Telia / MTV – Liigan uusi koti

  • 3 478 827
  • 21 693

Nelfor

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Jos on telian liittymä, niin cmore sarjat,elokuvat ja kiekko (liiga + mestis ym) 25e/kk.
Tämähän on tietääkseni ollut voimassa jo vuoden ajan, eli ei ole uusi tarjous. Itseltä löytyy tuo 29,95€/kk Total+, johon kuuluu myös C Moren muu urheilutarjonta.

Hinta on kyllä erittäin sopiva, eli kannattaa tarttua, jos on mahdollisuus. Monissa tapauksissa kannattaa jopa ottaa Telialta halvin mahdollinen puhelinliittymä tms, että pystyy tämän tarjouksen hyödyntämään.
 

Tepi#45

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Tämähän on tietääkseni ollut voimassa jo vuoden ajan, eli ei ole uusi tarjous. Itseltä löytyy tuo 29,95€/kk Total+, johon kuuluu myös C Moren muu urheilutarjonta.

Hinta on kyllä erittäin sopiva, eli kannattaa tarttua, jos on mahdollisuus. Monissa tapauksissa kannattaa jopa ottaa Telialta halvin mahdollinen puhelinliittymä tms, että pystyy tämän tarjouksen hyödyntämään.

Näin on. Itse otin 24,95€/kk maksavan C More Hockey paketin 27.9.2020. Eli ei mikään uusi tarjous.

Telia TV:n yhteysongelmien vuoksi olin ottamassa Elisan kaapelikortille Liiga-passin, mutta päätin kuitenkin kokeilla C More Hockey pakettia, kun oli edullisempi ja tarjosi enemmän sisältöä. En muista oliko myös tässä 24,95€ hinnassa edellytyksenä Telian liittymäasiakkuus, mutta yksi vanha ja halpa Telian liittymä löytyy.
 

Nelfor

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Näin on. Itse otin 24,95€/kk maksavan C More Hockey paketin 27.9.2020. Eli ei mikään uusi tarjous.

Telia TV:n yhteysongelmien vuoksi olin ottamassa Elisan kaapelikortille Liiga-passin, mutta päätin kuitenkin kokeilla C More Hockey pakettia, kun oli edullisempi ja tarjosi enemmän sisältöä. En muista oliko myös tässä 24,95€ hinnassa edellytyksenä Telian liittymäasiakkuus, mutta yksi vanha ja halpa Telian liittymä löytyy.
Kyllä siinäkin on edellytyksenä liittymäasiakkuus. Itselläkin Telialla vain yksi vanha ja halvin mahdollinen puhelinliittymä, joka mahdollisti tuon tarjouksen hyödyntämisen.
 

avatar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aidosti Sysipaska
jos Telialta tilaa niin näkyy telkkarista apilla vai pitääkö,sotkea chromecast johonkin väliin?
Ei oo tv-appia. Puhelimen appilla katsoin cc:llä viime kaudella vielä. Mutta hauska kuriositeetti: television sisäisellä cc:llä juuri teliatv:n kuva nyki vitusti. Ulkoisella sitten toimi. Irtisanoin koko paskan kun jotenkin kyllästytti kikkailu.
 

Nelfor

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
jos Telialta tilaa niin näkyy telkkarista apilla vai pitääkö,sotkea chromecast johonkin väliin?
Älä tilaa Telian liigapassia, vaan C More, niin useimmissa telkkareissa pystyy katsomaan suoraan C More appin kautta. Telia jostain syystä myy edelleen myös tuota vanhaa liigapassia, vaikka sen toimivuus ja käytettävyys on surkealla tasolla.
 

Tinke-80

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Haukat
Ei oo tv-appia. Puhelimen appilla katsoin cc:llä viime kaudella vielä. Mutta hauska kuriositeetti: television sisäisellä cc:llä juuri teliatv:n kuva nyki vitusti. Ulkoisella sitten toimi. Irtisanoin koko paskan kun jotenkin kyllästytti kikkailu.

Sisäisellä chromecastilla ei toimikaan koska sen kuvataajuutta ei voi vaihtaa 60hzstä 50hziin.
 

Glove

Jäsen
Älä tilaa Telian liigapassia, vaan C More, niin useimmissa telkkareissa pystyy katsomaan suoraan C More appin kautta. Telia jostain syystä myy edelleen myös tuota vanhaa liigapassia, vaikka sen toimivuus ja käytettävyys on surkealla tasolla.
Joo minulla on siis ennestään Cmore. Eikä näiden viestien parusstteella muutaman euron halvemmalla saa ainakaan parempaa.
 

Mad E

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Monissa tapauksissa kannattaa jopa ottaa Telialta halvin mahdollinen puhelinliittymä tms, että pystyy tämän tarjouksen hyödyntämään.

Ilman telia liittymää cmore total maksaa 34,95/kk.
Saako muka sieltä alle vitosen kuussa maksavaa liittymää ja ennenkaikkea onko se sen säätämisen arvoista?
 

Nelfor

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Ilman telia liittymää cmore total maksaa 34,95/kk.
Saako muka sieltä alle vitosen kuussa maksavaa liittymää ja ennenkaikkea onko se sen säätämisen arvoista?
Mulla on 4,90€/kk maksava liittymä, joka on alunperin jäänyt vain numeroa varaamaan ja olisin sen ehkä katkaissut, mutta nyt siitä ei ole tavallaan rahallista haittaa, kun hyödyntää tuota C Moren tarjoushintaa.

En ole edes ihan varma onko tuo halvin mahdollinen liittymä, kun en ole hetkeen katsonut mitä vaihtoehtoja olisi, mutta joka tapauksessa jos Telialta saa jonkin itseä hyödyttävän halvan liittymän, niin sellaisen hankkiminen voi tätä C Moren hintaa ajatellen olla ihan järkevää.

Mitään erityistä säätämistähän tuo ei aiheuta. Eivät edes laskuta joka kuukausi noin pieniä laskuja.
 

Mad E

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Toki jos on jo liittymä kannattaa se hyödyntää. Kirjoitit aiemmin että mahdollisesti kannattaisi ottaa uusi liittymä, sitä minä vähän ihmettelin.
 

Nelfor

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Toki jos on jo liittymä kannattaa se hyödyntää. Kirjoitit aiemmin että mahdollisesti kannattaisi ottaa uusi liittymä, sitä minä vähän ihmettelin.
Kirjoitin että monissa tapauksissa voisi olla kannattavaa, jolla tarkoitin juurikin sitä, että olisi jotain tarvetta myös sille liittymälle. Toki jos mitään tarvetta liittymälle ei ole, niin eipä siinä rahallisesti mitään voita.

Toki tuo C More Hockey -paketti ei taida olla saatavilla ollenkaan, jos ei ole Telian asiakas. Eli jos ei ole kiinnostunut C Moren muusta urheilutarjonnasta ja tuo kyseinen paketti kiinnostaisi, niin siinähän tulee säästöä, kun paketti maksaa kympin vähemmän verrattuna tuohon Total+:n normaalihintaan. Silloin teoriassa kannattaa ottaa se vitosen liittymä, vaikka ei sitä tarvitsisi mihinkään.
 

tzuiz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kalpa, Manchester Broilers, IPK
Telia DOT liittymää ei voi kuulema käyttää jotta saisi noita alennettuja CMore paketteja. Telian asiakaspalvelusta kuultu tämä äsken. Taitaa olla ensimmäinen kerta 20 vuoteen kun ei hokia tule telkkarista. Enemmän sitten paikan päällä jos korona antaa luvan.
 

Tepi#45

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Kyllä siinäkin on edellytyksenä liittymäasiakkuus. Itselläkin Telialla vain yksi vanha ja halvin mahdollinen puhelinliittymä, joka mahdollisti tuon tarjouksen hyödyntämisen.

Näin muistelin, mutta en ollut varma. Minulla on kanssa yksi vanha ja edullinen liittymä jonka otin iäkkäälle sukulaiselle ns. pöytäpuhelimen liittymäksi. Liittymän ainoa vaatimus oli, että pystyy soittamaan tarvittaessa. Kk-hinta muistaakseni 4,90€.
 

Tinke-80

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Haukat
Discovery+ Sport Hockey tilaus maksaa 23,99€/kk ja Discovery+ Total (sis. myös C Moren urheilutarjonnan) 26,99€/kk. Ei minusta ole paha hinta. CHL:n takia ajattelin itse hankkia tuon Total-paketin.
 

mig24

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Discovery+ Sport Hockey tilaus maksaa 23,99€/kk ja Discovery+ Total (sis. myös C Moren urheilutarjonnan) 26,99€/kk. Ei minusta ole paha hinta. CHL:n takia ajattelin itse hankkia tuon Total-paketin.
Onko kiekkosisällöt ja cmoret siis omina kanavinaan discovery+ sovelluksen sisällä? Pelaako kaikki suoraan android tvn appin kautta vai mobiiliappista chromecastilla? Tämä alkaa olla kiinnostava paketti.
 

Tinke-80

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Haukat
Onko kiekkosisällöt ja cmoret siis omina kanavinaan discovery+ sovelluksen sisällä? Pelaako kaikki suoraan android tvn appin kautta vai mobiiliappista chromecastilla? Tämä alkaa olla kiinnostava paketti.

EDIT! Toimimaton linkki pois.

Tuolta lisätietoa. En nyt muista kuka täällä JA:ssa kommentoi että tv-appin kuvanlaatu on huono mutta itse olen käyttänyt chromecast ultran kautta viime kaudella Discovery+:aa.
 

Liitteet

  • discovery 1.PNG
    discovery 1.PNG
    31,1 KB · kertaa luettu: 165
  • discovery 2.PNG
    discovery 2.PNG
    30,8 KB · kertaa luettu: 191
Viimeksi muokattu:

Goner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, NHL
EDIT! Toimimaton linkki pois.

Tuolta lisätietoa. En nyt muista kuka täällä JA:ssa kommentoi että tv-appin kuvanlaatu on huono mutta itse olen käyttänyt chromecast ultran kautta viime kaudella Discovery+:aa.

Joo, viime kaudella se tvApin kuvanlaatu oli sietämättömän surkea, en tiedä onko kesän aikana saatu fiksattua. Pitkät sähköpostiketjut tallessa siitä, kun kovasti sitä yrittivät kauden aikana korjata.

Discoveryllä se hinta lienee edullisin, mutta käytettävyys ei samaa tasoa. Tosin castaamisen kautta toimii.
 

mig24

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
EDIT! Toimimaton linkki pois.

Tuolta lisätietoa. En nyt muista kuka täällä JA:ssa kommentoi että tv-appin kuvanlaatu on huono mutta itse olen käyttänyt chromecast ultran kautta viime kaudella Discovery+:aa.
Kiitos! Katsoinkin noi heidän omat sivut mutta en löytänyt tietoa miten nuo kanavat sitten pelittää. Toisaalta katsoin Telia TVtäkin viime vuonna CC Ultralla joten sama sisänänsä jos ei tv appilla onnistu.

Tiedätkö onnistuuko kahdelta laitteelta samanaikaisesti katsominen?
 

Baloun

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, sympatiat milloin kenellekkin
EDIT! Toimimaton linkki pois.

Tuolta lisätietoa. En nyt muista kuka täällä JA:ssa kommentoi että tv-appin kuvanlaatu on huono mutta itse olen käyttänyt chromecast ultran kautta viime kaudella Discovery+:aa.
Lieneekö tuo edelleenkin 12kk määräaikainen?
 

StevieY

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ilmeisesti tuolla Discovery+ paketilla saa näkyviin vain C More Max, Cmore Sport 1 ja Sport 2 kanavat, ei koko Cmoren urheilutarjontaa. Voisiko joku vahvistaa tämän?
 

Myrsky74

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo, Real Madrid, Nottingham Forest
Ilmeisesti tuolla Discovery+ paketilla saa näkyviin vain C More Max, Cmore Sport 1 ja Sport 2 kanavat, ei koko Cmoren urheilutarjontaa. Voisiko joku vahvistaa tämän?

Juuri näin. Eli näkee vain noilta kanavilta tulevat lähetykset. Ei siis koko Cmoren urheilutarjontaa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös