Telia / MTV – Liigan uusi koti

  • 3 449 937
  • 21 564

axe

Jäsen
En oo jaksanut seurata Telia-keskustelua enää pitkään aikaan, kun mulla on homma skulannut, enkä edes tiedä vieläkö joillakin jotain probleemia johonkin suuntaan on.

Mää haluan kuitenkin kiittää. Tekninen suoritusvarmuus mulla (kännykkä + chromecast) on ollut tasan sata. No okei, ehkä on ollut jotain yleislähetyskatkoksia muutaman kymmenen sekunnin ajan, mutta en laske niitä. Kaikki katsomani pelit on lähteneet pyörimään, kaikki on toimineet niin kauan kuin mulla on ollut niille tarvetta.

Myös toimitukselliselle sisällölle ihan pelkkää posia. Mää en enää näillä jääkiekkokilsoilla hirveästi perus pelaaja/valmentajahaastatteluita tahi jotain lehdistötilaisuuksia jaksa katsella ollenkaan, eikä selostuskaan ole mulle kauhean vakava asia. Nekin on olleet hyviä. Se 360 vai mikä stuudio-ohjelma nimeltään olikaan, oli vallan loistava niille pelipäiville kun oma suosikki ei pelannut. Vähän jopa valitettavastikin oma suosikki pelasi aika usein (itse asiassa jopa useammin kuin muut!), että tuli pyöritettyä tuon studio-ohjelman kautta turhan harvoin. Mut oikein hyvä ohjelma ja hyvät ihmiset, varsinkin tietty Peksi.
 

lahts

Jäsen
Suosikkijoukkue
La’Hest
Txt viesti kilahti.

”Hei, koronavirustilanteen vuoksi Liigan kausi päättyi ennenaikaisesti. Emme laskuta Liigasta enää huhtikuun osalta, eli voit huoletta jättää tilauksesi voimaan ensi kautta varten. Harmia lievittämään avasimme sinulle katsottavaksi C More Hits -elokuvakanavan maaliskuun loppuun asti. Lue lisää: telia.fi/kanavatiedote T. Telia”
 

tombz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tps,Nhl,Tuto,Turkulainen juniorijääkiekko
Katselin tulevaa ohjelmistoa ja sieltä ei mitään järkevää kyllä tule. Mutta sehän on mukavaa ettei laskuteta tyhjästä.
 

Olbertson

Jäsen
Suosikkijoukkue
NATO, Leijonat, Kärpät

SOF1969

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, KKV
Irtisanottu. Toivottavasti ei tarvitse koskaan enää aloittaa asiakassuhdetta tämän ylimielisen roskafirman kanssa, vaan syksyllä on muita keinoja käytössä.
 

Ziege

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Middlesbrough, Pens, Pirates, Steelers
Se on ollut 30pv kokoajan, mutta sitä alettiin noudattamaan vasta hetki sitten.
Kyllä se ainakin mulle markkinoitiin niin että itse voi katkaista sen samantien.
 

lebak

Jäsen
Katselin, että sähköpostissa on taas linkki Telian laskuun (facepalm), joka pitäisi maksaa. Ajattelin, että irtisanon samalla koko roskan ja laitan laskun maksuun. Laskulla olisi kuitenkin rivi: TAPAHTUMAT: Liiga pelipassi 9,90€. Mistäköhän tuo summa muodostuu? Oma muisti ei anna mitään vastausta ja Telian kaikki yhteydenottoväylät on tukossa. Chätin jonoon pääsin tosin jonottamaan. Jos olen heidän tuotteiden nimiään joskus oikein tavannut niin tuo tarkottaisi sitä, että olen onnistunut ostamaan yksittäisen pelin 9,90€ hintaan, vaikka minulla on Liiga-passi, jolla näkee kaikki pelit?

KUUKAUSIMAKSUT
Telia TV sovellus 02.02. - 01.03.1 kk 0,00€

KANAVAPAKETIT
Liiga-passi 02.02. - 01.03. 1 kk 24,90€

TAPAHTUMAT
Liiga Pelipassi 21.02. - 23.02. 1 kpl 9,90€

LIITTYMÄN MAKSUT YHTEENSÄ
34,80€
 

Isaskar

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Niinpä, Telialta on siis kerrottu, että kun Liigan pelit loppuu, loppuu myös liigapassi ja sen maksut? OK. Tämä selvä. Mutta kun Telia mainosti että Liigapassi ja Viasat jääkiekko (29,95/kk), niin koskeeko tämä keskeytys myös tätä Viasat jääkiekkoa, joka oli lisähinnaltaan tuohon päälle vain 5 € /kk. Eli Liiga poistuu ja Viasat jää, MUTTA... normihintaisena, joka on 29,95€/kk. Ja, kun NHL on keskeytetty (kohta ehkä kausi peruttu) samoin ehkä KHL, niin, kai se tuokin poistuu samassa? Vastaa kellä parempaa tietoa? Toki, aina voi ottaa yhteyttä Telian asiakaspalveluun (johon aionkin ottaa), mutta jos joku tietää jotain, niin olis hyvä saada hieman ennakkotietoa, Kiitos.
Sanoin tuon paketin aiemmin irti, mutta 30 päivän irtisanomisaika ja tänään tuli viesti että hinta muuttuu 18.3. ja on 19.95 e/kk. Lisäksi avataan jotain viihdekanavia.

Tuo markkinoitiin 5 euron lisällä liigapakettiin, mutta nyt pitäisi maksaa 19.95 e/kk huhtikuun osalta ainakin niiltä päiviltä kun sopimus on voimassa?
 

Baloun

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, sympatiat milloin kenellekkin
A) Oikeus on irtisanoa tvo sopimus koska tahansa. B) Määräaikainen sopimus on näiden puitteissa mahdollista irtisanoa koska tahansa, vaikka kuinka laskisivat hintaa.
 

lahts

Jäsen
Suosikkijoukkue
La’Hest
Telian TV hommelit kun meinaa tuottaa tappiota tämän päivän uutisoinnin mukaan.

Mulla näkyy uusimmassa laskussa näin.
Kuukausimaksut ajalta 16.02.2020 - 15.03.2020. 0,00€
Kanavapaketti ajalta 16.02.2020 - 15.03.2020 24,90€

Kauden vika peli oli 12.3 ja koko kausi julistettiin päätökseen virallisesti kai seuraavana päivänä 13.3.
Telia ilmoitti myöhemmin txt viestilläkin että emme laskuta Liigasta enää huhtikuun osalta,...
Silloin kun tein liiga sopparin telian kanssa niin eikös sillon sanottu että laskutus katkeaa tai menee tauolle automaattisesti kun kausi loppuu. (pitäneekö enää paikkansa)

Oletettavasti joku lasku tuolta vielä putkahtaa maaliskuun loppuosuudelta vaikka omaan kuukausimaksu ajankohtaa ennen kausikin loppui.
 
Itselle tuli lasku ja kävin sen Telian sivuilla tarkistamassa. Lasku ihan ok Liiga+Viasat jääkiekko 29.90€. Samalla katsoin nykyiset pakettini Viasat+Viasat jääkiekko edelleen vaikka peruin sen samana perjantaina kuin Liiga-kausi päätettiin lopettaa, onkohan muilla samoin. Onkohan kukaan ehtinyt jo soittaa aspaan ja kysymään miksi näin. Näkyykö paketti noin, haluatko perua paketin-nappeineen edelleen koska oli tuo järjetön 30pv irtisanomisineen vai mikä sekoilu lienee. Jos nyt peruu uudelleen niin 30-päivää alkanee alusta. Olipa sekava teksti, jospa joku ymmärsi. Aspa saa ainakin huomenna äreän puhelun.
 

Useful Idiot

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK

Telia alkaa näyttämään vanhoja klasikkopelejä ilmaisiksi. Otteluiden katsominen vaatii vain ja ainoastaan Telia TV tilin.
Hienoa Telia! Respect!
 

Saksipotku

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS

Telia alkaa näyttämään vanhoja klasikkopelejä ilmaisiksi. Otteluiden katsominen vaatii vain ja ainoastaan Telia TV tilin.

On kyllä kovaa paskaa tämä. Liekö näissä kaikissa ihan originaaliselostuksetkin saatu vieläpä? Jännästi vuodet 2005-2008 on kokonaan skipattu, olihan tuossa Kärppä-dynastiassa hienoja koitoksia aikanaan kuitenkin.
 

Tikiti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Professori Aho, Dortmund ja Arsenal
On kyllä kovaa paskaa tämä. Liekö näissä kaikissa ihan originaaliselostuksetkin saatu vieläpä? Jännästi vuodet 2005-2008 on kokonaan skipattu, olihan tuossa Kärppä-dynastiassa hienoja koitoksia aikanaan kuitenkin.
Just kun kerkesin innostua. Olisi hieno ollut katsella uudestaan noita kausia ja olisi kiva tietää mikähän syy on tälle.
 

Janezky84

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Argentiina, AC Milan, RiKi
Just kun kerkesin innostua. Olisi hieno ollut katsella uudestaan noita kausia ja olisi kiva tietää mikähän syy on tälle.


"Kaudella 2005-06 oli ensimmäistä kertaa tv-esitysoikeudet puhtaasti maksullisilla kanavilla. Canal+ televisio ottelut kevääseen 2009 asti. Ilmaiskanavilla oli nähtävissä kuukauden peli ja puolet välieristä sekä finaalit, jotka televisioi Nelonen kevääseen 2010 asti, kunnes sekin siirsi ottelut omille maksukanavilleen."


Olisko tolla Canal+ -kytkennällä jotain tekemistä asian kanssa? Ei oikeuksia näyttää tms? Ihan vaan mutuilen.
 

MSU

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
"Kaudella 2005-06 oli ensimmäistä kertaa tv-esitysoikeudet puhtaasti maksullisilla kanavilla. Canal+ televisio ottelut kevääseen 2009 asti. Ilmaiskanavilla oli nähtävissä kuukauden peli ja puolet välieristä sekä finaalit, jotka televisioi Nelonen kevääseen 2010 asti, kunnes sekin siirsi ottelut omille maksukanavilleen."

Olisko tolla Canal+ -kytkennällä jotain tekemistä asian kanssa? Ei oikeuksia näyttää tms? Ihan vaan mutuilen.
Todennäköisesti. Tyyliin tallenteet hukassa tms
 

Czescku

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Stadin Keltamustat
Eihän tuohon mitään kaapelikorttia tarvitse vaikka Telian uutinen niin väittää. Ihan hyvin näkyy Telian kaapeliverkossa muutenkin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös