Telia / MTV – Liigan uusi koti

  • 3 450 514
  • 21 565

Jymäkkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, NY Rangers, Ketterä, Saksa (futis), IPV
Ongelma on selvittelyn jälkeen se, että Telialle ei riitä UHD-passin katsomiseen digiboksin ja laajakaistan pakkoavioliitto, vaan väliin tarvitaan vielä kolmanneksi pyöräksi Telian muhkea palvelureititin (joka kyllä tuli paketissa mukana). Itse nakkasin kapistuksen suoraan kaapin perälle, sillä se tuntui melkoiselta downgradelta omaan Asuksen malliin verrattuna.

Ko. lafkan toiminta monine rattaineen on kyllä suoraan kuin Kafkan teoksista.
On melkoista, mä olen kanssa ajatellut korvata tuon paketin mukana tulevan reitittimen kunnollisella, enkä jaksa mitään virityksiä tehdä sarjoittamalla peräkkäin, joten pitäköön uhd:nsa siihen asti kuin toimii normaalisti.
 

Orvo Muusi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Telia juuri Twitterissä: erätaukokello on saatu väsättyä valmiiksi. Sitä ei mainittu että toimiiko kaikilla vai vaatiiko digiboksin tai Telian laajakaistan.
 

Jymäkkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, NY Rangers, Ketterä, Saksa (futis), IPV
Hyvä kuitenkin, että selvisi.
Telian toimintaa voi kieltämättä kuvailla monin tavoin. Usein tuosta touhusta tulee mieleen tilanne, jossa joku hyvin tärkeä pamppu, joka on teknisesti jämähtänyt jonnekin Y2K-ajalle, runnoo läpi päätöksiä, jotka eivät kestä lähempää tarkastelua tässä ajassa. Esimerkiksi digiboksien ja Internet Exploderin perään haikailu kuvaavat tätä, Silverlightista puhumattakaan. Näitä äärimmäisen huonoja päätöksiä insinöörit, devaajat ja asiakaspalvelijat yrittävät sitten epätoivoisesti toteuttaa ja puhua mustaa valkoiseksi. Samalla tämä hyvin tärkeä pamppu jakaa alaisilleen eteenpäin FYI-sähköposteja ja nostaa suuria bonuksia hyvin sujuneesta digiboksikaupasta. Jossain vaiheessa kiertokulkua unohtui vain se, mitä se tavan tallaaja haluaa.
Voin allekirjoittaa tuon, enkä itsekään ymmärrä, miksi digiboksi pitää liittää kaikkeen lähes pakolliseksi. Toki boksikauppa on yksi syy, mutta luulisi Teliallakin tajuttavan, että lopulta tulovirta on parasta toimivia ratkaisuja tarjoamalla.

Koodarit ei tosin ole onnistuneet sen paremmin, Elisa tarjoaa kuitenkin ihan monipuolisen boksin Teliaan verrattuna, eikä parin viime vuoden aikana Telian boksi ole juuri kehittynyt.
 

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Olkun ykkös-yv: Stenkku-Tare-Repo-Janrikki-Morand
Luin jostain että uudempiin Samsungin telkkareihin on tullut päivityksen mukana Apple Tv. Onko tää siis vähän vastaava kuin sisäänrakennettu Chromecast? Voiko katsoa Telia TV:tä ja onko samaa hertsiongelmaa kuin CC:ssä?
 
Suosikkijoukkue
Kärpät
Telialla alkavalla kaudella nähtävä asiantuntija-, juontaja- ja selostajatiimi on nyt kasassa. Uutena asiantuntijana sisään Niklas Bäckström ja vanhoista ulos Sean Bergenheim, Saija Tarkki ja juontajista Hanna-Riikka Kaski (jonka poistuminen tapahtuu niin vähin äänin, ettei häntä edes mainita koko jutussa). Ihan asiallisilta muutoksilta vaikuttavat näin äkkiseltään.

 

Orvo Muusi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Luin jostain että uudempiin Samsungin telkkareihin on tullut päivityksen mukana Apple Tv. Onko tää siis vähän vastaava kuin sisäänrakennettu Chromecast? Voiko katsoa Telia TV:tä ja onko samaa hertsiongelmaa kuin CC:ssä?

Et pysty katsomaan. Televisioihin tuleva sovellus on lähinnä Applen oma elokuvakirjasto ja mahdollisuus ostaa ja vuokrata ohjelmia.
 

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Olkun ykkös-yv: Stenkku-Tare-Repo-Janrikki-Morand
Eikös Kasket muuttaneet ulkomaille, eli tuskin olisi ollut käytettävissäkään. Kummallista kyllä ettei mainittu jutussa.
 

Rademoottori

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liigan tippumuspelit
Telia juuri Twitterissä: erätaukokello on saatu väsättyä valmiiksi. Sitä ei mainittu että toimiiko kaikilla vai vaatiiko digiboksin tai Telian laajakaistan.
Haa! Ovat näemmä keksineet pyörän uudestaan :-P . Ilmeisesti enemmistön toivomuksesta kuitenkin. Hmm ... pitääköhän tämä uudistus noutaa kivijalkaliikkeen palvelutiskiltä?
 
Suosikkijoukkue
Kärpät
Eikös Kasket muuttaneet ulkomaille, eli tuskin olisi ollut käytettävissäkään.
Pitää paikkansa. Aamulehdessä oli ainakin aiemmin tänä vuonna juttua, että asettuvat Luxemburgiin.
 

Mälkiä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilmoitetaan lähiviikkoina
Haa! Ovat näemmä keksineet pyörän uudestaan :-P . Ilmeisesti enemmistön toivomuksesta kuitenkin. Hmm ... pitääköhän tämä uudistus noutaa kivijalkaliikkeen palvelutiskiltä?

Haha, no ei sentään! Erätaukokellon saa kätevästi vaikkapa älypuhelimeen ”Telia Loves Erätauko” -äpin avulla. Laitettiin viestiä eteenpäin, kauden aikana valmistuisi... :)

//Homo-Petteri
 

Jymäkkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, NY Rangers, Ketterä, Saksa (futis), IPV
Suhteellisen hyvän tarjouksen jälkeen päädyin ottamaan Liiga UHD & Laajakaista -paketin Telialta, sillä kyseinen paketti tuli halvemmaksi verrattuna vastaavaan laajakaistaan ja joukkuepassiin.

Vähän kirosin lisänä tulevaa digiboksia, joka on minusta vuonna 2019 melko turhaa tilpehööriä. Telian tuntien olisi tietenkin pitänyt varautua ylimääräisiin vaikeuksiin, mutta uusien teliatv-tunnusten toimimattomuus pääsi yllättämään - yritin onnistumatta kirjautua ko. tunnuksilla niin digiboksilla, puhelimen ja tabletin sovelluksen kautta kuin myös selaimella.

No, ei muuta kuin chatin kautta yhteys asiakaspalveluun, josta selvittelyn jälkeen sain moninaiset ohjeet digiboksin vanhan ohjelmiston poistoon, digiboksin resetointiin ja uuden ohjelmiston päivittämiseen. Nämäkään toimenpiteet eivät saaneet tunnuksia toimimaan.

Onko muilla ollut vastaavia ongelmia? Jos on, miten ongelma on mahdollisesti ratkaistu? Mikäli @Telia tietää jotain lisäohjeita, kuuntelen mielelläni.
Tämä muuten oikeasti hyvä tarjous, jos unohdetaan pakolliset boksit. Arvaa ehdinkö sopia juuri ennen lanseerausta erilaisesta paketista, jolla tuo setti kera NHL:n tulee 25 €/kk kalliimmaksi. Ilmeisesti olemassa olevan liittymän saa päivitettyä tuohon kyllä, aspassa eivät tosin saaneet aikaiseksi, kun tilaukseni on käsittelyssä tjmsp. Astuu voimaan vasta viikon päästä, pitää sitten alkaa selvitteleen, kun näkyy sopparit oikein telian profiilissa.
 

Pallister

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL
Tämä muuten oikeasti hyvä tarjous, jos unohdetaan pakolliset boksit. Arvaa ehdinkö sopia juuri ennen lanseerausta erilaisesta paketista, jolla tuo setti kera NHL:n tulee 25 €/kk kalliimmaksi. Ilmeisesti olemassa olevan liittymän saa päivitettyä tuohon kyllä, aspassa eivät tosin saaneet aikaiseksi, kun tilaukseni on käsittelyssä tjmsp. Astuu voimaan vasta viikon päästä, pitää sitten alkaa selvitteleen, kun näkyy sopparit oikein telian profiilissa.
Riippuu siitä paljonko tuo tarjous oli?
45€/kk tarjottiin minulle tuota mutta en ottanut kun koko hybriditekniikka arveluttaa, Telian 4G tökkii täällä kokoajan ja jotenkin ymmärsin että tuo laskutetaan myös kesältä kun on 24kk määräaikainen sopimus.
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Liiga-paketti on ollut mulla voimassa koko kesän ja näkymä sovelluksessa kuvan mukainen.
@Telia aukeneeko noi lukot tosta ja poistuuko ottelukohtaiset hinnoittelut?

Ja kyllä. Olen kirjautuneena sisään, olen ollut viime kauden alusta asti samoilla tunnuksilla eli mitään muutoksia en ole itse tehnyt.
 

Liitteet

  • Screenshot_20190910_071232_com.teliasonera.sonera.viihde.jpg
    Screenshot_20190910_071232_com.teliasonera.sonera.viihde.jpg
    534,2 KB · kertaa luettu: 343

Jymäkkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, NY Rangers, Ketterä, Saksa (futis), IPV
Riippuu siitä paljonko tuo tarjous oli?
45€/kk tarjottiin minulle tuota mutta en ottanut kun koko hybriditekniikka arveluttaa, Telian 4G tökkii täällä kokoajan ja jotenkin ymmärsin että tuo laskutetaan myös kesältä kun on 24kk määräaikainen sopimus.
Tuo sama, 44.99, taloyhtiöihin saa halvemmalla. Mulle jo pelkkä netti on kuitenkin 39 €, ja tuolla kuudella eurolla saa tällöin TeliaTv:n, tallennuksen, liigapassin ja UHD:n.
 

teroz

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo, KPU, Eno Jets & Jan Lundell
On siinä palaveripullaa kulunut. Onko nyt kaikki valmiina kauteen? Kiitos @Telia !

Onkohan jo saatu myös maalintekijä + syöttäjä palkki ruutuun maalin jälkeen! Sitten aletaan olla jo Hockey Night saatu kiinni, vielä puuttuu HokiNightista mm. parhaat paikat, erätauko-tietokilpailut jne :)
 

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Olkun ykkös-yv: Stenkku-Tare-Repo-Janrikki-Morand
Liiga-paketti on ollut mulla voimassa koko kesän ja näkymä sovelluksessa kuvan mukainen.
@Telia aukeneeko noi lukot tosta ja poistuuko ottelukohtaiset hinnoittelut?

Ja kyllä. Olen kirjautuneena sisään, olen ollut viime kauden alusta asti samoilla tunnuksilla eli mitään muutoksia en ole itse tehnyt.
Otin Liigapassin eilen, ja minulla ei näy tuota lukkoa, vaan sen tilalla on vihreä "Ostettu"-teksti.
Eli veikkaan että et ilman toimenpiteitä tule näkemään mitään. Tänäänhän tulee joku ennakkostudio jo.
 

ICE

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Sanokaas miten se menikään. Jos tilaan Liiga-passin torstaina, niin maksanko syyskuusta silti 24,90€? Vai pelkästään päivien mukaan. Sinänsä pienistä rahoista kyse, mutta ihan periaatteesta kiinnostaa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös