Telia / MTV – Liigan uusi koti

  • 3 449 714
  • 21 564

Outpost

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport
Kyllä on ihme vinkumista. Odottiko joku oikeasti, että tämä olisi mennyt kerralla läpi ja valmiiksi. Duunimäärä on järkyttävä varsinkin kun ovat ensimmäistä kertaa tekemässä tätä, olkoonkin että MTV kautta saavat paljon yhteyksiä TV-tuotannon toteuttamiseen. Tämä on projektijohtamisen taidonnäyte jos tämä pusketaan liigan alkuun mennessä valmiiksi tuotteeksi alle puolessa vuodessa edellisen sopparin päättymisen jäljiltä. Vielä jos Telia puskee tuon kaiken 5G tekniikkaan niin härre gud... Se ei ole mahdollista. Ei vielä.

Hulluja ovat jos edes yrittävät ja sitä kautta paljon on annettava anteeksi. Varsinkin kun en ole edes maksava asiakas millään Telian tuotteen tasolla.

Tuote on välttävästi valmis jouluna ja ensi vuonna se on sitä mitä sen piti olla tänä vuonna.
No mutta olisi kiva nähdä edes pikselimössöä. Preseasonhan sanottiin olevan vain vanhaan perustuvaa treeniä. Kyllä on ikävä...
 

charger

Jäsen
Suosikkijoukkue
Se Puree! , Україна
Vois se tosiaan olla ihan peliliike viivästää tilaamista suosiolla johonkin lokakuun puoliväliin tai sitten kun homma toimii luotettavasti. Luulisi jo viimestään marraskuun maaottelutauon jälkeen kuvan näkyvän luotettavasti pelistä toiseen. Kyllä siinä muutaman viikon vetää jollain netistä löytyvillä heikompilaatuisilla striimeillä. Saa vitutusta kummasti pienemmäksi, kun ei ole omaa rahaa kiinni.
 

Meiken

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Hulluja ovat jos edes yrittävät ja sitä kautta paljon on annettava anteeksi. Varsinkin kun en ole edes maksava asiakas millään Telian tuotteen tasolla.

Eli jos luvataan kuuta taivaalta, niin pitää antaa anteeksi, koska lupaushan oli todella kunnianhimoinen? Mun mielestä olis ehkä tässä tapauksessa kannattanut luvata hieman vähemmän.
 

Kolmio36

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Philadelphia Flyers
Eli jos luvataan kuuta taivaalta, niin pitää antaa anteeksi, koska lupaushan oli todella kunnianhimoinen? Mun mielestä olis ehkä tässä tapauksessa kannattanut luvata hieman vähemmän.
Niin. Teliahan lupasi nämä elokuun preseason pelit veloituksetta ja samaan hengenvetoon totesi, että he testailevat omaa kalustoaan tulevaa kautta ajatellen. Mikä on tämä kuu, jota ei Telia ole nyt toteuttanut tähän mennessä?
 

Olbertson

Jäsen
Suosikkijoukkue
NATO, Leijonat, Kärpät
Onko Telia antanut jollekin asiatonta tai haistattelevaa palautetta täällä, tai neuvonut esim. vittuillen?
Ristiriitaista tietoa on toki tullut, ja viestinnässä Telia olisi voinut skarpata, mutta ystävällisestihän he kaikki (Niko, Merja, Joonas) täällä vastailevat joka kerta.

Tämähän on ihan makukysymys. Soitellen ovat lähteneet sotaan, ilman kunnon tietotaitoa. Antaneet siinä sivussa aivan poskettomia lupauksia, katteettomia sellaisia. Minä pidän tätä vittuiluna, varsinkin kun kusetusta oli jo ensimmäinen näkemäni mainos ”toimii joka ruudulla”.
 

Sammy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tämähän on ihan makukysymys. Soitellen ovat lähteneet sotaan, ilman kunnon tietotaitoa. Antaneet siinä sivussa aivan poskettomia lupauksia, katteettomia sellaisia. Minä pidän tätä vittuiluna, varsinkin kun kusetusta oli jo ensimmäinen näkemäni mainos ”toimii joka ruudulla”.

Tässä on sitten juuri esimerkki siitä, miten eri tavalla asiat voi nähdä. Itse en voi mitenkään ajatella, että Telia vittuilee ja kusettaa mua.
 

charger

Jäsen
Suosikkijoukkue
Se Puree! , Україна
Itse en voi mitenkään ajatella, että Telia vittuilee ja kusettaa mua.

Onhan tuo nyt jo melkoista vittuilua, kun näitä ihan perus laskutusasioitakaan, joita on ollut tässä aikaa miettiä kuukausitolkulla, ei saada selvitettyä asiakkaille, jotka ovat jo laittaneet "nimensä soppariin".
 

Sammy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Onhan tuo nyt jo melkoista vittuilua, kun näitä ihan perus laskutusasioitakaan, joita on ollut tässä aikaa miettiä kuukausitolkulla, ei saada selvitettyä asiakkaille, jotka ovat jo laittaneet "nimensä soppariin".

Ei, tuo ei ole vittuilua, eikä melkoista vittuilua. Tuossa heillä on sisäinen ongelma, joka heidän olisi jo pitänyt selvittää asiakkaalle, mutta eihän tuollainen nyt ole mitään vittuilua?
 

Meiken

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Niin. Teliahan lupasi nämä elokuun preseason pelit veloituksetta ja samaan hengenvetoon totesi, että he testailevat omaa kalustoaan tulevaa kautta ajatellen. Mikä on tämä kuu, jota ei Telia ole nyt toteuttanut tähän mennessä?

Niin. Otin vaan kantaa tuohon lainaamani kommenttiin, missä väitettiin, että telia haukkasi niin suuren palan, että pitää antaa hiukan anteeksi sen takia. En mielestäni ottanut kantaa elokuun harjoitusmatseihin.
 

SOF1969

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, KKV
Jos tämä homma ei pelitä vielä Liigan pyörähtäessä käyntiin, siinä TV-mainoksessa HIFK:n kannattajan lausumat sanat voivat näyttäytyä vielä mielenkiintoisessa valossa:

""Ku Playoffseis oma joukkue tippuu, se on ku maksaisit kämppää viel missä ex-vaimo asuu."

Mitäköhän siinä kohtaa sitten maksellaan? Sitä uutta kämppää jonka piti olla valmis, mutta kaivurimies lähti pullon kanssa metsään kun kivijalka ei pysynyt pystyssä?
 

charger

Jäsen
Suosikkijoukkue
Se Puree! , Україна
Tuossa heillä on sisäinen ongelma, joka heidän olisi jo pitänyt selvittää asiakkaalle, mutta eihän tuollainen nyt ole mitään vittuilua?

Kyllä minä koen sen asiakkaan aliarvioimisena (=vittuiluna), jos ei viitsitä tällaisia perusasioita kuin laskutus, avata asiakkaalle, kun tämä on jo tilannut paketin. Kuten sanoin tässä on ollut koko vuosi aikaa näitä miettiä. Tuntuu vain, että Telia haluaa pimittää tuota tietoa, jolloin mahdollisimman moni ei tajua esimerkiksi irtisanoa pakettia ajoissa ja joutuu sitten maksamaan keväällä enemmän. Sama tässä syyskuussa. Rahaa halutaan veitata sisään keinoja kaihtamatta. Kyllä minä koen tuon ihan suorana vittuiluna maksavaa asiakasta kohtaan.
 

Sammy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kyllä minä koen sen asiakkaan aliarvioimisena (=vittuiluna), jos ei viitsitä tällaisia perusasioita kuin laskutus, avata asiakkaalle, kun tämä on jo tilannut paketin. Kuten sanoin tässä on ollut koko vuosi aikaa näitä miettiä. Tuntuu vain, että Telia haluaa pimittää tuota tietoa, jolloin mahdollisimman moni ei tajua esimerkiksi irtisanoa pakettia ajoissa ja joutuu sitten maksamaan keväällä enemmän. Sama tässä syyskuussa. Rahaa halutaan veitata sisään keinoja kaihtamatta. Kyllä minä koen tuon ihan suorana vittuiluna maksavaa asiakasta kohtaan.

Teliahan on täällä tällä viikolla kertonut, että he pohtivat vielä ratkaisua tuon toukokuun osalta, kun on mahdollisesti vain pari ottelua näytettävänä silloin. Jos koet, että Telia tahallaan pimittää tuota tietoa ja se on vittuilua, niin mitäs se sitten on kun täällä asiakkaat pohtivat, miten saavat mahdollisimman halvalla nähtyä matsit, ettei vaan tarvitse maksaa yhtään ylimääräistä. Ja jos mahdollista niin osa varmistanut senkin, että voi katsoa kahdesta eri IP:stä samaan aikaan, jotta voi ottaa kaverin kanssa puoliksi palvelun, ja näin välttää maksamasta täyttä hintaa palvelusta.
 

charger

Jäsen
Suosikkijoukkue
Se Puree! , Україна
niin mitäs se sitten on kun täällä asiakkaat pohtivat, miten saavat mahdollisimman halvalla nähtyä matsit, ettei vaan tarvitse maksaa yhtään ylimääräistä.

No, kyllä tässä saa joka tapauksessa itsensä kipeäksi tästä lystistä maksaa! Vaikka onnistuisikin saamaan ns. "mahdollisimman halvalla".

Teliahan on täällä tällä viikolla kertonut, että he pohtivat vielä ratkaisua tuon toukokuun osalta, kun on mahdollisesti vain pari ottelua näytettävänä silloin.

Hyvä, että pohtivat. Tämänkin vasta hirveän ulinan jälkeen. Toivon tosiaan, että saadaan joku järkevä ratkaisu.
 

Zamboni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Jos tämä homma ei pelitä vielä Liigan pyörähtäessä käyntiin, siinä TV-mainoksessa HIFK:n kannattajan lausumat sanat voivat näyttäytyä vielä mielenkiintoisessa valossa:

""Ku Playoffseis oma joukkue tippuu, se on ku maksaisit kämppää viel missä ex-vaimo asuu."

Mitäköhän siinä kohtaa sitten maksellaan? Sitä uutta kämppää jonka piti olla valmis, mutta kaivurimies lähti pullon kanssa metsään kun kivijalka ei pysynyt pystyssä?

Kaivurimies taisi ottaa vielä sen tulevan ex-vaimon kainaloon ja lähteä sinne kämppään iltaa viettämään.

Toista se on näköjään tässä lahden toisella puolella. C-more sport työntää eetteriin Frölundan ja Färjestadin harjoituspeliä. Matsi on niin pienessä kälyisessä hallissa, että Hakametsä kakkonenkin tai Lempäälän lato on suurhalli tuohon verrattuna. Silti kuva priimaa ja monikamerat toimii ja paikallinen kaivurimieskin ilmeisesti nauttii kotisohvallaan mellanöliä ja katselee tyytyväisenä peliä.
 

Sammy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
No, kyllä tässä saa joka tapauksessa itsensä kipeäksi tästä lystistä maksaa! Vaikka onnistuisikin saamaan ns. "mahdollisimman halvalla".

Että on liikaa maksaa n. pari euroa oman joukkueensa pelistä, mutta Telian kuuluu kuitenkin maksaa liigalle niistä oikeuksista? Että ilmaiseksi pitäisi saada?
 

Olbertson

Jäsen
Suosikkijoukkue
NATO, Leijonat, Kärpät
No kyllä ne kuitenkin voittoa tekee. Siitä voit olla varma! :)

Tästä en ole lainkaan varma. Sanoma ei onnistunut tekemään voittoa Liigalla. Telia lupasi mullistaa kaiken ja uskoo tekevänsä voittoa. Tällä alkaneella track recordilla olen vakuuttunut, että ainakin alkuun turpiin on tulossa. Ja rumasti.
 

Sammy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Enpä ole näin väittänyt.

Lueppa miten vastasit minun kysymykseeni: "Että on liikaa maksaa n. pari euroa oman joukkueensa pelistä, mutta Telian kuuluu kuitenkin maksaa liigalle niistä oikeuksista? Että ilmaiseksi pitäisi saada?"
Charger:" No kyllä ne kuitenkin voittoa tekee. Siitä voit olla varma! :)"
 

charger

Jäsen
Suosikkijoukkue
Se Puree! , Україна
Lueppa miten vastasit minun kysymykseeni: "Että on liikaa maksaa n. pari euroa oman joukkueensa pelistä, mutta Telian kuuluu kuitenkin maksaa liigalle niistä oikeuksista? Että ilmaiseksi pitäisi saada?"
Charger:" No kyllä ne kuitenkin voittoa tekee. Siitä voit olla varma! :)"

Korjattu on.
 
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Että on liikaa maksaa n. pari euroa oman joukkueensa pelistä, mutta Telian kuuluu kuitenkin maksaa liigalle niistä oikeuksista? Että ilmaiseksi pitäisi saada?
On se musta liikaa maksaa edes eurokin siitä, et tuhlaat aikaasi virheilmoituksen tuijottamiseen, kun muuta on luvattu. Ilmaiseksikin vituttaa hukata aikaa. Siihen päälle selittelyt ja ristiriidat tiedotuksessa, niin onhan se ymmärrettävää, että ihmisiä harmittaa. Varmaan olisivat keksineet muutaa tekemistä jos olisivat tienneet, ettei peli näy. Outoa puolustelua. Toivottavasti syyskuun maksulliset harkkapelit näkyy niistä maksaville. Niiden ongelmista voi jo vaatia hyvitystä.
 

Sammy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
On se musta liikaa maksaa edes eurokin siitä, et tuhlaat aikaasi virheilmoituksen tuijottamiseen, kun muuta on luvattu. Ilmaiseksikin vituttaa hukata aikaa. Siihen päälle selittelyt ja ristiriidat tiedotuksessa, niin onhan se ymmärrettävää, että ihmisiä harmittaa. Varmaan olisivat keksineet muutaa tekemistä jos olisivat tienneet, ettei peli näy. Outoa puolustelua. Toivottavasti syyskuun maksulliset harkkapelit näkyy niistä maksaville. Niiden ongelmista voi jo vaatia hyvitystä.

Mun tietääkseni Liiga ei ole vielä alkanut, enkä ole näin tuijoittanut yhdenkään liigapelin aikana virheilmoitusta ruudulla. Minä maksan 19,90€/kk liigan näkemisestä HIFK:n osalta, ja se on oikein kohtuullinen hinta siitä palvelusta.
 

charger

Jäsen
Suosikkijoukkue
Se Puree! , Україна
Tästä en ole lainkaan varma. Sanoma ei onnistunut tekemään voittoa Liigalla. Telia lupasi mullistaa kaiken ja uskoo tekevänsä voittoa. Tällä alkaneella track recordilla olen vakuuttunut, että ainakin alkuun turpiin on tulossa. Ja rumasti.

Nojoo, eipä tämä tosiaan hirveän lupaavasti ole nyt liikkeelle lähtenyt, joten haasteita voi olla edessä.

Kyllä minäkin sen 24,90e/kk tästä ihan mukisematta maksan, kun pelisäännöt ovat kaikille selkeät eikä kukaan maksaa liikaa. Nyt tuntuu, että pitää itse yrittää keksiä miten ei joudu sellaiseen tilanteeseen, että joutuu maksamaan liikaa. Ainakin itseä vituttaa, jos joutuu maksamaan ylimääräistä. Eikä se ole mielestäni asiakkaan tehtävä yrittää tällaista tilannetta välttää. Kysymys on myös enemmän periaatteesta, eikä siitä että on menettänyt vaikka sen 12,50e.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös