Telia / MTV – Liigan uusi koti

  • 3 473 710
  • 21 671

lahts

Jäsen
Suosikkijoukkue
La’Hest
Minulla on siis ihan normi topicin otsikossakin mainittuna olevan CMoren liiga tunnarit olemassa, mutta nyt rapakon takana ollessa(vielä muutaman päivän) halu olisi katsoa liigan välieriä CMoren kautta kun olen sen palvelun maksanutkin. Nyt ei vaan onnistu ilman kikkailuja...
 

WestCoast110

Jäsen
Suosikkijoukkue
T-P-S
Vitun CMore, nyt on paha. Pelsu-Ilves kiinnostaa huomattavasti vähemmän kuin IFK-Tappara, mutta selostajavalinnoilla tasoittuu aika hyvin. Eikö nyt tässä kohtaa kun pelataan maksimissaan kahta peliä tässä maassa samaan aikaan voitaisi jo mennä Waheeb-Alkio kaksikolla? Jos tarpeen ottaa joku tuuraamaan niin vaikka Reponen tai joku muu.
 

Tuusa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit
Vitun CMore, nyt on paha. Pelsu-Ilves kiinnostaa huomattavasti vähemmän kuin IFK-Tappara, mutta selostajavalinnoilla tasoittuu aika hyvin. Eikö nyt tässä kohtaa kun pelataan maksimissaan kahta peliä tässä maassa samaan aikaan voitaisi jo mennä Waheeb-Alkio kaksikolla? Jos tarpeen ottaa joku tuuraamaan niin vaikka Reponen tai joku muu.
Ja eikö tonne studioon ole ketään muuta ku tää @¿#*@ Rajahuhta. Mutenappi on taas tiiviissä käytössä.
 
Ja eikö tonne studioon ole ketään muuta ku tää @¿#*@ Rajahuhta. Mutenappi on taas tiiviissä käytössä.

1000 x sama. Miten voikin tv-toimittajalla olla noin epämiellyttävä ääni? Eikö oikeasti kukaan rekrytoija ole uskaltanut asiaan kiinnittää huomiota? Kai tää on tätä nykyaikaa: rumat mallit, karseaääniset toimittajat ym. Enää puuttuu paskat jääkiekonpelaajat.
 

Bat79

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ja eikö tonne studioon ole ketään muuta ku tää @¿#*@ Rajahuhta. Mutenappi on taas tiiviissä käytössä.
Rajahuhta on suorastaan hunajaa korville verrattuna Mikaan. Mä oon ihmetellyt jo muutaman vuosikymmenen että miten toi ukko voi olla lätkäselostaja, urheilutoimittajana ja vaikkapa tulosruudun juontajana menee, mutta jääkiekkoa ei oo osannut selostaa koskaan.
 

angnus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Ei vittu, Saukkonen selostaa Hifk-Tapparaa...ei tarvitsekkaan katsoa sitä peliä. Eli Pelsut - Ipaa Jantan kanssa. Kuinka stanan kujalla pitää kanavalla olla, kun laittaa paskimman selostajansa pleijareihin, hyi helvetti.
 

angnus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Saatanan C-more! Kaikki viritetty iltaa varten ja IFK:lla peli kulkee, mutta kenen v*tun valopään idea on laittaa Saukkonen selostamaan? Jopa ton Märkä-Simon dorkat turhuudet menisi, mutta Saukkonen ei...
Juuri näin.Viedään saatana ilo pelistä pudonneidenkin faneilta tällä Saukkosen suhteilla saamalla asemalla!
Rahoittaakohan se itse jotain tahoa, vai onko sillä vaan oikeat tutut, oikeissa paikoissa, sillä ei noin paska muuten selostaisi edes Mestispelejä.
 

angnus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Saukkonen-Vallin ja siihen vielä Märkä.

Melkonen kattaus.
Kruununa toi studion naisoletettu, joka on varmaan pätevä, mutta ääntä ei pysty kuuntelemaan sekuntiakaan.
 

Sinkilä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, ManU, Pesäkarhut, SoJy, Valepa, Narukerä
Kruununa toi studion naisoletettu, joka on varmaan pätevä, mutta ääntä ei pysty kuuntelemaan sekuntiakaan.
Onko pätevä?
Vai onko tuolla vain olettaman ja tasa-arvon vuoksi?

Itse en kuuntele studioita.
 

angnus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät

Spac

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sarı ve siyah, HIFK, Ketterä
Pitkää pätkää mennään ilman pelikatkoa. Kyllä tuo Anukin on niin vitun ärsyttävästi Tapparan puolella, koska Jokerit on hänelle kuitenkin se Hesan ykkönen. Hohhoijaa.
 
Suosikkijoukkue
Ilves
Onko pätevä?
Vai onko tuolla vain olettaman ja tasa-arvon vuoksi?

Itse en kuuntele studioita.
Pätevyyttä löytyy.

Alkaa jo tämänkaltaista setämiestäkin vituttamaan tämä kuulo-/ ymmärrysrajoitteisten palsta-aktiivien muoti-ilmiöimäinen dissausaktiivisuus. Tulee melkein väkisinkin tunne parisuhteissansa alisteisessa asemassa painivista miesoletetuista, jotka purkavat omaa turhautumistaan kiekkostudion naisolettettuun asiantuntijaan.

Asiaa suoltaa enemmän kuin Vallinin Arska. Äänellensä ei kukaan mitään voi ja kaikkia ei Anniinan ääni miellytä. Mutta sisältönsä puolesta ei järin paljon häviä vakiasiantuntijoille.

Kiintiö? No ei todellakaan.. Pro-Rajahuhta. Ei se nyt mikään Saravo ole, mutta kuka on? Hä?
 

Sinkilä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, ManU, Pesäkarhut, SoJy, Valepa, Narukerä
Pätevyyttä löytyy.

Alkaa jo tämänkaltaista setämiestäkin vituttamaan tämä kuulo-/ ymmärrysrajoitteisten palsta-aktiivien muoti-ilmiöimäinen dissausaktiivisuus. Tulee melkein väkisinkin tunne parisuhteissansa alisteisessa asemassa painivista miesoletetuista, jotka purkavat omaa turhautumistaan kiekkostudion naisolettettuun asiantuntijaan.

Asiaa suoltaa enemmän kuin Vallinin Arska. Äänellensä ei kukaan mitään voi ja kaikkia ei Anniinan ääni miellytä. Mutta sisältönsä puolesta ei järin paljon häviä vakiasiantuntijoille.

Kiintiö? No ei todellakaan.. Pro-Rajahuhta. Ei se nyt mikään Saravo ole, mutta kuka on? Hä?
Kiitos näistä.
En juuri koskaan katso studioita.

Vallin nyt on tasoa Jutila.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös