Telia / MTV – Liigan uusi koti

  • 3 479 529
  • 21 693

Mazaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Karsinnat
liigabotti.net koostaa Liigavahdin klipit, ja niitä voi katsoa ilman mainoksia. Kerrassaan loistava palvelu.
Olen katsonut jälkikäteen tuolta kymmeniä tilanteita, mutta nyt palvelu ei toimi oikein syystä tai toisesta.
 

Olbertson

Jäsen
Suosikkijoukkue
NATO, Leijonat, Kärpät
Olen katsonut jälkikäteen tuolta kymmeniä tilanteita, mutta nyt palvelu ei toimi oikein syystä tai toisesta.

Jaa, minä olen huomannut että tilanteet saattavat tulla tuonne palveluun hieman hitaammin, mutta kyllä minä ainakin olen Kärppien tilanteet tuolta bongannut.
 

Mazaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Karsinnat
Jaa, minä olen huomannut että tilanteet saattavat tulla tuonne palveluun hieman hitaammin, mutta kyllä minä ainakin olen Kärppien tilanteet tuolta bongannut.
Tuo edellinen kommenttini oli oikeastaan kysymys, koska saan tällä hetkellä tämän virheilmoituksen jokaisen videon käynnistämisen kohdalla:
"Videon lataaminen epäonnistui: Palvelussa on havaittu virhe ja hakemaasi videota ei voi nyt näyttää. Kokeile myöhemmin uudestaan. Pahoittelemme häiriötä."

Olisin siis tiedustellut olenko ainoa kenellä linkkibotin videot eivät juuri nyt näy?

Nyt se "vikakin" sitten selvisi. Saan tuon virheilmoituksen Firefoxilla, mutta Chromella tuo toimii, kun vain hyväksyin uudet evästeet. Tuonne liigabottiin on tullut näköjään mainoksia ja adblockin tai ublockin kanssa videot eivät lähde käyntiin blokkerin perusasetuksilla. Selvisi nyt ainakin mistä tuo johtuu.
 

otenba

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
En jaksa kahlata koko ketjua läpi, mutta tulipa tässä mieleen, että mitenkä muilla on sujunut hyvitykset tosta 12.1 pelatusta kierroksesta? Mulla ei näkynyt helmikuun laskussa mitään ja kun kyselin perään, niin lupasivat sen seuraavaan laskuun. Oon siis jo aiemmin katkaissut liigapassin, mutta oon ostanut satunnaisia joukkuepasseja alkuvuodesta. Yllättäen ei oo mitään kuulunut ja chattailin eilen uudemman kerran asiasta. Mulla oli avoimena tän kuun nettilasku Telialle 9,90e ja luvattu hyvitys pelipassista on saman verran. Pahoittelivat asiaa (taas) ja sanoivat, että voin jättää ton netin maksamatta, niin ollaan sujut. Lasku näyttää edelleen tosin avointa Telian sivuilla. Summahan on pieni, mutta ihan periaatteen vuoksi tästä väännän.
 

Olbertson

Jäsen
Suosikkijoukkue
NATO, Leijonat, Kärpät
Tuo edellinen kommenttini oli oikeastaan kysymys, koska saan tällä hetkellä tämän virheilmoituksen jokaisen videon käynnistämisen kohdalla:
"Videon lataaminen epäonnistui: Palvelussa on havaittu virhe ja hakemaasi videota ei voi nyt näyttää. Kokeile myöhemmin uudestaan. Pahoittelemme häiriötä."

Olisin siis tiedustellut olenko ainoa kenellä linkkibotin videot eivät juuri nyt näy?

Nyt se "vikakin" sitten selvisi. Saan tuon virheilmoituksen Firefoxilla, mutta Chromella tuo toimii, kun vain hyväksyin uudet evästeet. Tuonne liigabottiin on tullut näköjään mainoksia ja adblockin tai ublockin kanssa videot eivät lähde käyntiin blokkerin perusasetuksilla. Selvisi nyt ainakin mistä tuo johtuu.

Firefox+ublock pelittää mulla oikein hyvin ilman mainoksia.
 

holynordic

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Україна
En jaksa kahlata koko ketjua läpi, mutta tulipa tässä mieleen, että mitenkä muilla on sujunut hyvitykset tosta 12.1 pelatusta kierroksesta? Mulla ei näkynyt helmikuun laskussa mitään ja kun kyselin perään, niin lupasivat sen seuraavaan laskuun. Oon siis jo aiemmin katkaissut liigapassin, mutta oon ostanut satunnaisia joukkuepasseja alkuvuodesta. Yllättäen ei oo mitään kuulunut ja chattailin eilen uudemman kerran asiasta. Mulla oli avoimena tän kuun nettilasku Telialle 9,90e ja luvattu hyvitys pelipassista on saman verran. Pahoittelivat asiaa (taas) ja sanoivat, että voin jättää ton netin maksamatta, niin ollaan sujut. Lasku näyttää edelleen tosin avointa Telian sivuilla. Summahan on pieni, mutta ihan periaatteen vuoksi tästä väännän.
Ei tullut mitään hyvitystä, vaikka täytin lomakkeen silloin, kun hyvitystä sai hakea.
 
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Lauantain HPK-Tappara ottelusta sellaista palautetta, että ohjaaja laittoi mainokset pyörimään, vaikka kentällä alkoi joukkkonyhinä.
Kyllä playof peleissä pitäisi selvää olla että jos vääntö alkaa, ei mitään mainoksia näytetä, nää on näitä itsestäänselviä asioita, joista teillä ei ole mitään tietoa.
 

MikGo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Leijonat
Siitä Telialle plussaa, että olen nähnyt nyt pelejä lähetyksen pätkimättä kertaakaan. Hieno juttu, mutta toki olisi toivonut, että se olisi onnistunut hieman aikaisemminkin.

Kuvaajat ovat ihan hukassa monessa pelissä. Toivoisi, että edes yksi kamera saisi taltioitua tilanteen kun nyt jää jotkut tilanteet jää vallan näkemättä. Ja ihan vinkkinä niin kaukalossa voi tapahtua ainakin playoffeissa asioita ihan muuallakin missä kiekko on. Monesti saa oikein ihmetellä kun kaipaisi hidastuksia tilanteista niin kuvataan vaan pelaajia istumassa jäähypenkillä.
 

pappi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Telian studio osuudet eivät innosta ainakaan minua.
Samoin kun laitetaan mainoksia tulemaan vaikka pelissä vielä tapahtuu.
 

Jagi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Montreal Canadiens
Mitkä on liigapassin ehdot? Voiko katsoa vain kauden loppuun ja irtisanoa heti tuolloin sopimuksen vai onko jotain irtisanomisaikaa?

Kuukauden tuosta voisi nyt voisi maksaa ja sillä ehtisi kauden lopun katsoa, mutta ylimääräisten päivien maksaminen ei kiinnosta.
 

MSU

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mitkä on liigapassin ehdot? Voiko katsoa vain kauden loppuun ja irtisanoa heti tuolloin sopimuksen vai onko jotain irtisanomisaikaa?

Kuukauden tuosta voisi nyt voisi maksaa ja sillä ehtisi kauden lopun katsoa, mutta ylimääräisten päivien maksaminen ei kiinnosta.
31 päivää on minimi mutta sen jälkeen voi irtisanoa millointahansa
 

Telia

Jäsen
Mitkä on liigapassin ehdot? Voiko katsoa vain kauden loppuun ja irtisanoa heti tuolloin sopimuksen vai onko jotain irtisanomisaikaa?

Kuukauden tuosta voisi nyt voisi maksaa ja sillä ehtisi kauden lopun katsoa, mutta ylimääräisten päivien maksaminen ei kiinnosta.


Mikäli finaalit päättyy huhtikuussa, laskutus rullaa huhtikuun loppuun. Jos taas viimeiset pelit pelataan toukokuussa, laskutamme toukokuulta yhden pelipassin hinnan, eli 13,90e. Irtisanomisaikaa ei ole, mikäli passi on ollut voimassa minimissään yhden kuukauden. Elokuun preseasons-pelit näkyvät veloituksetta kaikille niille, joilla on toukokuussa passi ollut voimassa! :) // Katja
 

Uuhis #97

Jäsen
Suosikkijoukkue
Molomoton TPS, LA Kings, , Newcastle United
Oulussa ottaa koville kun joutuu välillä kuuntelemaan selostajaa joka onkin voideltu vastustajan puolelle isommalla kirjekuorella kuin mitä Junno pystyy antamaan?
 
Mikäli finaalit päättyy huhtikuussa, laskutus rullaa huhtikuun loppuun. Jos taas viimeiset pelit pelataan toukokuussa, laskutamme toukokuulta yhden pelipassin hinnan, eli 13,90e. Irtisanomisaikaa ei ole, mikäli passi on ollut voimassa minimissään yhden kuukauden. Elokuun preseasons-pelit näkyvät veloituksetta kaikille niille, joilla on toukokuussa passi ollut voimassa! :) // Katja
Lupaatko nyt kaikille niille, joilla on toukokuussa ollut edes päivän tilaus voimassa niin nuo elokuun ilmaiset preseason pelit? Aiemmin tilanne oli se, että tilauksen piti olla voimassa toukokuu (kokonaan), että oikeus ilmaiseen elokuuhun oli.

Boldaus oma.
 

R.P.M. 12 000

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Palautetta Telialle, kun täällä kerran edustatte.

Ennen kauden alkua oli puhetta joistain surkeista julkkikset kommentoi pelejä -osioista ja mietin, että mitä mahtaa tulla. Palautteeseen ilmeisesti reagoitiin ja sellaista ei nähty, ja nykyinen studio on asiallisuudessaan erinomainen. Ensimmäistä kertaa noita analyysejä ja näkemyksiä suomalaisessa lätkätelevisioinneissa jaksaa (ja jopa haluaa) katsoa. Plus puvustus kerrankin ns. tonteilla.

Mutta se kuvaus ja ohjaus - liian usein ulkona siitä mitä tapahtuu kiekollisena, ja kun tapahtuu kiekottomana, pistekamera ei ole oikeassa paikassa. Äänitykseen on mikityksellä yritetty hakea uutta kulmaa, hyvä, mutta kyllähän koko vaihtopenkin voisi kauempaa äänittää myös (vrt. mm. NFL) ottelun jälkeiseen käyttöön - lisää dramaturgiaa ja samalla draamaa lähetykseen.

Selostus - pääosin ok, mutta se klisekone irokeesimies voisi yrittää irrottautua tautologiastaan, vaikka kuinka yrittää rakentaa henkilökohtaista brändiään niiden jatkuvasti toistuvien nokkelien sanontojensa ympärille.

Eli - kokonaisuudessaan ihan hyvä debyytti!
 

Rademoottori

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liigan tippumuspelit
HIFK - Kärpät ottelun TV-kuvauksessa oli jokin outo kiire ryhtyä kuvaamaan kotiyleisöä HETI loppuvihellyksen aikaan. Samaan aikaan jäällä tapahtui vielä näkemisen arvoista tapahtumaa (nujakkaa) pelaajien toimesta. Olisi ollut tärkeää nähdä, miten hulina alkoi. Mutta ei. Pitää näemmä heti olla kuvaamassa yleisöä.

MIKSI @Telia pilaa nämä kuvaushommat tällä tavalla?
Sama pätee jatkoerien voittomaalien uusintoihin, jotka jätätte näyttämättä.
 

Telia

Jäsen
Lupaatko nyt kaikille niille, joilla on toukokuussa ollut edes päivän tilaus voimassa niin nuo elokuun ilmaiset preseason pelit? Aiemmin tilanne oli se, että tilauksen piti olla voimassa toukokuu (kokonaan), että oikeus ilmaiseen elokuuhun oli.

Boldaus oma.

Lupaan elokuun preseasonit maksutta niille, joilla on Liiga-passi, Joukkuepassi, All Stars -passi, tai jokin Liigan yhdistelmäpaketti voimassa ajalla 1.-31.5. :) Täältä voi lukaista vielä tarkemman infon. // Katja
 
Viimeksi muokattu:

Telia

Jäsen
Palautetta Telialle, kun täällä kerran edustatte.

Ennen kauden alkua oli puhetta joistain surkeista julkkikset kommentoi pelejä -osioista ja mietin, että mitä mahtaa tulla. Palautteeseen ilmeisesti reagoitiin ja sellaista ei nähty, ja nykyinen studio on asiallisuudessaan erinomainen. Ensimmäistä kertaa noita analyysejä ja näkemyksiä suomalaisessa lätkätelevisioinneissa jaksaa (ja jopa haluaa) katsoa. Plus puvustus kerrankin ns. tonteilla.

Mutta se kuvaus ja ohjaus - liian usein ulkona siitä mitä tapahtuu kiekollisena, ja kun tapahtuu kiekottomana, pistekamera ei ole oikeassa paikassa. Äänitykseen on mikityksellä yritetty hakea uutta kulmaa, hyvä, mutta kyllähän koko vaihtopenkin voisi kauempaa äänittää myös (vrt. mm. NFL) ottelun jälkeiseen käyttöön - lisää dramaturgiaa ja samalla draamaa lähetykseen.

Selostus - pääosin ok, mutta se klisekone irokeesimies voisi yrittää irrottautua tautologiastaan, vaikka kuinka yrittää rakentaa henkilökohtaista brändiään niiden jatkuvasti toistuvien nokkelien sanontojensa ympärille.

Eli - kokonaisuudessaan ihan hyvä debyytti!

Kiitoksset tästä palautteesta, täällä olemme juuri tätäkin varten! :) Informatiivisena seikkana sellainen, että studioita on nyt välierissä ja finaaleissa jokaisena pelipäivänä. // Katja
 

se7en

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Newcastle United, Jalkapallomaajoukkue
Koosteista oli kauden mittaan paljon puhetta. Ainakin eilisen HIFK-Kärpät -pelin kooste oli hyvä viisiminuuttinen. En toki tiedä jäikö jotain merkittävää näkemättä, mutta kyllä tuossa selkeää eteen päin menoa on havaittavaissa. Tuota ei ehkä ole enää botti tehnyt?

Laskutus joustavammaksi, html5-player selaimeen ja parempi CC-tuki (myös selaimen kautta) niin homma alkaa olla teknisesti hyvällä tasolla. Sitten kuvaus kuntoon kaikilla paikkakunnilla, niin perustaso alkaa olla saavutettu.
 

SlamDunk71

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Yksinkertainen on usein kaunista. Mietein tässä että olisiko ylitsepääsemättömän vaikeaa että pääkamera kuvaa kokoajan kiekkoa. Sitten tilanteiden mukaan muut kamerat pyrkii seuraamaan eriasioita.

Sitten se tärkein. Ohjaus. Livenä kun pelataan, eli kiekon tippumisesta vihellykseen näytetään vain ja ainoastaan pääkameraa. Pelikatkoilla sitten näytetään eri tapahtumia eri kulmista.
 

Schwein

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Selostus - pääosin ok, mutta se klisekone irokeesimies voisi yrittää irrottautua tautologiastaan, vaikka kuinka yrittää rakentaa henkilökohtaista brändiään niiden jatkuvasti toistuvien nokkelien sanontojensa ympärille.

Kas, täällä on toinenkin IFK-kannattaja, joka on kyllästynyt juuri tuohon. Periaatteessa ihan hyvä selostaja, mutta nuo maneerit on alkaneet vituttaa niin paljon, että vievät jo pohjan siltä kelvolliselta selostussuoritukselta. Nykyään kuuntelen jo mieluummin vaikka Olli Erosta, joka vielä pari vuotta sitten oli mielestäni surkea. Waheeb taas on ykkönen.

Lisättäköön nyt vielä, että ihan OK on ollut Telian ensimmäinen kausi. Jos sitä peilaa markkinointipuheisiin ennen kauden alkua, laskee arvosana rutkasti, mutta sitä en nyt tee. Eniten annan painoarvoa sille, että ottelut näkyvät pääosin hyvällä laadulla ja pätkimättä. Toki jotta tuohon pääsi, piti rukata WLAN-reitittimen asetuksia, mikä on sikäli erikoista kun mikään muu palvelu ei sellaista ole edellyttänyt.
 

444

Jäsen
Kas, täällä on toinenkin IFK-kannattaja, joka on kyllästynyt juuri tuohon. Periaatteessa ihan hyvä selostaja, mutta nuo maneerit on alkaneet vituttaa niin paljon, että vievät jo pohjan siltä kelvolliselta selostussuoritukselta. Nykyään kuuntelen jo mieluummin vaikka Olli Erosta, joka vielä pari vuotta sitten oli mielestäni surkea. Waheeb taas on ykkönen.

Lisättäköön nyt vielä, että ihan OK on ollut Telian ensimmäinen kausi. Jos sitä peilaa markkinointipuheisiin ennen kauden alkua, laskee arvosana rutkasti, mutta sitä en nyt tee. Eniten annan painoarvoa sille, että ottelut näkyvät pääosin hyvällä laadulla ja pätkimättä. Toki jotta tuohon pääsi, piti rukata WLAN-reitittimen asetuksia, mikä on sikäli erikoista kun mikään muu palvelu ei sellaista ole edellyttänyt.
Siis sitä Olli Erosta, joka selosti eilisen pelin? Ei hyvä luoja sentään... ”Ikonen täräytti sellaisen täräyksen” jne. Ihmetystä aiheuttivat hänelle myös esim. kuinka joku pystyy kuljettamaan kiekkoa vain toinen käsi kiinni mailassa yms.

Hyvin tuo ääni toki selostukseen sopii, mutta jääkiekostakin pitäisi ymmärtää edes alkeet. Makuasiat, kiistely, jne.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös