Telia / MTV – Liigan uusi koti

  • 3 481 928
  • 21 714

charger

Jäsen
Suosikkijoukkue
Se Puree! , Україна
Kyllähän tää nyt pitäis saada nopeasti Android TV:ssä toimimaan! Menee kyllä aika hankalaksi tää homma muuten!
 

Hollanti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Varmaan se KalPa
Jos otan KalPan joukkuepassin tänään, näänkö mä sillä pelkästään KalPan reenipelit, vai voinko katella esim Pitsiturnauksen huomenna?
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Jos otan KalPan joukkuepassin tänään, näänkö mä sillä pelkästään KalPan reenipelit, vai voinko katella esim Pitsiturnauksen huomenna?
Kaiken näet. Otin Ilveksen tuossa viikko takaperin itse.
 

tjj67

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Liverpool
Peli pelataan Kupittaalla Gatorade centerin remonttien takia.

Sitten taitaa olla 2 liigahallia mistä kuvaa ei tule, Gatorade Center ja Nordikseltakaan ei ole matsia!
 

TheLazaruz

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, #96, #55, #9

Nelfor

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Mikä peli nähdään Tepsin kotiareenalta eli Gatorade Centeriltä?
Näsäviisastelun sijaan olisit ehkä voinut sanoa saman, mikä täällä jo todettiinkin. TPS ei tosiaan pelaa harjoitusotteluita kotiareenallaan, joten Telia ei pääse siellä testaamaan systeemejä käytännössä.
 

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Kyllähän tää nyt pitäis saada nopeasti Android TV:ssä toimimaan! Menee kyllä aika hankalaksi tää homma muuten!
Sulla ei ilmeisesti ole AndroidTV:ssä sisäänrakennettua chromecastia? Useissa on, ainakin Sonyissa ja Philipseissä.
 
Suosikkijoukkue
Naurettavat agendat
Tilasinpas minäkin liigapassin tulevaa kautta ajatellen.
Pieniä ongelmia esiintyi heti, ja tässä tuleekin tilaukseni seuranta ranskalaisilla viivoilla.

-Tilaus onnistui käyttäen Nordean pankkivarmennetta (laskutustiedot yms. kaikki onnistui ja osoitteetkin olivat oikein)
-Koitin luoda käyttäjätunnusta Telia.fi sivuille mutta sieltä ei sitten löydykkään enää Nordeaa listoilta. (Ei onnistu)
-Sain chatin kautta suoran linkin josta pystyin luomaan käyttäjätunnuksen ja salasanan Minun Telia-sovellukseen.
-Koitan kirjautua Minun Telia-Sovellukseen juuri luomillani tunnuksilla, saan virheilmoituksen "Tunnuksessa tai salasanassa on typoja tai ne eivät kuulu yhteen"
-Chat neuvoi koittamaan kirjautumista tv.telia.fi-sivustolle luomillani tunnuksilla mutta tämä vaatii PC:ltä silver lightin ja töissä tätä mahdollisuutta ei ole.

Koitetaan kotona uudelleen.
 

Hypodermic

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Kaikesta sitä jaksetaan valittaa. Harkkapelit näytetään maksutta -> "mutq mun lempijoukkueen pelejä tulee vain yx". Tuohan on aivan loistavaa että a) harkkapelejä näytetään maksutta ja ennen kaikkea b) niiden aikana on sekä asiakkailla että Telialla mahdollisuus testata tuotteen toimivuutta käytännössä. Mutta tätähän tää Suomessa on, aina on liian kylmä tai kuuma.

Edelleen vinkkinä henkilöille jotka tuskailee smart-tv sovelluksen perään; ainakin moniin uudempiin töllöihin pystyy esimerkiksi puhelimesta peilaamaan kuvan myös ilman Chromecastia, jos se Chromecastin parin kympin hankintahinta on liikaa. Toki täytyy ymmärtää, että jotkut vaan tykkää kun lähetyksen saa pyörimään sieltä telkkarin valikosta ja peilaus on liian vaivalloista.
 
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Tilasinpas minäkin liigapassin tulevaa kautta ajatellen.
Pieniä ongelmia esiintyi heti, ja tässä tuleekin tilaukseni seuranta ranskalaisilla viivoilla.

-Tilaus onnistui käyttäen Nordean pankkivarmennetta (laskutustiedot yms. kaikki onnistui ja osoitteetkin olivat oikein)
-Koitin luoda käyttäjätunnusta Telia.fi sivuille mutta sieltä ei sitten löydykkään enää Nordeaa listoilta. (Ei onnistu)
-Sain chatin kautta suoran linkin josta pystyin luomaan käyttäjätunnuksen ja salasanan Minun Telia-sovellukseen.
-Koitan kirjautua Minun Telia-Sovellukseen juuri luomillani tunnuksilla, saan virheilmoituksen "Tunnuksessa tai salasanassa on typoja tai ne eivät kuulu yhteen"
-Chat neuvoi koittamaan kirjautumista tv.telia.fi-sivustolle luomillani tunnuksilla mutta tämä vaatii PC:ltä silver lightin ja töissä tätä mahdollisuutta ei ole.

Koitetaan kotona uudelleen.

Mikset siirtyisi käyttämään mobiilivarmennetta tunnistautumisessa?

Mobiilivarmenne

Tuo toimii Telialla ja hyvin useassa muussakin paikassa. Itse olen jättänyt pankkitunnistautumisen jo ajat sitten pois. Pankkitunmistautumista käytän vain, jos mobiilivarmennetta ei haluamassani palvelussa ole.
 
Suosikkijoukkue
Naurettavat agendat
Mikset siirtyisi käyttämään mobiilivarmennetta tunnistautumisessa?

Mobiilivarmenne

Tuo toimii Telialla ja hyvin useassa muussakin paikassa. Itse olen jättänyt pankkitunnistautumisen jo ajat sitten pois. Pankkitunmistautumista käytän vain, jos mobiilivarmennetta ei haluamassani palvelussa ole.


Mietein kyllä tuota itsekin yhtenä vaihtoehtona, mutta tällä hetkellä käytössäni on vain työpuhelin ja sen liittyymä. En varma ole jakavatko mobiilivarmenteen kautta tuota numeroa eteenpäin kolmansille osapuolille mutta riskiä tähän en haluaisi ottaa.
Tilauksessa on tällä hetkellä siis uusi SIM-kortti omalla numerolla. (Oma puhelin hukassa jossakin kotona, kersat sen kanssa leikkineet ja hukanneet. Roskikseen tms. varmaan mennyt kun luulisi että olisi vastaan jo tullut useamman siivouksen yhteydessä)

Edit. Itse siis käytän pankkivarmennetta pääsääntöisesti joka paikassa sen helppokäyttöisyyden vuoksi. Nordean palvelu toimii moitteetta käytännön jokaisessa paikassa johon tunnistautuminen vaaditaan. Eipä tarvitse minkään pankkitunnusten kanssakaan enää leikkiä.
 

Juippi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Näsäviisastelun sijaan olisit ehkä voinut sanoa saman, mikä täällä jo todettiinkin. TPS ei tosiaan pelaa harjoitusotteluita kotiareenallaan, joten Telia ei pääse siellä testaamaan systeemejä käytännössä.

Niin olisinkin. Teki vain mieli näsäviisastella. Nämä helteet tuottaa kaikenlaista.
 

Outpost

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport
Chromecastia on tullut Ruudun peilaukseen käytettyä jo 2 kautta. No ainakin nyt kun testasin kirjastosta Sannin ruisrock keikan, niin näyttää toimivan ihan ok. Huomenna sitten todistamaan kuinka livelähetys Raumalta onnistuu. Chromecast + Androidpuhelin + mobiililaajakaista mulla.
 

Rommeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Pale Knuckles - EASHL, Україна
Sovellusta Android TV:lle (ja/tai PS4:lle) on ilmeisesti turha odottaa? Tokihan tuo vähentäisi Telian omien boksien pakkomyyntiä, mutta ratkaisu on silti täysin käsittämätön. Chromecastin toiminta on ainakin meikäläisellä ollut hyvinkin vaihtelevaa, kun taas Android TV -sovellukset ovat toimineet hyvin.

Edit. Mahdolliset yhteensopivuusongelmat kuulostavat valitettavasti silkalta selittelyltä. Tai siis se, ettei sovellusta tuon vuoksi edes olla kehittämässä...
 

Juteeni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Avalanche ja Tappara
Sovellusta Android TV:lle (ja/tai PS4:lle) on ilmeisesti turha odottaa? Tokihan tuo vähentäisi Telia omien boksien pakkomyyntiä, mutta ratkaisu on silti täysin käsittämätön. Chromecastin toiminta on ainakin meikäläisellä ollut hyvinkin vaihtelevaa, kun taas Android TV -sovellukset ovat toimineet hyvin.

Onko kyseessä ensimmäisen vai toisen sukupolven Chromecast? Toisen sukupolven Chromecast on pyöreä ja ensimmäisen taas muistitikun näköinen. Tuo toisen sukupolven toimii paljon paremmin ainakin itsellä kuin ensimmäinen. Tasaisempi yhteys ja nykiminen vähentyi huomattavasti Ruudussa ja Viaplayssa sen hankinnan jälkeen.
 

msg

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sopimustekninen verovelka
Tokihan vain vanhukset ja juntit haluavat katsella ohjelmia ihan tavallisesta televisiosta ihan tavallisella kaukosäätimellä, mutta kyllähän tämä erilaisten lisälaitteitteiden ja oman puhelimen tarve television katselussa on menoa taakse päin. Tokihan tässä tapahtuu kehitystä niin kuin digiboksienkin tullessa ja kai Telialla aikaa ja varaa odottaa?

Paljonkohan näitä Pekka Holopaisen tapaan ajattelvia potentiaalisia asiakkaita mahtaisi olla?
Pekka Holopainen Twitterissä: "Se on sitten nolla minuuttia tv-liigalätkää ensi kaudella. Back to Yle Puhe ja Radio Pori… "

Muutama vuosi ilman kanavapakettia, niin saattaa huomata että ilman kiekkolähetyksiäkin pärjää?
 

Rommeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Pale Knuckles - EASHL, Україна
Onko kyseessä ensimmäisen vai toisen sukupolven Chromecast? Toisen sukupolven Chromecast on pyöreä ja ensimmäisen taas muistitikun näköinen. Tuo toisen sukupolven toimii paljon paremmin ainakin itsellä kuin ensimmäinen. Tasaisempi yhteys ja nykiminen vähentyi huomattavasti Ruudussa ja Viaplayssa sen hankinnan jälkeen.

Mikä lienee tuo sitten on. Kyseessä DNA TV hubi, ei siis Chromecast-purkki. Liekö tuon oikea nimitys Google cast. Joka tapauksessa homma menee niin, etten haluaisi leikkiä puhelimen tai tabletin kanssa, kun haluan katsoa telkkaria ja nykyään on tekniikka siihen olemassa.

Edit. Ja jotta homma olisi mahdollisimman hauskaa, on meikäläisen puhelin taloudessa ainoa, jolla ei tuota Google castia saa toimimaan nykyisellä verkkokokoonpanolla mitenkään. Kaikilla muilla (avokin ja lasten puhelimet sekä tabletti) laitteilla toki toimii. Youtube ja vastaavat toimivat kyllä.
 

Hagi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Tässä tarkoitetaan varmaan Viasatia? Ymmärsin itse, että jos päätilaus on TeliaTV:n boksin kautta, niin sitten myös puhelimessa toimii tuo Viasat? @Telia

Noin itsekin ymmärsin. Kiinnostaisi kovasti esim. tuo Liiga-passi ja Viasat Urheilu kombo, harmillista ettei voi tilata Telia TV:lle. Itse aion katsoa lähetykset Telia TV+CC yhdistelmällä, en lähde Telian erillistä digiboksia tilamaan, joten on tyydyttävä tuohon All Star-pakettiin. Olisi kyllä hienoa, jos Telia löytäisi tuohon ratkaisun ja tarjoaisi Viasat+liiga-komboa ja ilman digiboksi pakkoa ,vaikka hieman kovemmalla hinnalla.

Itselle ei ole Telialta saatavilla riittävän nopeaa kiinteää laajakaistaa (käytössä DNA 200M kuitu) , ilmeisesti saatavuus on parantumassa elokuun puolivälissä, mutta Rauma taitaa olla jatkossakin DNA:n valtakuntaa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös