Lisää vaihtoehtoja
Ketjuun kirjoittaneetOrvo Muusi
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Kärpät
Toivottavasti viiden vuoden päästä oikeudet ovat vaikka Viasatilla koska siellä tekniikka on valmiiksi hallussa eikä mitään ylimääräisiä rahastushärpäkkeitä tarvita.
holynordic
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Oulun Kärpät
Ja sitäpaitsi kyllä me maksavat asiakkaat voitaisi ihan hyvin toimia koetestaajina asiassa, niinhän me joudutaan toimimaan muutenkin koko ajan.Mitenhän se voi olla edelleen kesken... harjoituskaudella se oli jo olemassa ja nyt sitä yhtäkkiä otetaan taas käyttöön ja testaillaan. Tuleekohan tällw kaudelle vielä?
Onneksi se html5 tuli luvatusti jouluksi.
Those with hearts of ever-frost will always know we never lost.
Tämä on täysin totta. Mutta kun eletään ajassa, jossa ihmisten kuvitellaan laukkaavan kivijalkakaupoissa, ei ole juolahtanut mieleenkään, että annettaisiin asiakkaiden päättää saati edes auttaa. Mieluummin istutaan palavereissa ja viedään kyselyä eteenpäin organisaatiossa. No, onneksi ei ole salkussa Telian osakkeita.Ja sitäpaitsi kyllä me maksavat asiakkaat voitaisi ihan hyvin toimia koetestaajina asiassa, niinhän me joudutaan toimimaan muutenkin koko ajan.
Tuli jotenkin Thomas Cookin kyykähtämisestä Telia mieleen. Maailman vanhimmalle matkatoimistolle tuli yllätyksenä että jengi varailee nykyään itse reissujaan ilman byroota.Tämä on täysin totta. Mutta kun eletään ajassa, jossa ihmisten kuvitellaan laukkaavan kivijalkakaupoissa, ei ole juolahtanut mieleenkään, että annettaisiin asiakkaiden päättää saati edes auttaa. Mieluummin istutaan palavereissa ja viedään kyselyä eteenpäin organisaatiossa.
"Let the wind carry you home
Blackbird, fly away
May you never be broken again"
Blackbird, fly away
May you never be broken again"
Brother Whisper
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Lexaa, Oulun Kärpät, SaPko, Ivan Huml
Mistäkän löytää ko. haastattelun, jossa Telian johtoportaaseen kuuluva taivastelee moista?Tämä on täysin totta. Mutta kun eletään ajassa, jossa ihmisten kuvitellaan laukkaavan kivijalkakaupoissa, ei ole juolahtanut mieleenkään, että annettaisiin asiakkaiden päättää saati edes auttaa. Mieluummin istutaan palavereissa ja viedään kyselyä eteenpäin organisaatiossa. No, onneksi ei ole salkussa Telian osakkeita.
Markkinointi, kotisivut ja asiakaspalvelu kuntoon, Oulun Kärpät.
Mistäkän löytää ko. haastattelun, jossa Telian johtoportaaseen kuuluva taivastelee moista?

Telia saavutti tavoitteensa heti avauskaudellaan − Liiga-lähetyksillä on tällä hetkellä 90 000 tilaajaa
Telian Liigan televisiotuote on saavuttanut yhtiön asettamat asiakastavoitteet jo avauskaudellaan, kun maanantaina ylittyi 90 000 aktiivisen tilaajan raja.
"Koko Liiga-tuotteen kauden osalta toimitusjohtaja kertoi, että yhtiö oletti suurimman osan tilaavan Liiga-pakettinsa henkilökohtaisesti Telian liikkeissä, mutta merkittävästi suurempi osuus tekikin tilauksensa verkossa.
Tämä on helpottanut tilausten käsittelyprosessia Telian kannalta, mutta toisaalta nettiostaminen ei ole tarjonnut myyjille samanlaista mahdollisuutta myydä muita Telian tuotteita samalla kertaa."
SlamDunk71
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Ässät
Ja kun sisäänheittotuote on tehty vasemmalla kädellä niin ei se luottoa herätä siirtää muitakaan palveluita saman firman piiriin.
Kokeilua
En oikein tiedä onko tämä auennut Telian ihmisille vieläkään. Saattavat kuvitella että vaikka moni Liigan seuraajista kyrpiintyy firmaan se ei ole iso juttu, mutta kun tämä spedeily vaan jatkuu, niin melkoinen lumipallo-efekti syntyy.Ja kun sisäänheittotuote on tehty vasemmalla kädellä niin ei se luottoa herätä siirtää muitakaan palveluita saman firman piiriin.
Ehkä moni ei halua antaa firmansa asioita sellaisen kioskin hoitoon, joka hokee Liigaan liittyvistä jutuista toista vuotta että "kohta tulee".
"Let the wind carry you home
Blackbird, fly away
May you never be broken again"
Blackbird, fly away
May you never be broken again"
SlamDunk71
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Ässät
Omalta kohdalta täytyy sanoa että maksan mielelläni palvelusta ja tuotteista "ekstraa" silloin kun ne toimivat. Etenkin asiakaslähtöiset tuotteet ovat minulle sellaisia joista en nirsoile. Sitten jos hommat ei miellytä niin palveluntarjoaja huomaa sen. Esim. Tässä tapauksessa minulla ei ole eikä tule mitään Telian tuotteita.En oikein tiedä onko tämä auennut Telian ihmisille vieläkään. Saattavat kuvitella että vaikka moni Liigan seuraajista kyrpiintyy firmaan se ei ole iso juttu, mutta kun tämä spedeily vaan jatkuu, niin melkoinen lumipallo-efekti syntyy.
Ehkä moni ei halua antaa firmansa asioita sellaisen kioskin hoitoon, joka hokee Liigaan liittyvistä jutuista toista vuotta että "kohta tulee".
Molemmissa tapauksissa myös vien viestiäni eteenpäin. Tästäkin esimerkkinä lähipiirissäni OLI Telian liittymiä jne. Eipä ole enää...
Kokeilua
KultaLukko
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Rauman Lukko
Tämähän on Telian kohdallakin se suuri suunnitelma. Eli Liiga tuo mukanaan asiakkaita paitsi lisää, myös useamman palvelun tai laitteen ostajana. Se ei yksinkertaisesti toimi, kun se sisäänheittotuote jo itsessään on mitä on ja päälle esiinnytään hyvin ylimielisesti tunnistaen asiakkaan halut ja tarpeet sitä asiakasta itseäänkin paremmin.Omalta kohdalta täytyy sanoa että maksan mielelläni palvelusta ja tuotteista "ekstraa" silloin kun ne toimivat. Etenkin asiakaslähtöiset tuotteet ovat minulle sellaisia joista en nirsoile. Sitten jos hommat ei miellytä niin palveluntarjoaja huomaa sen. Esim. Tässä tapauksessa minulla ei ole eikä tule mitään Telian tuotteita.
Molemmissa tapauksissa myös vien viestiäni eteenpäin. Tästäkin esimerkkinä lähipiirissäni OLI Telian liittymiä jne. Eipä ole enää...
Omakohtaisesti maksan toiselle suomalaiselle palveluntarjoajalle koko vuoden siitä hyvästä, että tuottavat kesällä suosikkilajiani katsottavaksi kattavasti ja helposti. Sovellus löytyy niin Android TV televisioon kuin Android TV boksiin, joka toisessa televisiossa kiinni. Löytyy tietysti, kun sen Play kaupasta saa helposti asennettua. Telian kohdalla ei tulisi nykyisestä palvelusta mieleenkään maksaa latin latia. Ensimmäisellä kaudella oli Liiga-passi hetken aikaa, mutta en vain pitänyt tavasta, jolla minut pakotettiin palvelua käyttämään.
Aivan. Itse maksan ihan mielelläni 25 €/kk Liigan katsomisesta kun saavat luvatut asiat kuntoon. Viive, äänet yms. Vaikka maksankin Liigasta, omalta osaltani Telian saldo on viimeisen vuoden aikana n. 10 k€ pakkasen puolella, johtuen muista jutuista. Ja niiden takaisin kääntäminen ei tule onnistumaan.Omalta kohdalta täytyy sanoa että maksan mielelläni palvelusta ja tuotteista "ekstraa" silloin kun ne toimivat. Etenkin asiakaslähtöiset tuotteet ovat minulle sellaisia joista en nirsoile. Sitten jos hommat ei miellytä niin palveluntarjoaja huomaa sen. Esim. Tässä tapauksessa minulla ei ole eikä tule mitään Telian tuotteita.
Molemmissa tapauksissa myös vien viestiäni eteenpäin. Tästäkin esimerkkinä lähipiirissäni OLI Telian liittymiä jne. Eipä ole enää...
"Let the wind carry you home
Blackbird, fly away
May you never be broken again"
Blackbird, fly away
May you never be broken again"
holynordic
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Oulun Kärpät
@Telia viive on taas aivan kohtuuton, tehkää tälle asialle jotain. Liigavahtikin noin minuutin edellä.
Those with hearts of ever-frost will always know we never lost.
eki likanen
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- TPS
Onko jollain sama juttu kuin minulla, että pelien katselu jälkeenpäin on jotenkin ihan hemmetin vaikeaa? Jos yrittää alkaa katsomaan peliä joka on juuri päättnyt alusta, niin se ei meinaa toimia Telian Windows-apillä, eikä Chromecastissa. Android-apillä saattaa toimia, mutta ei suostu lähettämään Chromecastiin. Livenä mitään ongelmia ei näissä vehkeissä ole.
Mitään varsinaisia tulostavoitteita minulla ei ole. Tavoitteena on olla parempi arjessa, päivittäisessä tekemisessä.
Roger Moore
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Oulun Kärpät, Kuopion Palloseura, Manner ulos!
Telian TV:n lähetys puuroutuu jatkuvasti. Katson Liigalive 360 -lähetystä, välillä menee täysin pikselimössöksi. Olen käynnistänyt lähetyksen uudelleen mutta tekee samaa. Onkohan vika pelkästään tässä yhdessä lähetyksessä vai vedetäänkö ihan arvalla taas? Pistän kohta tuon KalPan pelin pyörimään niin saas nähdä.
Käytössä on Chromecast + Telia TV -sovellus Android-tabletissa. Puhelimella mittasin netin nopeutta niin langattomasti tuli 150 megaa samalla kun tuo lähetys tuossa pyörii, eli nopeuskin on kunnossa. Niin ja joo, Viaplay oli myös testissä niin arvatkaa oliko samanlaisia ongelmia?
Käytössä on Chromecast + Telia TV -sovellus Android-tabletissa. Puhelimella mittasin netin nopeutta niin langattomasti tuli 150 megaa samalla kun tuo lähetys tuossa pyörii, eli nopeuskin on kunnossa. Niin ja joo, Viaplay oli myös testissä niin arvatkaa oliko samanlaisia ongelmia?
Ei ollut
Pedon rinnassa on sydän ikiroutainen
BANZAI!
BANZAI!
I own your face
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Pelicans
Studion taso laski välittömästi, kun itku Kallio avasi suunsa.
I own your face
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Pelicans
Lappeenrannan matsissa kameratyöskentely aivan kuvottavalla tasolla. Ei sitä zoominappia tarvitse pohjassa painaa!
Nämä lähetyksien viiveet on kasvaneet viime kaudesta eri palvelimien välillä. Selvästi osa palvelimista on bufferoinut 4-5 minuuttia, kun streamia uudelleen käynnistelemällä voi lotota noin 1-1,5min viiveen. Eihän tuota täysin sekunnilleen saa, mutta aivan järjettömän pitkiä buffereita osassa jakelupalvelimissa. Viimeisillä katselukerroilla on saanut käynnistellä streamia uudestaan 5-7 kertaa, että viive olisi edes jotenkin järkevä noin minuuttiin.
Olis ihan kiva, jos selostajalla olisi edes vähän ammattiylpeyttä ja tekisi pohjatyön iltaa varten. Lukko-JYP peli on ollut selostajan osalta pelkkää miettimistä, että kukakohan pelaaja kiekkoon koski ja kukakohan sen syötti ja kukakohan sen blokkasi. Erittäin raskasta ja kiusallista.
Onko käyttämäsi ChromeCast television sisäinen vai erillinen? Tapahtuuko kuvan puuroutumista Android -tabletilla? //HenriTelian TV:n lähetys puuroutuu jatkuvasti. Katson Liigalive 360 -lähetystä, välillä menee täysin pikselimössöksi. Olen käynnistänyt lähetyksen uudelleen mutta tekee samaa. Onkohan vika pelkästään tässä yhdessä lähetyksessä vai vedetäänkö ihan arvalla taas? Pistän kohta tuon KalPan pelin pyörimään niin saas nähdä.
Käytössä on Chromecast + Telia TV -sovellus Android-tabletissa. Puhelimella mittasin netin nopeutta niin langattomasti tuli 150 megaa samalla kun tuo lähetys tuossa pyörii, eli nopeuskin on kunnossa. Niin ja joo, Viaplay oli myös testissä niin arvatkaa oliko samanlaisia ongelmia?
Ei ollut
Mikä on Telia Partio? Lue lisää ja anna meille palautetta > https://bit.ly/2RSiwtP
Lonsin laituri
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Rauman Lukko
Ihan kiva, että highlighteina on jäähyjä Lukko - Jyp -pelistä, mutta ilmeisesti ne on rankattu kiinnostavuudessaan maalia korkeammalle Telialla.
Roger Moore
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Oulun Kärpät, Kuopion Palloseura, Manner ulos!
Ihan erillinen toisen sukupolven Chromecast. En ole katsonut tabletilta suoraan tabletilta koska ei kiinnosta alkaa seuraamaan peliä jostain postimerkin kokoisesta näytöstä.Onko käyttämäsi ChromeCast television sisäinen vai erillinen? Tapahtuuko kuvan puuroutumista Android -tabletilla? //Henri
Eikä tämä nyt ihan oikeasti voi olla mikään laitekohtainen vika. Millään muulla suoratoistopalvelulla tätä ei tapahdu, joten hyvin äkkiä on poissulkumenetelmällä päätellä että vika ei ole omissa laitteissa.
Pedon rinnassa on sydän ikiroutainen
BANZAI!
BANZAI!
Vaikuttaa kuitenkin siltä, että valtaosalla käyttäjistä homma toimii Chromecastin kautta hyvin. Tämän vuoksi on ihan perusteltua olettaa, että käytössä oleva laitteisto tai yhteys vaikuttaa toimivuuteen.Ihan erillinen toisen sukupolven Chromecast. En ole katsonut tabletilta suoraan tabletilta koska ei kiinnosta alkaa seuraamaan peliä jostain postimerkin kokoisesta näytöstä.
Eikä tämä nyt ihan oikeasti voi olla mikään laitekohtainen vika. Millään muulla suoratoistopalvelulla tätä ei tapahdu, joten hyvin äkkiä on poissulkumenetelmällä päätellä että vika ei ole omissa laitteissa.
Roger Moore
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Oulun Kärpät, Kuopion Palloseura, Manner ulos!
Joo, en sitten tiedä onko se vika tuossa pelkässä Liigalive 360 kanavassa. Ottelukohtainen kanava toiminut ihan ok, tosin pieni puuroutuminen tuli yhdessä vaiheessa.Vaikuttaa kuitenkin siltä, että valtaosalla käyttäjistä homma toimii Chromecastin kautta hyvin. Tämän vuoksi on ihan perusteltua olettaa, että käytössä oleva laitteisto tai yhteys vaikuttaa toimivuuteen.
Täytyy myös tarkkailla miten Neptunus käyttäytyy tuolla taivaalla, voi olla että sillä on vaikutusta toimivuuteen. Ja jos tuossa langattoman yhteyden välissä on esim. pölyhiukkasia.
EDIT:
Just ku kirjoitin niin kuvanlaatu muuttui johonkin 240p tasolle.
Pedon rinnassa on sydän ikiroutainen
BANZAI!
BANZAI!
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy