Telia / MTV – Liigan uusi koti

  • 3 478 880
  • 21 693

Nelfor

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Olla olettamatta että vika on käyttäjän netissä.

Toki kysymys, millä katselumuodolla ongelma ilmenee, on validi.
Kun palvelu itsessään on vaativa netin nopeuden suhteen (kyllä, tämä on Telian vika), niin eikö ole aspalta ihan aiheellista kysyä tietoa asiakkaan netin nopeudesta? Ei siinä mitään oleteta, vaan pyydetään tarvittavia tietoja, jotta voidaan auttaa asiakasta mahdollisimman hyvin.
 

Snagari

Jäsen
Kyseessä Gmail osoite ja tilasin nyt kolmannen kerran reiluun tuntiin. Raportoin kun alkavat tippumaan laatikkoon, nyt ei vielä yhtään ole tullut.

Sitä en enää muista toimiko se linkki silloin viime kerralla vai ei kun tuli, voimassaoloa tuohon lupaillaan vain 10min.
Tilasin myös itse uuden salasanan ja tuli hotmailiin minuutin sisällä. Gmaililla näissä on useasti ongelmia, menee johonkin ihme laatikkoon, en muista minne kun olen luopunut kyseisestä roskasta.

Osaako aspa sanoa, kauanko kestää Preseason passin aktivointi? Tilasin puoli kymmeneltä, mutta vielä ei näy mitään.
 

Goner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, NHL
Kun palvelu itsessään on vaativa netin nopeuden suhteen (kyllä, tämä on Telian vika), niin eikö ole aspalta ihan aiheellista kysyä tietoa asiakkaan netin nopeudesta? Ei siinä mitään oleteta, vaan pyydetään tarvittavia tietoja, jotta voidaan auttaa asiakasta mahdollisimman hyvin.

Pointti olikin se, että kehitystä ei ole tapahtunut, vaan Telia joutuu taas tähän samaan kysymyslitaniaan kuin viime vuonnakin. Eli sen sijaan että olisi tapahtunut kehitystä, jankataan taas kokoonpanoja ja netin nopeuksia.

Eikä sinänsä aspan vika, sillä kohtaa ehkä piikkini oli puutteellinen.

Mutta silti, ei heru enää minulta teetä tai sympatiaa Teliaa kohtaan.
 

lautamies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Itäsuomalainen jääkiekko.
Niin, minulla on ollut eri nimillä tämä nykyinen Telia tv Siitä alkaen kun Urho tv alkoi liigaa näyttää, nyt ollut liigapaketti koko kesän voimassa, mutta eipä näy tämä preseason kanava.
Kyllä minä edellytän, että se kanava näkyy vakioasiakkaalla silloin kun pelit alkaa, aktivoikoon Telia sen kanavan asiakkaalle, kaikenlaisia perkeleen Mezzo kanavia kyllä laitetaan vähän väliä näkymään, eikä odota, että asiakas tekee kaiken itse!
Saattaa tänään olla Lappeenrannan Telian myymälässä hiukan vihainen asiakas!
 

Telia

Jäsen
Tilasin myös itse uuden salasanan ja tuli hotmailiin minuutin sisällä. Gmaililla näissä on useasti ongelmia, menee johonkin ihme laatikkoon, en muista minne kun olen luopunut kyseisestä roskasta.

Osaako aspa sanoa, kauanko kestää Preseason passin aktivointi? Tilasin puoli kymmeneltä, mutta vielä ei näy mitään.

Testattiin juuri täällä, niin passin aktivoinnissa kesti 20 minuuttia. Jos homma on edelleen kesken, niin otatko yhteyttä chatin kautta kirjautumalla telia.fi:hin. Hoidetaan asia siellä kuntoon.

Gmailin kanssa on joskus ollut ongelmia eli maili ei välttämättä tule perille jostain syystä tai siinä on viivettä. Täällä lähettävän palvelimen päässä ei pitäisi olla viivettä tällä hetkellä. Chat auttaa myös tässä asiassa tarvittaessa.

// Ilari
 

Telia

Jäsen
Niin, minulla on ollut eri nimillä tämä nykyinen Telia tv Siitä alkaen kun Urho tv alkoi liigaa näyttää, nyt ollut liigapaketti koko kesän voimassa, mutta eipä näy tämä preseason kanava.
Kyllä minä edellytän, että se kanava näkyy vakioasiakkaalla silloin kun pelit alkaa, aktivoikoon Telia sen kanavan asiakkaalle, kaikenlaisia perkeleen Mezzo kanavia kyllä laitetaan vähän väliä näkymään, eikä odota, että asiakas tekee kaiken itse!
Saattaa tänään olla Lappeenrannan Telian myymälässä hiukan vihainen asiakas!

Preseason-matsit näkyvät tosiaan vain Preseason-passilla, joka pitää aktivoida itse. Ikävä kuulla, jos tämä tieto ei ole sinua tavoittanut. Tarkemmat ohjeet aktivoimiseen löydät täältä.

// Ilari
 

Nelfor

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Pointti olikin se, että kehitystä ei ole tapahtunut, vaan Telia joutuu taas tähän samaan kysymyslitaniaan kuin viime vuonnakin. Eli sen sijaan että olisi tapahtunut kehitystä, jankataan taas kokoonpanoja ja netin nopeuksia.

Eikä sinänsä aspan vika, sillä kohtaa ehkä piikkini oli puutteellinen.

Mutta silti, ei heru enää minulta teetä tai sympatiaa Teliaa kohtaan.
Ei minultakaan heru sympatiaa Teliaa kohtaan yleisesti, mutta aspan väki on varsin syytön tähän kaikkeen. Piikkisi kohdistui nimenomaan aspan toimintaan, jonka vuoksi se pisti silmään aika turhana piikkinä.
 

Olbertson

Jäsen
Suosikkijoukkue
NATO, Leijonat, Kärpät
Kyllä minä edellytän, että se kanava näkyy vakioasiakkaalla silloin kun pelit alkaa, aktivoikoon Telia sen kanavan asiakkaalle, kaikenlaisia perkeleen Mezzo kanavia kyllä laitetaan vähän väliä näkymään, eikä odota, että asiakas tekee kaiken itse!

Käännetään sen verran puukkoa haavassasi, että jotkut (paremmat?) ihmiset ovat kuulemma saaneet aktivoinnin automaattisesti kaupan päälle. Harmi, että et kuulu heihin.
 

Käppä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Mikähän vikana kun kirjautuminen onnistuu sovellukseen, mutta sitten kun koittaa kirjautua tuonne omille sivuille ja aktivoida passia niin heittää vain, että " Hups, kirjautuminen ei onnistunut!". Salasanatkin tosiaan vaihdettu jo kerran ja kirjautuminen siis onnistuu sovellukseen, mutta ei omille sivuille.
 

lautamies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Itäsuomalainen jääkiekko.
Tuon Telian //Ilarin vastauksen jälkeen ei voi kuin ihmetellä kuinka vaikeaksi Telia voikaan tehdä, onkohan "johtossa" vika?
 

Sonny Burnett

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Hyvin pelitti kaikki. Ei pätkimistä ja pre season painike oli ilmestynyt framille. Kuvanlaatu erinomainen ja Rauman kameramiehetkin olivat tehneet kotiläksyjä kesällä.
 

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Posia Telialle myös siitä että Liigavahtiin maaliklipit tulee about yhtä sähäkästi kuin esim NHL:n omaan sovellukseenkin.
 

carr

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team, Peter Forsberg
Pelicansin maaleja ei nyt löydy mistään, mutta olikohan ensimmäinen. Jos jostain löytyy, liigavahdista ei niin siitä voi katsoa zoomin käyttöä. Pääkamerasta näkyy syöttöketju ja maali. Sen jälkeen näytetään z(k)oomailukamera, myöhässä jatkuvasti. Tämän jälkeen näytetään taasen toisella puolen kaukaloa olevalla kameralla, ei zoomailua. Taas näkyy syöttöketju ja maali.

Vielä ei ole palaute mennyt perille Raumalle. Voi toki olla, että joku haluaa nähdä tällaista jatkuvasti myöhässä oloa. Perusteltiinhan erätaukokellon häipymistäkin katsojien toiveella.
 

carr

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team, Peter Forsberg
Posia Telialle myös siitä että Liigavahtiin maaliklipit tulee about yhtä sähäkästi kuin esim NHL:n omaan sovellukseenkin.

Olisiko Pelicans tai Kookoo kannattajilla tähän jotain sanomista?
 

Introexpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, UKRAINA, LHF
Joku päivä sitten kävin katsomassa omaa PreSeasoni tilannettani, en löytänyt edes tilaustani Liigasta, enkä jaksanut alkaan chattaileen. Nyt sitten aattelin, että jaksan. No eipä tarvinnut. Muutama klikkaus ja harkkapelit näkyy. Olipas vaivatonta. Oispa useammin asiat näin. Hyvät Telialle.
 

Goner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, NHL
Posia Telialle myös siitä että Liigavahtiin maaliklipit tulee about yhtä sähäkästi kuin esim NHL:n omaan sovellukseenkin.

KooKoo-Pelicans pelistä ei näy vieläkään yksikään maali... ei tuo niin älyttömän sähäkkää ole.
 

Crapbag

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, NY Rangers, Southampton, Fc Jazz, A's..
Chromea ei PC-koneille suositella, ennen kuin saadaan HTML5-selaintuki siihen. IE ja Edge toimii sekä Windows 10:n Telia TV -sovellus. Täällä vielä tarkemmat laitevaatimukset.

// Ilari

Firefox ainakin ilmoitti, ettei TeliaTV toimi enää ollenkaan. Chromella mählin aikani mutta turhaahan tuo taas oli, videon toisto ei onnistu. Eikä kyllä Edgenkään kautta saanut näkyviin, tämä siis työkoneellani, muistan ihan samat ongelmat kotona läpi viime kauden. Puhelimesta tuli sitten katseltua ja kuvanlaatu oli sitä tuttua suttuista, turha kai sitä on enempää vaatia.

E: SISÄÄNKIRJAUTUMINEN EI OLE MAHDOLLISTA ->"Firefox ei ole enää tuettu selain versiosta 51 eteenpäin."
 

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
KooKoo-Pelicans pelistä ei näy vieläkään yksikään maali... ei tuo niin älyttömän sähäkkää ole.
Jaa juu, minulla kun ei ole kuin Lukko seurannassa niin en edes huomannut.
 

Fireblade

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät & Baby Beast
Jep, jos kanava ei ala automaattisesti näkymään, niin boksin virtajohto tosiaan hetkeksi pois seinästä.

// Ilari

Piti tosiaan käyttää virtajohtoa irti, ja uudelleen käynnistyksen jälkeen kanava 417 alkoi näkymään. Kohta alkaa kolmas peli pitsiturnauksessa, ja tuo on minulle kauden ensimmäinen harjoituspeli, minkä katson TV:stä.
Täällä on annettu Telialle kuraa niskaan kohtuuttoman paljon, joten kerrottakoon, että täällä on ainakin yksi tyytyväinen asiakas. Minulla viime kausi meni ongelmitta läpi (Telian TV-digiboksi + DNA kaapeli kombolla). Nyt odotan mielenkiinnolla uutta kautta, ja todennäköisesti myös DNA:n asiakkaat saa liigapelit näkyviin 4K-tarkkuudella vuoden vaihteeseen mennessä.
 

Goner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, NHL
Piti tosiaan käyttää virtajohtoa irti, ja uudelleen käynnistyksen jälkeen kanava 417 alkoi näkymään. Kohta alkaa kolmas peli pitsiturnauksessa, ja tuo on minulle kauden ensimmäinen harjoituspeli, minkä katson TV:stä.
Täällä on annettu Telialle kuraa niskaan kohtuuttoman paljon, joten kerrottakoon, että täällä on ainakin yksi tyytyväinen asiakas. Minulla viime kausi meni ongelmitta läpi (Telian TV-digiboksi + DNA kaapeli kombolla). Nyt odotan mielenkiinnolla uutta kautta, ja todennäköisesti myös DNA:n asiakkaat saa liigapelit näkyviin 4K-tarkkuudella vuoden vaihteeseen mennessä.

Varmasti tuon digiboksin kautta kaikki pelittääkin niinkuin pitää, se lienee se varmin tapa saada homma toimimaan.

Itseä vain hiertää

a) tuo 10/kk maksu tuosta boksista, myös kesällä
b) ylipäätään ylimääräinen muovilaatikko ja kaukosäädin

Mutta tuo on varmasti se paras kombo liigan katsomiseen.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös