Telia / MTV – Liigan uusi koti

  • 3 479 836
  • 21 693

Raúl

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Mitenkäs @Telia nämä ottelukoosteet. Onko tämä joku linjaveto, ettei Pelicans-Sport -ottelun puhutuimpia tilanteita eli tappeluita näytetä ottelukoosteissa? Ovatko nämä siis todellakin vain maalikoosteita, joihin ei mitään muuta sisällytetä? Kuitenkin sekä ottelun kulun että lehdistötilaisuuden perusteella näillä tapahtumilla oli melko merkittävä osa ottelussa.
 

Meiken

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Mitenkäs @Telia nämä ottelukoosteet. Onko tämä joku linjaveto, ettei Pelicans-Sport -ottelun puhutuimpia tilanteita eli tappeluita näytetä ottelukoosteissa? Ovatko nämä siis todellakin vain maalikoosteita, joihin ei mitään muuta sisällytetä? Kuitenkin sekä ottelun kulun että lehdistötilaisuuden perusteella näillä tapahtumilla oli melko merkittävä osa ottelussa.

Asia on viety eteenpäin ja toivotaan, että tulevaisuudessa pystytään näyttämään myös muita tapahtumia. Tätä varten on kehitteillä Telia loves pelitapahtuma-appi.
 

Orvo Muusi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Asia on viety eteenpäin ja toivotaan, että tulevaisuudessa pystytään näyttämään myös muita tapahtumia. Tätä varten on kehitteillä Telia loves pelitapahtuma-appi.

Odottelen yhä myös youtube-koosteita. Joo, ne voi katsoa liigan sivuilta ja tästä kuuluisasta sovelluksesta mutta youtuben käyttö on mobiilissa huomattavasti helpompaa kuin liigan sivuilta ja sovellustahan ei kannata ladata koska se spoilaa tulokset etukäteen jos on katsomassa kaverin luona peliä.
 

Andrej

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
@Telia Onko Lappeenrannan kuvaustiimille annettu ohjeeksi tehdä pelin seuraamisesta mahdollisimman vaikeaa?

Ohjaaja vaihtelee kameraa koko ajan: lähikuvaan mennään aina, kun kaksi pelaajaa luistelee vierekkäin, tai kiekko menee kulmaan. Kulmakamerasta ei kuitenkaan ole kovin kiire pois, vaan kuva pidetään siellä senkin jälkeen, kun kiekko on pelattu vaikkapa maalille. Ketäpä se maalitilanne kiinnostaisi. Lisäksi pääkameran kameramies zoomailee mahdollisimman tiukasti kiekkoon, millä saadaan erittäin tehokkaasti estettyä kokonaiskuvan saaminen pelitilanteesta.

Tästä on sanottu jo viime kauden alusta saakka, mutta sanonpahan nyt vielä uudestaan. Ilman suurempaa optimistisuutta sen suhteen, että asialle jotain tehtäisiin.
 

adolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat & Haminan Palloilijat
Kuvanlaatu on tasoa peruna.
 

Mailman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Lähentelee viittäsataa tämä ketju, jossa toinen toistaan ruokkien kerrotaan kuinka Telia on paska.

Sitten niin, mutta mun käyttäjäkokemus (Chromecast) on toinen. Reipas vuosi eikä mitään ongelmaa. Hinta on se mikä on, mutta sen oon päättänyt maksaa. Mun mielestä se ei ole kohtuuton.

Mun käyttäjäkokemuksen perusteella Telia on onnistunut hyvin.
 

goalhunter

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Onkohan Porin halli joten erityisen haastava Telian kameroille, sillä tämän päivän peli oli järkyttävää katsottavaa? Kuvan laatua tarkoitan siis. Itse pelissäkään ei ollut kehumista.
 

Warthog

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Ilves
Emmää ny hei tiä, mutta mulla oli digiboxit, telian liittymät riittävällä nopeudella ja kaikki. Silti oli 2min viive. Livetulokset ilmottelee maaleista etukäteen varmaan.
 

AaTee

Jäsen
Suosikkijoukkue
lunettes couleurs
Uusi alusta oli osittain käytössä harjoituskaudella, mutta jouduimme tekemään takaisinvedon siinä ilmenneiden haasteiden vuoksi. Vanha alusta on siis käytössä, kunnes uuden alustan toiminta saadaan varmistettua.

//Joonas S.

Se on varmaan jonkun flashplayerin ja win 3.1 seos se "uusi hieno alusta"? Ainakin käytännössä vaikuttaa vahvasti siltä.
No kaudelle 21 sitten. Onhan sekin pian jos otetaan sadan vuoden aikajänne.
 

KultaLukko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Lähentelee viittäsataa tämä ketju, jossa toinen toistaan ruokkien kerrotaan kuinka Telia on paska.

Sitten niin, mutta mun käyttäjäkokemus (Chromecast) on toinen. Reipas vuosi eikä mitään ongelmaa. Hinta on se mikä on, mutta sen oon päättänyt maksaa. Mun mielestä se ei ole kohtuuton.

Mun käyttäjäkokemuksen perusteella Telia on onnistunut hyvin.

Jokaisella on täysi oikeus omaan mielipiteeseensä, mutta sitä en käsitä, että muiden mielipiteitä tai kokemuksia arvostellaan tai kommentoidaan tyyliin "toinen toistaan ruokkien" tai muuten väheksyen. En usko yhdellekään keskustelijalle sen olevan ongelma, että Telian tuottama palvelu toimii jollakin moitteetta. Se ei kuitenkaan vähennä yhtään niiden muiden mielipiteiden tai kokemusten arvoa. Jos on ongelmia, niitä on hyvä tuoda julki. Jos ei pidä tavasta, jolla tuotettua palvelua joutuu käyttämään, se on hyvä tuoda julki. Jos kaikki toimii moitteetta, palvelun ja hinnankin kokee varmasti hyväksi ja mielekkääksi. Jos on vaikka kuvan kanssa ongelmia tai ei halua esim. Chromecastia käyttää, palvelusta sekä hinnasta jää varmasti negatiivinen kokemus.

On hyvä tuoda julki sekä hyviä, että huonoja kokemuksia. Huonojen esille nostaminen herkemmin ei ole pelkästään Teliaa ja Telian Liiga-tuotantoa koskeva "ongelma", vaan ihan yleinen tapa toimia. Toisaalta kehitystä ei yleensä tapahdu, ellei epäkohtia nosteta rohkeasti esille ja kyseenalaisteta asioita. Saattaa tuntua turhalta, kun omalle kohdalle ei ongelmia ole osunut, mutta ongelmista keskustelevien lyttääminen on typerää.
 

Nelfor

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Jokaisella on täysi oikeus omaan mielipiteeseensä, mutta sitä en käsitä, että muiden mielipiteitä tai kokemuksia arvostellaan tai kommentoidaan tyyliin "toinen toistaan ruokkien" tai muuten väheksyen. En usko yhdellekään keskustelijalle sen olevan ongelma, että Telian tuottama palvelu toimii jollakin moitteetta. Se ei kuitenkaan vähennä yhtään niiden muiden mielipiteiden tai kokemusten arvoa. Jos on ongelmia, niitä on hyvä tuoda julki. Jos ei pidä tavasta, jolla tuotettua palvelua joutuu käyttämään, se on hyvä tuoda julki. Jos kaikki toimii moitteetta, palvelun ja hinnankin kokee varmasti hyväksi ja mielekkääksi. Jos on vaikka kuvan kanssa ongelmia tai ei halua esim. Chromecastia käyttää, palvelusta sekä hinnasta jää varmasti negatiivinen kokemus.

On hyvä tuoda julki sekä hyviä, että huonoja kokemuksia. Huonojen esille nostaminen herkemmin ei ole pelkästään Teliaa ja Telian Liiga-tuotantoa koskeva "ongelma", vaan ihan yleinen tapa toimia. Toisaalta kehitystä ei yleensä tapahdu, ellei epäkohtia nosteta rohkeasti esille ja kyseenalaisteta asioita. Saattaa tuntua turhalta, kun omalle kohdalle ei ongelmia ole osunut, mutta ongelmista keskustelevien lyttääminen on typerää.
Kun joku kehtaa kirjoittaa tähän ketjuun viestin ja kertoa ettei ole kohdannut Telian kanssa ongelmia, niin vastaukseksi saa aina jotain tämän kaltaista. Tuo "toinen toistaan ruokkien" ei ole millään tavalla väärin tai väheksyen sanottu kommentti, vaan kuvaa sitä millainen tämä ketju tällä hetkellä on.

Suurin osa Telian liiga-tuotteen tilaajista ei käsittääkseni ole kohdannut merkittävästi ongelmia. Sitä ei vaan tässä ketjussa uskoisi, kun suomalaiseen tapaan vain negatiiviset kokemukset nostetaan esille. Ja sitten kun joku kehtaa kertoa jotain positiivista, niin hänen päälleen hyökätään hyvin herkästi. Ihan kuin olisi jotenkin kiellettyä kertoa positiivisista kokemuksista.

Itse tässä viestissäsi syyllistyt juuri siihen mitä yrität paheksua. Ylitulkitset Mailmanin viestiä ja väheksyt hänen viestinsä arvoa tässä keskustelussa. Käytännössä hän vain halusi tuoda esille oman positiivisemman kokemuksensa, koska koki että tässä ketjussa on juututtu liikaa pelkkään negaan. Tämä on mielestäni ihan totta, vaikka itsekin olen ollut isolta osin negan puolella tähän ketjuun kirjoittaessani.

Mailmanin viesti oli ehkä hitusen kärkäs, mutta ei hän nähdäkseni väheksynyt tai lytännyt yhtäkään kirjoittajaa, jolla on jotain negatiivista sanottavaa.
 

KultaLukko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Kun joku kehtaa kirjoittaa tähän ketjuun viestin ja kertoa ettei ole kohdannut Telian kanssa ongelmia, niin vastaukseksi saa aina jotain tämän kaltaista. Tuo "toinen toistaan ruokkien" ei ole millään tavalla väärin tai väheksyen sanottu kommentti, vaan kuvaa sitä millainen tämä ketju tällä hetkellä on.

Suurin osa Telian liiga-tuotteen tilaajista ei käsittääkseni ole kohdannut merkittävästi ongelmia. Sitä ei vaan tässä ketjussa uskoisi, kun suomalaiseen tapaan vain negatiiviset kokemukset nostetaan esille. Ja sitten kun joku kehtaa kertoa jotain positiivista, niin hänen päälleen hyökätään hyvin herkästi. Ihan kuin olisi jotenkin kiellettyä kertoa positiivisista kokemuksista.

Itse tässä viestissäsi syyllistyt juuri siihen mitä yrität paheksua. Ylitulkitset Mailmanin viestiä ja väheksyt hänen viestinsä arvoa tässä keskustelussa. Käytännössä hän vain halusi tuoda esille oman positiivisemman kokemuksensa, koska koki että tässä ketjussa on juututtu liikaa pelkkään negaan. Tämä on mielestäni ihan totta, vaikka itsekin olen ollut isolta osin negan puolella tähän ketjuun kirjoittaessani.

Mailmanin viesti oli ehkä hitusen kärkäs, mutta ei hän nähdäkseni väheksynyt tai lytännyt yhtäkään kirjoittajaa, jolla on jotain negatiivista sanottavaa.

Ylitulkintaa tai ei, toinen toistaan ruokkien on aika helposti kyllä tulkittavissa hieman negatiiviseen suuntaan. Kyllähän sinäkin nyt ylitulkitset kommenttiani jos mielestäsi hyökkäsin jotain vastaan? Minulle ei ole mitään ongelmaa siinä, että tuodaan esiin myös positiivisia näkemyksiä. En itsekään kohdannut lyhyen asiakkuuteni aikana vaikkapa nyt kuvan laadussa yhtäkään ongelmaa, eikä tuota ongelmaa siitä kertoa. Vaikka ketju olisi miten painottunut negatiiviseen, se on täysin normaalia, kuten edellisessä viestissäni kerroinkin. Ehkä tässä kaikkien kannattaisi sitten yrittää päteä vähempi toisten nimimerkkien kommenttien osalta?
 

Nelfor

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Ylitulkintaa tai ei, toinen toistaan ruokkien on aika helposti kyllä tulkittavissa hieman negatiiviseen suuntaan. Kyllähän sinäkin nyt ylitulkitset kommenttiani jos mielestäsi hyökkäsin jotain vastaan? Minulle ei ole mitään ongelmaa siinä, että tuodaan esiin myös positiivisia näkemyksiä. En itsekään kohdannut lyhyen asiakkuuteni aikana vaikkapa nyt kuvan laadussa yhtäkään ongelmaa, eikä tuota ongelmaa siitä kertoa. Vaikka ketju olisi miten painottunut negatiiviseen, se on täysin normaalia, kuten edellisessä viestissäni kerroinkin. Ehkä tässä kaikkien kannattaisi sitten yrittää päteä vähempi toisten nimimerkkien kommenttien osalta?
Sinulla on vain ollut tapana reagoida varsin kärkkäästi, jos joku tässä ketjussa on esittänyt jonkinlaista positiivisen suuntaista kommenttia. Tämä ei ollut ensimmäinen kerta ja siksi ajattelin jotain sanoa. Mielestäni yrität rajoittaa liikaa niin sanotusti vapaata kommentointia tässä ketjussa.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: zado

KultaLukko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Sinulla on vain ollut tapana reagoida varsin kärkkäästi, jos joku tässä ketjussa on esittänyt jonkinlaista positiivisen suuntaista kommenttia. Tämä ei ollut ensimmäinen kerta ja siksi ajattelin jotain sanoa. Mielestäni yrität rajoittaa liikaa niin sanotusti vapaata kommentointia tässä ketjussa.

Vai niin. Täytyy sitten jatkossa yrittää olla pehmeämpi. Tarkoitus ei ole ollut tuollainen, vaan valitettavasti on tullut vastaan viestejä, joissa negatiivisia kokemuksia vähätellään tai jopa epäillään. Kuten todettua, mielestäni on pelkästään hyvä asia, että kokemuksia ja mielipiteitä tuodaan esiin, ovat ne sitten positiivisia tai negatiivisia. Oman kokemuksen tai mielipiteen pohjalta ei voi kuitenkaan lähteä toisen henkilön kokemuksia arvioimaan. Jostain syystä tunnut itsekin reagoivan voimakkaasti kommentteihini. On syy sitten tuo mainitsemasi tai joku muu, niin mukavaa tietysti tuottaa reaktioita ja keskustelua.
 

Hubacek

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Vegas Golden Knights, altavastaajat
Ei mullakaan viime kaudella ollut lähetyksellisessä laadussa mitään ongelmaa android-CC-yhdistelmällä, mutta kaikki muu paska sai olemaan tilaamatta täksi kaudeksi.
 

Nelfor

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Vai niin. Täytyy sitten jatkossa yrittää olla pehmeämpi. Tarkoitus ei ole ollut tuollainen, vaan valitettavasti on tullut vastaan viestejä, joissa negatiivisia kokemuksia vähätellään tai jopa epäillään. Kuten todettua, mielestäni on pelkästään hyvä asia, että kokemuksia ja mielipiteitä tuodaan esiin, ovat ne sitten positiivisia tai negatiivisia. Oman kokemuksen tai mielipiteen pohjalta ei voi kuitenkaan lähteä toisen henkilön kokemuksia arvioimaan. Jostain syystä tunnut itsekin reagoivan voimakkaasti kommentteihini. On syy sitten tuo mainitsemasi tai joku muu, niin mukavaa tietysti tuottaa reaktioita ja keskustelua.
Tuntuu siltä, että oikein etsimällä etsit sitä vähättelyä ja epäilyä positiivisemmista viesteistä. Usein niissä ei ole ollut yhtään mitään muuta, kuin omista kokemuksista kertomista, mutta sinä koet sen olevan vähättelyä muiden kokemuksia kohtaan. On vain pistänyt silmään, ja minua häiritsee, jos joku tällaista toistuvasti harjoittaa. Toki sinulla on siihen oikeus, jos niin haluat toimia.

Olen alusta asti ollut aika aktiivinen tässä ketjussa, mutta myös tehnyt monta kertaa selväksi, että tuon esille posia ja negaa sen mukaan mitä mihinkin asiaan liittyen ansaitaan. Tämän vuoksi luen ajatuksella jokaisen viestin, johon haluan jotain kommentoida, koska en halua aiheettomasti iskeä vastaan mihinkään tietyn kaltaiseen kommentointiin.

Mutta jotta päästään itse asiaan, niin minulla ei ole ollut lähetyksissä juuri mitään ongelmia tällä kaudella. Ei ollut oikeastaan viime kaudellakaan. Windows 10 -sovellus toimii hienosti ja sen kautta katsoessa viivettäkin on siedettävän vähän. Chromecastin kautta kokemus on isoa viivettä lukuunottamatta hyvä.

Negaa tulee edelleen Telian muusta yleisestä toiminnasta ja asiakkaiden käsittelystä. En myöskään tykkää siitä miten studio on toteutettu feikkitaustoineen. Nyholm on onneksi studioisäntänä timanttisen hyvä.
 

petete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kalpa
Kalpan pelaajakuvissa on aika mielenkiintoiset värit. Ainoastaan muutamia pelaajia, joilla ei ole punaa poskilla. Liigan sivuilla värit ovat kohdallaan.

Eihän tämä nyt iso ongelma ole, jos vertaa lähetyksen viipeisiin, mutta puuhasteluksi on tämäkin saatu.
 

Liitteet

  • Screenshot_20190929-145213__01.jpg
    Screenshot_20190929-145213__01.jpg
    231 KB · kertaa luettu: 356

stairox

Jäsen
Suosikkijoukkue
Wanha kunnon divariajan Vaasan Sport, Liverpool FC
Kalpan pelaajakuvissa on aika mielenkiintoiset värit. Ainoastaan muutamia pelaajia, joilla ei ole punaa poskilla. Liigan sivuilla värit ovat kohdallaan.
Säälittävää :(
 

KultaLukko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Tuntuu siltä, että oikein etsimällä etsit sitä vähättelyä ja epäilyä positiivisemmista viesteistä. Usein niissä ei ole ollut yhtään mitään muuta, kuin omista kokemuksista kertomista, mutta sinä koet sen olevan vähättelyä muiden kokemuksia kohtaan. On vain pistänyt silmään, ja minua häiritsee, jos joku tällaista toistuvasti harjoittaa. Toki sinulla on siihen oikeus, jos niin haluat toimia.

Olen alusta asti ollut aika aktiivinen tässä ketjussa, mutta myös tehnyt monta kertaa selväksi, että tuon esille posia ja negaa sen mukaan mitä mihinkin asiaan liittyen ansaitaan. Tämän vuoksi luen ajatuksella jokaisen viestin, johon haluan jotain kommentoida, koska en halua aiheettomasti iskeä vastaan mihinkään tietyn kaltaiseen kommentointiin.

Mutta jotta päästään itse asiaan, niin minulla ei ole ollut lähetyksissä juuri mitään ongelmia tällä kaudella. Ei ollut oikeastaan viime kaudellakaan. Windows 10 -sovellus toimii hienosti ja sen kautta katsoessa viivettäkin on siedettävän vähän. Chromecastin kautta kokemus on isoa viivettä lukuunottamatta hyvä.

Negaa tulee edelleen Telian muusta yleisestä toiminnasta ja asiakkaiden käsittelystä. En myöskään tykkää siitä miten studio on toteutettu feikkitaustoineen. Nyholm on onneksi studioisäntänä timanttisen hyvä.

Pakko tähän vielä sen verran tarttua, että täällä on tullut vastaan useita viestejä, joissa ihan suoraan kyseenalaistetaan ongelmat tai pidetään uskomattomana, miten joku haluaa Liigan saataville jollain tietyllä tavalla. Ei niistä tarvitse hakemalla hakea vähättelyä tai jopa epäilystä ongelmien esiintymisestä. Olen ollut lukijana palstalla pidempään kuin jäsenenä ja tästä edellä mainitusta asiasta johtuen olen saattanut joihinkin viesteihin vastailla kärkevästi. Itse yritän tosin muutenkin keskustella, elävässä elämässäkin, pilke silmäkulmassa aiheesta kuin aiheesta. Mutta yritän tosiaan jatkossa parantaa tapojani, vaikka en sitten yltäisikään ihan sille ylivertaiselle keskustelun tasolle, jolle olet itsesi arvioinut.

Tämän enempää en itse lähde enää kommentoimaan ketjun aiheesta ohi. Tällaista voi varmasti jatkaa vaikka yksityisviestein jos tarvetta sille kokee olevan. Tähän olikin jo tullut pari hyvää viestiä miten muitakin tuntuu ärsyttävän ihan muut asiat, kuin lähetyksen toimivuus. Viestinnälliset epäselvyydet ja asiat, jotka ovat menneet tavalla tai toisella pieleen, mutta ylimielisesti vain Telian puolelta kehuttu omaa toteutusta. Itselläni kitkaa asiakassuhteeseen tuli jo tilausvaiheessa, kun oli hirveä halu myydä laitetta mukaan, vaikka selvästi moneen kertaan ilmoitin, että en ole kiinnostunut tai ei ole tarkoituksenmukaista näitä hankkia. Toinen suurempi ärsytyskynnyksen ylitys tuli tilausta lopettaessa. Silloin asiakaspalvelija tiesi asiakasta paremmin, mitä tämä haluaa ja mitä tämän kannattaa tehdä. Kokonaisuutena asiakaskokemus on ollut valitettavan paljon pakkasella. En ole oikeastaan missään kohtaa kokenut, että Telia olisi arvostanut tai ylipäätään kiinnostunut minusta asiakkaana. Telian osaan asettuessani näin Liigan kokonaistoteutuksen hutina, vaikka potentiaalia olisi ollut oikeasti saada tästä hyvä sisäänheittotuote. Vähän jäitä hattuun tavoitteiden asettelussa, niin jälki olisi varmasti ollut parempaa.
 

Nelfor

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Pakko tähän vielä sen verran tarttua, että täällä on tullut vastaan useita viestejä, joissa ihan suoraan kyseenalaistetaan ongelmat tai pidetään uskomattomana, miten joku haluaa Liigan saataville jollain tietyllä tavalla. Ei niistä tarvitse hakemalla hakea vähättelyä tai jopa epäilystä ongelmien esiintymisestä. Olen ollut lukijana palstalla pidempään kuin jäsenenä ja tästä edellä mainitusta asiasta johtuen olen saattanut joihinkin viesteihin vastailla kärkevästi. Itse yritän tosin muutenkin keskustella, elävässä elämässäkin, pilke silmäkulmassa aiheesta kuin aiheesta. Mutta yritän tosiaan jatkossa parantaa tapojani, vaikka en sitten yltäisikään ihan sille ylivertaiselle keskustelun tasolle, jolle olet itsesi arvioinut.
Tottakai niitäkin viestejä löytyy, missä oikeasti vähätellään. En todellakaan ole väittänyt, että niitä ei olisi. En kommentoinutkaan niitä tapauksia tässä ollenkaan.

Kai ymmärrät, että ne pilkkeet silmäkulmassa eivät usein välity millään tavalla tekstin läpi? Kun on pelkkää tekstiä, niin se pilke täytyy jollain tapaa tehdä erittäin selväksi, jos ei halua tulla väärin ymmärretyksi.

Mutta onneksi pääsit piikittelemään vielä loppuun, niin varmasti tuntuu paremmalta. Ja ei, en todellakaan pidä itseäni ylivertaisena keskustelijana. Päinvastoin, ärsyynnyn omista keskustelutavoistani varmasti enemmän kuin kukaan muu. Täytyy vain yrittää parantaa tapoja, mutta vaikea on omaa luontoaan vastaan välillä taistella ;)
 

Useful Idiot

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Edellen paras ja laadukkain tapa seurata liigaa (jos ei livetilannetta lasketa) on RadioSuomi Jääkiekkokierros + TxtTv s221.
Ei kuitenkaan ehkä Radio Suomi ole paras tapa, jos kyseistä lajia haluaa seurata.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Vaikka itsekin olen usein raippaa antanut Telialle, niin ihan aikuisten oikeasti kaksi isoa ongelmaa on mitkä häiritsevät:

-Telia TV:n epävarmuus ja siitä johtuva kuvanlaadun heittely
-Aivan järjetön viive "suorassa lähetyksessä"

Ja toki sitten kolmantena nämä tyhjät lupaukset joita täälläkin annetaan. "Asiaa viedään eteenpäin" ja "Uusi tekniikka saadaan käyttöön ja viive pienenee". No asioita on varmaan viety eteenpäin, suoraan roskakoriin. Uutta tekniikkaa ei saada koskaan käyttöön.

Täälläkin voisivat oikeasti pitää vaikka vaan turpansa kiinni koska ei asioille tunnuta tekevän mitään. Toki ymmärrän sen että tänne kirjoittavat Teijo-Annelit ovat Telialla vaan töissä ja he kirjoittavat sitä mitä on käsketty, mutta siitä huolimatta.
 

Noutolokku

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Kanen Pate ja Dominaattori
Itse kuulun harvinaiseen joukkoon, jolla lähetykset toimivat poikkeuksetta hyvin.

Mutta tuo viive. Siis oikeasti 1-2 minuuttia vähintään. Turha edes haaveilla livevedosta. Ja liigavahti sovellus piti poistaa, koska se spoilasi mitä pelissä tulee tapahtumaan. <- joka on uskomatonta, koska molemmat softat tulevat samasta puljusta.

Tuo viive pitäisi nyt ja heti ratkaista ja tehdä siedettäväksi.

Haluaako joku tehdä listan nuista "otetaan ylös ja laitetaan eteenpäin" ja myös sitten, että moniko niistä oikeasti on tapahtunut ? Veikkaisin että onnistumisprosentti on melkoisen pieni.

Oli kyllä kaiken huippu tuo "mullistava katsomiskokemus". Sitä tämä koko touhu on tosiaan ollut. Negatiivisessa mielessä. Näet pelit viiveellä ja äänimaailma sun muut ovat päin sitä itseään. Telian lähetykset ainut, missä pitää nostaa TVn ääniä puolet kovemmalle. Ja siten erätauolla ne rallatukset huutavat täysillä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös