Telia / MTV – Liigan uusi koti

  • 3 492 273
  • 21 746

Jakub

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Mä irtisanoin Telian tänään, kuukausi irtisanomisaikaa eli sinne meni hukkaan yhden kuukauden maksut kun otin CMoren paketin sport+Liiga tilalle. Vituttaahan se, mutta ne oli viimeiset suoraan Telian brändille maksamani eurot koskaan, olkoonkin että omistaa Cmoren, mutta teleliittymiin en enää koske.
 

lahts

Jäsen
Suosikkijoukkue
La’Hest
^Liiga passissa ei ole 30pv irtisanomisaikaa vaikka netin kautta irtisanottaessa niin väittikin.

Liiga passiin kuuluvat kanavat häviää näkyvistä puolen tunnin sisään kun irtsisanomisen teet.
 

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Minnesota, Hollanti
^Liiga passissa ei ole 30pv irtisanomisaikaa vaikka netin kautta irtisanottaessa niin väittikin.

Liiga passiin kuuluvat kanavat häviää näkyvistä puolen tunnin sisään kun irtsisanomisen teet.

Kyllä tänään Telian chatissa näin väittivät ja kyllä se tuolla paketin tiedoissa lukeekin? Hinta noussut, siitäkin maininta voimassa olevaan hinnastoon. Paremmin asiaa tuntevat kertokoot jos tosiaan tuo ei paikkaansa pidä.
 

Olbertson

Jäsen
Suosikkijoukkue
NATO, Leijonat, Kärpät
ne oli viimeiset suoraan Telian brändille maksamani eurot koskaan, olkoonkin että omistaa Cmoren, mutta teleliittymiin en enää koske.

Entä jos Telia kuoppaa CMore-brändin ja tulevaisuudessa on vain Telia, joka pitää sisällään maikkarit, cmoret ym.?
 

lahts

Jäsen
Suosikkijoukkue
La’Hest
Liiga-passi tänään/äsken irtisanottu Telialta.
TeliaTV;n kautta tilattu CMore Total sensijaan pidetään vielä viikonlopun ajan hengissä koska F1;set...ettei vaan jää näkemättä.
Irtisanotaan se sitten ensiviikolla.

HUPS. Liiga-paketti menikin jo pimeäksi tätä kirjoittaessa kun katsoin 3vs3 vaikka irtisanomisvaiheessa luki...
”30 vuorokauden irtisanomisaika, pois lukien ilmaiset kokeilujaksot ja määräaikaistilaukset”

Mulla ei mielestäni ollut noista kumpikaan koska pari kautta on toi Liiga-passi ollut tilattuna.
ellei tätä muka lasketa sitten ”ilmaiseksi kokeilujaksoksi” kun laskutus ei nyt kesällä pyöri.

Taitaa olla ainut asia joka Telialla toimii nopeasti?

Tästä yksi todiste...soitin seuraavana arkipäivänä Telian ASPAan että miksi kanavat hävis n vartti irtisanomisen jälkeen ja siellä totesivat että siellä on virhe ja kanavat häviävät ns hetimiten irtisanomisen jälkeen ja palauttivat tällöin kanavat takaisin näkyville. Nyt viime lauantaina tein saman tempun sitten uudelleen sen jälkeen kun olin CMore Total+ paketin aktivoinut kamppiskoodin kera. Ja kävi aivan samalla tavalla että kanavat hävis vartin päästä TELIA TV appista. Itse CMore total (ilman plussaa)sanoin irti samalla ja siinä pätee se30pv irtisanominen.

näin ainakin vanhan ”kesätauolla” olleen liigapaketin irtisanominen hoituu. Uusista en tiedä.
 
Viimeksi muokattu:

Pervert

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiitospaidat
Oliko nyt niin ettei oman joukkueen passia voi enää ostaa pelkästään?
 

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
NHL tyhjensi pajatson meikäläiseltä. Pieni kiekkotauko saa olla nyt paikallaan. Valioliiga täyttäköön urheilujanon nyt jonkin aikaa. Jos se liiga pystytään pelaamaan kunnialla läpi, niin ehkä kevätkaudella voi innostua taas.
 

Expendable

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Tampa Bay Lightning
Jos päivitän liigapassini c more sport plussaan niin jääkö telian tunnukset silti käyttöön? Vai pitääkö liigamatsit katsoa sitten c moren kautta?
Kauheasti ei ole merkitystä mutta mietityttää vain.
 

Keltainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lautp, Saipa ja Veiterä. Ja Hakalin vosut
Jep. Ilmeisesti he, jotka eivät ole joukkuepassia ikinä katkaissut saavat jatkaa kys. tilauksella, mutta nyt uutta tilaaville on ainoastaan liigapassi.
Joo sieltä tuli joku aika sitten tieto että " niidne kenellä on voimassa oleva joukkuepassi, ei tarvitse tässä vaiheessa tehdä mitään" Sitä en sit tiedä mitä tuo "tässä vaiheessa "tarkottaa, pakkomyydäänkö se liigapassi meillekin. 8 kuussa lisää hintaa ihan turhasta, koska muiden joukkueiden pelejä en ole koskaan katsonut.
 

Pardus

Jäsen
Dplay Sport Hockey
19,99 € / kk 12

Tuo on ilmeisesti halvin vaihtoehto. Itse tosin odottelen vielä Canal Digitalin paketit, mutta tuskin tulee tuohon hintaan mitään.
 

Baloun

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, sympatiat milloin kenellekkin
Dplay Sport Hockey
19,99 € / kk 12

Tuo on ilmeisesti halvin vaihtoehto. Itse tosin odottelen vielä Canal Digitalin paketit, mutta tuskin tulee tuohon hintaan mitään.
12kk määräaikainen sopimus. Jos pelkän Liigan osalta katsotaan niin Liigapassikin tulee halvemmaksi kokonaishinnan osalta. Jos siis hankkii täysin vain lätkän takia.
 

Jore12

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Itse päädyin nyt 27.90€ kk pakettiin suoraan kaapeli-tv :hen pelit. Ei tarvi miettiä pyörittääkö netti vai ei. Eikä tarvi sitoutua mihinkään. Jos laskee, että n 10 peliä kuukaudessa ja 3€ tulee pelille hintaa eise iso raha ole tuosta paketista.
 
Suosikkijoukkue
JYP, Suomen maajoukkueet
Itse päädyin nyt 27.90€ kk pakettiin suoraan kaapeli-tv :hen pelit. Ei tarvi miettiä pyörittääkö netti vai ei. Eikä tarvi sitoutua mihinkään. Jos laskee, että n 10 peliä kuukaudessa ja 3€ tulee pelille hintaa eise iso raha ole tuosta paketista.
Tähän taidan päätyä myös, aika säätämistä oli Telian kautta seurata Liigaa viime kaudella, mua häiritsi myös lähetyksen viive joka oli puolen minuutin luokkaa, viivettä varmaan on myös Elisan boxin kautta, mutta tuskin niin paljon kuin Telian kautta. Äänet ja kuvatekniikka on varmasti ammattitaitoisemmin hoidettu, se ei tosin paljoa vaadi verrattuna Telian puuhasteluun.
 

Lavis

Jäsen
Itse tilasin Dplayn kautta Liigan, älytv-sovelluksen kautta katson. Sovellus toimii hienosti, mutta Liigaa ei missään mainita. Eilen katselin kanavat ja ohjelmat läpi, niin hakusanalla "Telia" löytyi tyhjä kanava. Tänään ei löydy sitäkään. dplay.fi -sivuston kautta kyllä Liiga-osio löytyy. Onko muita Dplayn tilanneita, jotka älytv:n kautta sovellusta käyttävät? Jos on, niin valaiskaa minua mistä täältä löytyy Liiga vai ilmestyykö se vasta huomenna.

Edit. Puhelimen sovelluksen ja selainversion kautta löytyy osio "urheilu", mitä ei älytv-sovelluksessa ole.

Edit 2. Suora lainaus Dplayn sivulta: "1.9. C More Sport -kanavia ja Telia Liigapassin kanavia ei ole mahdollista katsoa äly-TV:n kautta. Tiimimme työstää tällä hetkellä äly-tv:n sovelluksia, niin että saamme myös C More Sportin kanavat ja Telia Liigapassin kanavat optimoitua niihin. Ilmoitamme heti kun tiedämme, että nämä tulevat katsottaviksi äly-tv sovelluksiin." No olisi pitänyt tutkia ennen kuin tilaa. Onneksi on tvo sopimus. Menee se kuukausi nyt läppäriltäkin. Täytyy sitten harkita muita vaihtoehtoja jolleivat saa sovellukseen näkyviin Liigaa. Eilen tosiaan se Telian kanava vielä löytyi. Ainakin yritystä taitaa olla.
 
Viimeksi muokattu:

Prookie

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Joukkuepassi jatkuisi hintaan 19.90€/kk, mutta kun nyt on maksettu myös tässä taloudessa cmoresta 12.95/kk, niin kannattaa tarttua Telian tarjoukseen liittymäasiakkaille. Liigapassi ja cmore yhteensä 24.95€/kk. Ei paha.
 

Tepi#45

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Joukkuepassi jatkuisi hintaan 19.90€/kk, mutta kun nyt on maksettu myös tässä taloudessa cmoresta 12.95/kk, niin kannattaa tarttua Telian tarjoukseen liittymäasiakkaille. Liigapassi ja cmore yhteensä 24.95€/kk. Ei paha.

Itsekkin päädyin kokeilemaan C Morea ja tuota 24,95€/kk pakettia, kun hinta/sisältö on hyvin kohdallaan. Eihän tuossa paljoa menetä, jos tulee samoja ongelmia kuin Telia-TV:llä niin sitten vaan C More tilaus poikki ja siirtyminen Elisan kaapeli TV:n pariin jolloin kk-hinta nousee 3€:lla ja sisältö vähentyy, mutta ainakin toimii.
 

Useful Idiot

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Joukkuepassi jatkuisi hintaan 19.90€/kk, mutta kun nyt on maksettu myös tässä taloudessa cmoresta 12.95/kk, niin kannattaa tarttua Telian tarjoukseen liittymäasiakkaille. Liigapassi ja cmore yhteensä 24.95€/kk. Ei paha.
Jep, huomenna menee tämä tilaukseen.
 

Pardus

Jäsen
Edit 2. Suora lainaus Dplayn sivulta: "1.9. C More Sport -kanavia ja Telia Liigapassin kanavia ei ole mahdollista katsoa äly-TV:n kautta. Tiimimme työstää tällä hetkellä äly-tv:n sovelluksia, niin että saamme myös C More Sportin kanavat ja Telia Liigapassin kanavat optimoitua niihin.
Ihme puuhastelua. Ei nyt luulisi olevan kovin vaikeaa muutaman kanavan lisääminen, kun jo muitakin kanavia kyseisestä palvelusta löytyy. Ja miksi on pitänyt jättää näin viimetippaan?
 

anthax

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Ketterä
Ei ehkä jaksa selata sivuja juttua, jossa asiaa olisi puitu, mutta mielenkiintoista nähdä mikä on joukkuepassin kohtalo. Tosiaan missään ei tuota enää kaupata. Toivottavasti ei joudu älyttömästi maksamaan, mikäli joutuu automaattisesti kalliimman tilauksen piiriin, jonka sitten vaihtaisi vaikka omassa tapauksessa Elisan pakettiin. Jännä kyllä, että Telian sivuilla ei näy aktiivisena mitään muuta, kuin Telia tv-tilaus joka on 0e.
 

mize

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
@Telia mulla näkyy nyt tilausten kohdalla Lukko passi. Toistaiseksi voimassa oleva ja 0 euroa. Onko muilla noin ja ilmestyykö siihen sitten hinta, kun kausi alkaa?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös