Telia / MTV – Liigan uusi koti

  • 3 449 803
  • 21 564

hockey10

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
En ole ketjua seurannut, enkä tiedä onko ollut puhetta, mutta irtisanoin Telia-tilaukseni heti kun CMore-kuvio julkaistiin. Nyt kävin katsomassa tietojani, eikä missään näkynyt että olisin tuon irtisanonut vaan paketti oli edelleen irtisanottavissa.

Käsittämätöntä, mutta olkaahan muutkin tarkkana.
Onko irtisanomisesta yli kuukausi? Kanavapaketeissa on 1kk irtisanomisaika. Jos nyt irtisanoit uudestaan, kannattaa varmistaa asiakaspalvelusta, ettei irtisanomisaika lähtenyt rullaamaan alusta.
 

lahts

Jäsen
Suosikkijoukkue
La’Hest
Eiköhän siellä Telian puolella odotella niin kauan kun jotain virallista kauden lopettamisesta on liiga kertonut.
pieni laskutustauko / pienempi lasku siltä osin ainakin kun pelejä ei pelata olisi reilua... tai sitten jos pelit pelataankin loppuun jonkun aikataulun mukaisesti niin laskutus menisi tauolle kuitenkin viimeistään nyky otteluohjelman mukaisesti.

btw. Eilenkin näkyi hyvin matsi. Ei mitään ongelmia streamissa.
 
Katkaisin juuri liiga + NHL paketin Telia sovelluksen kautta. Katkaisu onnistui mutta katkaisutiedoksi ilmoitettiin 30 päivän kuluttua. Mihinkähän tämä perustuu, eikö toistaiseksi sopimuksen voi katkaista saman tien. Vai liekkö maksu jo matkalla, vaikkei sovelluksessa näykkään.
 

Stargazer

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Boston Bruins
Jokin virallinen kanta laskutuksen suhteen olisi hyvä saada. Johtuneesta syystä kausi jäi tyngäksi.
 

Mazaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Karsinnat
Hyvin pian selviää se onko Telia vain osittainen kusetuslafka vai virtsaako se asiakkaita suoraan koronasuihkulla silmään!?!!!!

Jos Telian Liigapaketin laskutus jatkuu huhtikuun loppuun suunnitellusti, niin tulee aivan helvetisti todella vihaisia asiakkaita.
 

McTorso

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Katkaisin juuri liiga + NHL paketin Telia sovelluksen kautta. Katkaisu onnistui mutta katkaisutiedoksi ilmoitettiin 30 päivän kuluttua. Mihinkähän tämä perustuu, eikö toistaiseksi sopimuksen voi katkaista saman tien. Vai liekkö maksu jo matkalla, vaikkei sovelluksessa näykkään.
Minulla ei onnistu katkaisu Telia sovelluksen kautta. Siis en löydä, mistä sen voi tehdä. Voisitko sinä vinkata. Tai ehkäpä joku @Telia :n ammattilainen.

Edit. No, onnistuin kuitenkin. Olin vain hätäinen ja tyhmä. 30 päivän irtisanomisaikailmoitus tuli vastaukseksi minullekin. Aikamoista!
 
Viimeksi muokattu:

Mazaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Karsinnat
Minulla ei onnistu katkaisu Telia sovelluksen kautta. Siis en löydä, mistä sen voi tehdä. Voisitko sinä vinkata. Tai ehkäpä joku @Telia :n ammattilainen.
Ne Telian ammattilaiset ovat loistaneet poissaolollaan aina ja ne "ammattilaiset" poistuivat tältä palstalta jo viime vuoden lopulla.
 

McTorso

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Ne Telian ammattilaiset ovat loistaneet poissaolollaan aina ja ne "ammattilaiset" poistuivat tältä palstalta jo viime vuoden lopulla.
Pikkaisen myöhässä siis asiasta kyselin. Eipä ole tullut tätä ketjua vähään aikaan avattua. Kiitos tiedosta.
 

lahts

Jäsen
Suosikkijoukkue
La’Hest
”– Kun huhtikuussa ei pelata, huhtikuusta ei myöskään laskuteta. Meillä on käytössä kuukausilaskutus, joten asia hoituu sitä kautta. Toivottavasti ihmiset muistavat, että kun liigaa ei pelata, ei ole laskutustakaan, Takanen vakuutti.”


aikanaan mainittiin että laskutus loppuu siihen kun pelit loppuu. Nyt sitten kai tämä maaliskuu menee täydellä hinnalla.(ko)?
 

Artyukhin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Minulla ei onnistu katkaisu Telia sovelluksen kautta. Siis en löydä, mistä sen voi tehdä. Voisitko sinä vinkata. Tai ehkäpä joku @Telia :n ammattilainen.

Edit. No, onnistuin kuitenkin. Olin vain hätäinen ja tyhmä. 30 päivän irtisanomisaikailmoitus tuli vastaukseksi minullekin. Aikamoista!
Jännä. Tilausvahvistuksessa taisi lukea 14pv.
 

Ziege

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Middlesbrough, Pens, Pirates, Steelers
Jännä. Tilausvahvistuksessa taisi lukea 14pv.
Jep ja aikaisemmin kun tuon teki itse, päättyi tilaus samantien. Ei kai koronan takia lisätty tuota 30vrk pasketta.
 

Jäässä

Jäsen
Telia. Teidän lähetyksiin tiivistyi koko kauden ajan sama mitä eilisissä peleissä oli. Tunteen puute. Keinotekoinen erätauko-ohjelma jossa virtuaalitekniikkaa käytettiin mutta jotain puuttui. Studio oli masentava ja pelin jälkeinen ikuisesti jatkuva biisi kyllä lannisti tunnelmaa. Miksette vain voisi keskittyä yhteen peliin? Ja jos ei ole mitään järkevää keskusteltavaa niin ettekö olisi voineet laittaa toisia pelejä pyörimään? Väen vängällä yrititte saada turhista asioista puheenaihetta ja tuo lepo ja palautuminen teema oli varmaan viimeiset kaksi viikkoa lähetyksissä, kun sinne oltiin se lääkärikin kutsuttu..? URHO TVkin hoiti asiat paremmin. Niissä oli enemmän tunnetta. On asiakkaiden aliarvioimista pyytää Ismo Lehkosta puhumaan miten peliä pitäisi pelata. Hän on asiantuntija, mutta turhaa höpinääkin oli aivan liikaa. Toivottavasti muut viihtyivät teliaTv.n parissa.
 

Pedon kynnet

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Niinpä, Telialta on siis kerrottu, että kun Liigan pelit loppuu, loppuu myös liigapassi ja sen maksut? OK. Tämä selvä. Mutta kun Telia mainosti että Liigapassi ja Viasat jääkiekko (29,95/kk), niin koskeeko tämä keskeytys myös tätä Viasat jääkiekkoa, joka oli lisähinnaltaan tuohon päälle vain 5 € /kk. Eli Liiga poistuu ja Viasat jää, MUTTA... normihintaisena, joka on 29,95€/kk. Ja, kun NHL on keskeytetty (kohta ehkä kausi peruttu) samoin ehkä KHL, niin, kai se tuokin poistuu samassa? Vastaa kellä parempaa tietoa? Toki, aina voi ottaa yhteyttä Telian asiakaspalveluun (johon aionkin ottaa), mutta jos joku tietää jotain, niin olis hyvä saada hieman ennakkotietoa, Kiitos.
 

Mahtiankka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Anaheim Ducks, Luleå HF
Onko muilla tapahtunut mitään muutosta tuolla aktiiviset tilaukset -osiossa sen jälkeen, kun on irtisanonut paketin? Itse aiemmin tänään irtisanoin tuon, mutta edelleen näkyy aktiivisena tilauksena ja perässä "irtisano" -painike. Silloin kun irtisanoin sen, siihen tuli teksti, että tilaus päättyy 30 päivän kuluttua. Mutta nyt tosiaan lukee taas että toistaiseksi voimassa. Miten lie. Ei huvittaisi ylimääräisiä päiviä venyttää tuota, jos tulee vielä tuollainen 30 päivän lasku päälle.
 

Nakuttaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Onko muilla tapahtunut mitään muutosta tuolla aktiiviset tilaukset -osiossa sen jälkeen, kun on irtisanonut paketin? Itse aiemmin tänään irtisanoin tuon, mutta edelleen näkyy aktiivisena tilauksena ja perässä "irtisano" -painike. Silloin kun irtisanoin sen, siihen tuli teksti, että tilaus päättyy 30 päivän kuluttua. Mutta nyt tosiaan lukee taas että toistaiseksi voimassa. Miten lie. Ei huvittaisi ylimääräisiä päiviä venyttää tuota, jos tulee vielä tuollainen 30 päivän lasku päälle.

Mielestäni siinä luki myös jotain, että kun on käsitelty niin se häviää aktiivisista tilauksista. Ja oletettavasti siellä hiukan ruuhkaa on, joten hiukan voi joutua odottamaan.
"Maksuttomalle huhtikuulle" se joka tapauksessa puoliksi menee, että ei kai siitä pitäisi lisäkustannuksia tulla, vaikka pari päivää kuluisikin extraa..
 

haepis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tuomarit, KooKoo, Red Wings
Etätilauksilla on aina ollut 14vrk peruutusoikeus.

Sopimuksessa on aina lukenut 30vrk irtisanomisaika, jota ei aiemmin siis noudatettu, vaan kanavapaketit irtisanottiin heti. Se otettiin pari kuukautta takaperin käyttöön.

Liigaa laskutetaan niiltä kuukausilta, kun pelataan. Näin on ollut aina. Ei vain niiltä päiviltä, vaan niiltä kuukausilta.
 

Pitkävedossa tänään

Päivän pelit:

  • 1
  • x
  • 2
  • 1
  • x
  • 2
  • 1
  • x
  • 2
Kärpät vs Jukurit
  • 2.20
  • 3.80
  • 2.92
Pelicans vs HIFK
  • 1.86
  • 3.80
  • 3.80
Tappara vs TPS
  • 1.76
  • 4.10
  • 4.00
Apua pelaamisen hallintaan pelaamaltilla.fi
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös