulisi jokaisesta pelistä pieni kooste? Vai oliko se juuri nuo klipit Liigavahtiin?
 

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Olkun ykkös-yv: Stenkku-Tare-Repo-Janrikki-Morand
Niissä on alkuun ihan järkevästi läpiajo toisessa ja tolppakuti toisessa. Loput 2min klipistä sitten onkin vain ihan perus pellailuu. Yksi niistä sentään oli Tammelan laukaus, jonka Tirronen torjuu ja klipin kesto vain 37 sekuntia.
Olisko aina seuraavaan pelikatkoon asti?
 

Raimoton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Philadelphia Flyers, La Albiceleste
Olisko aina seuraavaan pelikatkoon asti?
Saattaa olla, ei niin paljon kyseiset klipit kiinnostaneet.

Muu pelitilanne, läheltä piti, jne... Se on vaan perkeleen vaikea saada tolppa vedosta pätkä ja otsikoida "tolppa"
 

Vanhahermes

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Olen seurannut alusta alkaen ottelut Telia TV-sovelluksen nykyisen välittäjän (Saunalahti koti tms) kautta. Aika vanhalla pöytäkoneella ja 8-vuotta vanhan TV:n yhdistelmällä. Ajoittain myös Huawei 5 M tabletilla tai Motog 6g plus. Aina on tullut riittävää kamaa. En ymmärrä, että osalla on niin s....nasti ongelmia jatkuvasti. Ehkä olen vain liian vähään tyytyväinen. No, olen kyllä aika vanha.
 

Kemppilukko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Olen seurannut alusta alkaen ottelut Telia TV-sovelluksen nykyisen välittäjän (Saunalahti koti tms) kautta. Aika vanhalla pöytäkoneella ja 8-vuotta vanhan TV:n yhdistelmällä. Ajoittain myös Huawei 5 M tabletilla tai Motog 6g plus. Aina on tullut riittävää kamaa. En ymmärrä, että osalla on niin s....nasti ongelmia jatkuvasti. Ehkä olen vain liian vähään tyytyväinen. No, olen kyllä aika vanha.
Samaa olen ihmetellyt. Joko on vähintään 10 vuotta vanha läppäri, jolla peliä yritetään katsoa tai netin todellinen nopeus on luokkaa 5mbit/s. Ja tietenkään ei suostuta ostamaan mitään chromecastejä tai muita nykyajan hömpötyksiä.
 

KultaLukko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Samaa olen ihmetellyt. Joko on vähintään 10 vuotta vanha läppäri, jolla peliä yritetään katsoa tai netin todellinen nopeus on luokkaa 5mbit/s. Ja tietenkään ei suostuta ostamaan mitään chromecastejä tai muita nykyajan hömpötyksiä.

Itse en ole edes kovin vanha, ja chromecast löytyy, mutta en yksinkertaisesti pidä puhelin+chromecast yhdistelmän käyttämisestä. Sen puoleen olen ilmeisesti vähän vanhanaikainen, että tykkään, kun kaikki toimii yhdellä kaukosäätimellä ja palveluntarjoaja tuo tuotteensa saataville kuten itse haluan. Jos ei tuo, niin en käytä. Sen aikaa kun käytin, ei mitään ongelmia ollut. Mutta kun en pitänyt siitä, miten Telia pakotti minut tuotettaan käyttämään tai vaihtoehtoisesti hankkimaan digiboksin joka on muuten täysin turha laite, lopetin tilauksen. Vaikutti tähän tietysti sekin, että ei ollut millään tapaa realistista odottaa mitään oikeita uudistuksia Telialta tuetun laitekannan suhteen. Digiboksi, digiboksi ja digiboksi vaan.
 

KooJii_#1

Jäsen
Suosikkijoukkue
★ HIFK ★ Detroit Red Wings ★ Dallas Stars ★
Eikös siellä ollut vain jonkun mällit linssissä tai jotain muuta pasketta? Siitä sitten laitettiin aspasta viestiä eteenpäin muutaman pelin ajan, kunnes joku löysi mikrokuituliinan ja kävi siivoamassa linssin. Tai sitten sekotan johonkin muuhun paikkakuntaan.
Miten mä muistelen, että siellä ois ollu sitä "usvaa" tai mitä lie höyryä, joka sai sitte kameran kuvan sumeemmaks. Tai jotenki tollee Telia sitä selitteli...
 

Konson Antti

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Eikös siellä ollut vain jonkun mällit linssissä tai jotain muuta pasketta? Siitä sitten laitettiin aspasta viestiä eteenpäin muutaman pelin ajan, kunnes joku löysi mikrokuituliinan ja kävi siivoamassa linssin. Tai sitten sekotan johonkin muuhun paikkakuntaan.

Tulink mää vai onk tää hoitoainet?!

Toivottavasti tulevalla kaudella kuvan laaduntarkkailua ei enää ulkoisteta loppukäyttäjälle ja mahdolliset kameranlinssin siittämisyritykset estetään
 

SlamDunk71

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Samaa olen ihmetellyt. Joko on vähintään 10 vuotta vanha läppäri, jolla peliä yritetään katsoa tai netin todellinen nopeus on luokkaa 5mbit/s. Ja tietenkään ei suostuta ostamaan mitään chromecastejä tai muita nykyajan hömpötyksiä.
Telian purnatut ongelmat on vähän muualla kuin itsessään lähetyksissä. Ja ihmisiä ja makuja on yhtä paljon. Toiselle riittää että jotenkuten näkyy ja toinen haluaa kristallinkirkasta kuvaa, kolmas haluaa tolppaääniä, neljäs haluaa laadukasta sisältöä ja viides sitten jotain muuta. Sitten on näiden yhdistelmiä.

Itse olin tyytyväinen itse kuvaan ja sisältöön mutta lafkan koko muu toiminta onkin sitä itseään.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Itse olin tyytyväinen itse kuvaan ja sisältöön mutta lafkan koko muu toiminta onkin sitä itseään.
Itselläkään ei kyllä kuvanlaadussa tai muussa ollut pahemmin moitittavaa. Pari kertaa kuva hieman puuroutui mutta olen aika varma että se johtui silloin vanhemmasta modeemista ja heikommasta WLANista, joten Teliaa en lähde tuosta syyttämään.

Se mikä itseä eniten hiertää näissä teknisissä asioissa on ylivoimaisesti tuo järjetön viive. Ja ei, se ei ole kuluttajan tehtävä välillä kelailla lähetystä taaksepäin ja käynnistää sitä uudelleen, kyllä nyt jumalauta se netin yli tulevan lähetyksen viive pitää saada ihan ilman mitään käyttäjän sadetansseja siihen 30 sekunnin pintaan. Ei se ole mistään kotoisin että lähetyksen viive saattaa ensin olla jonkun 3-4 minuuttia ja kohta se onkin vaan minuutin kun vähän kikkailet.

En edes käsitä miten tuo voi olla mahdollista. Millään muulla suoria lähetyksiä tarjoavalla suoratoistopalvelulla tällaista viivettä ei ole.
 

Jakub

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Koittakaahan Telia saada edes äänet toimimaan Hämeenlinnasta. Aika ärsyttävää kun kokoajan pätkii.
 

Yeap

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Väsyttää ja ketuttaa lukea tätä ketjua jo niin paljon että ei jaksa väsyä enempää ja tilata tuota liigapakettia. Ei mulla muuta. 10e/kk olisi sopiva hinta keskeneräisestä palvelusta.
 

Telia

Jäsen

Telia

Jäsen
Sitä, ettei vika ole yksittäisissä laitteissa, vaan meidän päässä laajemmin. //Laura
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös