TiikerinSilmä
Jäsen
Eikö tosiaan discoveryllä pysty katsomaan Hockey night liveä 18.00? Joutuu 15 min odottelemaan noita matsilähetyksiä
Antza ja Anu on otettu sivuun huilaamaan tämä kierros, että jaksavat selostaa välierät ja finaalit/pronssimatsin kahteen pekkaan...Rukousemme on kuultu, ei Mertarantaa eikä Saukkosta.
Antza ja Anu on otettu sivuun huilaamaan tämä kierros, että jaksavat selostaa välierät ja finaalit/pronssimatsin kahteen pekkaan...
Olis hei tosi hauska semmonen gettogether-oranssitakit selostusmatsi!!!Mä ottaisin Jutilan vielä yhteen peliin Saukkosen seuraksi.
Eikö tosiaan discoveryllä pysty katsomaan Hockey night liveä 18.00? Joutuu 15 min odottelemaan noita matsilähetyksiä
Mitä en nyt ymmärrä. Tulee vain että näytä tilauspaketitVoi kyllä. Valitse ”urheilu” valikoista niin tulee kyllä lähetys näkyviin. Lisäksi näkyy ilmeisesti myös CMore Maxin kautta, eli kanavien kautta voit katsoa myös.
Olet siis Ässien, Jypin tms fanikuntaa ja olet jo pistänyt tilauksesi hyllylle jo aikoja sitten? ;)Mitä en nyt ymmärrä. Tulee vain että näytä tilauspaketit
Haha ei sentään. Pelsu miehiä, tosin se ei ole yhtään parempi noihin yllämainittuihin verrattuna:DOlet siis Ässien, Jypin tms fanikuntaa ja olet jo pistänyt tilauksesi hyllylle jo aikoja sitten? ;)
Haha ei sentään. Pelsu miehiä, tosin se ei ole yhtään parempi noihin yllämainittuihin verrattuna:D
Siis discoveryn kautta näkyy vaihtoehtona hockey night ja perässä cmore, ei muuta. Siitä kun painaa niin tulee tuo tilauspaketti systeemi. Mulla siis vain tuo discovery hockey tilaus. Sillä ei sitten näköjään voi katsella tuota?
Taitaa tuosta Tampereen koosteesta puuttua jotain? Tai ainakin tuosta mikä on Jatkoajassa tarjolla…
No itseasiassa mulla loppui tuo video tuohon Blomqvistin torjuntaan, mutta parin uudelleenkäynnistämisen jälkeen se voittomaalikin löytyy sieltä, joten ei se puuttunutkaan vaikka niin luulin.Kelaa 6 minuutin kohdalle. Sen jälkeen näkyy.
Studio näkynyt tietokoneella selaimen kautta sujuvasti 18.00 lähtien. Ongelma on siis ilmeisesti Elisa ViihteelläMites muilla näkyy välierä, tai siis näkyykö? Oma peli Elisa Viihteen kautta vielä ainakin toistaiseksi alkamatta, kuudelta odottelin studiota alkavaksi..
Ei näy Elisa viihteen kautta (taaskaan!!!) - olen koittanut mobiilin ja tv:n kautta.. Sysipaska tuote, tämä ei ole ensimmäinen kerta.Mites muilla näkyy välierä, tai siis näkyykö? Oma peli Elisa Viihteen kautta vielä ainakin toistaiseksi alkamatta, kuudelta odottelin studiota alkavaksi..
Se nyt on ainakin lohdullista, että vika ei ole vain minun boksissani...Studio näkynyt tietokoneella selaimen kautta sujuvasti 18.00 lähtien. Ongelma on siis ilmeisesti Elisa Viihteellä
Twitterissä @Elisa_aspa vastasi, että asia on kiireellisessä selvityksessä. Toivoivat saavansa kuvan näkyviin mahdollisimman pian.Ja Elisa Viihteelle, luonnollisestikaan, ei saa yhteyttä chatissa, eikä puhelimella. Reklamaation avullakin varmaan joku välipäivä lisää tilaukseen. Saatanan tunarit.
Studiot on näköjään päätetty pelkästään Nokia areenalla pelatuista otteluista, niin ei tarvitse siirtyä pois TampereeltaJa ei studiota. Kyllä tässä on edelleen vahva puuhastelun henki läsnä. Kyllä nyt luulis jokaiselle pleijaripelille olevan kattavat ennakot ja studiot.