TwistedKites

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Voi moro toi Alina Voronkova ja Jonne Virtasen haastattelu. Keksiikö toi kysymykset lennosta vai miten tuo haastis oli noin hiton kankea? Ihan kun lukisi yläastelaisten tekemiä toisistaan täysin irrallisia kysymyksiä.
Olen ollut kuvitelmassa, että Suomessa syntynyt Alina puhuu täydellistä Suomea, mutta Jonne-haastattelu kuulosti juuri vähän sellaiselta kun ulkomaalainen kääntää päässään kysymyksiä suomeksi ("Sportilla on liigan korkein joukkue").

Radiopää

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomenmestarit 2021, Greta Thunberg
Olenko näkemykseni kanssa yksin, kun väitän C Moren kuvaustuotannon heikentyneen viime kaudesta?

Ohjaaja sekoilee pääkameran ja lähikameran käytön välillä niin, että kun kuvassa pitäisi näkyä koko hyökkäysalue, todellisuudessa näkyy vain pieni alue maalin edessä. Tämän lisäksi pääkameran kuvaaja ei joko havainnoi missä kiekko on tai ei pysy sen mukana, eli TV-kuvassa saattaa näkyä keskialueella tapahtuva vaihto kiekollisen pelaajan ollessa hyökkäysalueella.

KiVi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nanna Karalahti
Voiko joku vastata tyhmälle: onko pelit katsottavissa liigapassilla vain reaaliaikaisesti tai pelin alusta aloittaen VAIN pelin ollessa vielä käynnissä? Nyt ei ainakaan pääse Ilves-SaiPaa katsomaan.

Edit: Löysin kirjaston. Ongelma ratkaistu.

Puolukoita, hyi saatana!

Raimoton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Philadelphia Flyers, La Albiceleste
"Emil Erholtz tuo vaasalais joukkueen maalin päähän".

Tais olla Juho Kokolle pitkä vkl Ässien kanssa. Toisen erän lopussa pelattiin avauserän viimisiä minuutteja jne.

"Nyt menemme kaikki eteenpäin."

Schwein

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Kellään vastaavaa ongelmaa telian paska appin ja chromecastin kanssa:

laitat pelin sovelluksesta päälle, toimii. Yrität castata televisioon ”something went wrong - please try again”.
Vastaus varmaan tulee myöhässä, mutta sama homma meillä CC gen. 2:n kanssa. 3:lla ja Ultralla toimii. Näistä oikeastaan Ultra on ainoa, jolla toimii täysin ongelmitta. 3:lla kuvanlaatu seilaa.

You better catch me when I fall
I'm on my roller skates

Pallister

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL
Jos joku vahvistaa tämän, niin olen sitten ilmeisen väärässä, mutta en ole kuullut C Moren 4K-lähetyksistä muuta kuin sen, että niitä on aloitettu testaamaan, mutta ei ole tuotu vielä asiakkaille ollenkaan. En myöskään ole googlettamalla löytänyt pihaustakaan C Moren 4K-lähetyksistä viime kaudella tai tulevalla kaudella.

Olen aika varma, että tästä olisi pidetty meteliä ja käytetty myyntikikkana, jos 4K-lähetykset olisi tuotu C Moren palveluun.
Palataan tähän nyt hieman myöhässä.
Viime kaudella UHD-pelit tulivat cmoren sovelluksen kautta Apple TV:n kautta katsottuna vaikka tuosta ei mitään missään puhuttu. Liekö ollut vahinko.
Nyt ei enää tule, mutta esim. eilinen Jukurit-Tappara tuli 1080p-laadulla appletvn kautta.

Spac

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, HIFK, Ketterä
Mikä mahtaa muuten olla ongelma, kun telkkarin Discovery+ kautta CHL matsi ei ala näkymään vaan ruutu muuttuu pimeäksi. Puhelimen sovelluksella homma kyllä pelittää ja castata voi tietysti telkkariin. Mutta töllön omassa sovelluksessa ei tosiaan ala näkymään.

John Deere

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko , Colorado Avalanche
Hockey night - Tien päällä makasiinissa kerrankin hyvä juttu mystisestä tilannehuoneesta.
Ei se niin helppoa olekaan mitä itsekin kotona pauhannut.

” Sovitaanko että sinä olet vahtimestari ja minä olen maailmanmestari. ” - Matti Nykänen

John Deere

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pystyykö pelit tätänykyä peilaamaan puhelimesta TV:hen nykypäivänä (smartview)? Puhelin ja TV molemmat Samsung?
Apple Lightning digitaalinen AV-adapteri
Iphone ja Ipad menee ainakin tällä kätevästi telkkuun. Samsungilla löytyy varmasti vastaava.

” Sovitaanko että sinä olet vahtimestari ja minä olen maailmanmestari. ” - Matti Nykänen
Suosikkijoukkue
KK
Apple Lightning digitaalinen AV-adapteri
Iphone ja Ipad menee ainakin tällä kätevästi telkkuun. Samsungilla löytyy varmasti vastaava.
Siis onko tuo jokin lisälaite? Ymmärrätkö mitä tarkoitin? En kysynyt mistään crome-tikuista tai Applen vastaavista. Kysyin, että voiko Liigan otteluita katsoa puhelimesta peilaamalla sellaiseen uudempaan televisioon kuten minkä vaan palvelun kuten mm HBO, Netflix tai Yle Areena hankkimatta mitään vitun lisälaitetta.

Vapaamatkustaja korona-junassa

John Deere

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vitun lisälaitteista karvoilla tai ilman en tiedä mutta pystyy.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy