Telia / MTV – Liigan uusi koti

  • 3 496 257
  • 21 766

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Eikä se Elisa Viihdekään toimi ilman sille kuuluvaa laitteistoa.
Mulla ei ko. tuotetta ole, mutta Elisan sivujen perusteella älyluuri riittää laitteistoksi. Chromecast-tuki on tietysti.
 

Jakub

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Kyllä se kaiken edellytys on että riippumatta siitä oletko minkä firman kaapelissa niin lätkän pitää näkyä telkkarista ilman puhelin+chromemast ym. härpäkkeitä. Kuinka iso osa lätkää seuraavista on sitä 55+ ikäpolvea jotka ei näistä ymmärrä paskan vertaa ? Eli yksinkertaisesti, telkkarissa pitää saada lätkäkanavat näkyviin kanavapakettina operaattorilta kuten nytkin tai sitten älytelkkarista appsin kautta näkyviin. muuten on tuhoon tuomittu idea ja ei tule saamaan kuin ison saavillisen paskaa niskaan.
 
Jälleen tietämättömyys nostaa päätään, jos näkemyksesi mukaan boksin tai kaapelitv:n lisäksi ainoa vaihtoehto on kytkeä muussa käytössä normaalisti oleva tietokone "johtohelvetin" kautta pelin ajaksi telkkariin.

Chromecast (ja muut vastaavat systeemit), älytelkkarit ja HTPC:t ovat kuitenkin olemassa. Jos sinulta löytyy tarpeisiin sopivat laitteet, niin lähes kaikki nettipalvelut ovat käytettävissä ihan yhtä helposti, kuin vaikkapa se Elisa Viihde. Eikä se Elisa Viihdekään toimi ilman sille kuuluvaa laitteistoa.
Juu, en missään nimessä kaikkea tiedäkään. Kovin pahoillani olen siitä ja sinulle tuotetusta mielipahasta. Chromecastista olen lukenut paljon hyvää, joten tuo lienee sitten seuraava vaihtoehto, jos katsominen ei EV-boksin kautta onnistu (kanavia tilaamalla tai sovelluksella). Jonkun verran olen lukenut CC:stä myös huonoa, joten mielummin pitäisin tämän ihan perinteisen kanavapakettityylin, jolla katsominen on ollut tähän asti aina ongelmatonta.
 

Tonnikala

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Jälleen tietämättömyys nostaa päätään, jos näkemyksesi mukaan boksin tai kaapelitv:n lisäksi ainoa vaihtoehto on kytkeä muussa käytössä normaalisti oleva tietokone "johtohelvetin" kautta pelin ajaksi telkkariin.

Chromecast (ja muut vastaavat systeemit), älytelkkarit ja HTPC:t ovat kuitenkin olemassa. Jos sinulta löytyy tarpeisiin sopivat laitteet, niin lähes kaikki nettipalvelut ovat käytettävissä ihan yhtä helposti, kuin vaikkapa se Elisa Viihde. Eikä se Elisa Viihdekään toimi ilman sille kuuluvaa laitteistoa.

Lisäksi näissä elisaviihteissä/dnatvssä maksaa aina siitä palvelusta ja laitteistosta, jonka päälle maksetaan vielä kanavista. Ostetaan siis oikeus ostaa lisää, itse elisatv palveluun ei ilmeisesti sisälly mitään sisältöä tai siis kanavia viimeksi kun minulle sitä yritettiin myydä.

Palveluntarjoajan kannaltahan tämä on hyvä asia, että saadaan maksimoitua asiakkaan jatkuvuus kun monimutkaisesta palvelusta on vaikea luopua ja maksimoidaan myös rahavirta. Mielestäni on kuitenkin absurdia internetaikakaudella maksaa moisesta tämän takia, mutta varmaan tuollakin tuotteella on asiakaskuntansa. En ole itseasiassa saanut Elisan feissaajamyyjiltä yhtään hyvää syytä miksi minun pitäisi tuosta maksaa, jos vähän kyseenalaistan feissarin mainospuheita vanhana telepalvelumyyjänä.
 

Nelfor

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Mulla ei ko. tuotetta ole, mutta Elisan sivujen perusteella älyluuri riittää laitteistoksi. Chromecast-tuki on tietysti.
Periaatteessa kyllä, mutta pointti ei muutu. Muutkin palvelut saa yleensä samalla tavalla toimimaan, eli Elisa Viihde ei ole mikään muita erityisesti parempi ratkaisu.
 

Uncle Becker

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Україна
En tiedä tuleeko kaikille alustoille vielä kauden alkuun mutta perus androille ja Windowsille on Telia TV sovellus.
Eikä Telia TV tarvitse kiinteää laajakaistaa sen saa mobiiliversiona jos haluaa.
IOS ja AppleTV -versiot löytyvät myös. Jotain konsertteja on lasten kanssa katsottu sieltä. Tokihan tämä jännittää, miten homma lähtee pelittämään. Toivottavasti tosiaan toimii muuallakin kuin Telian verkossa. Esimerkiksi meillä on Elisan valokuitu vedettynä omakotitaloon. Mistäs tähän saisi Telian kaapelit? Ei mistään. Ja jos saisi, niin olisin Elisan lempannut jo mäkeen aikoja sitten...
 

kananlento

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Pittsburgh Penguins, ManU, NP Ice Hawks
Itse olen ollut tyytyväinen Sonera Viihteen asiakas, joten en tätä osaa kovin suurella pelolla odotella. Ihan positiivisen odottavainen fiilis siltä kantilta, että tulee uusi toimija ja mahdollisesti uusia kehitysajatuksia toimintaan. Se on aina positiivinen juttu, ettei asiat jämähdä paikalleen. Ei toki Nelosenkaan touhuissa suurempaa valittamista ole ollut. Alkuaikojen jälkeen Ruutu on toiminut hyvin.
 

JPL

Jäsen
Kyllä se kaiken edellytys on että riippumatta siitä oletko minkä firman kaapelissa niin lätkän pitää näkyä telkkarista ilman puhelin+chromemast ym. härpäkkeitä. Kuinka iso osa lätkää seuraavista on sitä 55+ ikäpolvea jotka ei näistä ymmärrä paskan vertaa ? Eli yksinkertaisesti, telkkarissa pitää saada lätkäkanavat näkyviin kanavapakettina operaattorilta kuten nytkin tai sitten älytelkkarista appsin kautta näkyviin. muuten on tuhoon tuomittu idea ja ei tule saamaan kuin ison saavillisen paskaa niskaan.

Anopille ja appiukolle kävin pukkaamassa Chromecastin töllöön kiinni ja näytin puhelimesta / tabletista, mitä nappia painamalla sisällön saa näkyviin telkkariin ja avot... TotoTV näkyy nyt olohuoneessa, eikä tarvitse läppäriltä enää tuijotella. Molemmat on eläkkeellä, eivätkä todellakaan ole mitään tietotekniikan ihmevanhuksia. Helpompi Chromecastia on käyttää kuin montaa digiboksia.

Minä luulen, että kaapeliin / varsinkaan antennijakeluun ei kaikkia kanavia enää tule. Digitat ja operaattorit on hinnoitelleet nämä niin rumasti, että tuo perinteinen tv kanavien jakelu tulee vähenemään ennen kuin kasvamaan tulevaisuudessa. Hintakilpailua kun ei ole, kun näillä toimijoilla on kartellit joko taivaalle tai sitten alue-/ taloyhtiökohtaisiin paikkoihin. Nettipiuhoissa ovat yrittäneet samaa, mutta tilanne ei ole niin huono, vaikka sielläkin operaattorit pyrkivät kilpailua rajoittamaan.
 

Karhunkulta

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Skellefteå AIK
Jo tämä keskustelu kertoo, että oli 2v sitten oikea päätös haistattaa vitut näille Liigan lätkälähetyksille. CC, höpöhöpöelisatms viihde, väärä operaattori, eri boksi, känny, älytelkkari, netti.

Jos noin vitun vaikeeksi tehdään se että näet lätkää telkkarista niin maksakaa rauhassa 20meur että saatte "televisioida". Minä en maksa edes kymppiä että selvitän miten se tapahtuu. Menen ihan hallille ne pelit katsomaan ja otan nelosen tmv. armopalat vastaan ilmaisottelun muodossa.

Vittu mitä sillisalaattia.
 

Drewiske

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Jo tämä keskustelu kertoo, että oli 2v sitten oikea päätös haistattaa vitut näille Liigan lätkälähetyksille. CC, höpöhöpöelisatms viihde, väärä operaattori, eri boksi, känny, älytelkkari, netti.

Jos noin vitun vaikeeksi tehdään se että näet lätkää telkkarista niin maksakaa rauhassa 20meur että saatte "televisioida". Minä en maksa edes kymppiä että selvitän miten se tapahtuu. Menen ihan hallille ne pelit katsomaan ja otan nelosen tmv. armopalat vastaan ilmaisottelun muodossa.

Vittu mitä sillisalaattia.

Voihan sen tietysti noinkin nähdä. Itse painoin Sanoman sivuilla "tilaa" -nappia ja opiskelijahintainen lätkäpaketti napsahti heti kännykkään ja läppärille. Ja jos haluaa kavereiden kanssa kattoa niin nykäsee vaan hdmi-piuhan pleikkarista ja liittää läppäriin.

Itse sanoisin, että liigakiekon ostaminen tällä kaudella ensimmäistä kertaa oli erinomainen ostopäätös, jota en ole katunut päivääkään.
 

Jaakko

Jäsen
Suosikkijoukkue
RFC Liege
Eipä varmaan tuolla ole kovasti merkitystä. Katson kuitenkin matsit mielummin livenä ja sen jälkeen baarissa. Yleensä kuitenkin kuitenkin kuuntelen vieraspelit radiosta, koska silloin voi tehdä muita puhdetöitä kuten siivota.
 

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Enemmän mulla on tällä hetkellä ongelmia kanavakortin kanssa kuin CC:n. Siis ihan oikeasti. Onhan se helppoa silloin, kun se toimii. Mutta kun ei toimi, niin sitten kannattaa kaikki lasitavara ja muu särkyvä siirtää käsien ulottumattomiin. CC:n ongelma on tietysti suurelle yleisölle se, että se WLAN pitää käytännössä olla. Vai onko tuohon joku helppo (teknisesti on mahdollista, tiedän) workaround?

Liigapaketti on kuitenkin sen verran haluttu tuote, että eiköhän ne pelit paketoida kaikille palveluntarjoajille maksukorttiyhteensopiviksi hyvissä ajoin ennen 2018-2019 kauden alkua.
 
Nettistriimaus on nykypäivää, eikä se vaadi mitään ihmeellistä kikkailua. Itse katson netistä kaiken juuri siksi, että se on yksinkertaista ja helposti hallittavaa. Kanavien kanssa kikkailu tuntuu todella kankealta ja vanhanaikaiselta nykyään.

Mitä kikkailua kanavien kanssa vaaditaan? Minulle on yleensä riittänyt kaukosäätimestä oikean kanavan valitseminen.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Minä luulen, että kaapeliin / varsinkaan antennijakeluun ei kaikkia kanavia enää tule. Digitat ja operaattorit on hinnoitelleet nämä niin rumasti, että tuo perinteinen tv kanavien jakelu tulee vähenemään ennen kuin kasvamaan tulevaisuudessa.
Antenni-tv:n puolella varmasti näin, mutta itse uskon että kaapelitalouksissa ei ainakaan mitään merkittävää kanavien vähentymistä tule näkymään. Kaapelipuolella kun ei ole kanavapaikkojen määrää mitenkään teknisesti rajattu, vaan niitä on mahdollista avata käytännössä niin paljon kuin vain haluaa.

Antennissa taas paikkoja on rajoitetusti ja kanavat on kanavanipuissa, ja tätä tosiaan Digita hallinnoi. Tilannehan on pian sikäli hyvin hauska, että toukokuun 17. päivä alkaen kaikki maksukanavat siirtyy T2-taajuuden taakse ja kanavanippuun D, ja tätä kanavanippua D ei ole kaikissa paikoissa saatavilla. Pääasiassa puhutaan syrjäseudusta, mutta toki sitten vähän isommista paikoista Mikkeli ja Joensuu (ja ympäryskunnat) ovat kanavanipun D ulkopuolella.

Jääkiekon MM-kisojen puolivälierät pelataan 18. toukokuuta, voi olla iloinen yllätys niille ketkä on C Moren kanavapaketteja tilanneet kisoja ajatellen... Toki näitä asiakkaita on tiedotettu näistä, mutta yllättävän paljon on niitä jotka ei tätä varoitusta ole ottaneet mitenkään tosissaan.
 

Saske

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, San Jose Sharks
Toiveena olisi joku kohtuuhintainen kanavapaketti televisioon. Ero on silmiinpistävä kun on katsonut Ruutu+:sta liiga-matsia ja HD-televisiosta Viasatin jääkiekkokanavaa. Se on ihan höpöhöpöä että nettistriimi jotenkin päihittäisi tv-kuvan.
 

Tshekki77

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, HJK, Maajoukkue (lajista riippumatta)
Mielenkiinnolla odotellaan huomista tiedotusta. Itse en ole soneraviihteen asiakas, mutta silloin tällöin lainaillut kaverin tunnuksia ja hyvin toimii esim. änärin pelit viasatin kautta tuolla. Eli itse en jaksa olla huolissaan, etteivätkö saisi Liiga tuotetta toimimaan, kun aikanaan aloittavat. Toki sitten ne, jotka haluavat ehdottomasti tv-kortin kautta katsella, niin voi tulla viivästyksiä yms, koska tuskin Telia halvalla Elisaa ja DNA:ta päästää näistä oikeuksista, mutta toisaalta on Liiga sen verran vetovoimainen tuote, että eiköhän ne tavalla tai toisella tule myös näkymään muidenkin operaattorien kanavilla. Se mikä tässä nyt snadisti jännittää, että saako Liiga (kaikkien negatiivisten odotusten jälkeen) kuitenkin hilattua tv-sopimuksensa arvoa ylöspäin. Jos onnistuvat siinä, niin peukkua lähtee ainakin tältä suunnalta. Toisaalta onkohan tässä sitten isomman tiedotuksen paikka, heti Telian tiedoituksen jälkeen, eli kertooko Liiga perään, että vaihtuuko formaatti kaudesta 2018-19 lähtien uuteen ja avautuuko Liiga ja niin edelleen..
 

PeZu

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Kaikki kehä kolmosen sisäpuolella suistii nettilähetyksiä. Itse on vain 4G-mahdollisuus, tosin ei sitä 4G:ksi voi kutsua kun ei oikein signaalit yllä tänne asti. Pakotettu tuo modeemi nyt 3G-puolelle ja silti iltaisin puuroutuu kaista kun naapuritkin haluaa datailla.
 

Flou

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ravens
Voisikohan tässä olla niin, että Telia lähettää netissä ja omassa kaapelissa pelit ja sitten myy tv-oikeuksia eteenpäin olemassaoleville kanaville. No, huomenna tiedetään enemmän.

Hyvin varmasti ainakin yrittävät myydä oikeuksia eteenpäin. Toki, jos Liigan johtoporras ei ole täysin nukkunut neuvotteluissa on siellä myös pykälä ilmaispeleistä antenniverkossa, joten tällöin YLE/MTV voisi hyvinkin toimia kumppanina viikottaisen/kuukausittaisen pelin näyttämisessä.
 

hablaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lügan kaaossseura
Se on ihan höpöhöpöä että nettistriimi jotenkin päihittäisi tv-kuvan.
Jaa. Kyllä vaikkapa Netflix 4K/HDR-laadulla (jälkimmäinen tosin vieläkin aika harvinaista, valitettavasti) pyyhkii tv-kuvalla persettä mennen tullen.

Tämä ei toki tarkoita, etteikö Ruudun streami jättäisi toivomisen varaa.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Mitä kikkailua kanavien kanssa vaaditaan? Minulle on yleensä riittänyt kaukosäätimestä oikean kanavan valitseminen.
Mietin samaa. Painan tuota kaukosäätimen punaista nappia millä virta lähtee päälle, sitten laitan sen kolminumeroisen kanavapaikan mistä näkyy liigapeli, NHL, MM-kisat tai vaikka futis. Joskus on tilanteita että ei tarvitse painaa kuin virtanappia, ja oikea kanava on eiliseltä päivältä jo valmiina päällä!

Enemmän mulla on tällä hetkellä ongelmia kanavakortin kanssa kuin CC:n. Siis ihan oikeasti. Onhan se helppoa silloin, kun se toimii. Mutta kun ei toimi, niin sitten kannattaa kaikki lasitavara ja muu särkyvä siirtää käsien ulottumattomiin.
Mielenkiinnosta, millaisa ongelmia on ollut tv-kortin kautta? En siis epäile etteikö näin voisi olla, antenni-tv:ssä esim. erittäin paska sää voi katkaista kuvan. Kaapelissa minulla ei vastaavasti ole mitään ongelmia ollut koskaan.
 

Joghey

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Mielenkiinnosta, millaisa ongelmia on ollut tv-kortin kautta? En siis epäile etteikö näin voisi olla, antenni-tv:ssä esim. erittäin paska sää voi katkaista kuvan. Kaapelissa minulla ei vastaavasti ole mitään ongelmia ollut koskaan.

Näissä kaikissa asioissa ihmisille tuntuu olevan vaikeuksia sopeutua ajatustasolla uuteen teknologiaan. Ensimmäistä kertaa antenniverkosta kaapeliverkkoon siirtyminen tuntui hankalalta, kun tv:n korttimoduuli ei edes kelvannut kortinlukijaksi ja olisi pitänyt olla tilailemassa uusia laitteita. Operaattorikaan ei ollut heti selvillä ja sen selvittyä operaattori olikin juuri vaihtumassa. Tulikin sitten ostettua Chromecast (joka toki sekin on uusi laite) ja sen kanssa kaikki mediat tuntuvat niin tajuttoman yksinkertaiselta käyttää. Tuntuisi huomattavasti vaikeammalta siirtyä nyt kaapeli-tv:n käyttäjäksi, kun nettilähetykset näkyvät yhtä hyvin kuin tv:ssä. HDMI-piuhakin tuntuu vaivalloiselta, vaikka on todellisuudessa erittäin simppeli.

Joku puhui aiemmin noista laatueroista netistä katsotun Ruutu-lähetyksen ja tv:stä katsotun Viasat-lähetyksen välillä. Se ero näyttää isolta Viaplayn hyväksi (eli netistä katsottuna). Liigalähetyksiä tuotetaan aika harvoin laadulla, jota viitsisi verrata Viasatin urheiluoikeuksien alaisiin sarjoihin. Varsinaisessa kuvanlaadussa tai sulavuudessa en ole huomannut suurempia eroja, vaikka lähetykset muuten olisivatkin kuin eri planeetoilta.

Ymmärrän toki niiden ihmisten huolen, jotka haluavat katsoa pelit jatkossakin tv-kanavien kautta. Jos on katsonut sillä tavalla jokaisen pelin ongelmitta ja on edes kerran kuullut ongelmista nettipalvelussa, niin huonommaltahan tuo kuulostaa. Telian palvelussa minuakin huolettaa se, että ainakin viime kerralla Sonera Viihdettä testatessani palvelu oli aivan paska. Kuva oli nykivää ja huonolaatuista. Lisäksi Chromecast-tuessakin taisi olla ongelmaa. Sittemmin tuo lienee parantunut ja vuoden aikana palvelu saataneen samaan kuntoon missä Ruutu tällä hetkellä on.
 

JPL

Jäsen
Antenni-tv:n puolella varmasti näin, mutta itse uskon että kaapelitalouksissa ei ainakaan mitään merkittävää kanavien vähentymistä tule näkymään. Kaapelipuolella kun ei ole kanavapaikkojen määrää mitenkään teknisesti rajattu, vaan niitä on mahdollista avata käytännössä niin paljon kuin vain haluaa.

Antennissa taas paikkoja on rajoitetusti ja kanavat on kanavanipuissa, ja tätä tosiaan Digita hallinnoi. Tilannehan on pian sikäli hyvin hauska, että toukokuun 17. päivä alkaen kaikki maksukanavat siirtyy T2-taajuuden taakse ja kanavanippuun D, ja tätä kanavanippua D ei ole kaikissa paikoissa saatavilla. Pääasiassa puhutaan syrjäseudusta, mutta toki sitten vähän isommista paikoista Mikkeli ja Joensuu (ja ympäryskunnat) ovat kanavanipun D ulkopuolella.

Jääkiekon MM-kisojen puolivälierät pelataan 18. toukokuuta, voi olla iloinen yllätys niille ketkä on C Moren kanavapaketteja tilanneet kisoja ajatellen... Toki näitä asiakkaita on tiedotettu näistä, mutta yllättävän paljon on niitä jotka ei tätä varoitusta ole ottaneet mitenkään tosissaan.

No tuota noin - ei ole. Kaapelin tiedonsiirtokapasiteetti on ihan vastaavasti rajoittunut kuin taivaan välityksellä tulevankin. Kaapelin ja netin ero on siinä, että kaapelissa ja taivaalta tulee "kaikki" koko ajan ja netin yli vain sitä tavaraa, mitä "pyydetään". Perinteisen kaapelin kapasiteetti toki on jonkin verran parempi kuin antennin, mutta kyllä sielläkin rajat on tullut jo vastaan. Jos kanavia halutaan lisää, niin sitten kaistanleveyttä pienennetään, mikä tarkoittaa tiheämpää pakkausta ja täten siis huonompaa kuvanlaatua. Ja kun näitä pakkausmenetelmiäkään ei pysty lisäämään, kun päätelaitteet ei uusia itsestään opi, niin tuo kommenttisi ei pidä paikkaansa. Käytännössä nyt ollaan jo tilanteessa, että jos joku haluaa uuden HD tasoisen kanavan kaapeliin saada, niin sitten se poistaa jonkin toisen HD-kanavan tai useampia SD kanavia. Voi olla, että joillain alueilla on tyhjiä sloteja vielä kaapelissa, mutta ei niitä mitenkään määrättömästi ole.

Ja huom - en puhu nyt kaapelin kautta tulevasta IP-pohjaisesta datasta, mitä nykyään myös tarjotaan, vaan "perinteisestä" tv-kanavien lähettämisestä (tutummin DVB-C)
 

Flou

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ravens
Toiveena olisi joku kohtuuhintainen kanavapaketti televisioon. Ero on silmiinpistävä kun on katsonut Ruutu+:sta liiga-matsia ja HD-televisiosta Viasatin jääkiekkokanavaa. Se on ihan höpöhöpöä että nettistriimi jotenkin päihittäisi tv-kuvan.

Suurimalla osalla se tv-kuva on SD-suttua, eikä lähelläkään HD -tasoa. Kun antennissa näkee maksutta vain Ylen kanavat HD:na niin kyllä se Nelosen nettistriimi päihittää aika pitkälti tv-kuvan laadussa. Kunnollinen nettistriimi kyllä toimii samalla tasolla kuin HD-kanavat televisiossa. Ruutu+:n maksimit taisi olla 720p, joka on aika kaukana lopulta 1080p -laadusta, etenkin, kun laatutaso vaihtelee tuon tuosta Nelosen lähetyksiä seuratessa.

Itse olen katsonut, jos kymmenisen vuotta sitten HD -laatuista striimiä NHL:n finaaleista NBC:n kautta ilman pätkimisiä. Suomessa ei ole vielä kukaan kotimaisista tekijöistä halunnut panostaa infraan riittävästi, että tuo onnistuisi myös kotimaisten lähetysten osalta.
NetFlixin laatuhan on parhaimmillaan huikea ja selvästi edellä HD-kanavia, jos maksaa siis kalliimmasta paketista, kun taas vastaavasti HBO häviää selvästi kuvanlaadussa.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
No tuota noin - ei ole.
Ok, my bad tässä osin ja käsi ylös! :) Toki ymmärtääkseni se kaapeli vs. antenni-tv:n kanavapaikkojen määrä on ihan merkittävästi parempi kaapelin eduksi, mutta toki pointtiasi tämä ei muuta mitenkään.
 

vastaantulija

Jäsen
Suosikkijoukkue
Määrätietoisesti HPK
Ongelmahan onkin nyt siinä, että Telian kaapelia on saatavissa talonyhtioille/yleensä kuluttajille rajatuissa paikoissa ja valtaosa väestöstä ei kuulu kyseiseen saatavuusalueeseen.

Kyllä, sehän se on kuluttajan näkökulmasta se ongelma näiden kaapelipalveluiden kanssa, mutta tarkoitin viestilläni sitä, että Telialla tuskin on siellä nyt ensisijaisena ratkaistavana ongelmana se, että miten liiga olisi saatavilla ihan kaikille suomalaisille. Ei näitä oikeuksia sen vuoksi hankita.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös