Telia / MTV – Liigan uusi koti

  • 3 477 907
  • 21 691

Nelfor

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Kertoo myös aika paljon Telian kankeudesta, että kesti 2kk, että ohjelmien nimiin saatiin päivämäärät. Jossain muussa firmassa se olisi vaatinut 2 tuntia. En edes valehtele. Hidas ja kankee on Telian organisaatiorakenne.
2kk? Minun laskelmieni mukaan meni noin 5kk. Ja ottelutallenteissa ei ole vieläkään..

Järkeä käyttävässä firmassa ne olisivat olleet jo lähtökohtaisesti kunnossa, tai viimeistään parin tunnin sisällä ensimmäisestä valituksesta aiheeseen liittyen.
 

Henkka40

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Ketut
Saiskohan täältä apua kun ei meikälöisen atk-taidot enää riitä.

Eli haluaisin katsoa android puhelimellani Telia tv-sovelluksesta vanhoja Maanantaivalmentajat jaksoja. Sovelluksen haku toiminto kyllä löytää kyseisen ohjelman mutta sitä klikatessani se vaan herjaa että tähän vaaditaan Liiga tilaus. Minulla siis on liiga paketti voimassa. Onko tosissaan niin että vanhoja jaksoja ei pysty katsomaan? Sama homma käy muuten liigalive 360 ja liigaviikko ohjelman kohdalla.
 
Suosikkijoukkue
Kärpät
Eli haluaisin katsoa android puhelimellani Telia tv-sovelluksesta vanhoja Maanantaivalmentajat jaksoja. Sovelluksen haku toiminto kyllä löytää kyseisen ohjelman mutta sitä klikatessani se vaan herjaa että tähän vaaditaan Liiga tilaus. Minulla siis on liiga paketti voimassa. Onko tosissaan niin että vanhoja jaksoja ei pysty katsomaan? Sama homma käy muuten liigalive 360 ja liigaviikko ohjelman kohdalla.
Itse törmäsin tähän tismalleen samaan ongelmaan Telia TV:n Windows 10 -sovelluksella eli sovelluksen hakutoiminnon kautta kun napauttaa hakutulosta niin tulee tuota samaa ilmoitusta Liigatilauksen hankkimisesta vastaan vaikka Liigatilaus siis löytyykin. Ongelman sain kuitenkin ainakin itse kierrettyä niin että menin Liigakirjaston kautta Maanantaivalmentajiin eli Kirjastot -> Liiga -> Maanantaivalmentajat ja sieltä sitten haluttu vanha jaksoa pyörimään.

Valitettavasti Telian Liigatuotteen kanssa vaaditaan monesti tällaista seikkailuhenkeä kun se yksinkertaisimman tuntuinen ratkaisu ei aina toimikaan oletettavalla tavalla.
 

Henkka40

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Ketut
Itse törmäsin tähän tismalleen samaan ongelmaan Telia TV:n Windows 10 -sovelluksella eli sovelluksen hakutoiminnon kautta kun napauttaa hakutulosta niin tulee tuota samaa ilmoitusta Liigatilauksen hankkimisesta vastaan vaikka Liigatilaus siis löytyykin. Ongelman sain kuitenkin ainakin itse kierrettyä niin että menin Liigakirjaston kautta Maanantaivalmentajiin eli Kirjastot -> Liiga -> Maanantaivalmentajat ja sieltä sitten haluttu vanha jaksoa pyörimään.

Valitettavasti Telian Liigatuotteen kanssa vaaditaan monesti tällaista seikkailuhenkeä kun se yksinkertaisimman tuntuinen ratkaisu ei aina toimikaan oletettavalla tavalla.

Kiitos paljon! Tuolla konstilla onnistuu puhelimellakin.

Telia se ei kyllä lakkaa yllättämästä. :)
 

Hollanti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Varmaan se KalPa
Mistä johtuu, että kun kiekolle tulee vähänkin enemmän nopeutta, kiekko muuttuu epäselväksi. Näyttää ikään kuin siltä, että kiekkoja tulee 3 peräkkäin?

Muistan lukeneeni vastaavanlaisesta ongelmasta täältä joskus? Telian digiboksilla, Telian netillä ja Samsungin QLED töllöllä mennään?
 

Rademoottori

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liigan tippumuspelit
^ Tuossa, jos ja kun kiekko näkyy ikäänkuin kolmena peräkkäisenä, niin sehän kuulostaa Telian lanseeraamalta ©mullistavalta katsojakokemukselta.
Yleensä, jos jotakin nähdään kolmena kappaleena, niin valitaan se keskimmäinen kohde. Tuosta esimerkkitapauksesta on paha mennä sanomaan ... :-p
 

Hubacek

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Vegas Golden Knights, altavastaajat
Nyt jännittää että näenkö illan pelejä. Peruin tilauksen ja OLETAN että joukkuepassi toimii kuun loppuun. Aivan varma olen että laskutus ainakin menee koko kuukaudelta.

UrhoTV:n ajoista olen katsonut "kaikki" JYPin pelit. Tällä hetkellä suunnitteilla ens kauden väliin jättäminen. Ja minulla isoin ongelma on tuo Telian "huijaaminen" kaikissa asiakaspalveluun liittyvissä asioissa (ilmaiset harkkapelit, hyvityslomake). Pelit on näkyneet 90% täysin ongelmitta ja riittävä taso mulle. Vain yhdessä pelissä ne isommat ongelmat.
 

mesag

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Nyt jännittää että näenkö illan pelejä. Peruin tilauksen ja OLETAN että joukkuepassi toimii kuun loppuun. Aivan varma olen että laskutus ainakin menee koko kuukaudelta.
Riippuu siitä, koska tilasit tuon. Tilaus kestää vähintään kuukauden, joten jos tilasit alle kuukausi sitten, ei katseluoikeus lopu ennen kuin kuukausi on kulunut. Jos tilasit esimerkiksi kaksi kuukautta ja kaksi viikkoa sitten, loppuu tilaus heti, ja sinua laskutetaan päiväkohtaisesti.
 

Eikka86

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
@Telia Miksi Hifkin peli näkyy liigalivessä yli 40 sekuntia edellä kun jos avaisi normaalisti tämän Hifk-Ilves pelin?

Avaat sen pelin uudestaan niin jossain kohti osuu hyvään slottiin.

Ominaisuuksia nää kaikki.
 

carr

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team, Peter Forsberg
Eilen tuli todettua, että tämä Telian kelaus "ominaisuus" on aivan paska. Naurettavamman asiasta tekee vielä sen ilmoittaminen ominaisuudeksi. Olisihan sen voinut vaikka myöntää menneen metsään ja korjataan ensi kaudeksi. Olettaen nyt, että tätä ominaisuutta kehitetään vielä.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Eilen tuli todettua, että tämä Telian kelaus "ominaisuus" on aivan paska. Naurettavamman asiasta tekee vielä sen ilmoittaminen ominaisuudeksi. Olisihan sen voinut vaikka myöntää menneen metsään ja korjataan ensi kaudeksi. Olettaen nyt, että tätä ominaisuutta kehitetään vielä.

Tietenkin kehitetään, mutta sen nimi on product backlog minne se on laitettu. Rikoksen tehnyt ihminen laitetaan vankilaan ja unohdetaan sinne. Ominaisuudet ja muut korjaukset laitetaan backlogiin eikä ne sieltä enää koskaan pääse pois. Arvalla tietenkin joku saattaa, mutta kaikkia ei vapauteta.
 

Olbertson

Jäsen
Suosikkijoukkue
NATO, Leijonat, Kärpät
Mikäli tarkoitat Hanna-Riikka Kaskea, niin sinun ja muutaman muun rukouksiin on saatettu vastata.
Tämän päivän Satakunnan Kansassa oli juttua, että Olli vaihtaa uuteen duuniin ja Kasket muuttavat kevään aikana Luxemburgiin.

Toivottavasti Telia ei vastaa muuttorumbasta. Säikäytti tuo ”kevään aikana”...
 

Telia

Jäsen
@Telia Nyt on jumalauta maaliskuu ja vieläkään ei ole tiedossa miten toukokuun laskutus tulee menemään, jos sinne asti pelit venyvät.
Paketti laskuttaa tällä hetkellä sen kuukauden loppuun, kun viimeinen peli pelataan. Mikäli muutosta toukokuun laskutukseen kuitenkin tulee, viestimme siitä erikseen myös täällä.

//Joonas S.
 

-One-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Paketti laskuttaa tällä hetkellä sen kuukauden loppuun, kun viimeinen peli pelataan. Mikäli muutosta toukokuun laskutukseen kuitenkin tulee, viestimme siitä erikseen myös täällä.

//Joonas S.
Ja jos irtisanoo itse paketin 4.5. illalla, niin laskutus loppuu siihen? Vai pitääkö tuossa kohtaa olla yhteydessä asiakaspalveluun?
 

charger

Jäsen
Suosikkijoukkue
Se Puree! , Україна
Paketti laskuttaa tällä hetkellä sen kuukauden loppuun, kun viimeinen peli pelataan. Mikäli muutosta toukokuun laskutukseen kuitenkin tulee, viestimme siitä erikseen myös täällä.

Jaaha, taitaa olla kaikessa hiljaisuudessa kuopattu nämä "pyrkimykset" löytää toukokuun laskutukseen reilu ratkaisu? Loppukesästä vielä näin:

Toukokuun osalta mietimme vielä veloitusvaihtoehtoja, mikäli pelit venyvät toukokuun puolelle. Pyrimme löytämään tähän reilun ratkaisun.

Jatkoaika kysyi Telialta Liiga-hankkeen epäkohdista – Vastaukset ovat viestintädadaa
 

Vesuri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vyborg Jesters
Jaaha, taitaa olla kaikessa hiljaisuudessa kuopattu nämä "pyrkimykset" löytää toukokuun laskutukseen reilu ratkaisu? Loppukesästä vielä näin:
Saattaa poikia jonkinmoisen irtisanomisaalloon kauden päätyttyä. Sen kanssa ei kannata kuitenkaan hötkyillä. @Telia haluaa pitää pitää uskollisista asiakkaistaan huolta ja tarjonnee viimevuotiseen tapaan ilmaisen harjoituskauden niille, joilla sopimus voimassa läpi kesän.
 

Telia

Jäsen
Ja jos irtisanoo itse paketin 4.5. illalla, niin laskutus loppuu siihen? Vai pitääkö tuossa kohtaa olla yhteydessä asiakaspalveluun?
Jos paketti on ollut minimitilausjakson ajan voimassa, päättyy paketti heti ja täten myös laskutus.

Toukokuun laskutukseen liittyen ei ole päätöksiä tehty, joten sen vuoksi en uskalla luvata mitään ja tällä hetkellä tilanne on tuo, mitä mainitsin aiemmin. Pohdimme yhä eri vaihtoehtoja ja lisätietoa on tulossa vielä ennen runkosarjan loppua.

//Joonas S.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Toukokuun laskutukseen liittyen ei ole päätöksiä tehty, joten sen vuoksi en uskalla luvata mitään ja tällä hetkellä tilanne on tuo, mitä mainitsin aiemmin. Pohdimme yhä eri vaihtoehtoja ja lisätietoa on tulossa vielä ennen runkosarjan loppua.
Eikös teillä ollut se päiväkohtainen laskutus? Ei varmaan luulisi olevan kovin hankalaa se että viimeinen laskutettu jakso olisi ajalta huhtikuu + mahdolliset muutamat päivät jos toukokuussa pelataan. Vai eikö teidän botti osaa tällaista laskutusriviä muodostaa?

Enkä sano tuota nyt mitenkään vittuiluna mutta onhan nämä nyt ihan peruasioita joiden olisi pitänyt olla kunnossa jo ennen kauden alkua, ilman että sitä olisi tarvinnut erikseen oikein pohtia.
 

Vesuri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vyborg Jesters
Enkä sano tuota nyt mitenkään vittuiluna mutta onhan nämä nyt ihan peruasioita joiden olisi pitänyt olla kunnossa jo ennen kauden alkua, ilman että sitä olisi tarvinnut erikseen oikein pohtia.
On sen verran iso summa, että siellä pohditaan kuumeisesti viitsiikö sitä tyhjästä laskuttaa. Teknisesti tuo olisi hyvinkin helppo toteuttaa niin, että toukokuulta laskutetaan vain siltä ajalta kuin pelejä on. Toivottavasti finaalit menee viidessä pelissä poikki niin loppuu pähkäily sen osalta.
 

Jari66

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Ukraina
Toukokuun laskutukseen liittyen ei ole päätöksiä tehty, joten sen vuoksi en uskalla luvata mitään ja tällä hetkellä tilanne on tuo, mitä mainitsin aiemmin. Pohdimme yhä eri vaihtoehtoja ja lisätietoa on tulossa vielä ennen runkosarjan loppua.

//Joonas S.

Onhan tämä ihan täysin uskomatonta, että tämäkään asia ei ole vieläkään Telialla selvillä. Ymmärrän kyllä Joonas, että sinä et mahda mitään näille työnantajasi sekoiluille.

Kuka ostaisi Telialta käytetyn auton?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös