Telia / MTV – Liigan uusi koti

  • 3 451 104
  • 21 567

Ziege

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Middlesbrough, Pens, Pirates, Steelers
@Telia lähtikö teillä kaikki työntekijät kotiin kun klo 17 alkaneet pelit loppuivat? Ei sillä etteikö pimeä Oulun halli erätauolla ole parempaa katseltavaa kuin Raumalla kuvatut pelit, mutta ehkä jotain voisi näyttää?

Edit: Lisätään nyt vielä että mitä vittua Liigavahti tekee. Notifikaatiot pois päältä ja silti tulee viesti kumpi voittaa pelin. Android & CC käyttäjä kiittää
 
Viimeksi muokattu:

kalle

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Tiedä sitten, vaikka tämä olisi kohtalon härnäämistä, mutta minun kokemukseni tämän viikon Telian peleistä on ollut kerta kaikkiaan moitteeton. Ovatko he sitten tehneet lähetyksen suhteen jotain tai ei, mutta hartain toiveeni on: älkää koskeko enää mihinkään, nyt on säädöt kohdallaan ainakin Tampereen päässä. Kiitos.
Kun tätä pikselipaskaa on nauttinut aika ajoin kohta kaksi vuotta, niin tämähän on suorastaan juhlaa.
 

Useful Idiot

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Pitäisikö näiden Viasat Urheilu ja Viasat Sport kanavien NHL-lähetysten kuulua tähän Telia liigapassi ja Viasatin jääkiekkotarjonta-pakettiin?

Nyt ilmoittaa vain ettei kanavilla voida näyttää tekijänoikeus syiden takia muuta kuin NHL-pelejä. Ja just noita NHL-pelejä kanavilta katselisinkin.

Onko muilla vastaavaa vikaa kyseisessä paketissa? Ja onko tässä vikaa lainkaan?

Ei siis näy Viasatin Urheilu ja Sport kanavilla näytettävät NHL-pelitkään tällä minun paketillani? Ei suorana lähetyksenä eikä kirjastostakaan.
Siirsin tänne ketjuun tämän lainatun viestin kierrätyskeskuksesta. En tiedä kuinka sallittua näitä viestejä on siirrellä, mutta oikeastaan aika sama.

Toivottavasti @Telia tai muut osaavat nimimerkit pystyvät auttamaan.
 

Goalpost

Jäsen
@Telia
Minulla oli tänään mahdollisuus aloittaa katselu vasta pelien jo alettua.

Miten voin aloittaa matsin alusta helpoimmin ja kelata erätauon pois?

Laitteina minulla on appi iPhonessa, CC Ultra ja älytelkkari.
 
Tosiaan jos Telia voisi vastata että kuuluuko tuohon liigapassi-Viasat komboon KAIKKI NHL-pelit.
Itse yritin katsella Winnipag-Minnesota pelin toista erää, niin kanava kyllä aukeni, mutta sama herja että "tekijänoikeus syistä jne" ei ole mahdollista. Kanavan ohjelma luettelossa peli kyllä näkyi lähetettäväksi. Eli kaikki oli kuten pitääkin, kanava oli ja ohjelma sille, ei vaan pystynyt katsomaan? Kanava oli Viasat Urheilu hd.
No yritin sitten katsoa samaan aikaan käynnissä ollutta Colorado-Boston peliä, mutta sitä ei taasen löytynyt miltään kanavalta??
Jos tosiaan on niin että kaikki NHL-pelit ei näykään, kannattaisi asia tuoda reilusti julki....vähentäisi vitutusta kun ei turhaan etsi haluamaansa peliä.
Ja aika paljon jälkikäteen kirjastosta NHL-pelejä etsiessä ohjelmatiedoissa kertoisi pelaavien joukkueiden nimet, eikä areena missä peli on pelattu, ihan vaan vinkkinä, vähentäisi vitutusta tämäkin.
Oma lukunsa on sitten käynnistää ja stopata castausta että pystyy peliä kelaamaan haluamaansa kohtaan. Näistähän on ollut kyllä kyllästymiseen asti puhetta, ja näytöt Telialta on...mitään EI tapahdu.
 
Suosikkijoukkue
KalPa
Saman toistoa:
Eilen KalPan peliä iPad pro + cc ultralla. Periaatteessa ei tuossa mitään isompaa vikaa mut mikään ei tunnu miltään. Äänimaailma kuin mykkäelokuvassa selostuksessa, kuvaus yläasteen videokerhosta kun kamera ei pysy mukana Jotka korostuu hidastuksissa. Ok no kuuluu hallilta ääniä, ne rokkibiisit.

Heti perään samalla combolla mutta viaplayn apilla Rangersin peli. Kaukalon äänet tulee huikeasti, aivan kuin istuisi MSG:llä, hidastukset jotain aivan muutakuin Telian beta kerhossa.

@Telia, katsotteko koskaan miten oikea lähetys tehdään kilpaijoilta?
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
@Telia, katsotteko koskaan miten oikea lähetys tehdään kilpaijoilta?
Ei Telialla ole kilpailijoita. On yksinoikeus näyttää liigapelejä ja laatu voi olla ihan mitä tahansa paskaa.

Jos kuvitellaan että DNA, Elisa ja Telia voisivat kaikki näyttää Liigaa omalta alustaltaan ja asiakas voisi itse päättää mistä sen hankkisi, niin olisiko esim. Telia TV:n toimivuus sellainen kasa paskaa kuin se on nyt? Vähän epäilen.
 

lainelaser

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL Leijonat Huuhkajat JYP
Heti perään samalla combolla mutta viaplayn apilla Rangersin peli. Kaukalon äänet tulee huikeasti, aivan kuin istuisi MSG:llä, hidastukset jotain aivan muutakuin Telian beta kerhossa.

Joo eihän näitä voi verrata keskenään. Luvattiin "NHL-tason äänimaailma" jo ensimmäiselle kaudelle. Se oli Telian yksi isoin lupaus.
 

Telia

Jäsen
Pitäisikö näiden Viasat Urheilu ja Viasat Sport kanavien NHL-lähetysten kuulua tähän Telia liigapassi ja Viasatin jääkiekkotarjonta-pakettiin?

Nyt ilmoittaa vain ettei kanavilla voida näyttää tekijänoikeus syiden takia muuta kuin NHL-pelejä. Ja just noita NHL-pelejä kanavilta katselisinkin.

Onko muilla vastaavaa vikaa kyseisessä paketissa? Ja onko tässä vikaa lainkaan?

Ei siis näy Viasatin Urheilu ja Sport kanavilla näytettävät NHL-pelitkään tällä minun paketillani? Ei suorana lähetyksenä eikä kirjastostakaan.

Tosiaan jos Telia voisi vastata että kuuluuko tuohon liigapassi-Viasat komboon KAIKKI NHL-pelit.
Itse yritin katsella Winnipag-Minnesota pelin toista erää, niin kanava kyllä aukeni, mutta sama herja että "tekijänoikeus syistä jne" ei ole mahdollista. Kanavan ohjelma luettelossa peli kyllä näkyi lähetettäväksi. Eli kaikki oli kuten pitääkin, kanava oli ja ohjelma sille, ei vaan pystynyt katsomaan? Kanava oli Viasat Urheilu hd.
No yritin sitten katsoa samaan aikaan käynnissä ollutta Colorado-Boston peliä, mutta sitä ei taasen löytynyt miltään kanavalta??
Jos tosiaan on niin että kaikki NHL-pelit ei näykään, kannattaisi asia tuoda reilusti julki....vähentäisi vitutusta kun ei turhaan etsi haluamaansa peliä.
Ja aika paljon jälkikäteen kirjastosta NHL-pelejä etsiessä ohjelmatiedoissa kertoisi pelaavien joukkueiden nimet, eikä areena missä peli on pelattu, ihan vaan vinkkinä, vähentäisi vitutusta tämäkin.
Oma lukunsa on sitten käynnistää ja stopata castausta että pystyy peliä kelaamaan haluamaansa kohtaan. Näistähän on ollut kyllä kyllästymiseen asti puhetta, ja näytöt Telialta on...mitään EI tapahdu.


Viasatin ohjelmaopas näyttää aika hyvin mitä pelejä Viasatin kanavapaketin kautta tulee. Omilla sivuillamme
on kerrottu avoimesti, että kaikkia NHL-pelejä ei ole katsottavissa, mutta lähes kaikki on.

NHL:
Lähes kaikki NHL-ottelut ja entistä enemmän studiolähetyksiä.

  • Joka viikko vähintään 2 suomalaisittain parhaaseen katseluaikaan pelattavaa prime time -ottelua (alustava aikataulu, muutokset mahdollisia) suomenkielisellä selostuksella.
  • Runkosarjan aikana 15–20 ottelua viikossa
  • NHL-pudotuspelejä ja Stanley Cup -finaalit
  • NHL on the Fly ja muita makasiiniohjelmia.
Winnipeg-Minnesota pelissä oli vikatilanne, samoin kuin All Stars -passeissa.

// Katja
 

goalhunter

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Viasatin ohjelmaopas näyttää aika hyvin mitä pelejä Viasatin kanavapaketin kautta tulee. Omilla sivuillamme
on kerrottu avoimesti, että kaikkia NHL-pelejä ei ole katsottavissa, mutta lähes kaikki on.

NHL:
Lähes kaikki NHL-ottelut ja entistä enemmän studiolähetyksiä.
  • Joka viikko vähintään 2 suomalaisittain parhaaseen katseluaikaan pelattavaa prime time -ottelua (alustava aikataulu, muutokset mahdollisia) suomenkielisellä selostuksella.
  • Runkosarjan aikana 15–20 ottelua viikossa
  • NHL-pudotuspelejä ja Stanley Cup -finaalit
  • NHL on the Fly ja muita makasiiniohjelmia.
Winnipeg-Minnesota pelissä oli vikatilanne, samoin kuin All Stars -passeissa.

// Katja
Wau... ei yllätä. Viasatin puolella ei ollut onneksi vikatilannetta, ja kuka oikeasti piittaa liigasta, >jos< NHL näkyy?
 
"Liiga-passi + Viasat Jääkiekko paketista näet kaikki Liiga-pelit ja Viasatin jääkiekkokanavien NHL- ja KHL-ottelut."

Yllä oleva on suoraan lainattu ylempänä mainituilta Telia Omilta sivuilta.

Jos siinä lukee että näet Viasatin jääkiekkokanavien NHL-ottelut, niin mistä se sitten selviää mitä näet ja mitä et?
Viasatin extra kanavatkin ovat jääkiekkokanavia, eikö? pitäisi siis näkyä.

Minusta hyvin epäselvästi ilmoitettu, enkä vieläkään ymmärtänyt, että mitkä Viasatin kanavat näkyy ja mitkä ei? Onko joku max. määrä kanavia/peli kierros. Tuus nyt Telia vääntään rautalangasta miten tää menee.
 

KultaLukko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
"Liiga-passi + Viasat Jääkiekko paketista näet kaikki Liiga-pelit ja Viasatin jääkiekkokanavien NHL- ja KHL-ottelut."

Yllä oleva on suoraan lainattu ylempänä mainituilta Telia Omilta sivuilta.

Jos siinä lukee että näet Viasatin jääkiekkokanavien NHL-ottelut, niin mistä se sitten selviää mitä näet ja mitä et?
Viasatin extra kanavatkin ovat jääkiekkokanavia, eikö? pitäisi siis näkyä.

Minusta hyvin epäselvästi ilmoitettu, enkä vieläkään ymmärtänyt, että mitkä Viasatin kanavat näkyy ja mitkä ei? Onko joku max. määrä kanavia/peli kierros. Tuus nyt Telia vääntään rautalangasta miten tää menee.

Täydellinen esimerkki Telian (tahallisesti?) epäselvästä viestinnästä. Kahdessa kohdassa lukee kaikki Viasat jääkiekkokanavien pelit ja myöhemmin yhdessä kohtaa lähes kaikki. Näistä kuluttajan sitten pitäisi arpoa se oikea vaihtoehto. @Telia meneekö taas ihan oikein?
 

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Jos siinä lukee että näet Viasatin jääkiekkokanavien NHL-ottelut, niin mistä se sitten selviää mitä näet ja mitä et?
Viasatin extra kanavatkin ovat jääkiekkokanavia, eikö? pitäisi siis näkyä.
No vaikka Viasatin omilta sivuilta ja telkku.comista. Paljon sieltä tulee kiekkoa, mutta jotkut matsit näkee vain extroilta. Paitsi että extra-kanavien ohjelmatiedoista ei ainakaan vuosi sitten ottanut erkkikään selvää. Jotain helvetin moottoriurheilua alkoi tulla osalla ohjelmapaikkoja, which wasn't very nice. Jäi sen verran omia suosikkeja näyttämättä, että menin nappikset savuten Viaplayhyn, kun sieltä näkee ihan kaikki matsit. Tai jos joku on jäänyt näyttämättä, niin en ole moista rekisteröinyt.
 

AaTee

Jäsen
Suosikkijoukkue
lunettes couleurs
No vaikka Viasatin omilta sivuilta ja telkku.comista. Paljon sieltä tulee kiekkoa, mutta jotkut matsit näkee vain extroilta. Paitsi että extra-kanavien ohjelmatiedoista ei ainakaan vuosi sitten ottanut erkkikään selvää. Jotain helvetin moottoriurheilua alkoi tulla osalla ohjelmapaikkoja, which wasn't very nice. Jäi sen verran omia suosikkeja näyttämättä, että menin nappikset savuten Viaplayhyn, kun sieltä näkee ihan kaikki matsit. Tai jos joku on jäänyt näyttämättä, niin en ole moista rekisteröinyt.

Eli Telialta tilaa palvelun, ja käy sieltä ja täältä ja tai tuolta muualta sitten kaivelemassa, mitä se palvelu sisältää ja mitä ei?

Mullistavaa se toki on tämäkin.
 

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Eli Telialta tilaa palvelun, ja käy sieltä ja täältä ja tai tuolta muualta sitten kaivelemassa, mitä se palvelu sisältää ja mitä ei?
Miten tuo eroaa siitä, jos tilaat Viasatin ihan mistä tahansa? Jos Viasat ei katso asiakseen antaa tuon parempaa tietoa sisällöstään, mitä helvettiä palvelun välittäjä sille voi?
 
Mistä lienee johtuu? niin nyt oli kirjaston pelissä Pitspurg-Winnipeg joukkueiden nimet! eikä pelipaikka. Ja löytyikin sitä kautta helpommin. Ja kuin ostos teeveessä "eikä siinä vielä kaikki" Chrome Castin kautta katsottaessa kelausnapitkin oli ilmestyneet ja TOIMIVAT. Jopas jotakin, vielä kun olisi pysyvä muutos, eikä mikään "kokeilu".
 

AaTee

Jäsen
Suosikkijoukkue
lunettes couleurs
Miten tuo eroaa siitä, jos tilaat Viasatin ihan mistä tahansa? Jos Viasat ei katso asiakseen antaa tuon parempaa tietoa sisällöstään, mitä helvettiä palvelun välittäjä sille voi?

No ei ainakaan pyytää "vaatia" sitä siihen mukaan.
 

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
No ei ainakaan pyytää "vaatia" sitä siihen mukaan.
Sulla on taas joku missio päällä. Ja musta tuntuu, että vika on tässä asiassa täysin sun ja Viasatin välinen asia. Mutta syytä vaan Teliaa, jos se helpottaa sun oloa.
 

AaTee

Jäsen
Suosikkijoukkue
lunettes couleurs
Sulla on taas joku missio päällä. Ja musta tuntuu, että vika on tässä asiassa täysin sun ja Viasatin välinen asia. Mutta syytä vaan Teliaa, jos se helpottaa sun oloa.

Ahaa, mikäs se sellainen missio tässä nyt on, kun tiedät kerran niin kerro minullekin, minä en tiedä.
Eikä tässä mistään viasta ole kyse eikä varsinkaan minun ja viasatin välillä koska en ole enkä ole ollut millään tavalla heidän asiakas.

Satuinpa nyt vaan hiukan kommentoimaan random asiaa, harmikseni en huomannut et siihen liittyy henkilö jolla menee vati täysin nurin heti lähdöstä. Ota happea vaan, tää minun osalta tästä.
 

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Ahaa, mikäs se sellainen missio tässä nyt on, kun tiedät kerran niin kerro minullekin, minä en tiedä.
Eikä tässä mistään viasta ole kyse eikä varsinkaan minun ja viasatin välillä koska en ole enkä ole ollut millään tavalla heidän asiakas.

Satuinpa nyt vaan hiukan kommentoimaan random asiaa, harmikseni en huomannut et siihen liittyy henkilö jolla menee vati täysin nurin heti lähdöstä. Ota happea vaan, tää minun osalta tästä.
Otetaan nyt vielä rautalankaa, kun kerran tulit ihan muuten vaan hämmentämään, vaikka asia ei tälläkään kertaa kosketa sinua. Alkuperäinen kysyjä kysyi, että miten voi tietää mitä näkee ja mitä ei. Se on ihan täysin Viasatista kiinni ja siihen ei Telia voi vaikuttaa millään tavalla. Sitten sinä ratsastat paikalle kertomaan, miten on taas katsojakokemus mullistettu. Telian myymän paketin infosivuilla on kerrottu ihan täsmälleen ne kanavat, mitkä pakettiin kuuluvat. Kanavien lähettämät ohjelmat ja niistä informointi kuuluvat sille, joka ne tuottaa, eli Viasat. Lue nyt vaikka ajatuksella mun vastaus kysyjälle ja sitten se paska, mitä tulit sen jälkeen tänne suoltamaan.
 

Grafix

Jäsen
On kyllä eräänlainen savotta saada hyvityksiä laskulle sellaisista matseista, joita ei ole pystynyt Telian ongelmien vuoksi katsomaan. Näissä tilanteissa siis Telia itse myöntänyt, että heidän puolellaan ollut vika.

Olen jo pudonnut kärryiltä monenko asiakaspalvelijan kanssa olen joutunut asiaa hoitamaan ja vieläkään ei ole minkäänlaista korvausta saatu aikaan. Muutoin toki laskutus toimii valonnopeudella.

Ihan helvetin ylimielistä meininkiä.

Päivitys.

Edelleen mennään vahvasti byrokratian rattaissa. Kyselin chatissa, että "terve terve, tällainen ja tällainen tilanne, missähän mennään, aikaa on jo hieman kulunut". Vastauksena tuli "selvitellään, sinuun ollaan yhteydessä". Sanomattakin lienee selvää, että kukaan ei ole ollut yhteydessä.

Vanhaan chat-henkeen tekisi mieli kysyä, että paljon viive?
 
"Liiga-passi + Viasat Jääkiekko paketista näet kaikki Liiga-pelit ja Viasatin jääkiekkokanavien NHL- ja KHL-ottelut."

Yllä oleva on suoraan lainattu ylempänä mainituilta Telia Omilta sivuilta.

Jos siinä lukee että näet Viasatin jääkiekkokanavien NHL-ottelut, niin mistä se sitten selviää mitä näet ja mitä et?
Viasatin extra kanavatkin ovat jääkiekkokanavia, eikö? pitäisi siis näkyä.

Minusta hyvin epäselvästi ilmoitettu, enkä vieläkään ymmärtänyt, että mitkä Viasatin kanavat näkyy ja mitkä ei? Onko joku max. määrä kanavia/peli kierros. Tuus nyt Telia vääntään rautalangasta miten tää menee.

Mulle kauppasivat puhelimessa tuota Liiga+Nhl pakettia myös, kysyin näenkö jokaisen Nhl ottelun ja vastauksena sama litania Prime Time matseista jne.
Kysyin uudelleen painottaen näenkö kaikki ottelut ja vastauksena "et, mutta Suomalaisittain jänniä Prime Time plaaplaa".

Katson edelleen striimeinä änäriä
 

jalapeeno

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL
Mulle kauppasivat puhelimessa tuota Liiga+Nhl pakettia myös, kysyin näenkö jokaisen Nhl ottelun ja vastauksena sama litania Prime Time matseista jne.
Kysyin uudelleen painottaen näenkö kaikki ottelut ja vastauksena "et, mutta Suomalaisittain jänniä Prime Time plaaplaa".

Katson edelleen striimeinä änäriä
Mulle vastattiin Telian asiakaspalvelusta yksiselitteisesti, että kaikki NHL-pelit näytetään. Valehtelivat.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös