Telia / MTV – Liigan uusi koti

  • 3 478 558
  • 21 693

Telia

Jäsen
@Telia Mikä on tilanne tuon Chromecastin:n toisto-ongelman kanssa? Siis CC aloittaa toiston aina alusta, eikä siitä kohti missä se oli mobiililaitteessa CC::lle siirryttäessä. Tuo siis käytännössä estää lähetysten katsomisen viiveellä CC:n kanssa ja matsin joutuu katsomaan mobiililaitteella.

Onko myös kommenttia miten aiemmin mainitsemassani mobiililaitteessa havaitun ongelman kanssa olisi pitänyt toimia: Telia – Liigan uusi koti
Chromecast ongelmaan on saatu korjaus. Saattaa vaatia että käytät Chromecastin kokonaan virrattomana.
Tuollaista aiemman postauksen ongelmaa ei ole tiedossa mutta kollega testaa tuon toimivuuden illan otteluiden kanssa. Tallenne on käytössä heti pelin alettua. Pelin katsomisen voi aloittaa liven-aikana myös kirjaston tallenteen kautta. //Juho-Olli
 

IJR79

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, HIFK
Varsin mukava uutinen. Eli Telian on lisensoitava Liiga-paketti Bonnier-kaupan myötä myös muiden teleoperaattoreiden ja tv-jakelijoiden jakeluun täysin samoilla ehdoilla.

 

Telia

Jäsen
Moi kaikille foorumilaisille!

Alkujaan tulimme tänne Jatkoajalle aktiivisemmin mukaan mm. Liiga-tuotteiden ideoinnin ja kehittämisen parissa, jonka jälkeen matka on täällä jatkunut ajankohtaisissa asioissa. Olemme saaneet teiltä paljon arvokkaita ajatuksia ja palautteita kokonaisuudessaan, joita arvostamme suuresti. Vuorovaikutteista keskustelua on riittänyt ja nyt on tullut meidän aika kiittää tästä ajasta Jatkoajan keskustelufoorumilla.

Meille on ystävällisesti tarjottu mahdollisuutta jatkaa tällä maksullisella profiililla keskustelua Jatkoajassa, mutta Telia Partion toiminnan mukaisesti jatkamme partiointia meille ilmaisilla keskustelufoorumeilla.

Asiakkaiden tietosuojan vuoksi asiakastietoja emme luonnollisesti ole voineet julkisilla keskustelufoorumeilla käsitellä, jolloin yksittäiset ongelmatilanteet ovat olleet haastavia ratkottavia ja vastausviiveemme on ollut pidempi muihin sosiaalisen median virallisiin asiakaspalvelukanaviimme verrattuna.

Muun muassa edellä mainituista syistä poistumme tältä palstalta 31.12.2019, mutta keskustelu toki jatkukoon ilman meidän läsnäoloa jatkossakin. Julkista keskustelua Liigasta kanssamme voi käydä jatkossa esimerkiksi Facebookin sekä Twitterin Telia loves Liiga -tileillä sekä Telia Yhteisössä.

Mikäli asia vaatii asiakastietojen tarkastelua, (esim. oma laskutus, häiriötilanne tai tilausasiat) suosittelemme ensisijaisesti kääntymään asiakaspalvelumme puoleen Facebookin yksityisviestien kautta tai 24/7 chat-palvelun avulla Minun Telia -sovelluksen tai telia.fi-sivujen kautta, jossa asiakastunnistautuminen voidaan tehdä. Näitä väyliä pitkin pääsemme asiaan tarkemmin kiinni ja tarjoamaan avun mahdollisimman pian.

Lopuksi vielä pyytäisimme halukkaita kirjaamaan palautteita meidän Telia Partion (sometiimin) toiminnasta ja läsnäolosta tällä keskustelufoorumilla. Kaikki risut ja ruusut voi kirjailla tältä sivulta löytyvän lomakkeen kautta.

Iso kiitos kaikille aktiivisesta keskustelusta ja rauhallista joulua sekä onnekasta uutta vuotta 2020!

Terveisin,
Telia Partio (sometiimi)
 

Hokkarit

Jäsen
Jaahas telia siirtää partionsa ilmeisesti sellaisille alustoille, jossa negatiiviset palautteet siivotaan pois ja jossa palvelut kehutaan maasta taivaaseen....eipä tuon jatkoajan laskutuksenkaan luulisi telian taloutta kaatavan? Sitäpaitsi kaikki tommoset lomake/kaavake hommat tuntuu vähän kekkosslovakialta nykyää...täytä lomake, olet jonossa kaikki asiakaspalvelijamme ovat juuri nyt varattuja
 
Viimeksi muokattu:

carr

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team, Peter Forsberg
Lukko-Sport castaus ei toimi. Onko muilla samaa ongelmaa? Peli pyörii max 5sek. ja katkeaa ilmoitukseen järjestelmävirheestä.
 

msg

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sopimustekninen verovelka
Onneksi jokainen tätä ketjua lukenut osaa tarvittessa auttaa kysyjiä auttaa yhtä hyvin kuin oikeatkin partiolaiset. Muutama peruskysymys laitteista ja yhteyksistä, ongelman kiistäminen, muutama uudelleen käynnistysohje ja lopuksi linkki häiriötiedotteeseen,
 

Telia

Jäsen
Lukko-Sport castaus ei toimi. Onko muilla samaa ongelmaa? Peli pyörii max 5sek. ja katkeaa ilmoitukseen järjestelmävirheestä.

Selvitellään tätä meidän päästä vielä lisää.

Jaahas, kuva hävisi hetkellisesti Pelicans Tappara matsista. Mitä vittua @Telia ?

Lähetyksessä näytti olleen hetkellinen kuvakatkos, joka onneksi kesti vain muutamia sekunteja. Nyt pitäisi olla kunnossa.

//Joonas L.
 

carr

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team, Peter Forsberg
Nyt lähti toimimaan castaus toimimaan. Tiedä sitten mikä oli, bitti poikittain jossain. @Telia
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Selaimella pätkii kokoajan, apillä näyttäis toimivan.
Sama täällä. Jatkuvasti selain lopettaa datan liikuttamisen, vaikka netflix toimii, muut sivut toimii, niin ei, kolmen sekunnin välein pallura pyörimään ruudulle. Verkon liikenne nollaan ja sitten hetken päästä taas näkee 3 sekuntia ja uudestaan seis. Lisäksi vaihdoin verkkoakin ja silti sama.
 

Telia

Jäsen
Nyt lähti toimimaan castaus toimimaan. Tiedä sitten mikä oli, bitti poikittain jossain. @Telia

Samaa oli havaittavissa meillä ja nyt pitäisi toimia normaalisti. Jokin bitti tosiaan kävi poikittain.

Sama täällä. Jatkuvasti selain lopettaa datan liikuttamisen, vaikka netflix toimii, muut sivut toimii, niin ei, kolmen sekunnin välein pallura pyörimään ruudulle. Verkon liikenne nollaan ja sitten hetken päästä taas näkee 3 sekuntia ja uudestaan seis. Lisäksi vaihdoin verkkoakin ja silti sama.

Tämä selainongelma voitaisiin ottaa meillä tarkempaan selvitykseen ja siitä pyytäisin olemaan esimerkiksin meidän chat-palvelun tai Facebookin yksityisviestien kautta yhteydessä, jotta saadaan hommaa eteenpäin tarvittaessa vikailmoituksella.

//Joonas L.
 

Tepi#45

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Sama pätkiminen jatkuu kuin oli edellisessä TPS-JYP lähetyksessä. Telia TV sovellus, androidluuri/tabletti ja cc yhdistelmä tuottaa tv:n näytölle ilmoituksen Virheestä (Ongelma ohjelman käynnistymisessä. Ongelma voi johtua palvelusta tai huonosta internetyhteydestä ) Hetken menee näin, sitten tulee taas TV:n ruudulle valmiina lähetykseen ja voi aloittaa katselun taas uudelleen, kunnes pätkäisee taas. Edellinen peli alkoi näkymään kun katselin selaimen (Chrome) kautta ja kun näytti castaus nappikin ilmestyneen niin eikun sillä sitten peli TV:n ruudulle, ei ongelmia.

Netti ei ole kyllä huono mitä mittaillut, ja tätä pätkimistä ei tosiaan esiinny HBO, Netflixin ym. kanssa lainkaan, vain Telia TV:n kanssa. Hyvin on mennyt ilman ongelmia, mutta nyt tätä on toisessa pelissä putkeen. Kai se on taas siirryttävä selaimen kautta kokeiluun.
 

Telia

Jäsen
Sama pätkiminen jatkuu kuin oli edellisessä TPS-JYP lähetyksessä. Telia TV sovellus, androidluuri/tabletti ja cc yhdistelmä tuottaa tv:n näytölle ilmoituksen Virheestä (Ongelma ohjelman käynnistymisessä. Ongelma voi johtua palvelusta tai huonosta internetyhteydestä ) Hetken menee näin, sitten tulee taas TV:n ruudulle valmiina lähetykseen ja voi aloittaa katselun taas uudelleen, kunnes pätkäisee taas. Edellinen peli alkoi näkymään kun katselin selaimen (Chrome) kautta ja kun näytti castaus nappikin ilmestyneen niin eikun sillä sitten peli TV:n ruudulle, ei ongelmia.

Netti ei ole kyllä huono mitä mittaillut, ja tätä pätkimistä ei tosiaan esiinny HBO, Netflixin ym. kanssa lainkaan, vain Telia TV:n kanssa. Hyvin on mennyt ilman ongelmia, mutta nyt tätä on toisessa pelissä putkeen. Kai se on taas siirryttävä selaimen kautta kokeiluun.

Tätä oli tosiaan havaittavissa, mutta tietojemme mukaan tämän ongelman Chromecastin kanssa pitäisi olla poistunut. Vieläkö sama jatkuu?

//Joonas L.
 

McBean

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Bruins, Noutajat, Scarborough FC
Täällä TPS-HIFK-castaus Androidista telkkariin on hyytynyt pysäytyskuvaksi neljä kertaa ottelun alusta tähän tokan erän alkuun. Ainoa mahdollisuus on katkaista yhteys appistä ja ottaa uudestaan. Aiemmin en ole tähän ongelmaan törmännyt.
 

Tepi#45

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Tätä oli tosiaan havaittavissa, mutta tietojemme mukaan tämän ongelman Chromecastin kanssa pitäisi olla poistunut. Vieläkö sama jatkuu?

//Joonas L.

Kiitos vastauksesta. Siirryin toista erää katsomaan selaimen (chrome) kautta, kun tuo virheilmoitus tuli useamman kerran 1.erän aikana. Selaimen kautta ei ole toistaiseksi pätkinyt eikä virheilmoitusta ole tullut. Miksihän selaimen kautta toimii chromecastilla, mutta luurilla ja tabletilla pätkii?
 

Telia

Jäsen
Täällä TPS-HIFK-castaus Androidista telkkariin on hyytynyt pysäytyskuvaksi neljä kertaa ottelun alusta tähän tokan erän alkuun. Ainoa mahdollisuus on katkaista yhteys appistä ja ottaa uudestaan. Aiemmin en ole tähän ongelmaan törmännyt.

Millä laitteella castasit ja castasitko UHD-kanavaa?

Sama ongelma toistui hetkellisesti toisen erän alkuun...

Tämä otettiin selvitykseen ja toivotaan, ettei enää toistuisi matsin aikana.

//Joonas L.
 

McBean

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Bruins, Noutajat, Scarborough FC
Millä laitteella castasit ja castasitko UHD-kanavaa?

Samsung S9:llä Sonyn Android-telkkariin ihan perus-HD-matskua HIFK-passilla.

Edellisen viestini jälkeen castaus on toiminut moitteetta, toivottavasti myös vikan erän ajan.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös