Mighty Mickey

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Anaheim Ducks, SaPKo, Los Blancos
Toimii, puhelin + chromecast. Omalla kohdalla ei ole vielä tullut yhtään ongelmaa C Moren kanssa, toista se oli Telia-TV sovelluksen kanssa.
Mulla ei taas ollut Telia-TV:n kanssa viime kaudella mitään ongelmaa. Ei kyllä tämänkään kanssa ole vielä ollut pois lukien hieman puskurointeja. (Puskuroinnitkin voi ottaa omaan piikkiin, kun modeemi on toisessa huoneessa)

Tepi#45

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Mulla ei taas ollut Telia-TV:n kanssa viime kaudella mitään ongelmaa. Ei kyllä tämänkään kanssa ole vielä ollut pois lukien hieman puskurointeja. (Puskuroinnitkin voi ottaa omaan piikkiin, kun modeemi on toisessa huoneessa)
Ok. Minulla niitä ongelmia oli Telia TV:n kanssa riittävästi. Alku sujui yllättävän hyvin, mutta ongelmat kasvoi kauden edetessä.

Wifin nopeudet oli hyvät ja purkki oli ihan vieressä, mutta ei: yhteysongelmia, virhekoodeja...chromecastin kanssa lopulta luovutin ja katselin läppäriltä.
Hassua tuossa oli, että kaikki muut kuten Netflix, HBO, Amazon jne. toimi ja toimii edelleen chromecastin kanssa moitteetta.

Kyllä minä hyväksyn yksittäiset virhetilanteet ja niitä voi tulla myös C Moren kanssa jossain vaiheessa, mutta toistaiseksi ei mitään ongelmia. Telia TV:n kanssa ei vaan natsannut, joten oman mielenterveyden kannalta tämä muutos tälle kaudelle oli pelastus.

Toivottavasti saat ongelmat nujerrettua.

I never lose. I either win or learn.

Jupe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
On muuten ihan perseestä, että liigavahti jäi pois ja nyt ei yksittäisiä maaleja näe ilmeisesti mitenkään? Aikaisemmin näki nopeasti, jos sattui menemään ohi. Väärään suuntaan meni kehitys tämän osalta...
Siis hä, mä mitään näistä tiedä. Kävin just katsomassa Liigan sivuilta matsitilastoista yksittäisiä maaleja.

”Vittu mitä paskaa, ei voisi vähemmän kiinnostaa.”
-Alexander Stubb 1.11.2011 Pohjoismaiden neuvoston (PN) kokouksesta.-

Mighty Mickey

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Anaheim Ducks, SaPKo, Los Blancos
Ok. Minulla niitä ongelmia oli Telia TV:n kanssa riittävästi. Alku sujui yllättävän hyvin, mutta ongelmat kasvoi kauden edetessä.

Wifin nopeudet oli hyvät ja purkki oli ihan vieressä, mutta ei: yhteysongelmia, virhekoodeja...chromecastin kanssa lopulta luovutin ja katselin läppäriltä.
Hassua tuossa oli, että kaikki muut kuten Netflix, HBO, Amazon jne. toimi ja toimii edelleen chromecastin kanssa moitteetta.

Kyllä minä hyväksyn yksittäiset virhetilanteet ja niitä voi tulla myös C Moren kanssa jossain vaiheessa, mutta toistaiseksi ei mitään ongelmia. Telia TV:n kanssa ei vaan natsannut, joten oman mielenterveyden kannalta tämä muutos tälle kaudelle oli pelastus.

Toivottavasti saat ongelmat nujerrettua.
Joo lähetyksen sain päälle ennen aloitusta, joten ei mitään hätää.
Kyllä se tais Telialla toisinaan ”puuroutua” viime kaudella. Ei jotenkin mikään tunnu miltään, kun koki ne UrhoTV:n ajat..

kananlento

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Pittsburgh Penguins, ManU, NP Ice Hawks
Siis hä, mä mitään näistä tiedä. Kävin just katsomassa Liigan sivuilta matsitilastoista yksittäisiä maaleja.

Kuten jo edellisessä viestissäni sanoin, niin liigan sovelluksessa nuo ei näy. Oletin että sinne tulisi samat tiedot kuin liigan sivuillakin, siihen tuo kai kuitenkin on tarkoitettu. Näin ei kuitenkaan ollut.

Itse käyttäisin mieluummin asiaan tarkoitettuja sovelluksia, mutta hyvä että edes jostain näkyy. Viime vuonna toki oli myös jäähyt näkyvissä, mutta ne on tippunut nyt pois.

7.2.2017 Uusi Ilves

Pardus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Laser HT, KISE
En ole valitettavasti kuullut mitään uutta. Samsungeille (TizenOS) on tapahtunut / tapahtumassa jotakin.
Dplayn aspakaan ei tuntunut tietävän eteneekö asia. Kysyin, että johtuuko jollain tapaa Teliasta, johon vastaus oli että: "Tähän en osaa tämän enempää sanoa."

Baloun

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, sympatiat milloin kenellekkin
Pitäisikö Liiga-pelien näkyä "ilmaiseksi" osana CMore Total - pakettia vai oliko näistä joku oma lisämaksunsa?
Jos olet DNA:lta tai Elisalta tilannut C More Totalin niin Liigan ei kuulu tuolla paketilla näkyä

IIHF Power Ranking 17.5 - 16. Kazakhstan: “Love in an elevator/Livin’ it up when I’m goin’ down”

SirKepola

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, AS Roma!
Jos olet DNA:lta tai Elisalta tilannut C More Totalin niin Liigan ei kuulu tuolla paketilla näkyä
En ole vaan suoraan CMorelta kaiken. Kysymykseni juontaa siis juurensa siihen, että oletin etteivät Liiga-pelit näy CMorella ilman lisämaksua ja sitten yllätyin eilen, kun huvikseni kokeilin katsoa TPS-Ilves matsia ja sehän toimi oikein hyvin (mitä nyt pätki lähetys välillä...).

Nelfor

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
En ole vaan suoraan CMorelta kaiken. Kysymykseni juontaa siis juurensa siihen, että oletin etteivät Liiga-pelit näy CMorella ilman lisämaksua ja sitten yllätyin eilen, kun huvikseni kokeilin katsoa TPS-Ilves matsia ja sehän toimi oikein hyvin (mitä nyt pätki lähetys välillä...).
Todennäköisesti olet jossain kohtaa saanut viestiä, jossa kerrotaan pakettisi hinnan noususta ja muuttumisesta Total+ -pakettiin, johon sisältyy myös Liiga.

HOOLIGAN_

Jäsen
Suosikkijoukkue
Seattle Kraken, 1923 (1897)
Tuleekos muille virhekoodia kun yrittää aloittaa katsomaan tuota SaiPa vs Sport peliä?

"Laurikainen on ku vanha lateksidildo. Heiluu ja menee joka paikkaan, on aina mukana tilanteissa ja tekee iloiseksi!" @spenroos twitterissä.

Pistelinko87

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Boston Bruins
Viikonlopun maksukanavat näkyvät ilmaiseksi niin onko Liigalle joku sovellus, josta näkisi pelit puhelimelta käsin? Viime kaudella oli tuo TeliaTV, mutta ei taida enää toimia, kun oikeudet on CMorella.

29.2.2020. Ässät - Lukko 1-7. Porilaisilla meni kyseinen ottelu pahasti tunteisiin! Naurattaa vieläkin kun 1-7 tilanteessa porilainen dj laittaa soimaan omilleen, eli Ässille "mikä on kun ei taidot riitä"-kappaleen. Pysy aina pikkuveljenä :)
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy