Telia / MTV – Liigan uusi koti

  • 3 449 489
  • 21 562

Mazaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Karsinnat
@Mazaa @Juteeni Katsokaahan tuo Telian tähän ketjuun kirjoittama viesti #8097 eli kyllä se laskutus loppuu samalla kuin katseluoikeuskin loppuu.
Edit sivulta 324.
Ihan tällainen pikku vinkki. EI LOPU.

Juu "näinhän se olevinaan oli" viestissä #8097, "mutta ei todellakaan ole enää".
En haluaisi olla Telian laskutuspuolella, kun sinä soitat sinne reklamaation takia...

Kyseessä on @Telia - Mikä laskutuksessa toimii? En tiedä....

Otit esille viestin nro #8097.
Mä nokitan tällä sivulla jo lainaamallani viestillä #8877.
Jos noin vanhoja Telian viestejä saisi soveltaa, niin minulla olisi varmasti sen jälkeen noin kymmenen vuoden ilmainen Liiga Telialta. - Kuten Telia on soveltanut näitä eri laskustusvaihtoehtoja läpi kevään -
Mutta se ei valitettavasti mene niin...

Joten irtisanokaa huhtikuun lopussa + ottakaa uudelleen käyttöön Liigan alkaessa syyskuussa = säästätte noin kuukauden maksun verran.
Tosin toukokuun ainoan mahdollisen pelin saa silloin katsoa vaikka vapailta kanavilta....
 
Suosikkijoukkue
Pelicans
Niin, mielenkiintoista nähdä mitä nuo harjotuspelit sitten tulevat olemaan. Näkyvätkö ylipäätään, kun tulee teknisiä ongelmia ja kaivinkone katkaisee piuhat taas. Kusetuksen makua ilmassa Telialta, ettei porukka katkaisisi tilausta.
 

Kolmio36

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Philadelphia Flyers
@Mazaa niin tuossa sun viestissähän ei puhuta tuosta irtisanomishinnasta mitään vaan mainitaan vain kuukauden hinta jos sitä ei irtisanota. Toivottavaa toki olisi, että @Telia tulisi ratkaisemaan asian jomman kumman eduksi, kerta tulkinnanvaraa viesteissä on aika reilusti. Yhteenvetona voi sanoa, että Telia on epäonnistunut viestinnässään aika reilusti.
 

Green Marlin

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Ihan tällainen pikku vinkki. EI LOPU.

Juu "näinhän se olevinaan oli" viestissä #8097, "mutta ei todellakaan ole enää".
En haluaisi olla Telian laskutuspuolella, kun sinä soitat sinne reklamaation takia...

Kyseessä on @Telia - Mikä laskutuksessa toimii? En tiedä....

Otit esille viestin nro #8097.
Mä nokitan tällä sivulla jo lainaamallani viestillä #8877.
Jos noin vanhoja Telian viestejä saisi soveltaa, niin minulla olisi varmasti sen jälkeen noin kymmenen vuoden ilmainen Liiga Telialta. - Kuten Telia on soveltanut näitä eri laskustusvaihtoehtoja läpi kevään -
Mutta se ei valitettavasti mene niin...

Joten irtisanokaa huhtikuun lopussa + ottakaa uudelleen käyttöön Liigan alkaessa syyskuussa = säästätte noin kuukauden maksun verran.
Tosin toukokuun ainoan mahdollisen pelin saa silloin katsoa vaikka vapailta kanavilta....

Minä olen ymmärtänyt asian, niin että jos pelejä pelataan toukokuun puolella, Telia laskuttaa sen 13,90 ilman, että irtisanot palvelua. Silloin näet ne elokuun harjoituspelit ilmaiseksi (jos hyvä tuuri käy, jopa jonkun oman joukkueesi pelin...). Laskutus jatkuu sitten syyskuussa ja palvelu pysyy koko ajan tilattuna. Jos irtisanot palvelun viimeisen pelin jälkeen, niin silloin laskutus päättyy siihen ajankohtaan ja toukokuusta tulee maksettavaa vain muutama päivä. Mutta voi olla, että olen ymmärtänyt väärin, tai asia on jo muuttunut tai että noin sen pitäisi mennä, mutta ei sitten kuitenkaan käytännössä mene, vaan kaikilta laskutetaan toukokuu tuplana, hupsista.
 

Mazaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Karsinnat
Pakko kysyä.

@Telia - millä ihmeen tavalla laskutus voi olla epäselvää vielä finaalien aikana??!!??!!!??!?!?!?
Etenkin, kun tällä palstalla käsittelette keskimäärin huomattavasti innokkaampia ja sitä kautta maksukykyisempiä lätkän seuraajia!

Teillä on ollut koko kausi aikaa hoitaa mm. tämä homma eli laskutus kuntoon.

Silti se ei ole selvää edes hyvin pontentiaalisille asiakkalle - mikä kuvaa tätä hetkeä täydellisesti - rehellinen Facepalm. :(
 

Jupe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Aika monella palaa täällä käpy, täytyy itse huudella väliin että HIFK-passin kanssa ei ollut juurikaan ongelmia koko kautena. Katsoin varmaan yli 50 peliä ja pikselimössön tunnustan havinneeni silloin tällöin hetkellisesti, yleensä pari sekuntia jonka jälkeen tarkensi kuvan kiitettävästi kohdilleen. Meidän netti vielä aika luokaton 10-40Mbps ja tukossahan se on jos mobiililaitteita useampia netissä yhtä aikaa.
Iso muutos mulle oli Ruudun jälkeen että nyt mennään kännysovelluksella ja siitä chromecastilla, kun ennen Ruutu oli kätevästi suoraan tv-kanavissa. Tämä on pieni vaiva varsinkin kun kännystä on helppo aloittaa peli pienellä viiveellä "Katso alusta" kohdasta mitä käytän todella paljon.

Teknisiin häiriöihin törmäsin ehkä kaksi kertaa kaudella, jolloin herja ettei saa yhteyttä, näissäkin tilanteissa sain pelin käyntiin ehkä 10min sisällä.

Olen tähän ihan tyytyväinen ja tsiigan ens kauden mielellään Telian kautta.

_
 

SOF1969

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, KKV
Itse sain tässä kuussa Telialta nollasummaisen laskun, en kyllä tiedä yhtään miksi. Ehkä olen maksanut jonkun laskun kahteen kertaan, ja on massia piikissä.

En todellakaan jaksa alkaa kyselemään, pistän vaan maksuun nollalla eurolla.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Kannattaa tosiaan maksaa se nollan euron lasku. Telian tuntien, maksamattomana menee perintään, ja se tuleekin sitten kalliiksi.

Vaan voikohan nollaa euroa maksaa. Saattaa järjestelmä ilmoittaa jotain summa ei ole oikein. Se ei tietenkään Telian vika ole.

Sitten maksaa 0,01e ja taas pienistä puroista kerätään.
 

Squit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK ja KaMa
Onko muille tullut laskuja sitten Tammikuun? Itselle ei ole näkynyt. Onko joku Telian moka ja itse joutuu menemään kiltisti kyselemään että olisko laskulla heittää?
 
Suosikkijoukkue
Steelborn, Ich bin ein mouhijärveläinen
Onko muille tullut laskuja sitten Tammikuun? Itselle ei ole näkynyt. Onko joku Telian moka ja itse joutuu menemään kiltisti kyselemään että olisko laskulla heittää?

Just aamulla kattelin Telian laskujani. Liigan osalta en nähnyt yhtään. Ajattelin, että varmaan ne kuitenkin jossain on, mutta jos joltain muultakin puuttuu, niin kai se sitten voisi olla mahdollista.
 

SOF1969

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, KKV
Vaan voikohan nollaa euroa maksaa. Saattaa järjestelmä ilmoittaa jotain summa ei ole oikein. Se ei tietenkään Telian vika ole.

Eipä muuten pysty maksamaan. En tiedä yhtään miksi on hyvitetty koko 24,90 € ja vielä jää näemmä reilu femma hyvitystä seuraavaankin laskuun.

Rehellisyyden nimissä täytyy sanoa että ei juurikaan kiinnostakaan, olkoon. Reagoin sitten kun joku alkaa perimään nollaa euroa.
 

lahts

Jäsen
Suosikkijoukkue
La’Hest
Kukaan ei taida tässä vaiheessa vielä tietää että mitä nuo elokuun harkkapelit on? Kusetuksen makua ilmassa sillä CHL joukkueilla aika vähän on varmasti harjoituspelejä ja jos on niin ne pelataan jossain maakunnissa mm. Pyhäjärvellä Kärpät-TPS, johon tuskin Telia edes saapuu paikalle. Veikkaan Kärpille elokuussa näytettäväksi kokonaista nolla peliä.

Eikös CHL pelit ole vain CMore kamaa joten epäilen vahvasti ettei Telia niitä näytä ollenkaan.?
 

Meiken

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Eikös CHL pelit ole vain CMore kamaa joten epäilen vahvasti ettei Telia niitä näytä ollenkaan.?

Ei kai tuossa niin väitettykään. Vaan nimenomaan sanottiin, että monilla joukkueilla on vähemmän harjoituspelejä CHL-pelien takia eli tuskin niiden joukkueiden harjoituspelejä pääsee näkemään.
 

Telia

Jäsen
Jos tää sarja venyy Toukokuulle, pitääkö mun maksaa koko kuukaudesta, vaikka pelejä olisi vain yksi? @Telia
Ei tarvitse maksaa koko kuukauden kuukausimaksua, vaan maksat 13,90 € toukokuusta.

@Mazaa @Juteeni Katsokaahan tuo Telian tähän ketjuun kirjoittama viesti #8097 eli kyllä se laskutus loppuu samalla kuin katseluoikeuskin loppuu.
Edit sivulta 324.

@Mazaa niin tuossa sun viestissähän ei puhuta tuosta irtisanomishinnasta mitään vaan mainitaan vain kuukauden hinta jos sitä ei irtisanota. Toivottavaa toki olisi, että @Telia tulisi ratkaisemaan asian jomman kumman eduksi, kerta tulkinnanvaraa viesteissä on aika reilusti. Yhteenvetona voi sanoa, että Telia on epäonnistunut viestinnässään aika reilusti.

Jos paketin irtisanoo kesken toukokuun, niin laskutus loppuu irtisanomispäivään. Liiga-passista veloitetaan 13,90 € toukokuussa, kun passin jättää voimaan kesäksi.

Esimerkkejä:

1) Irtisanot paketin 2.5.
Laskutus päättyy 2.5. Viimeisessä laskussa siis laskutusjakso päättyy 2.5. ja sinua veloitetaan päiväkohtaisesti 2.5. asti, jos laskutusjakso on alle kuukauden mittainen. Mikäli haluat nähdä elokuussa 2019 televisioitavat preseason-matsit, voit ostaa 14,90 € hintaan Preseason-paketin.

2) Vika peli pelataan 2.5. ja jätät passin voimaan.
Maksat toukokuulta 13,90 € ja näet elokuun preseason-matsit. Elokuun preseason-paketin saa tilattua
Telia.fi sivujen kautta ja tämä preseason paketti on silloin maksuton, kun olet pitänyt passin voimassa toukokuun loppuun. Laskutus käynnistyy uudelleen taas syyskuun alusta, jolloin preseason on täydessä vauhdissa ja kausikin starttaa.

Laskutusta on avattu myös Telia Yhteisössä

En todellakaan jaksa alkaa kyselemään, pistän vaan maksuun nollalla eurolla.
Jos haluat kuitenkin jossain vaiheessa varmistaa tuon, niin aspan kautta voidaan laskusi tilannetta tarkistella, kun täällä en pääse asiakastietoihisi käsiksi.

//Joonas S.
 
Viimeksi muokattu:

Telia

Jäsen
Telia tuli ryminällä kaudelle 2018-2019 ja tulos oli huikaisevan *********.

Alusta pitäen pelkkää ongelmaa, ei toimi cromecast mikä uudessa telkussa(seitystä, plääh) eli piti ostaa kaupasta uusi. Kuva aivan sontaa ekat viisi peliä ja sitten kauden loppuun asti kuva suht siedettävää mutta viivettä ei saatu pois. Myös buuttauksia sai tehdä kymmenittäin ja kaikkea saatana muuta..hyvin harvoin kaikki toimi kuin piti.

Sitten laskutus: Laskuja alkoi tulemaan kun pelit alkoi(pelkät Tapparan pelit) ja maksoin laskut normisti. Marraskuun lopulla meni hermo koko sontaan ja irtisanoin paketin. Meni 3vk niin otin ne takaisin. Mää ilmoitin etten maksa moisesta kurasta parilta kuulta mitään ja paikan päällä Telian tiskillä jätkä kirjoitti koneelle ettei tarvi maksaa, asia kunnossa. Eli joulukuu ja tammikuu ilmaisia.

Tammikuun lopulla tuli korotettu lasku niiltä kahdelta kuulta...oli mennyt perintäfirmalle. Siitä soittoa perintäfirmaan etten maksa, Telian kanssa sovittu ettei euroakaan tipu. Käskin niiden vielä selvittää telialta, siellä pitää olla kirjoitettu vahvistus kun asiakaspalvelija oli antanut ne kuut ilman...

Meni viikon verran ja taas lasku perinnästä..korotettuna taas. Soitin Telialle että mitä vttua ja siinähän sönköttivät. No sovittiin sitten kun pääni oli jäähtynyt että maksan perinnän ja yhden kuukauden, sillä hoituu koko loppukausi ilman laskuja. Sovittu juttu ja kun kysyin ettei varmasti tule teidän puolelta taas mokia.."ei tule" sanottiin pontevasti.

No meni siihen 3vk suunnilleen kun tuli taas lasku. En maksanut kun raivostutti niin perkeleesti. Telia yrittää jymäyttää tarkoituksella maksamaan laskua laskun perään. Aina sama selitys "tuli uusi järjestelmä/päivitys tjms. ja tietokone lähettää laskua vaikkei pitäisi".

Kun olin TAAS soittanut Telialle että mitä vttua ja sanoin saman että kuunnelkaa nauhoitukset. Koneelle oli kirjoitettu ties mitä jos oli ylipäätään mitään.

Asia kunnossa.

Maaliskuun lopussa tuli perinnästä kirje että maksamaton lasku. Revin perseeni...soitin perintäfirmaan että riitautan koko paskan.
En enää rääkkäävälle taholle soita, alkoi voimat loppua. Perintä lupas tsekata homman kun varsinkin oli näin monesti mennyt vihkoon kaikki.

Nyt tiistaina tuli perinnästä uusi lasku ja taas korotettu....

/////

Olin tsatissä yhteydessä yöllä johonkin urpoon telialla ja kysyin mistä vitusta saan irtisanottua tämän roskan. Jätkä alkoi länkyttää (sen tiedon antamisen sijasta) jostain jatkosta..että jos en jatka nyt niin sitten joudut jonottaan syksyllä pitkään kun saat pelit näkyyn. Siis mitä jumalauta!!!

Niin ja se sama kuin jollain muulla että näet jotain pelejä jos pidät sopparin.

Kirjoitin " haista vittu" ja anna se reitti miten irtisanon. Kerroin vielä kuinka niiiin päin persettä oli telian koko sontakausi mennyt..ainoa mikä toiminut niin laskutus. Se jätkä kaivoi tiedot minusta ja alkoi aika semivittumaisesti läyhään että mulla on velkaa viel 2kk sinne...ei helvetti ole todellista!!!!.

No uudestaan "Haista sää vittu"

Nyt sitten ootellaan taas milloin uutta laskua tulee..

Täällä Jatkoajan palstalla on hankala ottaa tähän kertomaasi tapahtumasarjaan tarkemmin kantaa, kun emme pääse tarkistelemaan asiakastietoja ja voisin siten vahvistaa antamasi tiedot oikeiksi. Vaikuttaa tekstisi perusteella siltä, että monta asiaa on mennyt pieleen. Jatkoitteko keskustelua tämän haistattelusi jälkeen ja päädyittekö johonkin ratkaisuun asian kanssa?

//Joonas S.
 

SOF1969

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, KKV
Jatkoitteko keskustelua tämän haistattelusi jälkeen ja päädyittekö johonkin ratkaisuun asian kanssa?

Nyt myönnän että ensimmäistä kertaa historiassani Jatkiksessa nauroin ääneen. Toki on perjantai ja on aika kova duuniviikkokin ollut. Väsyttää melkoisesti.
 

SOF1969

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, KKV
Jos haluat kuitenkin jossain vaiheessa varmistaa tuon, niin aspan kautta voidaan laskusi tilannetta tarkistella, kun täällä en pääse asiakastietoihisi käsiksi.

//Joonas S.

Nyt kun saan teiltä reilut kolme kybää hyvitystä, niin se on ihan ok minulle. Ei sillä sinänsä ole väliä miksi se tulee, joten asia on selvä.

Voihan se olla että teiltä tulee maksukehotus kun en ole maksanut nollaa, mutta puidaan sitä sitten.
 

Nelfor

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Sitten laskutus: Laskuja alkoi tulemaan kun pelit alkoi(pelkät Tapparan pelit) ja maksoin laskut normisti. Marraskuun lopulla meni hermo koko sontaan ja irtisanoin paketin. Meni 3vk niin otin ne takaisin. Mää ilmoitin etten maksa moisesta kurasta parilta kuulta mitään ja paikan päällä Telian tiskillä jätkä kirjoitti koneelle ettei tarvi maksaa, asia kunnossa. Eli joulukuu ja tammikuu ilmaisia.
Vaikkakin osaan ehdottomasti sympata Telian sortamia asiakkaita, niin tämän kyseisen "saagan" alku ei mene jakeluun, vaikka kuinka monta kertaa olen tämän lainaamani kappaleen lukenut.

Irtisanoit marraskuun lopulla paketin, tähän asti ymmärsin. Mitä tarkoitaa "Meni 3vk niin otin ne takaisin"? Otit mitä takaisin? Ja tämän jälkeen ymmärrän vielä vähemmän.

Mistä "kurasta parilta kuulta" et maksa mitään? Mitkä pari kuukautta on kyseessä? Mihin kuraan tässä viittaat? Miksi yhtäkkiä joulukuu ja tammikuu olisivat ilmaisia? Vaikka jotain ongelmia olisikin ollut, niin minun on hyvin vaikea nähdä, että Telia yhtäkkiä lupailisi ilmaisia kuukausia. Etenkin, jos olet irtisanonut paketin ennen ko. kuukausia? Vai tilasitko sen siis uudelleen tuon 3vk jälkeen? Tilasit paketin uudelleen ja ilmoitit samalla, että et halua siitä maksaa?

Mielenkiintoinen keissi kyseessä, mutta kun nämä lähtökohdat on selitetty näin epäselvästi, niin en oikein tiedä mitä ajatella.
 

lahts

Jäsen
Suosikkijoukkue
La’Hest
Juuri kilahti @-mailiin lasku Telia-TV;n palvelusta. Laskun summa 24,91€?.
Tulkaas nyt @Telia selittämään miten 24,90€/kk palvelun hinta onkin jotain muuta. Asia on lähinnä periaatteellinen.

Edit. Taitaa johtua siitä kun olen syksyllä laittanut automaattiseen laskutukseen koko kauden ja nyt näyttääkin siltä että tulevat eräpäivät ovatkin olleet elävää sorttia ja olen laittanut laskun menemään jollain tiettyllä päivämäärällä ja joku aiempi lasku on siitä syystä myöhästynyt.

Eli ei tartte selittää;)
 
Viimeksi muokattu:

Telia

Jäsen
Kukaan ei taida tässä vaiheessa vielä tietää että mitä nuo elokuun harkkapelit on? Kusetuksen makua ilmassa sillä CHL joukkueilla aika vähän on varmasti harjoituspelejä ja jos on niin ne pelataan jossain maakunnissa mm. Pyhäjärvellä Kärpät-TPS, johon tuskin Telia edes saapuu paikalle. Veikkaan Kärpille elokuussa näytettäväksi kokonaista nolla peliä.

Tässä vaiheessa se on tosiaan mahdotonta vielä tietää, että mitä pelejä televisioidaan elokuussa, kun harjoituspelien aikatauluja ei ole vielä julkaistu. Se on varmaa, että elokuun alussa aloitetaan Pitsiturnauksesta ja siitä eteenpäin tulee tasaisesti pelejä. Jokaiselta joukkueelta pyritään televisioimaan tasaisesti otteluita, mutta sitä ei voi luvata että kaikilta joukkueilta näytettäisiin juuri sama määrä pelejä.

Kaikkia harjoituskaudella pelattavia otteluita ei siis televisioida, vaan valitut ottelut, kuten tälläkin kaudella.

Muistelisin että tämän kauden televisioitavat harkkapelit julkaistiin joskus siinä heinä-elokuun vaihteen kieppeillä. Infotaan toki tännekin sitten, kun saadaan aikatauluja ulos.

//Niko
 

carr

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team, Peter Forsberg
Mistä "kurasta parilta kuulta" et maksa mitään? Mitkä pari kuukautta on kyseessä? Mihin kuraan tässä viittaat? Miksi yhtäkkiä joulukuu ja tammikuu olisivat ilmaisia? Vaikka jotain ongelmia olisikin ollut, niin minun on hyvin vaikea nähdä, että Telia yhtäkkiä lupailisi ilmaisia kuukausia. Etenkin, jos olet irtisanonut paketin ennen ko. kuukausia? Vai tilasitko sen siis uudelleen tuon 3vk jälkeen? Tilasit paketin uudelleen ja ilmoitit samalla, että et halua siitä maksaa?

Niinhän tuossa kirjoitellaan, että Telian myyjä lupasi ilmaiset kuukaudet, jonka vielä siis raapusti koneelle.

Minulle paketti markkinointiin ilmaisilla preseason peleillä. Myöhemmin kauppasivat sillä, että toukokuusta ei tarvitsisi maksaa kuin päiväkohtaisesti. Kuinkas näissä asioissa kävikään... Toki irtisanoin tilauksen heti, kun ilmaisista preseason peleistä pitikin maksaa ja joukkuepassia en päivittänyt liigapassiin. Myyjät lupailee ja puhelee mitä vaan ja sen jälkeen asiat selitelleen parhaan mukaan ja reklamaatioilla pyyhitään persettä.

Omalla kohdalla tekniikka on toiminut ok, mutta tämä kaikki muu sählääminen Telian osalta sylettää. Kovin pitkäaikaista asiakasta kenestäkään ei saa jos suhde alkaa kusettamisella.
 

Nelfor

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Niinhän tuossa kirjoitellaan, että Telian myyjä lupasi ilmaiset kuukaudet, jonka vielä siis raapusti koneelle.

Minulle paketti markkinointiin ilmaisilla preseason peleillä. Myöhemmin kauppasivat sillä, että toukokuusta ei tarvitsisi maksaa kuin päiväkohtaisesti. Kuinkas näissä asioissa kävikään... Toki irtisanoin tilauksen heti, kun ilmaisista preseason peleistä pitikin maksaa ja joukkuepassia en päivittänyt liigapassiin. Myyjät lupailee ja puhelee mitä vaan ja sen jälkeen asiat selitelleen parhaan mukaan ja reklamaatioilla pyyhitään persettä.

Omalla kohdalla tekniikka on toiminut ok, mutta tämä kaikki muu sählääminen Telian osalta sylettää. Kovin pitkäaikaista asiakasta kenestäkään ei saa jos suhde alkaa kusettamisella.
Olen kirjoittanut Teliasta hyvin kriittiseen sävyyn jo monen kuukauden ajan, joten ei ainakaan tarvitse ajatella, että millään tavalla hyväksyihin Telian paskamaista toimintaa asiakkaitaan kohtaan.

Nämä toukokuun laskutukset yms. ovat asia erikseen, kun Telia ei ollut selvää linjausta niistä tehnyt, joten heidän henkilökuntakin kertoi asiasta lähinnä omia näkemyksiään. On kuitenkin täysin eri asia yhtäkkiä luvata kahta ilmaiskuukautta, koska näistä on aina selvät ohjeistukset olemassa. Enemmän toki viestini koski sitä, että lainaamassani tekstissä oli paljon epäselvyyksiä. Pohdiskelen vain, että olisikohan mahdollisesti tapahtunut jonkin sortin väärin ymmärryksiä, joista tuo soppa on saanut alkunsa.
 

carr

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team, Peter Forsberg
Olen kirjoittanut Teliasta hyvin kriittiseen sävyyn jo monen kuukauden ajan, joten ei ainakaan tarvitse ajatella, että millään tavalla hyväksyihin Telian paskamaista toimintaa asiakkaitaan kohtaan.

Nämä toukokuun laskutukset yms. ovat asia erikseen, kun Telia ei ollut selvää linjausta niistä tehnyt, joten heidän henkilökuntakin kertoi asiasta lähinnä omia näkemyksiään. On kuitenkin täysin eri asia yhtäkkiä luvata kahta ilmaiskuukautta, koska näistä on aina selvät ohjeistukset olemassa. Enemmän toki viestini koski sitä, että lainaamassani tekstissä oli paljon epäselvyyksiä. Pohdiskelen vain, että olisikohan mahdollisesti tapahtunut jonkin sortin väärin ymmärryksiä, joista tuo soppa on saanut alkunsa.

Sekava se on kyllä. Toki ei se ole asiakkaan vika jos luvataan pari ilmaista kuukautta. Huono selitys on myös, että toimittiin vastoin ohjeistusta. Asiakas, kun ei niitä ohjeistuksia tiedä ja siihen pitää pystyä luottamaan mitä luvataan.

Kyllä myyjän pitäisi aina puhua faktaa eikä mutua tai olettamuksia. Asiakaspalvelusta olen aina saanut asiallista palvelua. Pääasiassa ongelma onkin näissä myyjissä. Toki niin sekaisin tuo homma oli kauden alla ettei myyjätkään tiedä mitä myivät.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös