Telia / MTV – Liigan uusi koti

  • 3 482 712
  • 21 714

RaumTiger

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Kolla/Rauma Tigers, New York Rangers
Haluan katsoa ottelut ilman selostusta ja käytössä mulla on sonyn puhelin + chromecast. Laitan puhelimesta pelin päälle ja valitsen audiokieleksi "englannin" niin peli näkyy ilman selostusta. Mutta kun siirrän kuvan chromecastilla televisioon niin siellähän se selostaja höpöttää eikä audiokielen vaihtaminen enää onnistu.
 

Crueman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Man Utd, Los Angeles Lakers
Ilves - Jyp hävisi ainakin Canal Digital:lta, HPK - Tappara tulee sitten kahden kanavalta samaan aikaan.

Tuo Tampereen kulmakameran käyttö on vuodesta toiseen aivan järjetön, eilisessä ja tämän päivän puolessa erässä on tullut jo puolenkymmentä kertaa tilanne, jossa menee ohi merkittävä tilanne. Tänään se sitten kruunautui maalin missaamisena,

Joku voisi läimiä ohjaajaa löysällä ympäri poskia muutaman kerran.
 

Siniviiva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, sympatiat JYP
Olen nyt katsonut Kärppien peliä jonkin aikaa sekä tv5HD-kanavalta ja netistä TeliaTV:sta CC-Ultran välityksellä. Olin aluksi skeptinen kun olen tottunut katsomaan kaapelitv:sta HD-kanavia. Lopputulos näyttää tällä lyhyellä kokemuksella olevan, että kaapelikanava jopa häviää hieman kuvan laadussa. TeliaTV+CCUltra yhdistelmä on tosi hyvä. Niin ja 5GHz wlan käytössä..
 

Esteri

Jäsen
Suosikkijoukkue
♠️
Telian sivuilla lukee edelleen:

Uusien Liiga-tilausten aktivoitumisessa on tällä hetkellä ruuhkaa ja se voi kestää normaalia kauemmin.Pahoittelemme viivettä.

Ei ole ihan normaalia, ettei vuonna 2018 voi palvelua maksaa luottokortilla ilman pankkitunnuksia, tunnistautumista ja viime vuosikymmeneltä kotoisin olevaa sähköpostilla lähetettävää tilausvahvistusta ja tunnuksia. Telian pääkonttorilla Tukholmassa varmaan naureskellaan, miten helppoa suomalasia kiekkofaneja on jymäyttää.
 
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Kuvanlaatu Jukurit - IFK pelissä jälleen erittäin puuroista verrattuna harjoituskauden peleihin. Laitteisto täysin sama kuin harjoituskaudella eli CC Ultra. Lisäksi selostusta ei pääse kytkemään pois kuten joissain harjoituspeleissä ja kaukalon äänetkään ei enää kuulu samalla tavalla. Onkohan käynyt niin, että kun harkkakaudella oli niitä ongelmia, niin nyt onkin palattu osittain vanhoihin systeemeihin ja kuva sen mukaista. Ja niin, missähän se koko kierroksen kestävä liigalive, nyt näkyy vain, että lähetys jatkuu erätauolla? @Telia
 

Edit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Frölunda
Osaisiko @Telia tai joku muu vastata tähän: Mitä mun nyt sitten pitää tehdä, kun macbook + HDMI telkkariin kombinaatio ei toimi? Pelkkää nykimistä ja heikohko kuvanlaatu. Olen kokeillut eri selaimia, ei vaikutusta.

Samaa odotellaan. Johan mä sain ekat pari minuuttia seurata parempaa laatua ja sitten taas eiliseltä tuttua pikselipaskaa. Täällä tosin windows-kone ja HDMI. Aina kun sulkee ja avaa matsin uudestaan niin saattaa puoli minuuttia toimia paremmalla laadulla ja sitten putoo taas. Paskaa.
 

petete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kalpa
Haluan katsoa ottelut ilman selostusta ja käytössä mulla on sonyn puhelin + chromecast. Laitan puhelimesta pelin päälle ja valitsen audiokieleksi "englannin" niin peli näkyy ilman selostusta. Mutta kun siirrän kuvan chromecastilla televisioon niin siellähän se selostaja höpöttää eikä audiokielen vaihtaminen enää onnistu.
Saman teki minullakin ainakin eilen. Ainoastaan mainostauon Telian ja NHL19:n mainoksista äänet hävisivät.
 

Trimmer

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Auttakaa nyt miestä mäessä. Laitteena apple tv 4K, ostin tuon yhden pelin passin, mutta en saa sitä pyörimään apple tv:ltä. Ilmoittaa vain että näet tässä ostamasi pelin. tv.dna.fi sivun kautta kyllä toimii
 

Vauhti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoon Palloilu
Auttakaa nyt miestä mäessä. Laitteena apple tv 4K, ostin tuon yhden pelin passin, mutta en saa sitä pyörimään apple tv:ltä. Ilmoittaa vain että näet tässä ostamasi pelin. tv.dna.fi sivun kautta kyllä toimii
Kokeile käynnistää AppleTV (restart) uudelleen. Mulla aktivoitui vasta tuon jälkeen kun testasin niitä pre-season 0€ -pelejä.
 

444

Jäsen
Jukurit - HIFK -pelin erätaukoviihteessä excel-kaaviot on saatu kuntoon ja torjunnat tulevat molemmille yhteenlaskettuna kaikista eristä. Toki eriä on pelattu vasta yksi, mutta ei anneta sen häiritä. Ensimmäisessä erässä IFK:lla yksi torjunta, yhteensä 13. Mun on jotenkin hirveän vaikea käsittää, että miksi näin yksinkertaisia asioita ei voi edes yrittää laittaa kuntoon? Vai puuttuuko osaaminen? Vai mielenkiinto?
 

Ziege

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Middlesbrough, Pens, Pirates, Steelers
Grafiikan mukaan hämeenlinnan peli ois jo pelattu ja päättyi 0-0
 

Potaichuk

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Joonas Donskoi, PuLaAho
Nykiikö muilla kuva koko ajan? Muuten tarkka mutta kuva nykii tosi häiritsevästi. Lähetyslaineena kokeilin Samsung Galaxy S7 ja iPad Air ja TV on Sonyn KD55XE9005.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, LA Kings, Raiders, Concordia Stingers
Torjunnat Hameenlinnassa 21-23. Niista tosin suurin osa nakyy tulevan vasta muissa erissa.

Kuuden minuutin jalkeen pamahti erataukokellokin ruutuun. Itsemurhamusiikki kylla alkoi ajallaan eratauolla. Huoh, paljon on Telialla kirittavaa
 

Rambo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK, New York Rangers
Onko joku saanut Applen TeliaTV-appin iPadille toimimaan häiriöttä? Eilisen matsin aikana kyykkäsi 9 kertaa. Tänään jo ekaan erään neljästi. Menee vain pois päältä. Harmitti niin kovin että vein jo aamulla tehdasasetuksille ja tein kaikki päivitykset, iso työ, ei auttanut.

Pitikö muuten tässä tulla jotain erätaukostudioa vai onko tää tässä lyhyessä ambientluupissa koko tauko viihde? Jotenkin muistelin etukäteishehkutusta superasiantuntijoista studiossa.
 

Scissors

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
4. Ryhmä ovat Telian työntekijät, kuten ilmeisesti @Scissors , jotka kiihkeästi ja sokeasti puolustavat tuotettaan kuuntelematta asiakkaiden ongelmia. Yritetään vakuutella Telian "loistavaa pakettia" ja syytetään asiakkaan infraa ja kilpailevaa operaattoria ongelmista. Jos joku täällä sanoo otteluiden "aiemmin näkyneen ongelmitta" niin silloin henkilöllä on vähintään "asenne ongelma", "eikä itsellä yhtään halua vaikuttaa onnistumiseen".
.

Jos osaat lukea niin noissa viesteissäni aamulla kyllä kirjoitin auki myös Telian osalta pieleen menneitä asioita ja kirjoitin että jossain määrin ymmärrän mielensäpahoittajia. Osaatko siis lukea?

Hupsuja muutenkin nämä että jos antaa pinnat onnistuneisuudesta niin heti leimataan yrityksen työntekijöiksi. Sinä olet siis samaa logiikkaa soveltaen joko Elisan tai DNA:n työntekijä, etkös olekin?

Ennen kaikkea kuitenkin jäi nyt kaihertamaan että osaatko lukea vai poimitko rusinat pullasta ja rakennat olkiukkoja huviksesi?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös