Telia / MTV – Liigan uusi koti

  • 3 449 937
  • 21 564

A - P

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Ja tärkeimpänä edelleen että pelit saisi näkymään kaapelissa muutkin kuin Telian asiakkaat, aivan helvetin rasittavaa tuon chromecastin kanssa säheltäminen.
 

1971

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Haista Telia pitkä paska. Ei voi lähetys pätkiä saatana viimeisen puolen minuutin aikana. Hyi vittu mikä firma.
 

Siniviiva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, sympatiat JYP
^ Oletan, että Kärppien peliä katsoit. Mikähän yhteysmuoto käytössä? Täällä näkyi virheettömästl koko peli, minkä jälkeen katselin vielä JYPin jatkoajan ja pitkät rankkarit. Ei häiriöitä siinäkään..
 

1971

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
^ Oletan, että Kärppien peliä katsoit. Mikähän yhteysmuoto käytössä? Täällä näkyi virheettömästl koko peli, minkä jälkeen katselin vielä JYPin jatkoajan ja pitkät rankkarit. Ei häiriöitä siinäkään..
Internet-yhteys :D

Lukko-peli ja tuo sinunkin katsomasi JYP-peli näkyivätkin ihan hyvällä kuvalaadulla. Joku siinä on, että Kärppä-pelit takkuavat aina kolmannessa erässä. Siis minulla. Minkään muun joukkueen peleissä ei samanlaista lähetyksen katkeamista ole.
 

vastaantulija

Jäsen
Suosikkijoukkue
Määrätietoisesti HPK
Kappas, sitten kun oppi käyttämään tuota live-lähetystä ja sen mahdollistamaa kelausta ja uudelleen castausta, niin nyt se näköjään toimii taas kirjastonkin kautta.

Hintana oli tosin näköjään se, että viime kevään ottelut on poistunut kirjastosta.
 

AaTee

Jäsen
Suosikkijoukkue
lunettes couleurs
Internet-yhteys :D

Lukko-peli ja tuo sinunkin katsomasi JYP-peli näkyivätkin ihan hyvällä kuvalaadulla. Joku siinä on, että Kärppä-pelit takkuavat aina kolmannessa erässä. Siis minulla. Minkään muun joukkueen peleissä ei samanlaista lähetyksen katkeamista ole.

Sinulla on varmaan ne wlanin kolmannen erän asetukset pielessä. Tarvitsee olla 47.63hrz, ei 50 kuten muutoin.

Tai sitten joku muu vastaava säätö pielessä.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: 1971

Siniviiva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, sympatiat JYP
Internet-yhteys :D

Lukko-peli ja tuo sinunkin katsomasi JYP-peli näkyivätkin ihan hyvällä kuvalaadulla. Joku siinä on, että Kärppä-pelit takkuavat aina kolmannessa erässä. Siis minulla. Minkään muun joukkueen peleissä ei samanlaista lähetyksen katkeamista ole.
Voihan näillä jutuilla viisastella, itse totean vaan, että kannattaa nuo jo täällä aiemmin annetut vinkit käydä ihan oikeasti läpi. Tällainen kohta 70v papparainenkin nuo osaa tehdä ihan itse..
 

ElmerMoody

Jäsen
Suosikkijoukkue
✦ IFK ✦
Huomenna ajattelin ensimmäistä kertaa yrittää katsoa matsin jälkilähetyksenä ja tietenkin haluan välttää kaikki spoilerit. Kuinka nopeasti nuo matsit tulevat yleensä katsottaviksi?
 

Jupe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Huomenna ajattelin ensimmäistä kertaa yrittää katsoa matsin jälkilähetyksenä ja tietenkin haluan välttää kaikki spoilerit. Kuinka nopeasti nuo matsit tulevat yleensä katsottaviksi?
Joskus olen huomannut ettei ilmesty heti Kirjastoon vaan arkipelejä olen starttaillut vielä noin ysiltä sieltä mistä live-peli käynnistetään, silloin tietty Katso alusta -valinta.
 

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Olkun ykkös-yv: Stenkku-Tare-Repo-Janrikki-Morand
Oliko niin, että sovelluksesta poistui laadun valinta nyt kokonaan? Aiemmin oli auto ja matala. Matala oli kamalan näköinen, mutta se oli ihan toimiva ja vakaa jos autoillessa kuunteli selostusta.
 

1971

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Voihan näillä jutuilla viisastella, itse totean vaan, että kannattaa nuo jo täällä aiemmin annetut vinkit käydä ihan oikeasti läpi. Tällainen kohta 70v papparainenkin nuo osaa tehdä ihan itse..
Kiitos, mutta eiköhän vika ole jossain muualla, kuin minun laitteissani ja yhteyksissäni, koska kaikkien muiden Liiga-seurojen ottelut näkyvät kyllä ihan moitteetta?

Kyse on siis vain ja ainoastaan Kärppien otteluiden kolmansien erien loppupuolen yhteyden pätkimisistä. Ei joka pelissä, mutta liian usein ja liian kriittisillä hetkillä.

Muiden joukkueiden pelit ovat näkyneet vähintäänkin hyvillä laaduilla. Äkkiseltään laskettuna olen nyt katsonut Kärppä-pelien lisäksi 30 muiden joukkueiden peliä tällä kaudella, joten kyllä mulla omasta mielestä löytyy tälle hieman erikoiselle ongelmalle jonkin verran perspektiiviä taakse.

Tai sitten mulla on vain helevetin huono tuuri ja kauheat myrskytuulet, auringonpilkut, Saturnuksen renkaiden ilmanpaine ja Kalojen tähtimerkin hukkuminen osuvat juuri Kärppä-peli-iltoihin?
 

heavylutaa18

Jäsen
Suosikkijoukkue
Saimaan Pallo, Seattle Kraken
Tää uus teliatv sovellus on hyvä ja selkeä. Pelitkin pyörineet vihdoin ilman katkoja.
Ai onko nyt tullut uusi sovellus? Vastahan ne kehoittivat siirtymään selaimen kautta katselemaan pelejä kun edellisen sovelluksen tuki loppui. Päättäisivät nyt.
 

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Kyse on siis vain ja ainoastaan Kärppien otteluiden kolmansien erien loppupuolen yhteyden pätkimisistä. Ei joka pelissä, mutta liian usein ja liian kriittisillä hetkillä.
Katso ensi kerralla vastustajan kanavalta?
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: 1971

Siniviiva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, sympatiat JYP
Kiitos, mutta eiköhän vika ole jossain muualla, kuin minun laitteissani ja yhteyksissäni, koska kaikkien muiden Liiga-seurojen ottelut näkyvät kyllä ihan moitteetta?
Joo, ihan turhaa hommaa nuo tarkistukset. Muiden vika ja etupäässä Telian..
 

Nelfor

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Kiitos, mutta eiköhän vika ole jossain muualla, kuin minun laitteissani ja yhteyksissäni, koska kaikkien muiden Liiga-seurojen ottelut näkyvät kyllä ihan moitteetta?

Kyse on siis vain ja ainoastaan Kärppien otteluiden kolmansien erien loppupuolen yhteyden pätkimisistä. Ei joka pelissä, mutta liian usein ja liian kriittisillä hetkillä.

Muiden joukkueiden pelit ovat näkyneet vähintäänkin hyvillä laaduilla. Äkkiseltään laskettuna olen nyt katsonut Kärppä-pelien lisäksi 30 muiden joukkueiden peliä tällä kaudella, joten kyllä mulla omasta mielestä löytyy tälle hieman erikoiselle ongelmalle jonkin verran perspektiiviä taakse.

Tai sitten mulla on vain helevetin huono tuuri ja kauheat myrskytuulet, auringonpilkut, Saturnuksen renkaiden ilmanpaine ja Kalojen tähtimerkin hukkuminen osuvat juuri Kärppä-peli-iltoihin?
Toisaalta jos kaikilla muillakin olisi samoja ongelmia, niin tämäkin ketju olisi täynnä vastaavaa valitusta. Nyt ainoa kyseisestä asiasta valittava olet sinä. Tämä saa ajattelemaan, että ongelman täytyy liittyä ainakin osittain yhteyteen tai laitteisiin mitä sinulla on käytössä.
 

Jupe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Telia on muistaakseni todella herkkä sille jos on muita niin sanotusti linjoilla. Joskus itsekin pelissä ihmetellyt tökkimistä ja alhaista kuvanlaatua, sitten kun katselen ympärille niin netissä ovat vaimo, kaksi lasta eli mobiililaitteita talo täynnä, ehkä vielä tv:kin netissä.
Eikä tässä vielä kaikki, kyllähän ainakin meillä sitä linjaa jakaa naapuritkin, eiköhän heidänkin vastaavat netin käyttöpiikit osu juuri arkeen klo 18-21 välille.
Meillä ei järin nopea netti, vain joku 50mbs. Mutta sekin riittää yleensä ihan hyvin ja vaikka olisikin supernopee kuitu niin takaako sekään satavarmaa nopeutta jos se tulee wlan-boksin kautta ja sitten jaetaan usealle eri mobiililaitteelle.
 

Nelfor

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Telia on muistaakseni todella herkkä sille jos on muita niin sanotusti linjoilla. Joskus itsekin pelissä ihmetellyt tökkimistä ja alhaista kuvanlaatua, sitten kun katselen ympärille niin netissä ovat vaimo, kaksi lasta eli mobiililaitteita talo täynnä, ehkä vielä tv:kin netissä.
Eikä tässä vielä kaikki, kyllähän ainakin meillä sitä linjaa jakaa naapuritkin, eiköhän heidänkin vastaavat netin käyttöpiikit osu juuri arkeen klo 18-21 välille.
Kyse ei ole siitä, että muita on linjoilla, vaan ylipäätään tarjolla olevasta vapaasta kaistasta. Telia haluaa kohtalaisen paljon kaistaa ja se haluaa kaistansa vakaasti.

Itselläni on kotona käytössä gigainen kuituyhteys, joka tarjoaa samat nopeudet ympäri vuorokauden ja kymmeneosa siitä riittää helposti Telian lähetyksille. Tämä tarkoittaa sitä, että vaikka asunnon yhteyttä käytettäisiin samaan aikaan useamman laitteen voimin muuhun tarkoitukseen, niin lähetykset eivät takkua.

Tämä ei nyt todellakaan ole puolustuspuhe Telian puolesta, vaan yleistä selvennystä asioihin. Mielestäni Telian lähetykset ovat aivan liian herkkiä yhteyden vaihteluille ja vaatimustaso yhteyden suhteen on ylipäätään liian kova. Aika monissa talouksissa jonkinlainen mobiiliyhteys on asunnon ainoa yhteys ja se riittää yleensä kaikkeen käyttöön varsin hyvin. Mobiiliyhteyksissä tulee kuitenkin vastaan ruuhka-ajat ja yhteydessä voi olla paljonkin vaihtelua, josta Telia ei tykkää.
 

1971

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Toisaalta jos kaikilla muillakin olisi samoja ongelmia, niin tämäkin ketju olisi täynnä vastaavaa valitusta. Nyt ainoa kyseisestä asiasta valittava olet sinä. Tämä saa ajattelemaan, että ongelman täytyy liittyä ainakin osittain yhteyteen tai laitteisiin mitä sinulla on käytössä.
Kaikki on mahdollista. Sitä en kiistä, mutta kovasti ihmetyttää ruuhkat meidän omakotitalon kaistoilla juuri Kärppä-pelien aikaan? Ihan samalla tavalla vaimo sitä telkkaria katsoo olohuoneessa silloinkin, kun minä katson muitten joukkueitten pelejä omastani.

Mutta ei kai siinä, eipä Liigaa muuallakaan näy, joten tyydyn vain kohtalooni.
 

msg

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sopimustekninen verovelka
Joko Telialla kerrotaan Liiga-tuotetta myydessä, että tuote vaatii muita vastaavia palveluja vakaamman nettiyhteyden vai syytelläänkö edelleen asiakasta?
 

Nelfor

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Nyt kun on liiga-paketti + Viasat jääkiekko hintaan 29,90€/kk niin mikähän lie hinta kun Liiga päättyy ja NHL pudotuspelit jatkuu. Varmaan normi viasat paketti eppäilen.
Yleensä yhdistelmäpakettien hinnat eivät muutu liigan kesätauon aikana ollenkaan. Toki jos ei ole määräaikainen sopimus, niin sen voi itse katkaista kesän ajaksi.
 

AaTee

Jäsen
Suosikkijoukkue
lunettes couleurs
Joko Telialla kerrotaan Liiga-tuotetta myydessä, että tuote vaatii muita vastaavia palveluja vakaamman nettiyhteyden vai syytelläänkö edelleen asiakasta?

Kuulemma hyvin toimii, tänään kauppareissulla huvikseni Tellun lippatukkaa härnäsin hetken ohimennen kyselin. Ei ongelmia ja paranee vaan koko ajan oli saate.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös