Telia / MTV – Liigan uusi koti

  • 3 449 982
  • 21 564

-One-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Minulle tuo ilmoitushan tuli jo ennen kauden alkuakaan, että hinta muuttuu. Ihmeen pitkään olet tuolla vanhalla hinnalla sitten porskuttanut.
Tilasin tämän 1.9. Tyyliin viikko sen jälkeen luin täältä, että joillakin on hinta noussut. Kävin silloin tsekkaamassa sähköpostin, ei näkynyt ilmoitusta.. Ajattelin että eiköhän se sieltä jossain vaiheessa tule, ja vaihdan sitten siinä kohtaa palveluntarjoajaa tai tuotetta. Muttei tullut koskaan..
 

Hypodermic

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Kohta nousee myös Telialla Cmoren liittymäasiakkaan etuhinta. Ei nyt onneksi tuon enempää.

C More Total+ -palvelun liittymäasiakkaan etuhinta muuttuu 1.1.2023. Muutoksen jälkeen C More Total+:n uusi etuhinta on 32,95 €/kk (vanha etuhinta 29,95 €/kk)
 

Zeta03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, sympatiat KooKoo
Mukava pikku rahastus, joka ei perustu mihinkään muuhun kuin Telian ahneuteen. Mutta tekevät sen, koska voivat.

Ja ei-etuasiakkaiden hinta pysyy samassa, sekin kertoo ettei kyse ole mistään kulujen noususta.
 

Nelfor

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Kohta nousee myös Telialla Cmoren liittymäasiakkaan etuhinta. Ei nyt onneksi tuon enempää.

C More Total+ -palvelun liittymäasiakkaan etuhinta muuttuu 1.1.2023. Muutoksen jälkeen C More Total+:n uusi etuhinta on 32,95 €/kk (vanha etuhinta 29,95 €/kk)
Mulla on tuo tarjolta poistunut liittymäasiakkaan 24,95€ C More Hockey -paketti käytössä. En ole ainakaan saanut mitään ilmoitusta, että siihen olisi tulossa muutoksia.

Tuliko tuosta Totalista sähköpostilla joku ilmoitus?
 

Pallister

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL
Mukava pikku rahastus, joka ei perustu mihinkään muuhun kuin Telian ahneuteen. Mutta tekevät sen, koska voivat.

Ja ei-etuasiakkaiden hinta pysyy samassa, sekin kertoo ettei kyse ole mistään kulujen noususta.
Normiasiakkaan hintahan nousi jo aiemmin.
Eivät sitä kehtaa toista kertaa nostaa heti muutaman kuukauden jälkeen.
Eiköhän se nouse ensi kesänä tuohon 39,95€.
 

McBean

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Bruins, Noutajat, Scarborough FC

Kaukosäädin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves 365
Jani Säteri selostaa parhaillaan TuTo - HK Zemgale ottelua. Miksi miestä kuullaan niin vähän Liigan puolella? Yhdestä ottelukoosteesta olen hänet mielestäni bongannut. Taisi olla JYPin kotipeli.
 

McBean

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Bruins, Noutajat, Scarborough FC
Jani Säteri selostaa parhaillaan TuTo - HK Zemgale ottelua. Miksi miestä kuullaan niin vähän Liigan puolella? Yhdestä ottelukoosteesta olen hänet mielestäni bongannut. Taisi olla JYPin kotipeli.
Ei ilmeisesti uskalleta sovittaa isompia saappaita:

SM-liigaa hän on selostanut, mutta tällä kaudella Säteri pääsee ääneen vain Mestiksessä. Miksi isompien kaukaloiden luukut eivät ole auenneet suomen kielen hiomattomalle virtuoosille?

– Ei vaan varmaan riitä. Isoilla kanavilla voidaan pitää minua aikapommina. Minulta voi tulla mitä vaan. Mutta jos rupean himmailemaan, en usko, että minulla on siinä vaiheessa hirveästi annettavaa, Säteri sanoo.

 

Lahelainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, sympatiat SaiPa
Mukava pikku rahastus, joka ei perustu mihinkään muuhun kuin Telian ahneuteen.
Ja eipä ole ainoa, joka nostaa hintoja vaan koska jokin muukin nostaa. Hyvänä esimerkkinä sähköyhtiöt, mutta eipä siitä asiasta lisävalittaminen kuulu tänne :)
 
Suosikkijoukkue
KalPa
Uusi hinta mulla näköjään 34,95, eka vuosi tuli hintaan 29,95. Ehkä tuon saa pari euroa halvemmalla myymälästä, jos tekee uuden sopimuksen. Pitää katsoa jaksaisiko vaikka Black Fridayn aikoihin käydä kyselemässä.
 
Viimeksi muokattu:

Ramchester

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Onkos täällä muita, joilla Telia nosti etuasiakkaan hinnan 29,95 —> 34,95 ? Chat aspan mukaan olen nauttinut etuasiakkaan hintaa 29,95, ja tuo heidän sivuillaan mainittu asiakaetuhinta 32,95 on kuulemma uusille tilauksille… Minulle, vanhalle etuasiakkaalle uusi hinta on kuulemma 34,95. Harvinaisen neuvottelukyvytön oli aspa -henkilö, enkä alkanut sitten enempää jankkaamaan chatissa. Pitänee käydä Black Fridayn aikaan jossain myymälässä kyselemässä onko mitään parempaa tarjousta tarjolla.

Mistä sulle tuli tieto tuosta kalliimmasta hinnasta? Mulle tuli ainakin Telialta sähköposti muutoksia tilauksessasi -otsikolla, ja siinä kerrottiin kuukausimaksun muuttuvan 1.1.2023 29,95 eurosta 32,95 euroon.

Jos laskulla on jotain muuta, niin se on sopimusrikkomus.
 
Suosikkijoukkue
KalPa
Mistä sulle tuli tieto tuosta kalliimmasta hinnasta? Mulle tuli ainakin Telialta sähköposti muutoksia tilauksessasi -otsikolla, ja siinä kerrottiin kuukausimaksun muuttuvan 1.1.2023 29,95 eurosta 32,95 euroon.

Jos laskulla on jotain muuta, niin se on sopimusrikkomus.
No itsekin alkuun ihmettelin, mutta kaivoin sähköpostista tuon vuoden takaisen sopimusvahvistuksen, siinä oli 12 kk 29,95, jonka jälkeen 34,95. Eli tuon mukaanhan tuo menee, tosin Telian sivuilla on kyllä asiakasetuhinnaksi mainittu 32,95, jota itsekin tuijotin. Äkkisiltään katsottuna tuossa ei ole kyllä enää mitään 12 kk hintaa, vaan tuo 32,95 olisi toistaiseksi. No, käväsen varmaan jossain välissä myymälässä kyselemässä.
 

Ramchester

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
No itsekin alkuun ihmettelin, mutta kaivoin sähköpostista tuon vuoden takaisen sopimusvahvistuksen, siinä oli 12 kk 29,95, jonka jälkeen 34,95. Eli tuon mukaanhan tuo menee, tosin Telian sivuilla on kyllä asiakasetuhinnaksi mainittu 32,95, jota itsekin tuijotin. Äkkisiltään katsottuna tuossa ei ole kyllä enää mitään 12 kk hintaa, vaan tuo 32,95 olisi toistaiseksi. No, käväsen varmaan jossain välissä myymälässä kyselemässä.

Eli tuo on ollut 12 kk määräaikainen sopimus? Kai tuo sitten voi mennä eri lailla…

Mulla on toistaiseksi voimassa oleva sopimus jossa oli ensimmäinen kuukausi 0 euroa. Sen jälkeen 29,95 euroa.

Ja se muuttuu ilmoituksen mukaan tammikuussa 32,95 euroon.
 

Paloposti

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Myös Journalisti -lehti tarttui Suoran Liiga-lähetysten tason laskuun ja tekijöiden palkkioiden reiluun pudottamiseen:


Tähän liittyen. Kyseinen yhtiö on näköjään myyty. Lieköhän palkkaleikkauksissa ollut kyse siitä, että firma on saatu niin sanotusti "myyntikuntoon".

Linkki myynti-uutiseen via maaseuduntulevaisuus:

Urheilun live-tuotantoihin erikoistunut Suora Broadcast Oy siirtyy ruotsalaisomistukseen – ”Kauppa on osa kasvustrategiaamme ja vahvistaa kilpailukykyämme Suomessa ja Pohjoismaissa”
 

Luolis

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, TuTo, Montreal Canadiens
Yksi asia mikä Liigan lähetyksissä ihmetyttää on se miten keskinkertaisia ottelukoosteet ovat. Käytännössä näytetään vain maalit ja joskus ehkä yksi torjunta. Esimerkiksi Mestiksen ottelukoosteet ovat usein jopa laadukkaampia mikä pistää ihmetyttämään.

Edit: Laadukkaammalla tarkoitan sitä että pelitapahtumia näytetään huomattavasti enemmän. Minusta on mukava nähdä muutakin pelistä kuin vain maalit, varsinkin jos en itse peliä ole nähnyt.
 

Pallister

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL
Tähän liittyen. Kyseinen yhtiö on näköjään myyty. Lieköhän palkkaleikkauksissa ollut kyse siitä, että firma on saatu niin sanotusti "myyntikuntoon".

Linkki myynti-uutiseen via maaseuduntulevaisuus:

Urheilun live-tuotantoihin erikoistunut Suora Broadcast Oy siirtyy ruotsalaisomistukseen – ”Kauppa on osa kasvustrategiaamme ja vahvistaa kilpailukykyämme Suomessa ja Pohjoismaissa”
Kyllä tuo mainittiin tuossa Journalisti-lehdenkin jutussa ja kyse oli juurikin tästä.
No hyvä että omistajat kuittasivat paksu tilin ja asiakkaat kärsivät.
 

Paloposti

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kyllä tuo mainittiin tuossa Journalisti-lehdenkin jutussa ja kyse oli juurikin tästä.
No hyvä että omistajat kuittasivat paksu tilin ja asiakkaat kärsivät.
Katoppas joo, juttua päivitetty eilen, silloin varmaan tieto myynnistä lisätty. Luin itse tuon jutun vknloppuna, silloin mainintaa ei ollut.
 

Bruins

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pori,Boston,Vaasa
Meillä on CMore hockey paketti Telian liittymäasiakas (kaapelitalous) hintaan 24.95€. Eikä ole tullut ilmoitusta että hinta nousee. Koskee ilmeisesti vain Total liittymän ostajia?
 

Torsti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Yksi asia mikä Liigan lähetyksissä ihmetyttää on se miten keskinkertaisia ottelukoosteet ovat. Käytännössä näytetään vain maalit ja joskus ehkä yksi torjunta. Esimerkiksi Mestiksen ottelukoosteet ovat usein jopa laadukkaampia mikä pistää ihmetyttämään.

Edit: Laadukkaammalla tarkoitan sitä että pelitapahtumia näytetään huomattavasti enemmän. Minusta on mukava nähdä muutakin pelistä kuin vain maalit, varsinkin jos en itse peliä ole nähnyt.
Kannattaa tsekata vaikka noita CHL-koosteita, niissä näkyy maalien lisäksi aika paljon muutakin tapahtumaa. Harmi, kun ovat yleensä pilattu AA-kaksikolla eli Anulla ja Anzalla
 

Paloposti

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kannattaa tsekata vaikka noita CHL-koosteita, niissä näkyy maalien lisäksi aika paljon muutakin tapahtumaa. Harmi, kun ovat yleensä pilattu AA-kaksikolla eli Anulla ja Anzalla
Hauskinta on se että Suomessa pelattavat CHL-pelit televisioi sama firma joka vastaa Liigan televisioinnista.
 

Tyrioni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Pätkiikö HIFK-Lukko muilla ko mulla? 10 sekunnin välein parin sekunnin tauko. Discovery+ mulla.

Cmore-appsin ja Samsungin äly-tv:n kanssa ei ole ollut ongelmia.

Jos käytät telkkaria niin 'buuttaa' telkkari, eli joko power-nappia pitkään pohjassa pitämällä tai sitten perinteisesti virtajohto irti hetkeksi. Tietysti internetsin linjojenkin toiminta vaikuttaa tähän, eli senkin rekkulat buuttaamalla voi olla positiivista vaikutusta.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös