Telia / MTV – Liigan uusi koti

  • 3 449 982
  • 21 564

anthax

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Ketterä
Luulin ilman muuta, että Pitsiturnaus näkyy c-morella, kun Liigan sivuilla niin lukee.

Mutta hölmöhän minä olin kun menin virallisia sivuja uskomaan...

Ei ole näkynyt aiemminkaan. Meinaatko lukemisella linkkiä katso pelit, joka johtaa cmoren sivuille? Kieltämättä tuossa voisi olla vaikka linkki Solidsportsiin, josta tuo näkyy. Ehkäpä Liigalla on sopimukset vain cmoren kanssa, joten eivät perusta näistä muista striimaajista.

 

Hollanti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Varmaan se KalPa
Ei ole näkynyt aiemminkaan. Meinaatko lukemisella linkkiä katso pelit, joka johtaa cmoren sivuille? Kieltämättä tuossa voisi olla vaikka linkki Solidsportsiin, josta tuo näkyy. Ehkäpä Liigalla on sopimukset vain cmoren kanssa, joten eivät perusta näistä muista striimaajista.


Juuri tuota tarkoitin. Olin hölmö kun uskoin JÄÄKIEKON SM-LIIGAN VIRALLISTA SIVUSTOA VUONNA 2022. Toki tämä ei varsinaisesti ole kritiikkiä Telia / C Moren suuntaan, vaan Liigan sivustoa kohtaan.

edit: kiitos että linkkasit ton SolidSportin linkin. Otin jo hyvissä ajoin perjantain vapaaksi, että kattelisin Pitsin ja kävisin Sairaalakadulta ostamassa jossain välissä kausikortin kaudelle 22-23.
 
Viimeksi muokattu:

Tinke-80

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Haukat

Liitteet

  • Screenshot_20220731_220145.jpg
    Screenshot_20220731_220145.jpg
    337,2 KB · kertaa luettu: 274

Raimoton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Philadelphia Flyers, La Albiceleste
No piru vie.

Edit: Mun screenshot on android-sovelluksesta ja nyt ku menin ihan nettisivuille niin siellä saman paketin hinta on tuo mainitsemasi 23,99 e/kk. Kiitos sulle.

Ompa outoa.
Ei yhtään outoa Discoveryn kanssa. Viime kauden töpeksimiset saavat minut kyllä skippaamaan kyseinen lafka lätkän kanssa.
 

Frank McKee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, T. Arima
C More Total+ 34,95 €/kk (ainut C Moren paketti joka sis. Telia Liigapassin)

discovery+ Sport Hockey 23,99 €/kk

Itse tulee hommattua tuo discoveryn+ Sport Hockey paketti, sen verran iso tuo hintaero on. Ja ainakin viime kaudella discovery+ toimi vallan mainiosti.
Sehän pitää vissiin kallistua itekki tuonne discoveryn puolelle...
 

kyykäärme

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team
Ei ole näkynyt aiemminkaan. Meinaatko lukemisella linkkiä katso pelit, joka johtaa cmoren sivuille? Kieltämättä tuossa voisi olla vaikka linkki Solidsportsiin, josta tuo näkyy. Ehkäpä Liigalla on sopimukset vain cmoren kanssa, joten eivät perusta näistä muista striimaajista.

Tuolla kehoitetaan ostamaan katseluoikeus ajoissa, mutta kun menee ostolinkistä eteenpäin, tulee tyhjä sivu. Toivottavasti saavat ennen perjantaita kuntoon.
 
Suosikkijoukkue
Kärpät
Mun screenshot on android-sovelluksesta ja nyt ku menin ihan nettisivuille niin siellä saman paketin hinta on tuo mainitsemasi 23,99 e/kk. Kiitos sulle.

Ompa outoa.
Yleisenä huomiona tähän, että usein iOS- ja Android-sovellusten kautta tilausten/ostosten tekeminen johonkin palveluun on kalliimpaa kuin palvelun verkkosivujen kautta. Syynä Applen ja Googlen nappaama siivu hinnasta, mikäli tilaus-/ostotapahtuma tapahtuu mobiilisovelluksen kautta.
 

RauMan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Detroit Red Wings
Tuolla kehoitetaan ostamaan katseluoikeus ajoissa, mutta kun menee ostolinkistä eteenpäin, tulee tyhjä sivu. Toivottavasti saavat ennen perjantaita kuntoon.
Siinä mainostetaan viime vuoden turnausta. Tämänvuotisesta ei ole vielä mitään tietoa. Pian saisi kyl tulla.
 

kyykäärme

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team
Siinä mainostetaan viime vuoden turnausta. Tämänvuotisesta ei ole vielä mitään tietoa. Pian saisi kyl tulla.
Tuossa pikkukuvassa on pitsiturnaus 28, mutta kyllä siellä SolidSportin sivulla on pitsiturnaus 29, ja siitä linkistä kun menee, tyhjää aukeaa edelleen.
 

Harppuuna

Jäsen
Suosikkijoukkue
Islanders/Kraken ja Doro Wierer
Utelin tänään Cmoren aspasta selostajista, että joko herrat AM ja MS siirretty sivuun. Yllättäen ihmeteltiin kun en piittaa näistä, muttei kuulemma ole vielä valintoja tehty.
Eli mukana molemmat varmaankin.
 

Glove

Jäsen
Utelin tänään Cmoren aspasta selostajista, että joko herrat AM ja MS siirretty sivuun. Yllättäen ihmeteltiin kun en piittaa näistä, muttei kuulemma ole vielä valintoja tehty.
Eli mukana molemmat varmaankin.
Hehän ovat kansan suosikkiselostajat. Eikö ne näin ollut jollekin vastanneet kun joku oli sitä viime kaudella tiedustellut.
 

OCE

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ketterä, KooKoo, SaPKo, NATO
No nyt on ostettavissa Solidsportilla katselu oikeuksia striimeihin, yksi ottelu 7,90€ ja kaikkiin striimeihin 19€ Pitsiturnaus.
 

Yön Kärppä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät & Suomi
Utelin tänään Cmoren aspasta selostajista, että joko herrat AM ja MS siirretty sivuun. Yllättäen ihmeteltiin kun en piittaa näistä, muttei kuulemma ole vielä valintoja tehty.
Eli mukana molemmat varmaankin.
Mulle Antero Mertaranta sopii hyvin, kunhan vain selostaa ottelussa, jossa en kannusta kumpaakaan joukkuetta. Kun en itse pelistä saa tarpeeksi viihdettä, niin hyvä että hyvin persoonallinen selostaja on mukana tuomassa viihdettä. Ymmärrän ja uskon, että vaikkapa Pelicans - SaiPa ottelussa erityisesti SaiPa-faneja ärsyttää Mertaranta, mutta mua ei. Mika Saukkonen ei sitten tuo mitään otteluihin.

Toivottavasti Julius Sorjosen Liiga-pelit olisi selostettu. Äärimmäisen vaivaannuttava selostaja, jonka ego on melkein Antti Mäkisen tasolla, mutta näytöt eivät. Hän on niitä selostajia, joiden on pakko nostaa oma nimi, ego ja luonne esiin. Kunhan pysyisi edes poissa Kärppien peleistä.
 

Vintsukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Suomi, Panthers
Katselin noita Discovery+:n tilausvaihtoehtoja. Tietääkö kukaan kuuluuko CHL tuohon Sport Hockey -pakettiin, vai täytyykö ottaa Total että näkee CHL:nkin?
 

Liitteet

  • dplus.jpg
    dplus.jpg
    159,8 KB · kertaa luettu: 136

Tuusa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit
Katselin noita Discovery+:n tilausvaihtoehtoja. Tietääkö kukaan kuuluuko CHL tuohon Sport Hockey -pakettiin, vai täytyykö ottaa Total että näkee CHL:nkin?
Tuossa Sport-paketissahan ei ole cmore urheiluja, joten ei näy CHL. Mulla on tuo total-paketti ja hyvin on toiminut. 24,99e oli sillon hinta, kun tilasin sen ja ei ole siitä muuttunut.
 

R & L

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Onko kukaan tietoinen mahtaako UHD-lähetyksiin tulla parannusta? Lähinnä pysyykö lähetysten määrä yhtä pienenä kuin viime kaudella? Muistaakseni pari vuotta sitten oli puhetta, että muutaman vuoden sisään pitäisi kaikki lähetykset tulla UHD-tasoisena.
 

Takapiiska

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
On kyllä Cmoren hinnoittelussa ja totalin pakko myymisessä sellaista rahastuksen makua, että ei köyhillä väliä.
34.95e on vieläpä olevinaan kampanjahinta ja normihinta olisi 44.95e.
34.95e nyt sinänsä vielä menisi, jos jotain muutakin tuolta seuraisi kuin liigaa.

Cmore sport 29.95e millä ei näe käytännössä muuta, kuin mestarien liigan ja CHL:n. Tuota pakettia ei varmasti osta kukaan. Ajattelin ensin, että tuon täytyy jopa olla virhe ja Liiga on jäänyt siitä epähuomiossa pois.

Pakkohan tässä on Discoverylle vain Liigaa seuraavan siirtyä. Harmi, koska Cmore toiminut loistavasti ja pari kolikkoa vielä olisi pystynyt luotettavammasta Cmoresta maksamaan Discoveryyn nähden.
 

axe

Jäsen
On kyllä edelleen näköjään hirvee suotyömaa tuo kiekkokanavien tilaaminen. Palveluntarjoajia, erisisältöisiä paketteja ja hintoja on melkein yhtä paljon kuin sukupuoli-identiteettejä, niin yritäpä siitä sitten valita itsellesi sopivin. Kanavapaketti siis.

Valikko esiin, rasti ruutuun mitä lajeja ja sarjoja haluat nähdä, alimmaisena muuttuva hinta, mitä maksat kuukaudessa näillä valinnoilla. Vuosi on 2022.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös