Telia / MTV – Liigan uusi koti

  • 3 482 408
  • 21 714

Lht03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nupen Pelicans
Tämä ehkä jossakin jo kysytty ja vastattu, mutta enpä ole huomannut.

Minulla on Pelicansin joukkuepassi. Jos Pelicans tipahtaa esimerkiksi jo sääleissä, loppuuko laskutus automaattisesti siihen vai pitääkö erikseen irtisanoa?

Muistaakseni loppui sen kuukauden loppuun missä Pelicansin pelit päättyy. Tämähän on siis siellä toukokuun puolella game 6 ;)
 

petete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kalpa
Tämä ehkä jossakin jo kysytty ja vastattu, mutta enpä ole huomannut.

Minulla on Pelicansin joukkuepassi. Jos Pelicans tipahtaa esimerkiksi jo sääleissä, loppuuko laskutus automaattisesti siihen vai pitääkö erikseen irtisanoa?
Jos Telialla on harjoituspelien osalta sama hinnoittelupolitiikka kuin tänä syksynä, niin paketti kannattaa joka tapauksessa irtisanoa viimeistään kesällä. Jos et siis halua maksaa mahdollisten muutamien harjoituspelien näkemisestä.
 

se7en

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Newcastle United, Jalkapallomaajoukkue
Välikommenttina tästä ketjusta alkaa viihdeaspektikin olla kadonnut. Kevättä kohti mennään ja Telia ei ole saanut tuotetta sellaiselle tasolle, että fanin ja seuraajan väliin putoava intohimoinen jääkiekon kuluttaja lähtisi tuotetta hinnalla millä hyvänsä ostamaan.

Todella sääli. Tässä ei nyt varmasti ollut voittajia paitsi ehkä Telia?
 

Telia

Jäsen
Moi lätkäfanit!

Mokasimme lauantaina ja monilla meni kiekkoilta vihkoon. TV-palveluiden taustajärjestelmä aiheutti häiriötilanteen, jonka vuoksi osalla käyttäjistä eivät pelit näkyneet lainkaan. Jos kuuluit tähän joukkoon, käy syöttämässä omat tietosi tälle hyvityspyyntölomakkeelle sillä haluamme tottakai hyvittää sinulle aiheutuneen harmin. Käsittelemme kaikki lomakkeen kautta tulleet hyvityspyynnöt asiakaskohtaisesti. Tutkimme ongelman juurisyyn perusteellisesti, jotta jatkossa vastaavalta tilanteelta vältyttäisiin. Pahoittelut vielä kerran tästä harmista.

//Merja
 

DripL

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Moi lätkäfanit!

Mokasimme lauantaina ja monilla meni kiekkoilta vihkoon. TV-palveluiden taustajärjestelmä aiheutti häiriötilanteen, jonka vuoksi osalla käyttäjistä eivät pelit näkyneet lainkaan. Jos kuuluit tähän joukkoon, käy syöttämässä omat tietosi tälle hyvityspyyntölomakkeelle sillä haluamme tottakai hyvittää sinulle aiheutuneen harmin. Käsittelemme kaikki lomakkeen kautta tulleet hyvityspyynnöt asiakaskohtaisesti. Tutkimme ongelman juurisyyn perusteellisesti, jotta jatkossa vastaavalta tilanteelta vältyttäisiin. Pahoittelut vielä kerran tästä harmista.

//Merja
Mulla on jäänyt monta peliä näkemättä tällä kaudella. Lauantaina toimi. Saanko minäkin hyvityksen?
 

Noutolokku

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Kanen Pate ja Dominaattori
Vielä piti tuokin hyvitys tehdä vaikeaksi. Vaatii asiakasnumeron, jonka löydäyt... ylläri ylläri telian omilta sivuilta! Tai toki vaihtoehtoisesti laskulta, jonka löydät verkkopankista, roskakorista tai telian sivuilta :)

Eikö tuon nyt olisi saanut Telia tarkisteltua ihan vain yhteystiedoilla..
 

Nakuttaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Vielä piti tuokin hyvitys tehdä vaikeaksi. Vaatii asiakasnumeron, jonka löydäyt... ylläri ylläri telian omilta sivuilta! Tai toki vaihtoehtoisesti laskulta, jonka löydät verkkopankista, roskakorista tai telian sivuilta :)

Eikö tuon nyt olisi saanut Telia tarkisteltua ihan vain yhteystiedoilla..
Huoh.. Kyllä nyt tuon verran pitää osata itsekin tehdä, hakea OMA asiakasnumero.
Vaikka lauantai nyt oli "katastrofi" niin ei nyt nillitetä ihan joka asiasta. :)
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Huoh.. Kyllä nyt tuon verran pitää osata itsekin tehdä, hakea OMA asiakasnumero.
Vaikka lauantai nyt oli "katastrofi" niin ei nyt nillitetä ihan joka asiasta. :)

Tule vielä kertomaan miten se on aina asiakkaan tehtävä. Miksi Felia ei voi hyvittää kaikkia asiakkaita ja laittaa vielä hyvää pääsiäistä 2019 -toivotuksen.

No, ei tietenkään sen takia, koska tästäkin koitetaan selvitä mahdollisimman halvalla. Sehän ei palaverihuoneessa käy ollenkaan päinsä, että otettaisiin tästä nyt vähän takkiin. Asiakkaat räksyttävät hetken ja sen jälkeen myrsky tyyntyy. Samalla lailla mikä tahansa poliitikko toimii.
 

Tukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Maajoukkue
Vielä piti tuokin hyvitys tehdä vaikeaksi. Vaatii asiakasnumeron, jonka löydäyt... ylläri ylläri telian omilta sivuilta! Tai toki vaihtoehtoisesti laskulta, jonka löydät verkkopankista, roskakorista tai telian sivuilta :)

Eikö tuon nyt olisi saanut Telia tarkisteltua ihan vain yhteystiedoilla..
Eihän tuo voi olla nyt noin vaikeaa katsoa itse sitä asiakasnumeroa sieltä sivuilta. Välillä tuntuu että täällä on käyttäjiä, jotka ei tiedä tuon taivaallista nettiasioinnista, mutta on niin kiva valittaa kun kaikkea ei tehdä kädestä pitäen. UKK-osiosta varmaan löytänet myös vastauksen asiaan, jos vain viitsisit katsoa. Sitä varten se on siellä, ettei asiakaspalveluun tarvitse kaikeasta itkeä hidastaen sen toimintanopeutta.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Eihän tuo voi olla nyt noin vaikeaa katsoa itse sitä asiakasnumeroa sieltä sivuilta. Välillä tuntuu että täällä on käyttäjiä, jotka ei tiedä tuon taivaallista nettiasioinnista.

Harmillisesti selvästikin kirjoitat tuon tosissaan.

Välillä tuntuu, että täällä on palveluntarjoajia mitkä ei tiedä tuon taivaallista nettipalveluiden tuottamisesta.
 

Tukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Maajoukkue
Harmillisesti selvästikin kirjoitat tuon tosissaan.

Välillä tuntuu, että täällä on palveluntarjoajia mitkä ei tiedä tuon taivaallista nettipalveluiden tuottamisesta.
No, ehkä kuulun siihen suureen ja mahtavaan yläluokkaan, jotka osaa käyttää kyseistä palvelua. Jos ihan tosissaan, ei ole ollut kyllä minkäänlaista ongelmaa missään välissä. Android->chromecast välineenä. Toki viive on olemassa kuten muillakin.
 

Nati

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Eetu Liukas
Vanha televisio hajosi ja oli pakko ostaa uusi. Uudessa on sisäänrakennettu Chromecast mutta Telia sovellusta pelattaessa kuvaa nykii. Mitäs helvettiä tämä nyt on ja onko mitään tehtävissä?

EDIT: Googletinkin jo eli sisäänrakennettu ei ole tuettu. Ok hyväksyn mutta voisitteko tehdä sovelluksen TV:lle? Kiitos etukäteen!
 
Viimeksi muokattu:

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Onko tää Nordiksen kuva aina näin vaalea/hailakka?
 

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Vanha televisio hajosi ja oli pakko ostaa uusi. Uudessa on sisäänrakennettu Chromecast mutta Telia sovellusta pelattaessa kuvaa nykii. Mitäs helvettiä tämä nyt on ja onko mitään tehtävissä?
Siinä on väärät hertsit ja niitä ei pysty muuttamaan. Tavallisessa chromecastissa pystyy. Eli ei ole mitään tehtävissä. Tai no, TVHZ appia voit kokeilla, en tiedä toimiiko ja voiko siitä olla jotain haittaa.
 

Nati

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Eetu Liukas
Siinä on väärät hertsit ja niitä ei pysty muuttamaan. Tavallisessa chromecastissa pystyy. Eli ei ole mitään tehtävissä. Tai no, TVHZ appia voit kokeilla, en tiedä toimiiko ja voiko siitä olla jotain haittaa.

Understood. Täytyy kaivaa tuo vanha CC, joka piti myydä. Ja luotan että Telia tekee sovelluksen Android TV:lle tuossa tuokiossa
 

Ziege

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Middlesbrough, Pens, Pirates, Steelers
Understood. Täytyy kaivaa tuo vanha CC, joka piti myydä. Ja luotan että Telia tekee sovelluksen Android TV:lle tuossa tuokiossa
Ei ole Android TV appia tulossa. Vähentäisi Telian boksin pakkomyyntiä jos tulisi.
 

444

Jäsen
Onko tää Nordiksen kuva aina näin vaalea/hailakka?
Aiemmin on taidettu moittia jopa liian tummaksi, kun jää näyttää todella kellertävältä. Varmaan haetaan niitä valkotasapainoja samalla tavoin kuin hiotaan äänimaailmaa kuntoon. Toisaalta kyseessä oli vasta 20. ottelu Nordiksella, joten vielä on aikaa.
 

Telia

Jäsen
Huhhuh. Onneksi en ole enää Telian asiakas.

Kerronpa silti, että itseni lisäksi on muitakin, joiden kirjautuminen Telian nettisivujen käyttäjäksi ei yksinkertaisesti ole mahdollista. Järjestelmässä on vika, joka estää osaa asiakkaista tai sellaiseksi haluavia pääsemästä sivujen käyttäjäksi. Oletus itselläni ja teknisen tuen henkilöllä oli (syksyllä kun tästä viasta kuudetta kertaa Telian suuntaan raportoin), että tämä mahdollisesti liittyisi siihen, etten ole koskaan ollut Telian liittymäasiakas.

Olisipa siis erityisen lystikästä olla nyt hakemassa Telialta hyvitystä paskasta palvelusta - ohjeistetulla tavalla, jonka Telian sivujen tekninen toteutus tekee mahdottomaksi.

Way to go, Telia!

Mikäli asiakasnumeron kanssa on ongelmia, löytyy se useammastakin eri paikasta. Numero ilmoitetaan aina laskun oikeassa yläkulmassa, Minun Telia -sovelluksessa "Omat tiedot" -kohdassa sekä Telia.fi -sivuilla "Omat tietoni ja asetukset" -välilehdellä. Jos sovellusta ei ole käytössä tai telia.fi -sivustolle on hankalaa kirjautua, löytyy asiakasnumero siis aina myös laskusta.

//Merja
 

Goner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, NHL
Sain vihdoin sähköpostiini laskun, pelistä jonka olin ostanut testimielessä Marraskuussa. Kyllä on laskutus tätä päivää Telialla :D

Laskussa (pdf) näkyy YHÄ minun vuoden 2011 aikainen osoite, jonka ole kolmesti pyytänyt muuttamaan (keväällä, kahdesti syksyllä), ja kolmesti saanut Telialta kuittauksen että muutettu on...

Ei tämä nyt taas kovin ammattimaiselta vaikuta.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös