Telia / MTV – Liigan uusi koti

  • 3 475 062
  • 21 682

McTorso

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Onkohan tämä aktivointi jollakin toiminut.
Minulla toimi aktivointi, muttei sähköpostissa tulleen linkin kautta. Tuolla konstilla tuli tuo täälläkin mainittu herjaus: Etsimääsi palvelua ei voi tilata käytössäsi oleviin liittymiin. Minun Telia -appsin kautta homma hoitui sitten helposti.
 

444

Jäsen
Ja minulla edelleen tänään oli hintana 14,90. Asiakaspalvelun ja pitkän odotuksen jälkeen saatiin tilaus kuntoon. Ei tämä voi näin vaikeaa olla...
Suosittelen lähettämään laskun perään. Eihän se nyt niin mene, että ilmaisen asian turhan aktivoimisen (kun sen voisi laittaa tapahtumaan tilaajille automaattisesti) takia maksava (kyllä, ilmaisesta maksava) asiakas joutuu käyttämään tarpeettoman määrän omaa aikaansa.
 

Telia

Jäsen
Onkohan tämä aktivointi jollakin toiminut.
Minulla toimi aktivointi, muttei sähköpostissa tulleen linkin kautta. Tuolla konstilla tuli tuo täälläkin mainittu herjaus: Etsimääsi palvelua ei voi tilata käytössäsi oleviin liittymiin. Minun Telia -appsin kautta homma hoitui sitten helposti.

Minun Telia -sovelluksella Preseason-passin aktivointi onnistuu, mutta Telia.fi -sivuilla on häikkää passin aktivoinnissa. Selvitämme asiaa parhaillaan.

//Joonas S.
 

anthax

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Ketterä
Minulla toimi aktivointi, muttei sähköpostissa tulleen linkin kautta. Tuolla konstilla tuli tuo täälläkin mainittu herjaus: Etsimääsi palvelua ei voi tilata käytössäsi oleviin liittymiin. Minun Telia -appsin kautta homma hoitui sitten helposti.

Esimerkkinä tämä. Joo palvelu toimii, mutta ei ihan joka tavalla. Ei ihan eka kerta tämän putiikin palveluissa kun linkki tai ohjeeseen kirjoitettu sijainti ei toimi vaan asiakkaan pitää itse keksiä toinen tapa lähestyä asiaa.

Ilmaisena säästövinkkinä Telialle, asiakaspalvelu kuormittuu luultavasti vähemmän jatkossa, kun nyt korjaatte sen linkin kuntoon.
 

Hollanti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Varmaan se KalPa
Tää homma näyttää olevan niin helppo, että taidan marssia kivijalkaliikkeeseen sitten, kun harkkapelien aktivointi tulee aktiiviseksi kuun lopulla.
 

444

Jäsen
Tää homma näyttää olevan niin helppo, että taidan marssia kivijalkaliikkeeseen sitten, kun harkkapelien aktivointi tulee aktiiviseksi kuun lopulla.
Sehän se Telian visio on ollut alusta asti, kun itse El Jefe Grande oli yllättynyt, kuinka harva marssi luukulle törsäämään säästönsä. Nyt on keksitty uusi keino toteuttaa tämä.
 

Noutolokku

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Kanen Pate ja Dominaattori
Hehe menee aina vaan hauskemmaks tämä ketju. Nyt pitää jo tilauskin vahvistaa itse. Ja tehdä se vielä eri appsilla. Oottteko työ siellä nyt ihan tosissanne?

Eletään kuitenkin vuotta 2019 ja kaiken pitäisi jo onnistua muutamalla klikkauksella ja omat tiedot täyttämällä. Tuntuu että on ennemminkin tehty paluu 2000-luvun alkuun
 

Vesuri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vyborg Jesters
Hehe menee aina vaan hauskemmaks tämä ketju. Nyt pitää jo tilauskin vahvistaa itse. Ja tehdä se vielä eri appsilla. Oottteko työ siellä nyt ihan tosissanne?
Siis tilata palvelu jonka on maksanut jo toukokuussa. Ilmainen se ei ole vaikka Puhuvat päät kuinka muuta väittävät.
 

Larsen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Vaikka harjoituspelien aktivointi itseltäni onnistuikin niin eiköhän viimeistään pitsiaamuna olla taas vaikeuksissa. Jännityksellä odottelen, että ilmestyykö Telia-TV:n puolelle harjoituspeli ööh symbolia ja kun se ei tietenkään sinne ilmesty niin mitä pitää tehdä jotta sen saa sinne ilmestymään.
 

T.J.R

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK ja Flyers
Näitä viestejä kun lukee, niin tulee mieleen, että avaruussukulan rakentaminen olisi helpompaa kun suhteuttaa asiat keskenään. Jää edelleen tilaamatta.
 

Olbertson

Jäsen
Suosikkijoukkue
NATO, Leijonat, Kärpät
Mikähän seuraus siitä sitten joskus vielä on, että tuo nollan euron tilaus on jatkuva...

Kannattaa lukea koko sopimusteksti tarkkaan pienine präntteine ja rivienväleineen. Firmahan voi (jos sopimustekstistä niin käy ilmi) muuttaa palvelun yksinkertaisesti maksulliseksi koska vain ilmoittamalla siitä push-ilmoituksella uuden mullistavan sovelluksensa avulla. Sovellus on luonnollisesti saatavilla helposti käymällä skannaamassa QR-koodi lähimmässä Telia-kaupassa.
 

anthax

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Ketterä
Aktivointi näytti onnistuvan ok Telian sivujen kautta. Melko oudosti kirjoitettu nuo sivustot jossa tilaus pitää tehdä. Monessa kohtaa lukee, että paketti maksaa elokuun ajalta tietyn määrän ja muulta ajalta kun ei pelata 0€/kk. Toisessa kappaleessa puhutaan liiga-passin tai joukkuepassin tilaajille tämän olevan 0/kk. Ainakaan ei voi selkeydestä syyttää tätä palvelua. Toivotaan, että laskua ei tule vaikka äkkiseltään niin voisi lukea sivuilta josta palvelu tilataan.
 
Suosikkijoukkue
Steelborn, Ich bin ein mouhijärveläinen
Näitä viestejä kun lukee, niin tulee mieleen, että avaruussukulan rakentaminen olisi helpompaa kun suhteuttaa asiat keskenään. Jää edelleen tilaamatta.

Jos Jatkoajan pojat laitettaisiin suunnittelemaan suomalaista avaruussukkulaa edes suunnilleen tällä pieteetillä, niin Marsissa oltaisiin oltu jo ajat sitten.
 

Jari66

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Ukraina
Aktivointi on näköjään korjattu kun ainakin näytti onnistuvan minullakin.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Jos Jatkoajan pojat laitettaisiin suunnittelemaan suomalaista avaruussukkulaa edes suunnilleen tällä pieteetillä, niin Marsissa oltaisiin oltu jo ajat sitten.

Vaikka Marsiin menossa on vielä monia aitoja teknisiä haasteita ratkaisematta, niin sekinhän on pelkästään politiikkaa ja rahoitusta miksi siellä ei ole käyty.

Samaa Telia tekee omassa mittakaavassaan. Ei asiakkaalla ole merkitystä vaan koko sekoilu johtuu täysin jonkun jääkiekon SM-liigatuotteen ulkopuolisista asioista.
 

Telia

Jäsen
Aktivointi näytti onnistuvan ok Telian sivujen kautta. Melko oudosti kirjoitettu nuo sivustot jossa tilaus pitää tehdä. Monessa kohtaa lukee, että paketti maksaa elokuun ajalta tietyn määrän ja muulta ajalta kun ei pelata 0€/kk. Toisessa kappaleessa puhutaan liiga-passin tai joukkuepassin tilaajille tämän olevan 0/kk. Ainakaan ei voi selkeydestä syyttää tätä palvelua. Toivotaan, että laskua ei tule vaikka äkkiseltään niin voisi lukea sivuilta josta palvelu tilataan.

Aktivointi on näköjään korjattu kun ainakin näytti onnistuvan minullakin.

Kiitokset täällä tarkkaavaisille eilisestä huomiosta, että telia.fi sivuilla oli ongelmaa Preseason-passin aktivoinnissa. Teidän palautteiden perusteella asiaa lähdettiin selvittämään ja tuo on tosiaan saatu jo kuntoon. Preseason-passin voi aktivoida Minun Telia -sovelluksella tai telia.fi sivuille kirjautumalla, kumpi tapa itselle sitten helpommalta tuntuu.

Tässä alla vielä kuvakaappaus, miltä tilaussivun pitäisi näyttää. Jos on oikeutettu maksuttomaan aktivointiin, niin järjestelmä tarjoaa tuota 0e hintaista ja muutoin 14,90e. Tässä siis kannattaa vielä tilausvaiheessa tsekata, että hinta näyttää 0e. Preseason-passin voimassaolo päättyy asiakkailta automaattisesti, kun harkkapelit on pelattu.

//Niko
 

Liitteet

  • preseasontilauskuva.png
    preseasontilauskuva.png
    104 KB · kertaa luettu: 550

SOF1969

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, KKV
Tämä ketju on ollut kyllä mahtavaa viihdettä yli 400 sivun ajan. Saa nähdä miten toinen kausi menee, iskeekö "sophomore slump" vai painetaanko jo yli tonnin. Vaikka vastaukset ovat välillä unelmahöttöä, niin onhan se hienoa että Telian tytöt ja pojat jaksaa täällä painaa. Joskus on tosin ollut pelikirja pahasti sekaisin.

Pääasia että ollaan kaikki valmiina kun kiekko putoaa jäähän!
 

Raimoton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Philadelphia Flyers, La Albiceleste
Tässä alla vielä kuvakaappaus, miltä tilaussivun pitäisi näyttää. Jos on oikeutettu maksuttomaan aktivointiin, niin järjestelmä tarjoaa tuota 0e hintaista ja muutoin 14,90e. Tässä siis kannattaa vielä tilausvaiheessa tsekata, että hinta näyttää 0e. Preseason-passin voimassaolo päättyy asiakkailta automaattisesti, kun harkkapelit on pelattu.

//Niko
Joko olen helvetin jälkeenjäänyt, tai sitten tossa kuvassa ei ole mitään järkeä. Miten tuokin ollaan noin vaikeaksi saatu? Ihan silti sama, lafkan asiakas en ole enkä tule enään olemaan kaiken sekoilun jälkeen.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös