Telia / MTV – Liigan uusi koti

  • 3 449 489
  • 21 563

-One-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Noniin, eli Telia ilmeisesti palkitsee kanta-asiakkaitaan laskuttamalla näitä muita enemmän, jollei sitten alkavaksi kaudeksi ole muutettu liigapassin laskutus alkavaksi vasta kauden käynnistyessä 12.9.

Irtisanoin liigapassin 4.5. ja säästin siten toukokuulta 12 euroa. Syyskuulta säästän 9 euroa, jos aktivoin vasta 12.9. Yhteensä säästöä kertyy 21€. Jos haluan nähdä harjoituspelit, voin ottaa harjoituspelipassin hintaan 14,90€.

Mutta hetkinen, jos mulla olisi tuo liigapassi edelleen voimassa, niin eikös mun kannattaisi nyt irtisanoa se aktivoituani harjoituspelipassin? Silloin säästäisi liigapassin laskutuksen 1.-11.9. eli 9€, ja näkisi kuitenkin ne harjoituspelit kun harjoituspelipassi on voimassa.

Tuus ny @Telia ite kertoon. Laskutetaanko asiakkailta samaan aikaan liigapassia ja "ilmaista" harjoituspelipassia 1.-11.9.2019, vai alkaako liigapassin laskutus vasta 12.9.2019?
 

oukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Mikko Kaukokari
Telian Digiboksia kaupiteltiin tosiaan taas ja mainostettiin parasta katsojakokemusta. Lisäksi kerrottiin, että UHD-tukea Chromecast Ultralle ei ole tulossa ainakaan ensi kaudeksi, vaan tuotekehitys panostukset laitetaan Telian Digiboksiin. Eipä tuo hurraa-huutoja aiheuttanut, mutta toisaalta ei kyllä yllättänytkään. Itseä tuo UHD-laatu kiinnostaa kovasti, mutta kynnys ostaa Telian Digiboksia on iso.

Tosiaan soitteli Telian kauppias ja myi tuota Telian digiboksia ja kehui UHD-laatua. Minun piti valistaa häntä siitä, ettei muuten ole mitään UHD:ta tuossa, minkä hän sitten kollegoilta vahvisti.
 

Mazaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Karsinnat
Tuus ny @Telia ite kertoon. Laskutetaanko asiakkailta samaan aikaan liigapassia ja "ilmaista" harjoituspelipassia 1.-11.9.2019, vai alkaako liigapassin laskutus vasta 12.9.2019?
Onhan tuo aikamoista vedättämistä Telialta. Etten sanoisi suoranaista kusettamista. Ilmainen pre-season koskee vain elokuun otteluita ja syyskuun kolmesta "ilmaisesta" harkkapelistä saa maksaa välin 1.9-11.9 ihan normaalin hinnaston mukaan, jos ei ole irtisanonut passia kesän ajaksi ja ottaa sen takaisin käyttöön vasta 12.9.

Laskutus käynnistyy uudelleen taas syyskuun alusta, jolloin preseason on täydessä vauhdissa ja kausikin starttaa. Elokuun televisioitavat preseason ottelut pääset näkemään maksutta.
 
Suosikkijoukkue
Koovee
Noniin, eli Telia ilmeisesti palkitsee kanta-asiakkaitaan laskuttamalla näitä muita enemmän, jollei sitten alkavaksi kaudeksi ole muutettu liigapassin laskutus alkavaksi vasta kauden käynnistyessä 12.9.

Irtisanoin liigapassin 4.5. ja säästin siten toukokuulta 12 euroa. Syyskuulta säästän 9 euroa, jos aktivoin vasta 12.9. Yhteensä säästöä kertyy 21€. Jos haluan nähdä harjoituspelit, voin ottaa harjoituspelipassin hintaan 14,90€.

Mutta hetkinen, jos mulla olisi tuo liigapassi edelleen voimassa, niin eikös mun kannattaisi nyt irtisanoa se aktivoituani harjoituspelipassin? Silloin säästäisi liigapassin laskutuksen 1.-11.9. eli 9€, ja näkisi kuitenkin ne harjoituspelit kun harjoituspelipassi on voimassa.

Tuus ny @Telia ite kertoon. Laskutetaanko asiakkailta samaan aikaan liigapassia ja "ilmaista" harjoituspelipassia 1.-11.9.2019, vai alkaako liigapassin laskutus vasta 12.9.2019?

Sori ensinnäkin paljon arvostamani nimimerkki @-One-, että otin kirjoituksesi tikunnokkaan, mutta viestissäsi toimituksineen kiteytyy se, miksi suomalaisia pidetään suhteellisen nuukana kansakuntana. Ja ei siinä mitään arvostettava piirre toki, ja itsekin olen tiettyyn pisteeseen asti. Mutta tähän telian laskutukseen vedän rajan, toki riippuen jos laskutus olisi oikeasti järjenvastaista. Toki ymmärrän periaatteen tasolla miksi tästä tehdään näin iso juttu, varsinkin kun laatu ei ole vastannut hintaa (minulla on), ja on hyvä että säännöt olisivat tällöin selkeät jokaiselle maksavalle asiakkaalle.
 

Telia

Jäsen
Tapparan kannattajia varmasti hymyilyttää.
- maksa ILMAISISTA harjoituspeleistä 16-20 euroa extraa ja näet tasan 0 kpl Tapparan otteluita ennen runkosarjan alkua

Varmasti todella kiva Tapparan kannattajana ja joukkuepassin tilaajana maksaa tyhjästä 20.4-30.4 ja 1.9-11.9, eli 22 päivän ajalta.

Miten meni @Telia noin omasta mielestä?

Kärpät, Ilves, Sport, KalPa ja SaiPa kannattajat saavat jopa massiivisen yhden joukkueensa harjoitusottelun katsottavaksi.

Noniin, eli Telia ilmeisesti palkitsee kanta-asiakkaitaan laskuttamalla näitä muita enemmän, jollei sitten alkavaksi kaudeksi ole muutettu liigapassin laskutus alkavaksi vasta kauden käynnistyessä 12.9.

Irtisanoin liigapassin 4.5. ja säästin siten toukokuulta 12 euroa. Syyskuulta säästän 9 euroa, jos aktivoin vasta 12.9. Yhteensä säästöä kertyy 21€. Jos haluan nähdä harjoituspelit, voin ottaa harjoituspelipassin hintaan 14,90€.

Mutta hetkinen, jos mulla olisi tuo liigapassi edelleen voimassa, niin eikös mun kannattaisi nyt irtisanoa se aktivoituani harjoituspelipassin? Silloin säästäisi liigapassin laskutuksen 1.-11.9. eli 9€, ja näkisi kuitenkin ne harjoituspelit kun harjoituspelipassi on voimassa.

Tuus ny @Telia ite kertoon. Laskutetaanko asiakkailta samaan aikaan liigapassia ja "ilmaista" harjoituspelipassia 1.-11.9.2019, vai alkaako liigapassin laskutus vasta 12.9.2019?


Aiemmin mainitusti Liigan laskutus menee yksinkertaisuudessaan näin: maksat niiltä kuukausilta, kun pelejä pelataan. Eli laskutus lähtee pyörimään 1.9.2019 - samassa kuussa kun Liiga pärähtää käyntiin. Ennen 31.5. Liigapassin tilanneille elokuun preseason-pelit ovat maksuttomia. Myöhemmin passin tilanneille kesäajalta ei tule laskuja, ellei halua preseason-pakettia tilata erikseen.

Tuotamme syyskuun alun ja runkosarjan välillä ennakko-ohjelman alkavasta kaudesta, jossa käydään kattavasti läpi jokaisen seuran tunnelmat, kokoonpanot ja askelmerkit uuteen kauteen. //Laura
 
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Sori ensinnäkin paljon arvostamani nimimerkki @-One-, että otin kirjoituksesi tikunnokkaan, mutta viestissäsi toimituksineen kiteytyy se, miksi suomalaisia pidetään suhteellisen nuukana kansakuntana. Ja ei siinä mitään arvostettava piirre toki, ja itsekin olen tiettyyn pisteeseen asti. Mutta tähän telian laskutukseen vedän rajan, toki riippuen jos laskutus olisi oikeasti järjenvastaista. Toki ymmärrän periaatteen tasolla miksi tästä tehdään näin iso juttu, varsinkin kun laatu ei ole vastannut hintaa (minulla on), ja on hyvä että säännöt olisivat tällöin selkeät jokaiselle maksavalle asiakkaalle.

Mun mielestä ainakin laskutus on suhteellisen järjenvastaista, jos irtisanomalla passin viimeisen pelin jälkeen ja ottamalla harkkapelit erikseen, säästää selvää rahaa. Käsittämättömän hyvin Telia sorsii kyllä näitä "uskollisia" asiakkaitaan, joista moni varmasti vain kiltisti maksaa laskut eikä tutki sen enempää.
 

-One-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Onhan tuo aikamoista vedättämistä Telialta. Etten sanoisi suoranaista kusettamista. Ilmainen pre-season koskee vain elokuun otteluita ja syyskuun kolmesta "ilmaisesta" harkkapelistä saa maksaa välin 1.9-11.9 ihan normaalin hinnaston mukaan, jos ei ole irtisanonut passia kesän ajaksi ja ottaa sen takaisin käyttöön vasta 12.9.

Laskutus käynnistyy uudelleen taas syyskuun alusta, jolloin preseason on täydessä vauhdissa ja kausikin starttaa. Elokuun televisioitavat preseason ottelut pääset näkemään maksutta.
Mutta siis eikös nyt kaikkien joilla on liigapassi voimassa kannata käydä aktivoimassa harjoituspelipassi ja tämän jälkeen irtisanoa liiga/joukkuepassinsa? Säästää sen 1-11.9. yhdeksän euroa ja näkee silti kaikki harjoituspelit. Telian tiedotteesta:
"Kaikki nämä listatut ottelut pääset näkemään Telian Preseason -paketilla, jonka hinta on 14,90e. Nykyisille Liiga-asiakkaille tarjoamme tämän paketin veloituksetta jos tilaus on ollut voimassa 31.5.
--
21) 3.9. 18.30 Vaasa SPORT - ÄSSÄT
22) 5.9. 18.30 Rauma LUKKO - JYP
23) 7.9. 18.30 Turku TPS - HIFK"


Sori ensinnäkin paljon arvostamani nimimerkki @-One-, että otin kirjoituksesi tikunnokkaan, mutta viestissäsi toimituksineen kiteytyy se, miksi suomalaisia pidetään suhteellisen nuukana kansakuntana. Ja ei siinä mitään arvostettava piirre toki, ja itsekin olen tiettyyn pisteeseen asti. Mutta tähän telian laskutukseen vedän rajan, toki riippuen jos laskutus olisi oikeasti järjenvastaista. Toki ymmärrän periaatteen tasolla miksi tästä tehdään näin iso juttu, varsinkin kun laatu ei ole vastannut hintaa (minulla on), ja on hyvä että säännöt olisivat tällöin selkeät jokaiselle maksavalle asiakkaalle.
En ota pahalla, muutaman euron takia kikkailu irtisanomisilla on toki hieman huvittavaa. Kyse on itselleni oikeasti periaatteesta: ei voi olla niin, että uskollista asiakasta kusetetaan maksamaan se muutama euro lisää väittämällä, että "kannattaa pitää tilaus voimassa kesälläkin, niin näet harjoituspelit ilmaiseksi" - kun totuus on, että ne jotka irtisanovat kesäksi ja tilaavat myöhemmin uudelleen, saavat saman tuotteen ja harkkapelit halvemmalla.

Aiemmin mainitusti Liigan laskutus menee yksinkertaisuudessaan näin: maksat niiltä kuukausilta, kun pelejä pelataan. Eli laskutus lähtee pyörimään 1.9.2019 - samassa kuussa kun Liiga pärähtää käyntiin. Ennen 31.5. Liigapassin tilanneille elokuun preseason-pelit ovat maksuttomia. Myöhemmin passin tilanneille kesäajalta ei tule laskuja, ellei halua preseason-pakettia tilata erikseen.

Tuotamme syyskuun alun ja runkosarjan välillä ennakko-ohjelman alkavasta kaudesta, jossa käydään kattavasti läpi jokaisen seuran tunnelmat, kokoonpanot ja askelmerkit uuteen kauteen. //Laura
Tässä siis vahvistus aiemmin pohdiskelemalleni. Eli 9 euroa halvemmalla pääsee, jos irtisanoo liigapassinsa kesällä heti harjoituspelipassin aktivoituaan. Toki siinä sitten menettää tuon yllä mainitun ennakko-ohjelman, mutta kaikki samat pelit näkee kuitenkin.
 

Mazaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Karsinnat
Tuotamme syyskuun alun ja runkosarjan välillä ennakko-ohjelman alkavasta kaudesta, jossa käydään kattavasti läpi jokaisen seuran tunnelmat, kokoonpanot ja askelmerkit uuteen kauteen. //Laura
Helppo kysymys.

Paljonko maksaa, jos liigapassin tai joukkuepassin pitää voimassa 1.9-11.9 välisen ajan? Onko se 11/30 * 24,90 (tai 19,90 joukkuepassi)?

Liigapassi 1.9 - 11.9 = 9,13 euroa
Joukkuepassi 1.9 - 11.9 = 7,30 euroa

Tällä rahalla näkee siis
- Liigapassilla 9,13 € -> * Ehkä kolme harjoituspeliä (3.9. Sport - Ässät, 5.9. Lukko - Jyp, 7.9. Tps - Hifk) + ennakko-ohjelman alkavasta kaudesta
- Joukkuepassilla 7,30 € -> ennakko-ohjelman alkavasta kaudesta

Eli toisin sanoen, jos passin irtisanoo 31.8 ja aktivoi 12.9, niin tuon verran säästää rahaa.
Ja ilmeisesti liigapassilla ei edes näe noita kolme harjoitusottelua. Varsin hullua.

* jos kaivuri ei käy taas vetämässä piuhoja poikki.

Pieni rahastuksen maku haisee tänne asti...
 
Viimeksi muokattu:

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Sori ensinnäkin paljon arvostamani nimimerkki @-One-, että otin kirjoituksesi tikunnokkaan, mutta viestissäsi toimituksineen kiteytyy se, miksi suomalaisia pidetään suhteellisen nuukana kansakuntana.

Tämä on todella monta kertaa käyty ketjussa läpi, mutta käydään uudelleen. Useimmilla nuukilla suomalaisilla on varaa maksaa se muutama euro, mutta kun monopoliyhtiö saa sen saman rahan kertaa satatuhatta tekemättä mitään.

Sinä olet siis sitä koulukuntaa mikä maksaa mukisematta kolmen euron taksista 20e, kun "lomallahan tässä ollaan, vitun köyhät."

Turistin kusettaminen ei lopu ja jatkossakin tätä tapahtuu, kun kukaan ei siihen puutu. Tappelin aikoinaan kiinalaisen taksikuskin kanssa todella raivoisasti kymmenestä eurosentistä, kun hän ilmoitti, että vaihtorahaa ei tipu.

Luuletko, että minun Kiinan reissuni kaatui siihen, mutta tuota samaa, kun tekee koko uransa jokaiselle valkoihoiselle, niin siinä on jo mukavat eläkerahat.
 

PoNppu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Näyttävät sulamiset
Yritinpä aktivoida oman ilmaisen preseasonpassini, jolla siis näen yhden SaiPan ottelun (ehkä, sillä viime vuonna kaivuri katkoi piuhat). OmaTeliassa sitten ihmettelin kun paketin hinta on 14,90, vaikka pitäisi näkyä 0e kuten Telian ohjeissa lukee. Otin yhteyttä asiakaspalveluun, kun en tuota 0e pakettia löytänyt mistään. Tilausputkeni on ollut syyskuusta asti voimassa ja on edelleen.

Hei! Lähetä meille viesti, niin vastaamme sinulle mahdollisimman pian. Miten voimme auttaa?

PoNppu:
Hei, miksi telia preseason passi näkyy minulla 14,90e vaikka liigapassitilaukseni on voimassa ja olen maksanut toukokuun laskunkin
jos oikein ymmärsin niin sen pitäisi näkyä tilattavana 0e hintaan

Sarianna, Telia
moi, hetki niin kurkkaan. sopiiko muuten että laitetaan jatkossa meidän etuviestejä sulle sähköpostilla?

PoNppu:
ei tarvitse laittaa

Sarianna, Telia
ok :) tuo liiga on tosiaan sen 0e näin kesällä, eli ei laskuta ennen syksyä

PoNppu:
joo, mutta kyse on tuosta preseason passista jolla saan harjoitusottelu näkyviin. Tahdon aktivoida sen, mutta sen hintana näkyy 14,90 vaikka pitäisi olla 0e

Sarianna, Telia
sullehan näkyy tuo preseason pelit automaattisesti kun on toi liigapassi jo

PoNppu:
no kun ei näy. tässä lainaus teidän sivuilta "Oletko jo Liiga-asiakas, ja passisi on ollut voimassa koko toukouun? Saat aktivoitua Preseason-passin veloituksetta Omien sivujen kautta tai asiakaspalvelusta."
pitää jotenkin aktivoida erikseen ja se on tässä nyt ongelma
ja sitten on aktivointiohjeet, joista kohta 4 aiheuttaa ongelman: " 4. Valitse Saatavilla-valikosta Liiga Preseason-passi. Jos passisi oli voimassa koko toukokuun ajan, passi näkyy valikossa hinnalla 0€."
minulla tuolla näkyy 14,90 , vaikka liigapassi on voimassa tälläkin hetkellä

Sarianna, Telia
hetki niin kysäsen vielä vieruskaverilta, tää on ihan uus juttu mullekin

Sarianna, Telia
no niin, kollega sanoi että tuo onnistuu heinäkuusta eteenpäin omateliasta

PoNppu:
ahaa? Miksei se nyt onnistu kun sitä jo markkinoidaan...
Voitteko te aktivoida sen nyt sieltä järjestelmistänne? Tai laittaa asian, niin että passini aktivoituu sitten heinäkuussa

Sarianna, Telia
tähän mä en valitettavasti osaa sanoa, kun ihan uutena tuli mullekin tieto tästä, mutta laitan palautetta eteenpäin, että selkeämmin tietoa tästä esille :)"

Eli Heinäkuussa sitten aktivoimaan? Näytti tässä olevan myös nyt 30 vrk tilausehto. Osaako @Telia sanoa, että miten tämä on toteutettu? Jos esim 1.8 irtisanon preseason- ja ligapassi paketit, niin loppuuko minun asiakkuuteni sitten 30.8 ja siihen asti voin käyttää palvelua ihan normaalisti? (jolloin oletettavasi ei myöskään laskua tule). Tämä mietyttää, koska HBO pakettini ainakin katkesi heti kun irtisanoin paketin. Mietin sitten syyskuussa, että jaksanko näihin talkoisiin enää osallistua.
 

carr

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team, Peter Forsberg
Eli jos taas haluan "ilmaiset" preseason pelit niin aktivoinnista lähtee 30 vrk minimitilaus? Siis vaikka tilaus on voimassa tälläkin hetkellä.

Viime kauden "ilmaiset" preseason pelit aiheuttivat ilmeisesti irtisanomispiikin, kun tällainen on nyt keksitty.
 

Telia

Jäsen
Yritinpä aktivoida oman ilmaisen preseasonpassini, jolla siis näen yhden SaiPan ottelun (ehkä, sillä viime vuonna kaivuri katkoi piuhat). OmaTeliassa sitten ihmettelin kun paketin hinta on 14,90, vaikka pitäisi näkyä 0e kuten Telian ohjeissa lukee. Otin yhteyttä asiakaspalveluun, kun en tuota 0e pakettia löytänyt mistään. Tilausputkeni on ollut syyskuusta asti voimassa ja on edelleen.

Hei! Lähetä meille viesti, niin vastaamme sinulle mahdollisimman pian. Miten voimme auttaa?

PoNppu:
Hei, miksi telia preseason passi näkyy minulla 14,90e vaikka liigapassitilaukseni on voimassa ja olen maksanut toukokuun laskunkin
jos oikein ymmärsin niin sen pitäisi näkyä tilattavana 0e hintaan

Sarianna, Telia
moi, hetki niin kurkkaan. sopiiko muuten että laitetaan jatkossa meidän etuviestejä sulle sähköpostilla?

PoNppu:
ei tarvitse laittaa

Sarianna, Telia
ok :) tuo liiga on tosiaan sen 0e näin kesällä, eli ei laskuta ennen syksyä

PoNppu:
joo, mutta kyse on tuosta preseason passista jolla saan harjoitusottelu näkyviin. Tahdon aktivoida sen, mutta sen hintana näkyy 14,90 vaikka pitäisi olla 0e

Sarianna, Telia
sullehan näkyy tuo preseason pelit automaattisesti kun on toi liigapassi jo

PoNppu:
no kun ei näy. tässä lainaus teidän sivuilta "Oletko jo Liiga-asiakas, ja passisi on ollut voimassa koko toukouun? Saat aktivoitua Preseason-passin veloituksetta Omien sivujen kautta tai asiakaspalvelusta."
pitää jotenkin aktivoida erikseen ja se on tässä nyt ongelma
ja sitten on aktivointiohjeet, joista kohta 4 aiheuttaa ongelman: " 4. Valitse Saatavilla-valikosta Liiga Preseason-passi. Jos passisi oli voimassa koko toukokuun ajan, passi näkyy valikossa hinnalla 0€."
minulla tuolla näkyy 14,90 , vaikka liigapassi on voimassa tälläkin hetkellä

Sarianna, Telia
hetki niin kysäsen vielä vieruskaverilta, tää on ihan uus juttu mullekin

Sarianna, Telia
no niin, kollega sanoi että tuo onnistuu heinäkuusta eteenpäin omateliasta

PoNppu:
ahaa? Miksei se nyt onnistu kun sitä jo markkinoidaan...
Voitteko te aktivoida sen nyt sieltä järjestelmistänne? Tai laittaa asian, niin että passini aktivoituu sitten heinäkuussa

Sarianna, Telia
tähän mä en valitettavasti osaa sanoa, kun ihan uutena tuli mullekin tieto tästä, mutta laitan palautetta eteenpäin, että selkeämmin tietoa tästä esille :)"

Eli Heinäkuussa sitten aktivoimaan? Näytti tässä olevan myös nyt 30 vrk tilausehto. Osaako @Telia sanoa, että miten tämä on toteutettu? Jos esim 1.8 irtisanon preseason- ja ligapassi paketit, niin loppuuko minun asiakkuuteni sitten 30.8 ja siihen asti voin käyttää palvelua ihan normaalisti? (jolloin oletettavasi ei myöskään laskua tule). Tämä mietyttää, koska HBO pakettini ainakin katkesi heti kun irtisanoin paketin. Mietin sitten syyskuussa, että jaksanko näihin talkoisiin enää osallistua.

Eli jos taas haluan "ilmaiset" preseason pelit niin aktivoinnista lähtee 30 vrk minimitilaus? Siis vaikka tilaus on voimassa tälläkin hetkellä.

Viime kauden "ilmaiset" preseason pelit aiheuttivat ilmeisesti irtisanomispiikin, kun tällainen on nyt keksitty.


Myös maksuttoman passin aktivointi on jo mahdollista Omilla sivuilla. Täällä vielä ohjeita tilauksen aktivointiin Näin näet Liigan Preseason-ottelut - Telia Yhteisö. Tilausehdon puitteissa voit irtisanoa palvelun aikaisintaan 30 vrk minimijakson jälkeen, jolloin tilaus katkeaa saman tien. Eli esimerkkitapauksessa paketti kannattaa pitää voimassa siihen 30.8. asti, jotta palvelua voi siihen saakka käyttää. Minimitilausjakso on käytössä kaikissa Telia TV -sovelluksen kanavapaketeissamme. //Laura
 

Tuusa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit
Jukurifanien kannattaa ainakin hommata preseason passi jo tämän takia: 6) 2.8. 15.15 Rauma LUKKO - JUKURIT. Mielenkiintoinen matsi varsinkin kun Jukurit ei ole koko turnauksessa mukana.

 

Valapatto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Myös maksuttoman passin aktivointi on jo mahdollista Omilla sivuilla. Täällä vielä ohjeita tilauksen aktivointiin Näin näet Liigan Preseason-ottelut - Telia Yhteisö. Tilausehdon puitteissa voit irtisanoa palvelun aikaisintaan 30 vrk minimijakson jälkeen, jolloin tilaus katkeaa saman tien. Eli esimerkkitapauksessa paketti kannattaa pitää voimassa siihen 30.8. asti, jotta palvelua voi siihen saakka käyttää. Minimitilausjakso on käytössä kaikissa Telia TV -sovelluksen kanavapaketeissamme. //Laura

Kannattaisi ehkä muokata tuota otsikkoa, koska ei noista harjoituspeleistä näytetä kuin murto-osa. Mikä on melko käsittämätöntä vuonna 2019. Tietty kyllä tolla otsikolla varmasti saa jonkun verran itselleen asiakkaita kusetettua.
 

PoNppu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Näyttävät sulamiset
Myös maksuttoman passin aktivointi on jo mahdollista Omilla sivuilla. Täällä vielä ohjeita tilauksen aktivointiin Näin näet Liigan Preseason-ottelut - Telia Yhteisö. Tilausehdon puitteissa voit irtisanoa palvelun aikaisintaan 30 vrk minimijakson jälkeen, jolloin tilaus katkeaa saman tien. Eli esimerkkitapauksessa paketti kannattaa pitää voimassa siihen 30.8. asti, jotta palvelua voi siihen saakka käyttää. Minimitilausjakso on käytössä kaikissa Telia TV -sovelluksen kanavapaketeissamme. //Laura

Kiitos linkistä, mutta tuo ei auta mitään. Ohjeet eivät jostain syystä toimi minulla, kun minulla ei näy maksutonta tilausvaihtoehtoa, vaikka tosiaan liigapassi on ollut syyskuusta asti voimassa. Ilmeisesti minun tilausputkessa on jotain paikallista häiriötä. Ohjeissa myös kehotetaan vaihtoehtoisesti aktivoimaan tilaus asiakaspalvelun kautta, jossa sanottiin että tilaaminen on mahdollista vasta heinäkuussa. Tämä Telian tiedottaminen alkaa olemaan yhtä legendaarista kuin Irakin armeijalla.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Tämä Telian tiedottaminen alkaa olemaan yhtä legendaarista kuin Irakin armeijalla.

Harmi, kun palstalla ei käytetä kuvia mitkä kertoisi enemmän kuin tuhat sanaa tai puhuvat päät.
 

Liitteet

  • Irak.jpg
    Irak.jpg
    10,3 KB · kertaa luettu: 422

SOF1969

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, KKV
Ohjeissa myös kehotetaan vaihtoehtoisesti aktivoimaan tilaus asiakaspalvelun kautta, jossa sanottiin että tilaaminen on mahdollista vasta heinäkuussa. Tämä Telian tiedottaminen alkaa olemaan yhtä legendaarista kuin Irakin armeijalla.

Hämmentävää miten voi vetää munilleen ihan joka käänteessä. Yksinkertaisesti hämmentävää.
 

marse

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Myös maksuttoman passin aktivointi on jo mahdollista Omilla sivuilla. Täällä vielä ohjeita tilauksen aktivointiin Näin näet Liigan Preseason-ottelut - Telia Yhteisö. Tilausehdon puitteissa voit irtisanoa palvelun aikaisintaan 30 vrk minimijakson jälkeen, jolloin tilaus katkeaa saman tien. Eli esimerkkitapauksessa paketti kannattaa pitää voimassa siihen 30.8. asti, jotta palvelua voi siihen saakka käyttää. Minimitilausjakso on käytössä kaikissa Telia TV -sovelluksen kanavapaketeissamme. //Laura

Ei tämä Preseason-passikaan nyt ihan kaikkein selkein mahdollinen ole. Lainaus tuosta laittamastasi linkistä:

"Näin näet Liigan Preseason-ottelut
Televisioitavat preseason-ottelut käynnistyvät perjantaina 2.8. suositulla Rauman pitsiturnauksella. Viimeinen preseason-peli lähetetään 7.9. Turusta."

Kun omilla sivuilla Preseason-passia tilaa, siellä lukee näin

"Näe kaikki Liigan televisioitavat preseason-ottelut. Kanavapaketin hinta on elokuun ajan 14,90 e/kk, muuna aikana 0 e/kk. Paketin voimassaolo päättyy preseason-otteluiden päätyttyä."

Minullakaan ei ole Preseason-passin ilmaista versiota tarjolla, joten siksi omilla sivuilla näkyy hinta noin. Ok, kaikki yllä mainittu siis viittaa siihen, että tällä preseason-passilla näkee sekä elokuun että syyskuun harjoitusottelut. Myös sillä ilmaisella versiolla?

Kun palataan tuohon laittamaasi linkkiin ja scrollataan alas, siellä lukee kuitenkin:

"Huom! Syyskuun preseason-pelit näet voimassaolevalla Joukkuepassilla, Liigapassilla tai All Stars –passilla!"

Tarkoitetaanko tällä, että syyskuun harjoitusottelut näkyvät MYÖS noilla muilla passeilla, vai että Preseason-passilla itse asiassa näkyykin vain elokuun harjoituspelit?

Tilaussivun perusteella siis vaikuttaisi, että Preseason-passilla (myös ilmaisella, jos sellainen ilmestyy joskus), näkee kaikki harjoitusottelut, vaikka maksullinen (liiga, joukkue, all stars)-passi ei olisikaan syyskuussa enää voimassa.

edit: tarkennus loppuun
 
Viimeksi muokattu:

Masculine

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Tilaussivun perusteella siis vaikuttaisi, että Preseason-passilla (myös ilmaisella, jos sellainen ilmestyy joskus), näkee kaikki harjoitusottelut, vaikka maksullinen passi ei olisikaan syyskuussa enää voimassa.

Tämähän olisi se ainoa oikea ratkaisu. Onhan tämä nyt oikeasti ihan uskomaton tilanne, että lojaalit kestotilaajat maksavat enemmän nykyisestä, kun ns. "kikkailijat" ja vielä kaiken lisäksi näkevät vähemmän. Vähän on Telialla hukassa tuo asiakkaiden sitouttaminen.
 

FireHawk

Jäsen
Suosikkijoukkue
Mikkelin Jukurit, Anaheim Ducks
Ihan en jaksa kahlata koko ketjua läpi, mutta mulle heräs lienee yksi aivan turha kysymys mieleen, mutta kysympä sen silti:

Miksi minun pitää erikseen valita joku ihmeen paketti, että nään harkkapelit vaikka minulla on voimassaoleva joukkuepassi minkä pitäisi toimia myös tulevalla kaudella? Mikä niissä harkkapeleissä on niin erikoista ettei jo voimassa olevalla passilla niitä voi nähdä Vai pitääkö minun vielä kun runkosarja alkaa, niin aktivoida joku "Kausi 19-20"-paketti vielä erikseen? Mites joulutauon jälkeen, aktivoidaanko vielä uudestaan joku paketti millä näkee loppukauden?
Kaikki pitäis olla "ilmasta" ku oon ollu asiakas jo viime kaudesta, mutta näitä pikkupaketteja vaan pitää nyt erikseen aktivoida. Miksi, oi miksi?

Tähän saa siis vastata ihan kuka tahansa kuka tietää oikean syyn, mutta ihan ensisijaisesti kysyn tätä @Telia lta.
Ja @Telia lle tiedoksi että nuo puhumani runkosarjan eri paketit oli vitsihuumoria. Tai ainakin toivon niin.

Tää kaikenmaailman kikkailu näiden pelien näkymisen kanssa alkaa olee jo todella turhauttavaa.

Yksinkertaisuudssaan: minä haluan maksan rahaa että nään jääkiekkoa. Minä en maksa rahaa siksi että haluan ihmetellä että mitähän ihmettä nyt taas.
 

charger

Jäsen
Suosikkijoukkue
Se Puree! , Україна
Voisko @Telia nyt vastata selkokielellä (kyllä/ei), että näkyykö tuolla 0 euron preseason passilla kaikki harjoituspelit (myös syyskuun pelit)?

Tähän pitäisi varmaan kirjoittaa vielä tuo sama kysymys uudestaan (siis tuo yllä oleva), jos se vaan jotenkin parantaisi vastauksen saamisen todennäköisyyttä tähän *itun yksinkertaiseen kysymykseen.

***

Kyllä. Alan kypsyä tähän touhuun. Lisäksi yritin äsken aktivoida ohjeen mukaan tuon 0 euron passin omilta sivuilta, mutta se ei onnistunut. Ei siellä ollut kuin 14,90 euron vaihtoehto, vaikka passini on ollut voimassa viime syyskuusta lähtien..
 

Kemppilukko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Sekin on hauskaa, että jossain muualla sanotaan, että ilmaisen pre-season passin voi aktivoida jos tilaus on ollut voimassa 31.5. Toisaalla taas sanotaan, että ilmaisen pre-season passin voi aktivoida, jos tilaus on ollut voimassa koko toukokuun.

Vähän oli pelko persiissä, kun jossain vaiheessa toukokuuta vaihdoin liiga-passin liiga+cmore sport -pakettiin ennenkuin tajusin, että maksan kesältä turhaan liigasta ja talvella turhaan c moresta. Vaihdoin takaisin liigapassiin. Ihme ja kumma se ilmanen pre-season löyty sieltä. Mutta käyttäkää nyt hetki aikaa noihin sanamuotoihin. Täälläkin on tapeltu sivukaupalla siitä kun toisaalla sanotaan toista ja toisaalla toista.
 

Liitteet

  • Screenshot_20190624_224553.jpg
    Screenshot_20190624_224553.jpg
    182,6 KB · kertaa luettu: 412
  • Screenshot_20190624_224630.jpg
    Screenshot_20190624_224630.jpg
    226 KB · kertaa luettu: 361

carr

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team, Peter Forsberg
Onko joku jo pystynyt aktivoimaan nuo ilmaiset preseasonit omilta sivuilta? Ettei nyt vaan yritetä kikkailla tuon 30 pv:n minimin kanssa?

Viime kaudellahan oli vaikeuksia korjata omien sivujen irtisanomis-ongelmaa pidemmän tauon aikana (joulutauko?). Saivat onneksi korjattua, kun pelit taas jatkuivat.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös