Telia / MTV – Liigan uusi koti

  • 3 490 652
  • 21 742

Vanhapuuma

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYPinkylä, Suomen maajoukkueet, IF Gnistan
"Verkkokaupassamme on ruuhkaa ja uusien Liiga-tilausten toimitus ja aktivoiminen voi kestää normaalia kauemmin. On mahdollista, ettei kaikkia tilauksia saada toimitettua ennen pelien alkua."

Pitäisköhän toi jo muuttaa "ennen pelien loppua!"???

Samaa mietin. Olisi ihan jees jos nyt tuon edes ilmoittaisivat, ei tarvittis jännäillä tuleeko ihan kohta ne tunnukset vai voisiko tässä jo luopua toivosta ja tehdä jotakin järkevää elämällään tänäisenä iltana.
 

Hubacek

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Vegas Golden Knights, altavastaajat
Täällä kännykkä ja TeliaTV-app-> Chromecast-> pari vuotta vanha LG:n 4K-halpistelkkari ja hyvin pyörii. 50Hz-tila valittu Chromecastiin.
Pari kertaa meni n. 5sekunniks automaattisesti vähän huonommalle laadulle, muttei pätkinyt yhtään. Saako tuota pakotettua parhaalle laadulle?

Ja hyvin toimi NHL-lähetykset keväällä ja JYPin pari harkkapeli.
 

Kaivanto

Jäsen
Ehkä mun pitää laittaa pienempi TV tai vaatia vähemmän. Kaapelikuva oli pirun paljon parempaa.

Mulla oli viime kaudella Ruudun Liiga-kanavat old school -kaapelin kautta (1080i). Yhden erän perusteella Telian tuote Chromecastilla samaan 50-tuumaiseen telkkariin lähetettynä on silmään olennaisesti paremman näköistä.
 

Smegoul

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Toimii loistavasti kokoonpanolla iPhone SE + CC Ultra + Sony 4k 70" + dna liittymä... Telkkarin sisäisen CC rinnalle joutui tuon CC Ultran ostamaan, jotta sai 50 hz kuvan pudotettua. Kouvolan tolpat voisi kilahtaa kovemmin ja ehkä hieman 1080p kaipaisi.... No mutta näkyy pätkimättä hyvällä laadulla, en kanna paskaa tällä kertaa enempää niskaan.
 

Ziege

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Middlesbrough, Pens, Pirates, Steelers
Joo, Telian päästä ei lähetetä tarpeeksi bittejä. Taloon huilaa 200 mbit/s ongelmitta ja 5 ghz wifi-verkossakin kulkee kaikki tarvittava just hyvin. 4,5 - 5,5 mbit/s välillä näkyy olevan Chromecastille menevä bittivirta nyt.

Ehkä mun pitää laittaa pienempi TV tai vaatia vähemmän. Kaapelikuva oli pirun paljon parempaa.
Eikös tuo chromecastille menevä ole aika vähän? En ole omia nopeuksia mittaillut mutta muutama vuosi takaperin Telian verkossa NHL:n oman sovelluksen kautta castaaminen vei yli 10 mbit/s
 

oukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Mikko Kaukokari
Sulla on ihan oikeasti nyt jotain jossain pielessä. Bitrate on aivan riittävä sulavaan ja terävään kuvaan, josta suurin osa asiakkaista todennäköisesti saa tällä hetkellä nauttia. Ei häviä yhtään viime kauden kaapelin kuvanlaadulle.

Todella harmi että sulla nyt on ongelmia, mutta olen 100% varma, että joku ei nyt toimi oikein. Ei siis kannata olettaa, että nyt näkemäsi laatu on sitä mitä sen pitäisi olla.

Minä taas olen 100% varma, että tämä on parasta mitä Telia tällä hetkellä pystyy toimittamaan. Ehkä tää tavan pulliaisille riittää.

Tuolla bitratella varmaan näyttää ihan hyvältä pienemmiltä ruuduilta, tai jos on tottunut Ruudun laatuun.
 

oukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Mikko Kaukokari
Eikös tuo chromecastille menevä ole aika vähän? En ole omia nopeuksia mittaillut mutta muutama vuosi takaperin Telian verkossa NHL:n oman sovelluksen kautta castaaminen vei yli 10 mbit/s

No just näin. Se on aika vähän. Tuolla lähellä 10 megaa alkaisi varmasti laatu olla kohdallaan.
 

stairox

Jäsen
Suosikkijoukkue
Wanha kunnon divariajan Vaasan Sport, Liverpool FC
Jaahas, 15-18 minuutin monotoninen luuppiko aikoo soidan koko kauden erätauoilla näytönsäästäjän kera. Voi vittu mitä touhua :(
 

Kotikatsomo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
@Telia Miltä kanavalta pitäisi löytää erätaukostudio? Ei osu vastaan millään.

Muuten surkealla netillä Chromecastin kautta pyöri kyllä paremmin kuin Ruudulla ikinä. Lupaa hyvää, vaikka tämän pitäisikin olla ihan peruskauraa vuonna 2018.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Minä taas olen 100% varma, että tämä on parasta mitä Telia tällä hetkellä pystyy toimittamaan. Ehkä tää tavan pulliaisille riittää.

Tuolla bitratella varmaan näyttää ihan hyvältä pienemmiltä ruuduilta, tai jos on tottunut Ruudun laatuun.
Nyt katson 32:n tuuman ruudusta ja aiemmin olen kokeillut 42:n tuuman ruudulta. Molemmissa toimivuus yhtä hyvä eli ihan viime kauden kaapelilähetysten veroinen.

Mutta toivottavasti johonkin suuntaan nyt ratkeaa. Vituttaisi kyllä itseänikin, muistan miten aikoinaan piti Ruudun ekalla kaudella painia aika usein sen heidän nettipalvelunsa kanssa.
 

Zeta03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, sympatiat KooKoo
Hyvin toimi IPTVn kautta ensimmäinen erä Lukko-Ässät. Ei nykinyt eikä kuvassa valittamista. Pientä hienosäätöä äänissä ja pelaajien esittelyissä mutta eiköhän tämä vielä kuntoon tule.
 

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Minun mielestäni siihen ei riitä mikään ottelukohtainen jyvitys, vaan jos haluatte oikeasti asiakkaitanne palvella, niin ne ketkä eivät ennen ottelun alkua saa linkkiä tunnusten tekemiseen, olisi oikeutettu ilmaiseen kuukauteen. Kalliiksi se voi tulla, mutta sen voi katsoa myös sijoituksena omaan brändiin. Nyt se nimittäin on kokenut melkoisen kolauksen.
Jos lehdessä lukee, että tarjoustuotteita on saatavilla rajoitettu erä, pitääkö ilman jääneiden saada sama tuote postin kautta ilmaiseksi?
 

Useful Idiot

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Hyvin pelittää jopa vanhalla ruoskakoneella|win10|telia-app. Näillä näkymin tilaus jatkukoot.
 

Keskikalja

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, CHICAGO BLACKHAWKS, Liverpool, Real Madrid
Mulla on telian digiboxi,kuin myös dna-tv:n. Jyp-Ifk näkyy ihan hyvin Telialta. Huomenna tsiikaan formulan aika-ajot dna:lta. Puhelimessa ja tabletilla näkyy molempien lähetykset hyvin.Kuten myös töllössä. Kertokaa miksi on niin vaikeaa ottaa toi digiboksi ja sovellukset kännykkään ja toiseen laitteeseen? Ihmettelette sit täällä ettei mikään toimi?
 

stairox

Jäsen
Suosikkijoukkue
Wanha kunnon divariajan Vaasan Sport, Liverpool FC
Voisiko tuon Chromecastin sijaan vain yhdistää HDMI-piuhalla kuva läppäristä TV:seen?
Eli sinä olet sitä mieltä että pitäisi siirtyä 10 vuotta takaperin tekniikassa siksi kun ei Telia osaa tehdä nykypäivästä tuotetta?
 

oukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Mikko Kaukokari
Nyt katson 32:n tuuman ruudusta ja aiemmin olen kokeillut 42:n tuuman ruudulta. Molemmissa toimivuus yhtä hyvä eli ihan viime kauden kaapelilähetysten veroinen.

Mutta toivottavasti johonkin suuntaan nyt ratkeaa. Vituttaisi kyllä itseänikin, muistan miten aikoinaan piti Ruudun ekalla kaudella painia aika usein sen heidän nettipalvelunsa kanssa.

Joo mulla on tässä 65 ja 49 tuuman ruudut mistä valita. Onhan tuo niinku tosi hyvä verrattuna Ruutuun tai vaikka viimeviikkoiseen C Moren CHL-streamiin verrattuna, mutta ei tosiaan ole kaapelilaatua vastaava. Ja koska Telia ei mulle kaapelia myy, minä vaadin tältä kaapelilaatua tai parempaa.
 

tonz@

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, NHL:n suomalaiset
- Äänenvoimakkuudet vaihtelee eri joukkuekanavien välillä paljon
-Erätauoille jotain muuta ohjelmaa, esim edellisen erän koosteita tms. tai ainakin tuo ärsyttävä musiikki pois tilastojen ajalta, eihän tuota samaa nonstoppia jaksa kuunnella vajaa parikymmentä minuuttia putkeen. Piti jo neljän minuutin jälkeen laittaa mutelle telkkari.
-Kokoonpanografiikka puuttui ennen peliä
-"Tuokkola, Coach Kookoo" miksei tuota voinu suomeksi kirjoittaa niinkun kaikki muutkin?

+Kuvanlaatu ja äänet hyvää tasoa
+Ennen peliä nähtävät tilastot ja pelaajavertailut yms hyvin tehty ja mielenkiintoisia

EDIT: Nyt loppui tilastot ja musiikki ja alkoi änärimainos jonka äänenvoimakkuus oli x10000 verrattuna liigalähetykseen, hyvä ettei ollut koko kerrostalon naapurit ovella ja seinät kaatunu kun otti muten pois telkusta...
 

XXLshirt#3

Jäsen
Suosikkijoukkue
Drumheller Miners
Voihan jävl...Telia sentään. Nyt on yritetty kaikki konstit. Ensin surkea kuva ja pätki Castilla, kone sammutettu ja käynnistetty kolme kertaa. Nyt HDMI piuhalla telkkarissa kiinni ja kuva on niin surkea, ettei pelinumeroista saa selvää. Olisikohan tää pitänyt skrivata på svenska?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös