Telia / MTV – Liigan uusi koti

  • 3 493 680
  • 21 760

#76Sally

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Edelleen täytyy ihmetellä sitä, että miksei Telia voinut laittaa näitä harkkapelejä kaikille avoimeen katseluun ilman mitää rekisteröitymisiä. Silloin olisi ollut helpompaa hyväksyä kaikki ongelmat, kun kuitenkin "vasta testaillaan". Käyttäjät olisivat saaneet rauhassa itse testailla laitteistojaan ja tehdä arvionsa tuotteen laadusta sekä toimivuudesta eikä olisi tarvinnut arvuutella, että milloin laskutus katkeaa tai lähtee pyörimään.

Ja kai siellä nyt on jo se "koko kalusto" käytössä? Kiire tulee muuten senkin testaamiseen. Voi tulla jokunen kiukkuinen puhelu tai chatti-viesti Liigan avausviikonlopun aikana, kun ruudussa ei näykään sitä mitä on luvattu.

Täytyy tässä oikeasti miettiä, että ottaako tuota palvelua lainkaan, tai ainakaan heti Liigan alkuun.
 

Oskar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turkulaiset joukkueet, Rantasmikko, Gordon Bombay.
Kuten arvata saattaa, niin muuttui hieman ääni kellossa tässä ketjussa, kun ensimmäinen Piä Kaapunni Seuvvun Joukkuveen peli ei näkynytkään.

Sammylle itselleen toki pisteet "hold the line"-tyyppisistä kommenteista. Esim.



Eipä tässä sanotun asian sisältöä toki voi kukaan kiistääkään. Varmasti on itsellä jos toisellakin omassa osaamisessa jotain vikaa.

En usko, että muuttuu ääni. Sammy on tosimies kuka kestää vastoinkäymiset. Kaveritkin samaa tosimies porukkaan.
 

Sammy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kuten arvata saattaa, niin muuttui hieman ääni kellossa tässä ketjussa, kun ensimmäinen Piä Kaapunni Seuvvun Joukkuveen peli ei näkynytkään.

No ehkä mokasin tuossa, että vastasin siihen kysymykseen niin, että tarkoittaisin kaikki HIFK-faneja, vaikka alkuperäinen viesti oli kyllä kohdennettu myös suoraan minulle. Mutta itselläni ei tänäänkään ääni muuttunut kellossa. Ei liikahtanut maailma mihinkään suuntaan siinä, että jäi Jukurit-peli näkemättä.

Mutta kuten eilenkin sanoin, voin ymmärtää, että se harmittaa jos on kovasti odottanut harkkapelinkin näkemistä, mutta raivoamista en silti ymmärrä, ja itkupotkuraivareita, mitä täällä tänäänkin oli.
Itselleni tärkeää on se, että kun kausi alkaa niin, näen HIFK:n sarjapelejä Telian kautta, ja niistä olen silloin maksamassa sen 19,90€/kk. Se on itselleni erittäin sopiva hinta niistä peleistä, ja nämä harkka pelit on oikeastaan yksi paskan hailee, että näkeekö niitä vai ei.
Sitten jos kauden alkaessa ongelmat jatkuu ja pelejä jää näkemättä, laitan Telialle asiasta reklamaation ja odotan, että silloin saa jotain hyvitystä laskuun tms.
 

Sammy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
En usko, että muuttuu ääni. Sammy on tosimies kuka kestää vastoinkäymiset. Kaveritkin samaa tosimies porukkaan.

Sulle on ilmeisen kova pala kestää se, että jotain ihmistä ei haittaa se, että jää harkkapeli näkemättä? Jos minusta kirjoitat noin, niin pitäisikö minun kirjoittaa takaisin päin, että Oskar taitaa olla sellainen vässykkä, joka pienimmästäkin vastoinkäymisestä menettää elämänhallinnan...
 

Toppeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves ja Pelicans
Sikäli ei tullut yllätyksenä liigan ymmärtäväinen asenne, että heillä jos kellä on näistä ongelmista kokemusta. Joka vuosi liigan alusta menee noin kuukausi, että liiga.fi -sivut saadaan toimimaan. Joka kerta tulee yllätyksenä, että sivuilla on kävijöitä liigamatsien aikaan.
 

Oskar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turkulaiset joukkueet, Rantasmikko, Gordon Bombay.
Sulle on ilmeisen kova pala kestää se, että jotain ihmistä ei haittaa se, että jää harkkapeli näkemättä? Jos minusta kirjoitat noin, niin pitäisikö minun kirjoittaa takaisin päin, että Oskar taitaa olla sellainen vässykkä, joka pienimmästäkin vastoinkäymisestä menettää elämänhallinnan...

Itseasiassa kyllä ottaa päähän jos ei kuluttaja näe asioissa mitään väärää. Anteeksi kun olen näin hyökkäävä, mutta oikeasti joskus olisi hyvä, että ihmiset eivät olisi näin anteeksiantavia ja ajattelisi aivoillaan.
 

Outpost

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport
Juu tää stenkka oli Oulussa oikein hyvä selostaja, mutta ei muistanut että myös Kristof on pelannut Sportissa. Eniwei todella hyvä selostaja kyseessä.
 

SOF1969

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, KKV
Itseasiassa kyllä ottaa päähän jos ei kuluttaja näe asioissa mitään väärää. Anteeksi kun olen näin hyökkäävä, mutta oikeasti joskus olisi hyvä, että ihmiset eivät olisi näin anteeksiantavia ja ajattelisi aivoillaan.

Eihän tälläisessä keississä tule mitään jos käännetään toinen poski. Onhan se tiettyyn rajaan asti ymmärrettävää että on teknisiä haasteita, mutta onhan tuo Telian asenne ihan puhdasta vittuilua.

Kyllä olisi ehdottomasti tärkeää että ne jotka ovat jo astuneet kuoppaan, vetävät jalan ulos sieltä ja peruuttavat tilauksensa, muutenhan Telian komentokeskuksessa ollaan vaan hiljaa muna-asennossa, ja välillä heitetään hauskoja kommentteja onnesta.

Aivan selvää on että nämä testiajot olisi pitänyt olla kaikille vapaasti katsottavissa, niin jotain hyödyllistä testausta olisi ollutkin. Jos olisin itse tilannut jo kesällä sen mitä innokkaat Telian pojat Prisman käytävällä koettivat "ennakkotilaajalle" kaupata, polttaisin tällä hetkellä käämini täysin.
 

Tollanen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Onko tää nyt ihan oikeasti jo odotusarvo? Odotetaan perjantai-iltana kahdeksan jälkeen, että Telian asiakaspalvelijat käyvät foorumeille pikapuoliin ilmoittamassa, että mikä harjoituspelin lähetyksessä meni vikaan?.

Eilen selittys tuli ja syy oli muualla kuin Teliassa. Kai mää odottelin jatko-osaa, kun näytävät tähän someen panostaneen ja ovat oikeen pyytäneet ydinporukkaa osallistumaan (lue ostamaan) Niinkuin näkyy, on täällä joukko kärttyisiä jääkiekon ystäviä jotka rahoittaa shown. Ehkä ei ole ihan kohtuutonta odottaa eilisen jälkeen, että joku olisi perjantainakin töissä siltä varalta, että uusi "odottamaton vika" pilaisi lähetyksen.
 

Outpost

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport
Ihmetyttää se että edes yhteydet ei pelaa. Näissä höntsissähän ei ole käytössä edes kuin perusperinteinen tekniikka? Opiskelijoiden HD tasoiset vastaavat livet pelaa youtuben kautta ilman ryppyjä. Neuvostoliitto.
 

ultras

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara Tampere
Aivan selvää on että nämä testiajot olisi pitänyt olla kaikille vapaasti katsottavissa, niin jotain hyödyllistä testausta olisi ollutkin.

Eikö nämä ole ollutkin vapaasti katsottavissa? Vai olenko missanut jotain?

Eikös tämä nimenomaan ole ollut hyödyllistä että on ollut vapaasti katsottavissa ja ongelmiakin tullut eteen. Parempi nyt kuin syyskuun puolivälissä.
 

charger

Jäsen
Suosikkijoukkue
Se Puree! , Україна

Espoonmies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Onhan tää touhua. Koko ajan tulee ristiriitaista tietoa. Koittakaa nyt jo saada tähän selkoa! @Telia
Tuo lainattu teksti oli toimittajan kirjoittamaa. Ei Telian hepulta lainattu. Eli ilmeisesti toimittajan tietämättömyyttä. Jos Telian pomo on tuon sanonut toimittajalle, niin se tallenne kannattaa säästää. Toki sieltä voidaan vielä sanoa, että laskutus alkaa 14.9, mutta koska Telialla laskutusyksikkö on kalenterikuukausi, niin syyskuunkin osalta veloitetaan yksi sellainen. Telia on nyt tiedottanut niin monta asiaa, jotka ovat seuraavana päivänä ilmoittaneet aprilliksi, etten enää tiedä mihin uskoa. Paitsi että Merjan allekirjoittamiin väitteisiin en usko koskaan.
 

Olbertson

Jäsen
Suosikkijoukkue
NATO, Leijonat, Kärpät
Eikö nämä ole ollutkin vapaasti katsottavissa? Vai olenko missanut jotain?

Eikös tämä nimenomaan ole ollut hyödyllistä että on ollut vapaasti katsottavissa ja ongelmiakin tullut eteen. Parempi nyt kuin syyskuun puolivälissä.

Uskooko joku vielä naiivisti siihen että Telia saa systeeminsä toimimaan syyskuun puoliväliin? Käsi pystyyn.

Minä uskon siihen, että jatkossakin joltakin liigapaikkakunnalta löytyy se pieni paha kaivurimies joka laittaa ihan piruuttaan homman ranttaliksi. Sitten vain esittämään salaliittoteorioita, ketä nämä Putinin kätyrit ovat.
 

BaronFIN

Jäsen
Kyllä on ihme vinkumista. Odottiko joku oikeasti, että tämä olisi mennyt kerralla läpi ja valmiiksi. Duunimäärä on järkyttävä varsinkin kun ovat ensimmäistä kertaa tekemässä tätä, olkoonkin että MTV kautta saavat paljon yhteyksiä TV-tuotannon toteuttamiseen. Tämä on projektijohtamisen taidonnäyte jos tämä pusketaan liigan alkuun mennessä valmiiksi tuotteeksi alle puolessa vuodessa edellisen sopparin päättymisen jäljiltä. Vielä jos Telia puskee tuon kaiken 5G tekniikkaan niin härre gud... Se ei ole mahdollista. Ei vielä.

Hulluja ovat jos edes yrittävät ja sitä kautta paljon on annettava anteeksi. Varsinkin kun en ole edes maksava asiakas millään Telian tuotteen tasolla.

Tuote on välttävästi valmis jouluna ja ensi vuonna se on sitä mitä sen piti olla tänä vuonna.
 

charger

Jäsen
Suosikkijoukkue
Se Puree! , Україна
Eli ilmeisesti toimittajan tietämättömyyttä.

Joo, niinpä näyttää. Ei tässä kyllä tosiaan ole enään se naapurin Erkkikään selvillä näistä kuvioista.

Jos pelit ei ala syyskuussa näkyä, niin ei niistä kyllä voi kaiken järjen mukaan laskuttaakaan senttiäkään. 2 peliä siis aikaa laittaa piuhat järjestykseen.
 

Sammy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Itseasiassa kyllä ottaa päähän jos ei kuluttaja näe asioissa mitään väärää. Anteeksi kun olen näin hyökkäävä, mutta oikeasti joskus olisi hyvä, että ihmiset eivät olisi näin anteeksiantavia ja ajattelisi aivoillaan.

No mä ajattelen ihan omilla aivoillani, ja olen tähän asti elämässäni saanut pelkästään hyvää palvelua vaikeissakin reklamaatiotilanteissa. Olen antanut anteeksi, olen ymmärtänyt yrityksiäkin (hei sielläkin on ihmisiä töissä!) ja lopputulos on aina ollut hyvä. Reklamaatiota saa ja kuuluukin antaa, mutta tapoja on sitten erilaisia. Tässä tapauksessa Telian palvelut eivät varmasti parane yhtään siitä, että täällä kirotaan ja haukutaan ne syvimpään helvettiin, ja siinä sivussa myös heidän asiakaspalvelijansa. Monesti se vaan on niin, että niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan.
 

Espoonmies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Tämä on projektijohtamisen taidonnäyte jos tämä pusketaan liigan alkuun mennessä valmiiksi tuotteeksi alle puolessa vuodessa edellisen sopparin päättymisen jäljiltä. Vielä jos Telia puskee tuon kaiken 5G tekniikkaan kautta ulos ilman että vetäisivät kiinteitä kaapelointeja niin härre gud... Se ei ole mahdollista.
Millälailla edellisen sopimuksen päättymispäivä vaikuttaa asiaan? Telialla on ollut melkein puolitoista vuotta alkaa rakentaa tätä projektia. Myös tekniikan osalta. EIkä Telia voi mitään 5G tekniikkaa käyttää kun sitä ei vielä edes ole tässä maassa. Toimilupiakaan ei ole jaettu. Telia on viime talven aikana vetänyt valokaapelit jokaiseen liigahalliin. Ihan Ruudun sopimuksen aikana siis.

Teknisiä ongelmia voi tulla koska ja kelle vaan. Pää- ja varajärjestelmän pettäminen kahtena päivänä peräkkäin on jo melkoinen sattuma, mutta mahdollista. Minusta ongelma on nyt kuitenkin Telian tiedotuksessa. On hienoa, että ovat jalkautuneet jatkoajan keskustelupalstallekin, mutta Telian nimissä kirjoittavien luulisi olevan senverran perillä asioista, ettei täällä olisi jatkuvasti ristiriitaista tietoa etenkin laskutuksesta. Ei tunnu vieläkään kukaan tietävän mikä se laskutuskausi lopulta on. Sama koskee sitä koosteiden yms sälän näkymistä maksullisena vai maksuttomana. Sen sentään saivat selvitettyä.
 

Sammy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Naulan kantaan. Tästä nimenomaan on kyse. Kai kuluttajallakin on se oikeus.

Onko Telia antanut jollekin asiatonta tai haistattelevaa palautetta täällä, tai neuvonut esim. vittuillen?
Ristiriitaista tietoa on toki tullut, ja viestinnässä Telia olisi voinut skarpata, mutta ystävällisestihän he kaikki (Niko, Merja, Joonas) täällä vastailevat joka kerta.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös