Lisää vaihtoehtoja
Ketjuun kirjoittaneetJantta on nyt syystä tai toisesta juuttunut Tampereelle, vaikkei siellä tietääkseni asu edes.Eikö näihin IFK:n peleihin jumalauta ole muita selostajia kuin Antero Mertaranta ja Mika Saukkonen?
Kerhon pelissä just tauko jumpissa ammuttiin ja pistettiin. Sopii toki aikansa henkeen kyseiselle paikkakunnalle.Montakohan verbiä nuo selostajat käyttää puhuessaan laukauksesta? Ainakin laukoa, suupaista ja sipaista olen kuullut tänään.
Kiitos KalPa 2005
Speedmaster
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- HIFK
Maksaisin siitä, että näitä ei käytettäisi!Eikö näihin IFK:n peleihin jumalauta ole muita selostajia kuin Antero Mertaranta ja Mika Saukkonen?
Päätykiekko
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Kaikki vakavasti otettavat organisaatiot.
Jep olen nauranut näitä ääntämisiä. Helvetin raskasta kuunnella.Saukkosella on Almaaaari ja Mertsillä Muuuttin. Tahallaanko ne sen tekevät?
" Don´t drink and drive. But if you do, call me."
- Saul
- Saul
Konalan Kettu
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- HIFK
Mä olen koittanut hahmottaa tätä Mertarannan "matalaa laukausta". Tämän hetken päätelmäni on se, että moinen on laukaus, johon maalivahti ylettäisi täydessä mitassaan. Olenko oikeilla jäljillä?
Miksi IFK:n peleissä on aina Mertaranta tai Saukkonen. Mertaranta sopii ihan hyvin puolella silmällä seurattaviin EHT peleihin, mutta liigapeleissä jotenkin outo.
Miksi IFK:n peleissä on aina Mertaranta tai Saukkonen. Mertaranta sopii ihan hyvin puolella silmällä seurattaviin EHT peleihin, mutta liigapeleissä jotenkin outo.
Päätykiekko
Jäsen
- Suosikkijoukkue
En kyllä käsitä oikein miksi tuo Ari Vallin on tuolla studiossa. Ihan turha ukko. Ei oikeasti voi turhempaa "asiantuntijaa" voi olla.
- Saul
- Saul
KultaLukko
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Rauman Lukko
Vielä huonommaksi asian tekee, kun kaveri luulee elovansa jonkinlainen vitsikone.En kyllä käsitä oikein miksi tuo Ari Vallin on tuolla studiossa. Ihan turha ukko. Ei oikeasti voi turhempaa "asiantuntijaa" voi olla.
Päätykiekko
Jäsen
- Suosikkijoukkue
Jep. Naurata ketään ne vitsitkään. Sitten välillä joku aina pumppaa arskan renkaita kun muistutetaan hänen mestaruuksiistaan. Eilen oli ahdistavaa kun Kukkonen pumppasi kokoajan Vallinin renkaita.Vielä huonommaksi asian tekee, kun kaveri luulee elovansa jonkinlainen vitsikone.
- Saul
- Saul
Kultaranne#27
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- KalPa, KuPS
Suoraan sanottuna vituttaa tämä, että erätauolla puhutaan kaikesta muusta paitsi studiolähetyksen pelistä.
Kuningaskärppä
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Kärpät
Miksi minun Kärppälähetykset ei siirry studioon erätauoilla? Kuka perkele jaksaa kymmenen kertaa kattoa niitä samoja maaleja tai tätä samaa Redbull jaksoa pitkin viikkoa?
Kaippa siinä ajatellaan muidenkin joukkueiden faneja. Ite kyllä mielellään kuuntelin ensi kauden päävalmentaja rulettia.Suoraan sanottuna vituttaa tämä, että erätauolla puhutaan kaikesta muusta paitsi studiolähetyksen pelistä.
Tätä oon itekki ihmetelly kun Kärppien pelejä katsellu. Oon aina todennu, että tänäänkään ei varmaan studiota sitten ole. Oikeasti tänään on varmaan ensimmäinen peli tällä kaudella kun hoksasin vaihtaa kanavaa.Miksi minun Kärppälähetykset ei siirry studioon erätauoilla? Kuka perkele jaksaa kymmenen kertaa kattoa niitä samoja maaleja tai tätä samaa Redbull jaksoa pitkin viikkoa?
Miksi minun Kärppälähetykset ei siirry studioon erätauoilla? Kuka perkele jaksaa kymmenen kertaa kattoa niitä samoja maaleja tai tätä samaa Redbull jaksoa pitkin viikkoa?
Tämä on joku uusi idea ettei sitä studiota enään näytetä erätauoilla muihin lähetyksiin vaan pitää itse osata vaihtaa kanavaa.Tätä oon itekki ihmetelly kun Kärppien pelejä katsellu. Oon aina todennu, että tänäänkään ei varmaan studiota sitten ole. Oikeasti tänään on varmaan ensimmäinen peli tällä kaudella kun hoksasin vaihtaa kanavaa.
Missä Suvi Puukangas on? Vedetään vaan yhdellä isännällä tällä hetkellä?
Huomattavasti tylsempää - ja rumempaa - tämän hetkinen meininki. Kahden juontajan ja juontopisteen käyttö toi dynamiikkaa tähän touhuun.
Huomattavasti tylsempää - ja rumempaa - tämän hetkinen meininki. Kahden juontajan ja juontopisteen käyttö toi dynamiikkaa tähän touhuun.
“Success is neither magical nor mysterious. Success is the natural consequence of consistently applying basic fundamentals.”
- J. Rohn -
- J. Rohn -
Vuokralainen
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Kerho!
Erätauko-ohjelma on kyllä aika syvältä. Hirveästi kiinnostaa katsella jotain pipolätkää Saukkosen selostamana.
Sinä tykkäät tästä
Kerho!
Kerho!
irteppetri
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- HP
Samaa ihmettelen juuri, 7 matsia meneillään, miksei tauolla näy muiden matsien parhaita paloja?Erätauko-ohjelma on kyllä aika syvältä. Hirveästi kiinnostaa katsella jotain pipolätkää Saukkosen selostamana.
Parit erikoiset havainnot C-moresta:
- Lähetystä ei voi klikata auki odottamaan ennen kuin se oikeasti alkaa. Siinä 18:15 saa olla jatkuvasti hakkaamassa f5:ttä, että jokohan tää alkaisi.
- Erätauko-ohjelmat melko vaatimattomia. Joko tulee muiden otteluiden maalit 2-3x läpi, tai sitten joka erätauolla pyörii Red Bullin sponsoroitua sisältöä, joka sekin on illasta toiseen sama. Montakohan kertaa olen jo joutunut katselemaan Rädyn veljesten ulkojäitä Saukkosen selostuksilla?
- Miksei studio-osuudet voi näkyä myös muilla paikkakunnilla? Tänäänkin piti katsoa ensin vartti päälähetystä, sitten siirryttiin Jyväskylän peliin.
"Jokerit, pokerit, poks! Onko tänään maalissa taikuri Tarkki, kuinka vetää Synergian parkki? Muista ostaa matsi karkki!" -JYPin fb-mainos JYP-Jokerit 27.2.14
Onkos tähän tullu mitään vastausta? Ite googlellä löydän vaan jotain tammikuun pelejä.Onko helmikuun osalta julkaistu listaa UHD -lähetyksistä.
Asiantuntijakaartista säilyttäisin Saravon ja Kapasen, loput helvetin rasittavia, Kivi on kelvollinen... Kukkonen oli hyvä pelaaja, todella tönkkö asiantuntija,, Vallin sössöttää ja jauhaa aivan järkyttävää myötähäpeää herättäviä vitsejä...
Sitten suurimpaan, Ismo Lehkonen, ärsyttävin paskanpuhuja heti Tamin jälkeen, ilman mitään meriittejä puhuu paskaa illasta toiseen ja luulee tietävänsä kaikesta kaiken...
Sitten suurimpaan, Ismo Lehkonen, ärsyttävin paskanpuhuja heti Tamin jälkeen, ilman mitään meriittejä puhuu paskaa illasta toiseen ja luulee tietävänsä kaikesta kaiken...
Väitän että ainakin Kukkosen kohdalla olet aika yksin mielipiteesi kanssa. Selkeästi paras asiantuntijoista analysoimaan peliä pelaajan näkökulmasta.Asiantuntijakaartista säilyttäisin Saravon ja Kapasen, loput helvetin rasittavia, Kivi on kelvollinen... Kukkonen oli hyvä pelaaja, todella tönkkö asiantuntija,, Vallin sössöttää ja jauhaa aivan järkyttävää myötähäpeää herättäviä vitsejä...
"Jos Lasse Kukkonen syötetään yksin läpi, on maailmankirjat sekaisin, helvetti saattaa jäätyä ja Lukkokin voittaa suomenmestaruuden." - Risto Leino
"Nyt hypättiin seivästä mut meiltä puuttu se seiväs." - Tero Lehterä SaiPan hävittyä Raumalla 8-0
"Nyt hypättiin seivästä mut meiltä puuttu se seiväs." - Tero Lehterä SaiPan hävittyä Raumalla 8-0
Erkka Lapanen
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- HIFK Liverpool. Tool —— hämyt
Itseäni ei ainakaan häiritse lainkaan jos selostaja on puolueellinen. Yhtä paljon iloitsen oman joukkueen maalista vaikka selostajan äänestä kuuluisi valtaisa pettymys. Kuuntelen ihan mielelläni paikallisradioiden selostuksia joissa selostajilla on lupa olla puolueellisia. Mielummin niin kuin tökerö peittely suosikkijoukkueesta.Tänään ei tarvitse Hifki-fanien olla huolissaan, että selostaja olisi JYPiin kallellaan.
Olen syvästi turhautunut siitä, etteivät kaikki ihmiset ymmärrä, että olen oikeassa.
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy