Telia / MTV – Liigan uusi koti

  • 3 480 743
  • 21 708

Mazaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Karsinnat
Ei tiedä, kuinka paljon maksaa?...

Telialla on hommia tuotteensa kanssa, mutta ihan kaikki ei ole paskaa paitsi kusi.
Selitä sitten vaikka tämä.

Telialta tulleessa tekstiviestissä oli vaan lauserakenne vähän erilainen "Joukkuepassin laskutus menee automaattisesti nollaan oman joukkueesi kauden päättyessä". Lisäksi tänään tuli sähköposti, että laskutus on tauolla. Telian sivuille kun menen, niin siellä ei näy, että minulla edes olisi koko pakettia.. :)

Eli laskutus ei pääty vaikka Telia ilmoittaa laskutuksen menevän automaattisesti nollaan, vaan jokaisen pitäisi käydä irtisanomassa joukkuepassi erikseen, mutta milläs irtisanot, kun koko pakettia ei edes näy...?!?
 
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Siis huhhuh! Ensiksi kusetetaan tekstarissa ja sähköpostissa, että laskutus menee nollaan, kun pelit loppuvat. Tarkemmin kysellessä kerrotaan, että lasku tulee kuun loppuun (niin kuin kauden alussa oli puhetta). No ei siinä, ne jotka eivät halua maksaa ylimäärästä, niin voivat irtisanoa, jolloin laskutus päättyt heti. Mutta eihän se niin mene sanookin Telia nyt ja piilottaa asiakkailta omilta sivuilta kanavapaketit! Mitä tähän voi enää sanoa? Uskomatonta kusettamista...
 

tii

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
@Telia
Minulla on joukkuepassi. Jos jätän sen kesäksi voimaan niin näenkö kaikkien joukkueiden harjoitusottelut elo-syyskuussa vai vain sen joukkueen, jonka passi minulla on?
 

Telia

Jäsen
@Telia
Minulla on joukkuepassi. Jos jätän sen kesäksi voimaan niin näenkö kaikkien joukkueiden harjoitusottelut elo-syyskuussa vai vain sen joukkueen, jonka passi minulla on?

Preseasonin aikana televisioidaan yhteensä noin 14-15 ottelua. Joukkuepassilla on mahdollista nähdä nämä kaikki, mikäli passi on voimassa myös kesän yli. //Essi
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: tii

1stApril

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Selitä sitten vaikka tämä.



Eli laskutus ei pääty vaikka Telia ilmoittaa laskutuksen menevän automaattisesti nollaan, vaan jokaisen pitäisi käydä irtisanomassa joukkuepassi erikseen, mutta milläs irtisanot, kun koko pakettia ei edes näy...?!?

En tiedä, miksei @Mighty Mickey nää tilaamaansa pakettia sivuilla. Toivottavasti hän saa selvitettyä asia @Telia kanssa ja irtisanottua tilauksensa, niin ei tarvitse maksaa loppukuun päivistä. Tästä kait on kyse.
Muutenhan ei ongelmaa ole, kun laskutus katkeaa muutenkin ensi kuussa, kun ei ole pelejä (hänen paketissaan).
 

Tappara #27

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Pientä hässäkkää näyttää @Telia :lla olevan..

Soitin hetki sitten Telian asiakaspalveluun saadakseni selvyyttä laskutushommaan. Mainostavat siis että liigan ollessa tauolla, et maksa mitään. Mutta maksat toukokuulta kuitenkin puolikkaan kuukauden maksun (13€).



Minulla sattuu olemaan sopimukseni mukavasti niin, että laskutusväli päättyy aina kuukauden 8. päivään. Näin ollen kun finaalien mahdollinen GameSeven pelataan 4.5. olen aika hyvässä asemassa. Mutta kun kysyin, tuleeko minulle laskua vielä 8.5. jälkeen loppukuulta, vastaus oli että tulee puolikkaan kuukauden lasku (13€). Mutta jos suljen/peruutan palvelun esim. 5.5. niin loppu kuulta ei tarvitse maksaa. Loogista? Eli mainos, jolloin et maksa kuukausista jolloin liiga ei ole käynnissä, on kusetusta. Asiakaspalvelija jopa vähätteli asiaa, että "eihän ole kyse kuin muutamasta eurosta". Mutta kun niitä tilauksia on aika monta tuhatta..
@Telia Hyvin te vedätte! :D

"Ilmainen" Pre season maksoi itselleni 6,42€. Toukokuu maksaa 13€ jos ei jaksa peruuttaa. Yhteensä siis 20 € ekstraa. Ei se ole tyhmä joka pyytää...
 

Liitteet

  • upload_2019-3-21_9-52-57.png
    upload_2019-3-21_9-52-57.png
    50,7 KB · kertaa luettu: 367

Nelfor

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Pientä hässäkkää näyttää @Telia :lla olevan..

Soitin hetki sitten Telian asiakaspalveluun saadakseni selvyyttä laskutushommaan. Mainostavat siis että liigan ollessa tauolla, et maksa mitään. Mutta maksat toukokuulta kuitenkin puolikkaan kuukauden maksun (13€).



Minulla sattuu olemaan sopimukseni mukavasti niin, että laskutusväli päättyy aina kuukauden 8. päivään. Näin ollen kun finaalien mahdollinen GameSeven pelataan 4.5. olen aika hyvässä asemassa. Mutta kun kysyin, tuleeko minulle laskua vielä 8.5. jälkeen loppukuulta, vastaus oli että tulee puolikkaan kuukauden lasku (13€). Mutta jos suljen/peruutan palvelun esim. 5.5. niin loppu kuulta ei tarvitse maksaa. Loogista? Eli mainos, jolloin et maksa kuukausista jolloin liiga ei ole käynnissä, on kusetusta. Asiakaspalvelija jopa vähätteli asiaa, että "eihän ole kyse kuin muutamasta eurosta". Mutta kun niitä tilauksia on aika monta tuhatta..
@Telia Hyvin te vedätte! :D

"Ilmainen" Pre season maksoi itselleni 6,42€. Toukokuu maksaa 13€ jos ei jaksa peruuttaa. Yhteensä siis 20 € ekstraa. Ei se ole tyhmä joka pyytää...
Ymmärsinkö nyt oikein, että periaatteessa sun tapauksessa joutuisit maksamaan kirjaimellisesti täysin tyhjästä tuon toukokuun puolikkaan kuukauden maksun?

Eihän tässä nyt ole järjen hiventäkään. Menee ihan sanattomaksi Telian röyhkeyden ja tyhmyyden kanssa.
 

Telia

Jäsen
En tiedä, miksei @Mighty Mickey nää tilaamaansa pakettia sivuilla. Toivottavasti hän saa selvitettyä asia @Telia kanssa ja irtisanottua tilauksensa, niin ei tarvitse maksaa loppukuun päivistä. Tästä kait on kyse.
Muutenhan ei ongelmaa ole, kun laskutus katkeaa muutenkin ensi kuussa, kun ei ole pelejä (hänen paketissaan).

Tässä voi asiakkaalla olla jokin combokin, eli useampi kanavapaketti niputettuna samaan tarjoukseen. Silloin niitä ei välttämättä voi muokata telia.fi -sivujen kautta.

Eikös näissä ole 2 viikon irttausaika? Vai riippuko se aspalaisesta chatissa?

Jos kanavapaketti tai tässä tapauksessa joukkue- tai liigapassi on ollut voimassa vähintään kuukauden, ei irtisanomisaikaa ole. Silloin paketti voidaan irtisanoa samalla sekunnilla kun olet asiakaspalveluun yhteydessä tai jos irtisanot paketin telia.fi -sivujen kautta niin se irtisanoutuu heti.

Jos loppukauden laskutus kovasti vielä ihmetyttää, suosittelen lukaisemaan koosteen täältä. Tuossa jutussa kerrotaan mitä veloitetaan missäkin tapauksessa. Otsikon "Laskutus toimii näin" -otsikon alta löytyy info niin joukkue- kuin liigapassinkin omaaville.

//Merja
 

Taksari

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, KPC.

Jakub

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Onpa hirveä katsoa tuota Turun matsia kun on kuvattu katosta. Onko se ollut koko kauden samanlainen kuvakulma?
 

Naakka

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Hienosti tuli tolppalaukauksesta hidastus kolmesta eri kuvakulmasta!

...ongelmana vain se, että yhdessäkään ei ollut edes lähellä näkyä kiekon osuvan tolppaan. Miten voi jokainen kameramies olla noin saatanan kujalla, zoomataan niin pirusti että ei näy mitään hyödyllistä.

Koko kausi sama juttu, ketään ei kiinnosta korjata tilannetta vaikka kuinka katsojat valittaisi.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Kyllä on ikävä entiseen, kun pystyi keskustelemaan täällä pelistä realiaikaisesti. Nyt telian nettitv:n lähetyksen viive on n. 2 minuuttia, joten yksi järkyttävän iso osa pelistä on poissa.
 

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Kyllä on ikävä entiseen, kun pystyi keskustelemaan täällä pelistä realiaikaisesti. Nyt telian nettitv:n lähetyksen viive on n. 2 minuuttia, joten yksi järkyttävän iso osa pelistä on poissa.
Käynnistele uudelleen, viive saattaa pudota paljonkin. Oon huomannut, että win10 appsi on ainakin cc-striimiä edellä. Niinpä laitan striimin päälle, sitten appsin läppärillä, ja sitten käynnistelen striimiä, kunnes viive on pienempi. N. 15 s. oli paras ero win10 hyväksi.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Käynnistele uudelleen, viive saattaa pudota paljonkin. Oon huomannut, että win10 appsi on ainakin cc-striimiä edellä. Niinpä laitan striimin päälle, sitten appsin läppärillä, ja sitten käynnistelen striimiä, kunnes viive on pienempi. N. 15 s. oli paras ero win10 hyväksi.
Kiitos neuvoista. Olen yrittänyt kyllä uudelleen käynnistellä, mutta ei vaan natsaa. Täytyy varmaan alkaa katsomaan ilmaista lähetystä, kun maksullinen on niin paljon perässä.
 

dimmu

Jäsen
Olen seurannut Telian toimintaa tämän kauden aikana mielenkiinnosta, koska mikään asia ei ole tuntunut onnistuvan. En tiedä olenko tyhmä vai enkö ymmärrä jotain. Kävin hankkimassa Telialta uuden TV:n ja laajakaistan. Myyjä tarjosi loppukaudeksi liigapassia jollain kampanjahinnalla johon totesin, että en ota. No, myyjä kertoikin, että laittaa tämän nyt ilmaiseksi minulle pitsiturnaukseen saakka ja opasti oikein irtisanomaan, ettei tule kuluja. Tokaisin, että no mikäpäs siinä sitten. Kirjauduin sivuilleni ja kuten arvelinkin, en näe peliä. Tarjoaa ainoastaan, että voin ostaa liigapassin normaalilla hinnalla loppukaudeksi tms. Minua ei kiinnosta alkaa koodaamaan konettani uudelleen tai käyttää aikaani siihen, että alan etsiä netistä ohjeitä, jotta pelit nyt jotenkin alkaisi toimia. Miksi tämä ei toimi kuten Viaplay tai muut suoratoistopalvelut? Kirjaudu sisään -> valitse katsottava ohjelma/ottelu -> aloita katsominen. Kieltämättä katsojakokemuksessa on onnistuttu tekemään mullistavia uutuuksia.
 

Vintsukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Suomi, Panthers
Käynnistele uudelleen, viive saattaa pudota paljonkin. Oon huomannut, että win10 appsi on ainakin cc-striimiä edellä. Niinpä laitan striimin päälle, sitten appsin läppärillä, ja sitten käynnistelen striimiä, kunnes viive on pienempi. N. 15 s. oli paras ero win10 hyväksi.
Joku tässä ketjussa neuvoi, että ensin matsi pyörimään alusta ja sitten hyppäys liveen, niin viive on kohtuullisella tasolla. Puhelimella ja Chromecastilla ainakin tuntunut toimivan, tiedä sitten Windows-äpistä,
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Leon
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös