Telia / MTV – Liigan uusi koti

  • 3 475 454
  • 21 682

Aleshki

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Manchester United, England.
Kuulin huhua et tänä vknlp näkyy matsit ilmatteeks, mulla on kauhja kiirus niin en ehdi tutkii asioita, mut miten onnistuu mobiilisti? Ja anteeksi tyhmyyteni.
 

Larionov #8

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Kuulin huhua et tänä vknlp näkyy matsit ilmatteeks, mulla on kauhja kiirus niin en ehdi tutkii asioita, mut miten onnistuu mobiilisti? Ja anteeksi tyhmyyteni.
 

seisnauraa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit + muut kestomenestyjät

Mitenkä nuo kanavat saa näkyviin? Tein kanavahaun uudelleen, mutta siltikään listalla ei näy Telian kanavia. Jyväskylässä yritän Elisan kaapeli-TV:n alueella. C-Moret näykyi kyllä, kuten luvattu.

Edit: Jaa, en mitenkään. Pitäis olla Telian kaapeilssa.
 

Andrej

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
@Telia kun tuli kehuttua SaiPa-JYP -pelin ohjausta, näkee Pelicans-SaiPa -ottelun ensimmäisen kolmen minuutin aikana, että tuskallinen ilta on tulossa. Zoomi niin tiukalla, että pääkamera ei millään ehdi kiekon mukaan, ja kameraa vaihdellaan täysin holtittomasti.
 

kyykäärme

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team
Aikaisemmin ei ole juurikaan ollut ongelmia, mutta nyt on toinen ilta peräkkäin, kun lähetys puuroutuu vähän väliä. Chromecastilla katselen tabletin välityksellä.
 

lainelaser

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL Leijonat Huuhkajat JYP
Millaisia hyvityksiä tarjoatte @Telia maksaville asiakkaillenne, jotka eivät nähneet tänään ottelun ratkaisumaalia teidän mokailujen takia? Kyllä, moka oli teidän, ei johtunut asiakkaiden laitteista tai nettiyhteyksistä. Pahoittelut ja "viedään eteenpäin" ei nyt riitä.
Minkä väristen lasien kautta ottelua katsot?
T nikoanu//felia

Mikään ei muutu.
 

Andrej

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Ai saatana. "Kannattaa seurata viisikon etäisyyksiä" - selostaja Kokko. Kun tuosta lähes jatkuvaan puolilähikuvaan zoomatusta lähetyksestä näkisi kerralla edes kolme pelaajaa ja kiekon.
 

Bacon

Jäsen
@Telia Kuopion peli chromecastilla "vain halliäänillä" ja äänet tulevat Raumalta. Pitääkö bootata laitteet ja vaihtaa nettiliittymää?
Näin on käynyt mulle ja muutamalle muulle monta kertaa. Viimeksi sain käskyn tehdä häiriöilmoituksen asiakaspalveluun, koska Telian lähetyksestä ei löytynyt ongelmia. Tietenkään.

Mutta muista, että Telian boksilla näet kaikki pelit viiveettä ja UHD-laadulla! Ehdottomasti paras väline jääkiekon katseluun.
 

lainelaser

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL Leijonat Huuhkajat JYP
Mitenkä nuo kanavat saa näkyviin? Tein kanavahaun uudelleen, mutta siltikään listalla ei näy Telian kanavia. Jyväskylässä yritän Elisan kaapeli-TV:n alueella. C-Moret näykyi kyllä, kuten luvattu.

Edit: Jaa, en mitenkään. Pitäis olla Telian kaapeilssa.
https://tv.telia.fi/ osoitteeseen kun tekee tunnukset niin näkee ottelut, ainakin itsellä näkyy kaikki kanavat ilmaiseksi.
 

AaTee

Jäsen
Suosikkijoukkue
lunettes couleurs
Olisi kyllä itseänikin korpenut tuo ja maalin näkemättä jääminen.

Tosin itse seurannut koko kauden Viekkausliigaa Ruudusta ja monesti ollut pelin kanssa ongelmia.

En ymmärrä tätä boldaamaani, miksi se pitää tuoda täällä esiin? Miten se liittyy ja vaikuttaa Telian ongelmiin liigan kanssa?

Varmasti jossainpäin maailmaa on NHL lähetyksessä, NBA lähetyksessä tms. ongelmia joskus. Meillä pätkii kakkonen kun on sopivan suttuinen keli.

Mutta karkeasti sanottuna mitä vitun väliä? Mitä väliä silläkään mitä oli ruudulla silloin joskus, puhumattakaan jostain urhoista. Tässä ja nyt on Telian ongelmat liiga lähetyksissä, niistä kyse. Muut menneitä tai ihan erillisiä asioita eikä toisten ongelmat poista näitä tai tee jotenkin hyväksyttäviksi tms, joten toistamiseen, en ymmärrä miksi näitä täällä pyöritellään? Halutaan vähätellä näitä ongelmia? Jotenkin panetella jos täällä joku tuo ongelmia esiin?

Ja kun tähänkin varmaan joku haluaa kommentoida, että kun vaan valitetaan jne. niin ilmainen vinkki, mikään pakko ei ole lukea tätä ketjua! Niin helppoa se on, yhtään valitusta ei tarvitse lukea, omasta toiminnasta kiinni.
 

Telia

Jäsen
Jos kuvaaja tekee virheen ja ohjaaja toisen, ne eivät tässä tapauksessa valitettavasti kumoa toisiaan vaan kertaantuvat. Olisi kiva tietää, meneekö sitä palautetta perille ja kuinka paljon? Mulla ainakin posket ja korvat punoittavat vahvasti ilman palautettakin, jos mokaan työssäni. Kyllä mä tiedän, jos lakkaa pukkaamasta priimaa.

Nämä sekä kaikki muutkin Liigaa koskevat palautteet välitetään ilman muuta aina perille saakka. // Katja
 

444

Jäsen
Katselen pelejä MacBook Prolla, yhdistetty 32-tuumaiseen näyttöön. Hirveän kätevää oli asentaa ensin Chrome, sen jälkeen joku lisäosatingentangeli ja päälle vielä ”toisto-ohjelma”. Yhteys 4G:llä vähintäänkin riittävä, mutta tästä ”teräväpiirtolähetyksestä” voi kyllä helposti laskea molemmat näkyvät pikselit.

Toki lähetys on ilmainen, eikä ilmaiselta saa vaatia liikoja. Mutta jos tällä on tarkoitus mainostaa tuotetta, niin ei ainakaan anna liian ruusuista kuvaa.
 

El Gordo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
On tuo Chromecastin viive kyllä jännä. Laitan kännykän kautta Tapparan pelin päälle, kun arvioin että kolmas erä voisi olla alkamassa, niin vielä on tauko-ohjelma päällä ja kello näyttää että 1:35 erän alkuun. Painan play-nappia heti uudelleen, niin nyt hyppääkin pari minuuttia eteenpäin ja peli onkin jo käynnissä. Mitä helvettiä, mä vaan kysyn.
 

Telia

Jäsen
Nyt oon tätä testaillu, ja tuntus toimivan niin kuin pitääkin. Eli kun laitoin sovelluksesta tallennuksen, niin näky boksilla heti ja päinvastoin myös. Mut tosiaan mulla nytkin yks leffa sovelluksen tallenteissa, mut ei näy boksilla, oisko joku tilapäinen virhetilanne ollu sitten.

Ilmeisesti omatelia-sivuilla kirjautuneena asetetut jatkuvat tallennukset ei kuulukaan näkyä sovelluksessa?

Okei, no hyvä! Mutta tuo leffa-juttu on kyllä mielenkiintoinen. Se pitäisi kyllä boksillakin näkyä, eli hyvinkin saattaa olla jostain häiriöstä kyse. // Katja
 

Rademoottori

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liigan tippumuspelit
Kiitos tästä. Niin paljon ei kuitenkaan kiinnosta. Kaapelista olisin voinut katsella, mutta nyt jääköön.
Hei, älä luovuta vielä. Telian sivustoilla kerrotaan, että tänä viikonloppuna 18. - 20.10. näkyy vapaasti myös kaapeliTV:ssä C-More Max HD ja C-More Sport 1 & 2 HD. Ei tarvitse olla Telian kaapeliTV-asiakas.

Lisäksi vasta seuraavana viikonloppuna 25. - 27.10 näkyvät vapaasti alla luetellut kanavat myös kaapeliTV:ssä. Eikä tarvitse olla Telian kaapeliTV-asiakas. (Esim. itse katselen juuri nyt DNA:n kaapeliTV:stä C-more Max HD:tä)
  • Viasat Explore HD
  • Viasat History HD
  • Viasat Nature HD
  • Viasat Golf HD
  • Viasat Jalkapallo HD
  • Viasat Jääkiekko HD
  • Viasat Urheilu HD
 
Viimeksi muokattu:

Zoidberg

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi 2019
Oikein hyvän tuotteen Telia on saanut aikaiseksi tälle viikonlopulle minulle, kun hinta on nolla euroa. Nolla euroa itse asiassa on hieman alihintaa, sillä olisin valmis maksamaan paketista viitisen euroa kuukaudessa. Pelicans - SaiPa pelissä välillä oli zoomia liikaa, kuva puuroutui vähän väliä, viive oli sellainen, että 0-1 maalin minulle spoilasi Liigan nettisivu ja muutaman kerran pätki. Eli siis tuote on kuta kuinkin sen viiden euron arvoinen kuukaudessa.
 

haepis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tuomarit, KooKoo, Red Wings
Eihän tuo nyt saatana ole enää tottakaan.

Edit: siis uskon että se on totta, mutta ymmärrätte mitä tarkoitan.
Aika epätodennäköistä, että samalle asiakaspalvelijalle osuisi työpäivän aikana kaksi samasta asiasta valittavaa ihmistä, ellei vika ole oikeasti laaja.
 

SOF1969

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, KKV
Aika epätodennäköistä, että samalle asiakaspalvelijalle osuisi työpäivän aikana kaksi samasta asiasta valittavaa ihmistä, ellei vika ole oikeasti laaja.

Nyt ei auennut. Eihän tuossa vastattu ettei juuri hän ole saanut negaa. Vaan ettei sitä ole tullut yleisesti. Kai Teliallakin jonkinlainen järjestelmä on käytössään, eikä tiedonhallinta jää Penan/Riitan paperin ja lyijykynän varaan.

"En ole kuullutkaan ongelmasta, joten sitä ei ole. Seuraava."
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös