John Deere

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko , Colorado Avalanche
Lukon tämän päivän mahdollisen voiton ehdoton lisäbonus olisi Saravon ilme kusiset luistinmatot kainalossa. Vieressä pöhöttynyt Arska tilittää miten HIFK menetti saumansa koronaan.
Ika nyt sinäänsä on tyytyväinen kun saa pyörittää omia väsyneitä juttujaan eetterissä.

” Sovitaanko että sinä olet vahtimestari ja minä olen maailmanmestari. ” - Matti Nykänen

The Priest

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS Turku
Jännä kyllä, että Waheebia ei selostamossa olla pitkään aikaan nähty.
Mikäköhän homma tämän osalta?

"Nyt kaikki negapetterit käymään kylmässä suihkussa. Me pelaamme mestaruudesta ja sitä tosiasiaa kannattaa tulla paikalle katsomaan"
-Mika Eskola 15.2.2017, kun TPS:n kannattajat kritisoivat seuran jätettyä keskushyökkääjän hankkimatta playoffien alla. TPS tippui puolivälierässä.

MSU

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Jännä kyllä, että Waheebia ei selostamossa olla pitkään aikaan nähty.
Mikäköhän homma tämän osalta?
Eikös se puolivälierissä jonkun pelin selostanut?

Mutta ymmärtääkseni Waheeb & Eronen tekee enemmän noita tuotannollisia hommia (tekee & käsikirjoittaa inserttejä jne)

J_Boumedienne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Suomen palloilumaajoukkueet
Itsellä pätkäisee taas vähän väliä Tappara-Lukko -pelin. Eilen oli sama homma. Yhteydessä ei vikaa, testattu on, 100 megainen kuitu. Pelin uudelleenkäynnistys auttaa. Pahimmillaan parin minuutin välein pätkäisee, sitten saattaa toimia pitkäänkin. Muilla samaa ongelmaa?

"Nyt loppu pastan syöminen ja aletaan vetää hiivaa."

asyouwere

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Miksi Mertarannan on pakko valita joka pelissä se oma suosikki? Eikö kokenut selostaja voi olla objektiivinen? Mikä Lukossa Anteroa mahtaa haitata? Ymmärrän Saravon ym. Tappara-taustan, mutta he pystyvät suht objektiiviseen ulosantiin. Antsahan ei edes ole puhdas Tappara-fani, jos oikein muistan?
Minä olen tehnyt sellaisen huomion tässä kauden mittaan, että Mertaranta valitsee aina/yleensä kotijoukkueen "suosikikseen" ja peliä selostetaan enemmän kotijoukkueen näkökulmasta. Voi olla toki että olen aivan väärässä, mutta tällainen mielikuva on jäänyt.

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC
Vitun amatöörit

" HIFK ei ole ymmärtänyt tai halunnut ymmärtää toimintansa vahingollista merkitystä koko Suomen jääkiekolle." Tamhockey 28.11.2009

FutureHockey

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, NYI, Junnut ja Tilastot
Go go Ceemore!!!

Reijo Mäki kertoi, että aikanaan Turun Palloseurassa pelannut Mal Davis harrasti seksiä naisen kanssa kun muut juhlijat olivat lyöneet ympärillä tahtia. Aktin jälkeen Davis oli siirtynyt suoraan katsomaan videolta omia maalejaan.

@Kahvaajapakki - "Ei Per niin huono ollut kuin tilastot näyttävät. Oli ihan vitusti huonompi. #88"
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy