Telia / MTV – Liigan uusi koti

  • 3 477 303
  • 21 689

Olbertson

Jäsen
Suosikkijoukkue
NATO, Leijonat, Kärpät
jatkamme partiointia meille ilmaisilla keskustelufoorumeilla.
...
poistumme tältä palstalta 31.12.2019

Ymmärrettävää. Asiakaskato ja päälle vielä naulaksi arkkuun kilpailuviranomaisen päätös -> vähentyneet tulot -> kulukuri. Hyvityksistä ei nähdäkseni voi enää tinkiä.

Muuten, myyttekö minulle tämän Liigan kanssa tekemänne sopparin, jota on jäljellä vielä 4.5 vuotta, sanotaanko vaikka 199 eurolla? Tulisi kuluja karsittua lisää.
 
Suosikkijoukkue
Kärpät
poistumme tältä palstalta 31.12.2019
Harmi, monelle varmaan kynnys raportoida esimerkiksi ongelmatilanteista tai antaa yleisiä kehitysehdotuksia on tätä kautta matalampi kuin sanotaan vaikka omien sivujen chatin kautta, jonne saa aikansa jonotella ja jossa monesti tuputetaan vielä kaikkea mahdollista tuotetta taivaan ja maan väliltä. Tietyntyyppisten ongelmatilanteiden ratkaisuun toki tarvitaan henkilökohtaista keskustelua.
 
Viimeksi muokattu:

Etelärinne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Itsellä, kuten näemmä monella muullakin, on menyt hermo palvelun kuvan laatuun / pätkimiseen verrattuna kilpailijoihin (HBO, Netflix, CMore, Viaplay).

Pienenä ihmisenä olen purkanut kiukkuani siihen, että olen laittanut Telian palvelun tauolle aina kun mahdollista. Aikaisemmin se onnistui siten että uudelleen käynnistämisen jälkeen odotti kuukauden (jona aikana keskeyttäminen ei ollut mahdollista) ja kun tämän jälkeen tuli sopiva tauko suosikkijoukkueen peleissä, niin keskeytty palvelun ja palvelu lakkasi välittömästi.

Nyt homma taitaa toimia siten että pitää odottaa ensin kuukausi ja sen jälkeen kun keskeyttää palvelun, niin pitääkin odottaa kuukausi.

Sivulla kuitenkin puhutaan, että "Huomioithan kuitenkin, että kanavapaketeissa on 30 vuorokauden minimitilausjakso. " mutta minusta tuo on nykyään kahden kuukauden.

Muilla kokemuksia / kommentteja tästä?
 
Itsellä, kuten näemmä monella muullakin, on menyt hermo palvelun kuvan laatuun / pätkimiseen verrattuna kilpailijoihin (HBO, Netflix, CMore, Viaplay).

Pienenä ihmisenä olen purkanut kiukkuani siihen, että olen laittanut Telian palvelun tauolle aina kun mahdollista. Aikaisemmin se onnistui siten että uudelleen käynnistämisen jälkeen odotti kuukauden (jona aikana keskeyttäminen ei ollut mahdollista) ja kun tämän jälkeen tuli sopiva tauko suosikkijoukkueen peleissä, niin keskeytty palvelun ja palvelu lakkasi välittömästi.

Nyt homma taitaa toimia siten että pitää odottaa ensin kuukausi ja sen jälkeen kun keskeyttää palvelun, niin pitääkin odottaa kuukausi.

Sivulla kuitenkin puhutaan, että "Huomioithan kuitenkin, että kanavapaketeissa on 30 vuorokauden minimitilausjakso. " mutta minusta tuo on nykyään kahden kuukauden.

Muilla kokemuksia / kommentteja tästä?
Kyllä se täytyy pystyä irtisanomaan vaikka heti tilauksen jälkeen päättymään tuonne minimitilausjakson loppuun.
 

Telia

Jäsen
Itsellä, kuten näemmä monella muullakin, on menyt hermo palvelun kuvan laatuun / pätkimiseen verrattuna kilpailijoihin (HBO, Netflix, CMore, Viaplay).

Pienenä ihmisenä olen purkanut kiukkuani siihen, että olen laittanut Telian palvelun tauolle aina kun mahdollista. Aikaisemmin se onnistui siten että uudelleen käynnistämisen jälkeen odotti kuukauden (jona aikana keskeyttäminen ei ollut mahdollista) ja kun tämän jälkeen tuli sopiva tauko suosikkijoukkueen peleissä, niin keskeytty palvelun ja palvelu lakkasi välittömästi.

Nyt homma taitaa toimia siten että pitää odottaa ensin kuukausi ja sen jälkeen kun keskeyttää palvelun, niin pitääkin odottaa kuukausi.

Sivulla kuitenkin puhutaan, että "Huomioithan kuitenkin, että kanavapaketeissa on 30 vuorokauden minimitilausjakso. " mutta minusta tuo on nykyään kahden kuukauden.

Muilla kokemuksia / kommentteja tästä?

Kun käyt tekemässä kanavapaketin irtisanomisen itse kirjautumalla telia.fi -sivustolle, tai ilmoitat siitä asiakaspalveluun, määräytyvät irtisanomispäivät näin:
  • Toistaiseksi voimassa olevat kanavapaketit: 30 vrk päähän
  • Kamppispaketit (mm. 1kk maksutta): päättyvät heti
  • Määräaikainen: Mikäli tilausta on jäljellä 30-60 päivää, päivämäärä asettuu määräaikaisen tilauksen loppuun
  • Määräaikainen: Mikäli tilausta on jäljellä alle 30 päivää, irtisanominen asettuu 30 päivän päähän
// Katja
 

hockey10

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Itsellä, kuten näemmä monella muullakin, on menyt hermo palvelun kuvan laatuun / pätkimiseen verrattuna kilpailijoihin (HBO, Netflix, CMore, Viaplay).

Pienenä ihmisenä olen purkanut kiukkuani siihen, että olen laittanut Telian palvelun tauolle aina kun mahdollista. Aikaisemmin se onnistui siten että uudelleen käynnistämisen jälkeen odotti kuukauden (jona aikana keskeyttäminen ei ollut mahdollista) ja kun tämän jälkeen tuli sopiva tauko suosikkijoukkueen peleissä, niin keskeytty palvelun ja palvelu lakkasi välittömästi.

Nyt homma taitaa toimia siten että pitää odottaa ensin kuukausi ja sen jälkeen kun keskeyttää palvelun, niin pitääkin odottaa kuukausi.

Sivulla kuitenkin puhutaan, että "Huomioithan kuitenkin, että kanavapaketeissa on 30 vuorokauden minimitilausjakso. " mutta minusta tuo on nykyään kahden kuukauden.

Muilla kokemuksia / kommentteja tästä?
Onhan tää ihan totta, ettei enää niin sanotusti hetken mielijohteesta voi irtisanoa, vaan pitää maksaa vielä 1kk, jos haluaa irtisanoa. Toisaalta voihan tilauksen laittaa heti irtisanoutumaan tilauksen jälkeen, jos haluaa vaan kuukauden katsella.

Mulle kävi niin, että oli yksi kanavapaketti 1kk 0€, ja omaa tyhmyyttäni menin 1kk ja 2 päivää myöhemmin irtisanomaan, ajattelin, että maksaisin vain kahdesta päivästä. Kuitenkin laskua tulee nyt sitten 1kk ja 2pvä.

Telian palveluehdoissaan lukee, että kanavapaketeissa 1kk irtisanomisaika, poislukien ilmaisjaksot ja määräaikaistilaukset. Vähän tämä toki voi jakaa mielipiteitä.
 

Etelärinne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Kun käyt tekemässä kanavapaketin irtisanomisen itse kirjautumalla telia.fi -sivustolle, tai ilmoitat siitä asiakaspalveluun, määräytyvät irtisanomispäivät näin:
  • Toistaiseksi voimassa olevat kanavapaketit: 30 vrk päähän
  • Kamppispaketit (mm. 1kk maksutta): päättyvät heti
  • Määräaikainen: Mikäli tilausta on jäljellä 30-60 päivää, päivämäärä asettuu määräaikaisen tilauksen loppuun
  • Määräaikainen: Mikäli tilausta on jäljellä alle 30 päivää, irtisanominen asettuu 30 päivän päähän
// Katja

Itsellä homma toimi siten, että tilausta ei voinut perua ensimmäisen kuukauden aikana ja nyt kun peruminen oli tullut mahdolliseksi, niin siinä kestää 30 päivää. Toisin sanoen mainostatte 30 vuorokauden minimitilausaikaa, joka onkin kaksi kuukautta?

Pystyykö tilauksen nyt perumaan netistä heti kun sen on ottanut? Aiemmin näin ei ollut.
 

Jallan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Mitä ihmettä? Olen Thaimaassa..wifi pelaa.. pystyn kirjautumaan Telia Tv:n sivuille...mutta en voi katsoa peliä. Ei voi näyttää tässä maassa? Miksei? Vähän kai ottaa pattiin. Kärppä peli tiskiinNYT!
 
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team
Mitä ihmettä? Olen Thaimaassa..wifi pelaa.. pystyn kirjautumaan Telia Tv:n sivuille...mutta en voi katsoa peliä. Ei voi näyttää tässä maassa? Miksei? Vähän kai ottaa pattiin. Kärppä peli tiskiinNYT!

Peli alkaa toki kello 18:30..

Ja myös, hyvin suurella todennäköisyydellä tarvitset VPN-yhteyden, jotta TeliaTV toimii..
 

SOF1969

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, KKV
Mistä tuo joku heebo kuulokkeet päässä on ilmestynyt Nordiksen pääkameran eteen? Joku joka on mestoilla, käykää sanomassa että imaisee pään sisään.
 

carr

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team, Peter Forsberg
Miksi tv.telia.fi kautta katseltuna Chrome, Edge ja Explorer ilmoittaa, että ei voida toistaa? Firefox toistaa herjoitta.
 

Rademoottori

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liigan tippumuspelit
Ottelu HIFK - PEL. Aloitin katsomisen n. 1 tunnin jälkikäteen TeliaTV-sovelluksella kirjaston kautta. Puhelimen ruudulla alkulätinät voi kelata pois. MUTTA kun siirtää lähetyksen Chromecastiin, niin ottelu alkaa alkulätinöineen taas alusta, eikä siinä ole aikajanaa, josta voi kelata eteenpäin. Kiitos tästä "mämmistä" Telia. Ihan kökköä kaikki! Ollut kuulemma jo pitempään tämä vika.

Joo tiedän, että "viette asiaa eteenpäin". Heh ... meinaatteko, että ottelu katsotaan vain puhelimen ruudusta, kun katselu on aloitettu kirjaston kautta?

Kerrottakoon vielä, että castaus Chromecastiin ja ohjelman kelaus toimii mainiosti muilla sovelluksilla. Telialla kelaus ei toimi kirjaston kautta katsottuna.
 

BLG#13

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Detroit Red Wings
Jatkuvaa bufferointia ja kuvalaadun vaihtelua taas vaihteeksi. Laitteina iPhone ja CC ja nettinä 100mb dna reititin. Ei mikään huippunetti toki, mutta on se kumma, että MIKÄÄN muu suoratoistopalvelu ei pätki tai bufferoi käytännösä ikinä..
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös