Telia / MTV – Liigan uusi koti

  • 3 449 613
  • 21 564

Telia

Jäsen
Miksei tule enää liiga.fi sivuille?
Sitä täytyy kysyä suoraan Liigalta, koska me emme hallinnoi Liiga.fi -sivustoa. Tarjoamme toki klippejä ja sisältöä, joita seurat ja Liiga pystyy hyödyntämään omissa kanavissaan, mutta meillä ei ole pääsyä Liigan verkkosivuille, jotta voisimme lisätä koosteita tai lehdistötilaisuuksia Liiga.fi -sivulle.

Joka tapauksessa ottelukoosteista ja lehdistötilaisuuksista on videot olemassa ja tällä hetkellä ne voi katsoa Liigavahdista.

//Joonas S.
 

HOOLIGAN_

Jäsen
Suosikkijoukkue
Avtomobilist, SUOMI, 1923 (1897)
Tuon lainaamasi jälkeen Telialla muuttui mieli:
Käsittämätöntä jälleen kerran, ei siinä itsekin liigavahtia käytän ja allekirjoitan myös tuon nopeuden, mutta eikö sitä silti voisi myös YouTubeen ne lisätä? Liigavahtiin tulisi nopeammin, mutta lopulta myös tubeen. Välillä tuo YouTube on kuitenkin kätevämpi alusta kuin liigavahti.
 

ICE

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
TPS—PEL matsissa lähetyksen valoisuus pumppaa jota en ole aiemmissa lähetyksissä huomannut. Ihan kuin joku ”dynaaminen kontrasti” olisi jossain päällä? Tosin eka kerta kun katson pidempää lähetystä Turun hallista.
Siellä on kyllä todella oudon värinen jää paitsi mainoksien kohdat on valkoiset. Aurajoen vedellä jäädytetty;)
Kameran automatiikka yrittää korjata valkotasapainoa, kun mainokset loistavat vitivalkoisina jäällä ja sotkevat homman. Tuon voi korjata manuaalisesti mutta ei tunnu ketään kiinnostavan.
@Telia Laittakaas tämä eteenpäin. Syytin itse OLEDini omaa ABL:ää (Auto Brightness Limiting), mutta ihmettelin kyllä, että miten se tuntuu vaan Turun peleissä olevan ongelma. Tosiaan valkotasapainohan vähän väliä vaihtelee.
 

HOOLIGAN_

Jäsen
Suosikkijoukkue
Avtomobilist, SUOMI, 1923 (1897)
Käsittämätöntä jälleen kerran, ei siinä itsekin liigavahtia käytän ja allekirjoitan myös tuon nopeuden, mutta eikö sitä silti voisi myös YouTubeen ne lisätä? Liigavahtiin tulisi nopeammin, mutta lopulta myös tubeen. Välillä tuo YouTube on kuitenkin kätevämpi alusta kuin liigavahti.
@Telia teiltä ei tähän aiemmin tullut perusteluja miksi näin teette tietokonekäyttäjille, joko nyt tulisi?

Tietokoneella on kuitenkin todella paljon käyttäjiä ja väitän, ettei moni tule älypuhelin tai tabletilla heti tietokonetta korvaamaan, sillä siinä on useita etuja. Mitään tämä teidän liigavahti toimintamalli palvelee tietokoneen käyttäjiä? Ei mitenkään...

Erittäin outoa ja kyseenalaistatoimintaa vaikka itse en tässä kärsiänä ole kun seuraan niin liigan kuin liigavahdin puhelin + Chromecast kombolla. Aikamoista eriarvoiseen asemaan asiakkaiden laittamista kuitenkin tämäkin.
 

Orvo Muusi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
@Telia teiltä ei tähän aiemmin tullut perusteluja miksi näin teette tietokonekäyttäjille, joko nyt tulisi?

Tietokoneella on kuitenkin todella paljon käyttäjiä ja väitän, ettei moni tule älypuhelin tai tabletilla heti tietokonetta korvaamaan, sillä siinä on useita etuja. Mitään tämä teidän liigavahti toimintamalli palvelee tietokoneen käyttäjiä? Ei mitenkään...

Erittäin outoa ja kyseenalaistatoimintaa vaikka itse en tässä kärsiänä ole kun seuraan niin liigan kuin liigavahdin puhelin + Chromecast kombolla. Aikamoista eriarvoiseen asemaan asiakkaiden laittamista kuitenkin tämäkin.

No jopas on menny mallilleen ku ei edes maalikoosteita saada läppäri-ihmisten iloksi. Viddu mitä hommaa taas. Tai no se liigabottisivusto lienee vielä pystyssä mutta tällä menolla sekin saadaan alas. Töllön tube-sovelluksesta ne koosteet ennen katsoin mutta vaikeaksi @Telia tämän liigan seuraamisen tekee, ei voi muuta sanoa.
 

HOOLIGAN_

Jäsen
Suosikkijoukkue
Avtomobilist, SUOMI, 1923 (1897)
No jopas on menny mallilleen ku ei edes maalikoosteita saada läppäri-ihmisten iloksi. Viddu mitä hommaa taas. Tai no se liigabottisivusto lienee vielä pystyssä mutta tällä menolla sekin saadaan alas. Töllön tube-sovelluksesta ne koosteet ennen katsoin mutta vaikeaksi @Telia tämän liigan seuraamisen tekee, ei voi muuta sanoa.
Boldattu ei tosiaan taida olla @Telia tuottama niin eiköhän se tuon jossain vaiheessa blockkaa ihan vaikka kettuillessaan ja eivät varmaa tarjoa mitään omaa tilalle. En tosiaan ymmärrä telian halua piilottaa omaa tuotettaan näin, kestämätöntä.
 

ijuka

Jäsen
@Telia teiltä ei tähän aiemmin tullut perusteluja miksi näin teette tietokonekäyttäjille, joko nyt tulisi?

Tietokoneella on kuitenkin todella paljon käyttäjiä ja väitän, ettei moni tule älypuhelin tai tabletilla heti tietokonetta korvaamaan, sillä siinä on useita etuja. Mitään tämä teidän liigavahti toimintamalli palvelee tietokoneen käyttäjiä? Ei mitenkään...

Erittäin outoa ja kyseenalaistatoimintaa vaikka itse en tässä kärsiänä ole kun seuraan niin liigan kuin liigavahdin puhelin + Chromecast kombolla. Aikamoista eriarvoiseen asemaan asiakkaiden laittamista kuitenkin tämäkin.
Jep, todella omituista. Itse en mitään Liigavahtia käytä, miksi ihmeessä tihrustaisin joltain kännykältä jotain koosteita kun minulla on 3 isoa teräväpiirtonäyttöä joihin ne saisi pyörimään yhdellä klikkauksella? Eikä tuo myöskään ole missään määrin looginen perustelu että sen saa Liigavahtiin nopeammin, sillä vaikka sen Liigavahtiin lisäisi, sen saisi myös Youtubeen ladattua. Itselläni menee se 5min ladata koosteen pituinen HD-video Youtubeen, joten se on aika outoa ettei Telialta tämä onnistu. Tai no, eipä Telialta tunnu onnistuvan yhtään mitään että otetaanpa viimeinen takaisin, ei ole yhtään outoa mutta silti anteeksiantamatonta ja perustelu ontuu.
 

Jarppis

Jäsen
Sammaa paskaa ku aikoinaan vuonna 95 tms... Soneran GSM liittymä Amigo... Kuka muistaa? Laatu samalla viemäri tasolla, mutta markkinointi toimii ja saa huijattua asiakkaitaan :(
Oli ne puhelut vaan semmosta pätkimistä ja äänen puuroutumista että oksat pois, mutta ei ollu vielä valinnan varaa 050 Rätinälinjan lisäksi, mutta vuosi ehkä tästä Rystölän veljekset ja JIPPII sai matkapuhelin puolelle kilpailua ja laatu parani.
 
Viimeksi muokattu:

Etäfani

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Cheerleaderit, Vaihtuvat valmentajat
Jos katson peliä tietokoneella mikä on yhdistetty isoon telkkuun, miksi ihmeessä tihrustaisin jonkun kännykän näytöltä enää pelitapahtumia ? Haluan nähdä ne suorana isolta ruudulta (myös jatkoaikamaalit..). Sarjataulukkoa ehtii tutkailla Liiga.fi sivustolta pelin jälkeen, samainen sivusto tuottaa PLING! äänen onnistuneen maalin johdosta millä tahansa pelipaikkakunnalla. Pelitapahtumiin voi reagoida ja kommentoida täällä Jatkoajassa Otteluseurannassa.

LIVE -matsissa hallilla katson mieluummin oikeita tapahtumia. Ei jää siis paljonkaan lisäarvoa Liigavahdille, muuta kuin ne klipit, ottelu/maalikoosteet ja lehdistötilaisuudet, mitkä on viety tietokoneenkäyttäjän ulottumattomiin Liigavahti -sovellukseen. 3:n 4:n ruudun seuraaminen yhtäaikaa alkaa olla jo melkoinen suoritus. Siinä tuiskeessa saattaa joku mielenkiintoinen tilanne jo mennä ohitse.
 

Masculine

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Koosteissa on ollut suuria puutteita ja niitä on sen takia jaettu ympäriinsä, koska youtuben kautta se onnistuu helposti. Siirtämällä koosteet vain liigavahtiin tämä vaikeutuu kummasti, koska harva jaksaa alkaa laitailemaan turhia appeja vain nähdäkseen surkean koosteen. Voi olla toki, että tämä päätelmä on ihan täyttä skeidaa, mutta ei se ihan kauhean mahdottomalta tunnu. Jos youtube toi enemmän negatiivista näkyvyyttä, kuin positiivista, niin ehkä sen käyttö kannatti lopettaa. Toki järkevintä olisi ollut korjata se ketjun ainoa rikkinäinen lenkki, mutta ehkä nuo koosteet saadaan tälle vuosituhannelle vielä lähivuosina ja nähdään paluu youtubeen.
 

Ylläpito

Administrator
No jopas on menny mallilleen ku ei edes maalikoosteita saada läppäri-ihmisten iloksi. Viddu mitä hommaa taas. Tai no se liigabottisivusto lienee vielä pystyssä mutta tällä menolla sekin saadaan alas. Töllön tube-sovelluksesta ne koosteet ennen katsoin mutta vaikeaksi @Telia tämän liigan seuraamisen tekee, ei voi muuta sanoa.

On myös tämmöinen Jatkoaika -vaihtoehto:

 
Viimeksi muokattu:

Grafix

Jäsen
Päivitys.

Edelleen mennään vahvasti byrokratian rattaissa. Kyselin chatissa, että "terve terve, tällainen ja tällainen tilanne, missähän mennään, aikaa on jo hieman kulunut". Vastauksena tuli "selvitellään, sinuun ollaan yhteydessä". Sanomattakin lienee selvää, että kukaan ei ole ollut yhteydessä.

Vanhaan chat-henkeen tekisi mieli kysyä, että paljon viive?

Tälläkään viikolla ei päivitettävää. Edelleen mennään vahvasti Telian viitoittamalla vaikenemisen tiellä. Pitääkö se ottaa taas lakki käteen ja nöyrästi siirtyä vuoren luokse ujosti kyselemään omien jenieni perään.
 

heavylutaa18

Jäsen
Suosikkijoukkue
Saimaan Pallo, Seattle Kraken
En kyllä itse aio ladata mitään appeja, maalikoosteet PC ihmisille näkyviin myös. Tähänkin mennessä ollut näin. Jatkoaika, liiga.fi tai YouTube
 

Sonny Burnett

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
En kyllä itse aio ladata mitään appeja, maalikoosteet PC ihmisille näkyviin myös. Tähänkin mennessä ollut näin. Jatkoaika, liiga.fi tai YouTube
Jaa? Mun mielestä toi Liigavahti-sovellus on ollut Telian viritelmistä se kaikkein paras aikaansaannos.

Eikö sulla ole älypuhelinta tms vai onko tässä joku periaate ettei sovellusta voi käyttää?
 

ijuka

Jäsen
Jaa? Mun mielestä toi Liigavahti-sovellus on ollut Telian viritelmistä se kaikkein paras aikaansaannos.

Eikö sulla ole älypuhelinta tms vai onko tässä joku periaate ettei sovellusta voi käyttää?
Siis edelleen, ei Liigavahdin käyttämisessä ole mitään ongelmaa. Sitä voi käyttää jos haluaa. Pointti on se, että vaikka Liigavahtiin koosteet laittaakin, se ei estä laittamasta niitä myös Youtubeen.

"Eikö sulla ole älypuhelinta" on varmaan tyhmin perustelu vuosikausiin. Kyllä mulla älypuhelin on, enkä tosiaankaan tykkää räplätä sillä yhtään mitään kun mulla on hiiri ja näppäimistö ulottuvilla. Se on ihan ok kun on liikenteessä ilman läppäriä, mutta vain silloin.
 

Sonny Burnett

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Se on ihan ok kun on liikenteessä ilman läppäriä, mutta vain silloin.
Tämä selvä. Mulle ne tietsikat ja hiiret on sellaista ylimääräistä räpläämistä.

Oon kyllä edelleen vähän sitä mieltä että jos koosteet ja pressit jää joltakin näkemättä niin kyse joko uusavuttomuudesta tai irrationaalisesta muutosvastarinnasta.

Muita syitä en keksi mutta ehkä niitä joku pian varmaan listaa.
 

HOOLIGAN_

Jäsen
Suosikkijoukkue
Avtomobilist, SUOMI, 1923 (1897)
Tämä selvä. Mulle ne tietsikat ja hiiret on sellaista ylimääräistä räpläämistä.

Oon kyllä edelleen vähän sitä mieltä että jos koosteet ja pressit jää joltakin näkemättä niin kyse joko uusavuttomuudesta tai irrationaalisesta muutosvastarinnasta.

Muita syitä en keksi mutta ehkä niitä joku pian varmaan listaa.
Oletko kuullut HTPC-yhdistelmästä?
 

Geno

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Penguins
Tämä selvä. Mulle ne tietsikat ja hiiret on sellaista ylimääräistä räpläämistä.

Oon kyllä edelleen vähän sitä mieltä että jos koosteet ja pressit jää joltakin näkemättä niin kyse joko uusavuttomuudesta tai irrationaalisesta muutosvastarinnasta.

Muita syitä en keksi mutta ehkä niitä joku pian varmaan listaa.
Jos muutoksella tässä yhteydessä tarkoitetaan sitä, että palvelut siirtyvät enenevissä määrin erilaisiin mobiiliappeihin eikä työpöytäkäyttäjiä huomioida, niin en minä ainakaan sellaisesta kehityksestä välitä.

Minulle (kuten varmaan monelle muullekin) pääasiallinen syy olla katsomatta koosteita kännykällä on ruudun koko. Tiedossa toki on, että koosteet löytyy Liigan ja Jatkoajan sivuilta, mutta on tosissaan outoa, että Telia ei voi niitä Youtubeen upata. Toinen syy on se, että ei varsinaisesti kiinnosta täyttää puhelinta kaikenlaisilla applikaatioilla.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Minulle (kuten varmaan monelle muullekin) pääasiallinen syy olla katsomatta koosteita kännykällä on ruudun koko. Tiedossa toki on, että koosteet löytyy Liigan ja Jatkoajan sivuilta, mutta on tosissaan outoa, että Telia ei voi niitä Youtubeen upata. Toinen syy on se, että ei varsinaisesti kiinnosta täyttää puhelinta kaikenlaisilla applikaatioilla.
Toisaalta mikä ongelma ne on tietokoneella katsoa Liigan sivuilta? Aika nopeastihan nuo löytyy kun menee liigan sivuille ja valitsemasi ottelun kohdalla painat kohdasta "ottelukooste". Ei se varmaan Youtuben kautta sen nopeampaakaan olisi.
 

Geno

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Penguins
Toisaalta mikä ongelma ne on tietokoneella katsoa Liigan sivuilta? Aika nopeastihan nuo löytyy kun menee liigan sivuille ja valitsemasi ottelun kohdalla painat kohdasta "ottelukooste". Ei se varmaan Youtuben kautta sen nopeampaakaan olisi.
Ei se minulle mikään ongelma olekaan. Lähinnä vain ihmettelin muiden mukana.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Ei se minulle mikään ongelma olekaan. Lähinnä vain ihmettelin muiden mukana.
Niin toki aavistuksen ehkä outoa joo, mutta toisaalta jos katson esim. NHL-pelien maalikoosteet niin NHL:n omille sivuille minä menen. Tuleeko itse asiassa NHL:n omille Youtube-sivuille maalikoosteet?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös