Telia / MTV – Liigan uusi koti

  • 3 494 627
  • 21 765

Wire

Jäsen
oletettavasti tuo Arriksen boxi on Linux pohjainen eikä se käytä Silverlightia vaan HTML5:sta. (saa korjata)

Tervetuloa Telia jääkiekon ystävien pariin. Kyllä nämä rauhoittuu sit kun saadaan Liiga käyntiin ja omat virityksensä toimimaan.
 

charger

Jäsen
Suosikkijoukkue
Se Puree! , Україна
Kyllä nämä rauhoittuu sit kun saadaan Liiga käyntiin ja omat virityksensä toimimaan.

Itse aion kitistä niin kauan kun on aihetta.

Telian rooli on vähän kuin jääkiekkotuomarin osa pelissä. Yleensä silloin menee hyvin, kun kukaan ei huomaa sua eikä katsomosta kuulu ilkeyksiä.
 

HOOLIGAN_

Jäsen
Suosikkijoukkue
Avtomobilist, SUOMI, 1923 (1897)
No, siltähän tämä vähän vaikuttaa..
Pakko sanoa, että tältä nyt itsestäkin tuntuu/vaikuttaa vaikka tässäkin ketjussa monesti Teliaa olen puolustanut.

Mikäli kuitenkin konsernilla löytyy tuo valmis "alusta" jo Eestin toimipisteessä, niin ei pitäisi olla todellakaan iso homma siirtää sitä hyödyntäen sama myös muille yksiköille eli tässä tapauksessa Suomeen ja liigaan.

Asia olisi täysin eri jos kaikki pitäisi puhtaasta tehdä, mutta kerta Telialla jo HTML5 löytyy Eestin päästä, niin tämä homma haisee ja pahasti.
 

Telia

Jäsen
Itse aion kitistä niin kauan kun on aihetta.

Telian rooli on vähän kuin jääkiekkotuomarin osa pelissä. Yleensä silloin menee hyvin, kun kukaan ei huomaa sua eikä katsomosta kuulu ilkeyksiä.

Ihan hyvä roolitus toki tuokin, mutta mieluummin ehkä väittäisin meidän olevan kenttämestareita. Hoidetaan vain puitteet ja systeemit kuntoon, toiveita aktiivisesti kuunnellen. Tähdet ja muut persoonat sitten luistelee aktiivisemmin parrasvaloissa :)

Mutta tosissaan. Kuten aiemminkin olen sanonut niin palautetta saa ja pitääkin antaa, mutta toivottavaa olisi että se olisi mahdollisimman perusteltua ja konkreettista, niin pystytään helpommin tarttumaan asian pihviin. Täältä ollaan saatu jo ammennettua todella hyviä juttuja meidän lopulliseen tuotantoon, joten keskustelusta on ollut valtavasti apua.

Kritiikki ei meitä ole koskaan pelottanut ja siksipä aiotaankin jatkaa täällä aktiivisesti koko kauden ajan :)

Niko / Telia
 
Suosikkijoukkue
Naurettavat agendat
Pakko sitä nyt on täältäkin kysyä varmistukseksi koska asiakaspalvelusta olen saanut vaihtelevaa tietoa.

Olen näin ymmärtänyt ja toiminut:
-Loin käyttäjätunnuksen ja salasanan telia.fi-sivustolle. Tämän onnistuin tekemään kirjautumalla sivustolle käyttäen pankkitunnistusta (Nordea)
-Tämä käyttäjätunnus toimii PC:lle ladattavalle ohjelmistolle (Tämä kirjautuminen onnistui), sekä Android-puhelimeen ladattavalle ohjelmistolle (tämä ei onnistu)
-Luodakseni käyttäjätunnuksen Telia.fi-sivustolle minun on käytettävä joko pankkitunnistetta (ei onnistu koska Nordea), tai mobiilivarmennetta?
-Tässä tilanteessa minulla ei ole muuta mahdollisuutta kuin ottaa mobiilivarmenne käyttöön ja koittaa sillä kirjautua Android-sovellukseen? Samaan aikaan pitää myös pitää sormet ja varpaat ristissä että tämä korjaa ongelman, koska vierastan itse vielä tuota mobiilivarmennetta koska tähän päivään saakka olen kaikki palvelut onnistunut käyttämään Nordean pankkitunnistuksen kautta.

Asiakaspalvelu on antanut nyt kahta eri selitystä miksi ei onnistu kirjautuminen puhelimella tuohon sovellukseen. Toinen on että mytty jossain päin softaa, ja äskeinen selitti ettei onnistu koska luomani käyttäjätunnus toimii telia.fi-sivustolle ja PC-ohjelmistolle, ei Android-sovellukseen.
 

Kuubextra

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokkolan Hermes

Telia mokasi tämän pahasti kun pitää tehdä kahdet eri tunnukset, eli Telia TV:lle että Telian sivustolle (tai kirjautua aina pankkitunnuksilla). Tuossa tulee pahimmillaan kolme erityyppistä sisäänkirjautumista, ensin pankkitunnuksilla sisään ja sen jälkeen keksiä tunnuksia telia.fi-sivustolle jatkokäyttöön ja sitten tietenkin vielä Telia TV-tunnukset että saa liigat näkyviin.

Juomarilla puuttuu siis Telia TV-tunnarit vielä.

Ruudulla oli yksi ja sama tunnus kaikkeen, ihan niinku kaikilla maailman muillakin vastaavilla on paitsi Telialla.
 

charger

Jäsen
Suosikkijoukkue
Se Puree! , Україна
Kritiikki ei meitä ole koskaan pelottanut ja siksipä aiotaankin jatkaa täällä aktiivisesti koko kauden ajan :)

Kyllä sitä kehujakin varmasti on tulossa, jos on aihetta. Tällä hetkellä vaakakuppi on vain valitettavasti enemmän siihen toiseen suuntaan.
 
Suosikkijoukkue
Naurettavat agendat
Telia mokasi tämän pahasti kun pitää tehdä kahdet eri tunnukset, eli Telia TV:lle että Telian sivustolle (tai kirjautua aina pankkitunnuksilla). Tuossa tulee pahimmillaan kolme erityyppistä sisäänkirjautumista, ensin pankkitunnuksilla sisään ja sen jälkeen keksiä tunnuksia telia.fi-sivustolle jatkokäyttöön ja sitten tietenkin vielä Telia TV-tunnukset että saa liigat näkyviin.

Juomarilla puuttuu siis Telia TV-tunnarit vielä.

Ruudulla oli yksi ja sama tunnus kaikkeen, ihan niinku kaikilla maailman muillakin vastaavilla on paitsi Telialla.


Eli puhelinsovelluksella ja PC-sovelluksella on eri käyttäjätunnus ja salasana?

www,telia.fi ja puhelinsovellus käyttävät samaa käyttäjätunnusta ja salasanaa, ja näiden luominen edellyttää minun tapauksessani tuota mobiilivarmennetta Nordean takia?

Ainakin siis näin se ilmeisesti menee koska tuolla luomallani käyttäjätunnuksella ja salasanalla katselin PC:n kautta ongelmitta pitsiturnausta.
 

Telia

Jäsen
Kyllä sitä kehujakin varmasti on tulossa, jos on aihetta. Tällä hetkellä vaakakuppi on vain valitettavasti enemmän siihen toiseen suuntaan.

Paljon on tullut myös positiivista palautetta ja sekin on kiva kuulla. Odotan innolla kun kausi pääsee käyntiin ja silloin positiivista palautetta tulee varmasti paljon lisää, kun porukka aidosti näkee millainen on uusittu tv-tuotanto.

Haluan vielä kertauksena näyttää, että mitä kaikkia toiveita meillä on kuunneltu ja mitkä on pystytty toteuttamaan jo heti kauden alkuun:

- Paremmat mikitykset: Alkavalla kaudella tolpan kilahdukset ja muut äänet kentältä, sekä hallilta kuuluvat huomattavasti paremmin kotikatsomoihin, kun mikkien määrää lisätään paljon.
- Joustavat tuotteet: Mahdollisuus valita oman joukkueen pelit tai ihan kaikki Liigan ottelut. Ei sitovia sopimuksia.
- Laskutus poikki kesäksi: Liigan passien laskutus päättyy automaattisesti kesän ajaksi, eli maksat vain kun pelejä pelataan.
- Kuvauskalustossa 4K valmius: Ensimmäisiä 4K lähetyksiä päästään testailemaan alkavan kauden pleijareissa.
- Enemmän kuvakulmia: Koko kuvauskalusto uusitaan ensi kaudeksi, joten sitä kautta uudenlaiset kuvakulmat on mahdollisia.
- Uusittu studiokonsepti: Ensi kaudella studiot toteutetaan uudenlaisella virtuaalistudio-konseptilla, joten myös studioiden määrä lisääntyy aiemmasta.
- Etätuotantolaitos: Telia rakentaa alkavaa kautta varten Euroopan suurimman etätuotantolaitoksen jääkiekon lähetyksiä varten. Tämä mahdollistaa aiempaa nopeammin videoklippien jakelun eteenpäin ja myös videotuomarien työskentelyn yhdestä paikasta.
- Aloita katselu alusta: Ottelun katsomisen voi aloittaa alusta nappia painamalla, vaikka ottelu olisi jo käynnissä
- Tallenteet: Ottelut tallentuu automaattisesti arkistoon, josta ne on katsottavissa myös jälkeenpäin 13kk ajan.
- Liiga TV -kanava: Näkyy Joukkuepassin, Liiga-passin tai Allstars-passin tilanneille. Mahdollisuus seurata studiolähetykset ja muut pelien oheissisällöt.
- Ilmaispelit: Valittuja pelejä näytetään kauden aikana myös ilmaiskanava TV5:n kautta.
- Asiakastuki: Kattava asiakaspalvelun läsnäolo Jatkoajassa, somessa, puhelimitse, sekä telia.fi sivujen 24/7 chat.
- Mahdollisuus osallistua: Nyt tarjotaan faneille aidosti mahdollisuutta osallistua kehitykseen ja palautteita kuunnellaan herkällä korvalla

Niko / Telia
 
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Varmaan jo mainittu, mutta harkkapelien maalien "hidastukset" oli surkeeta. Tai siis hidastukset puuttui välillä täysin eli näytettiin vaan maalit uudestaan norminopeudella eikä silti näy, miten/mistä se lätkä verkkoon menee.
Kattokaa änäristä jotain viime kauden mstsista mallia, kuinka oikeanlainen replay toteutetaan. Pitäisi olla mahdollista, kun olette hehkuttaneet kameramääriä ja uusia kuvakulmia.
 

Telia

Jäsen
Kiitos kommentista Niko/Telia. Kuva on huono ja näyttää siltä kuin netti olisi hidas. Eli rakeinen ja hyvin epätarkka. Kuitenkin chromecastilla huomattavasti tasokkaampi, eli kuva on suht tarkka. Testasin netin (Telia) nopeuden, eikä tosiaan nopeudesta jää kiinni.

Nyt saan kirjastosta jo pelin auki. Aiemmin päivällä ja illalla kun yritti avata esim. Tappara Hifk matsia niin jähmettyi mustalle näytölle, jossa kerrotaan pelin nimi ja päivämäärä.

Oletko testannut Apple TV:llä esimerkiksi Youtubea tai Yleareenaa tms, että onko näissä samanlaista ongelmaa?

Mikäli mahdollista, niin voisitko testata sellaista, että liität Apple TV:n verkkokaapelilla reitittimeen kiinni (mikäli nyt langattomasti)?

Niko / Telia
 

Telia

Jäsen
Asensin tänään telia tv:n digiboxin ja katsoin testilähetystä 400 kanavalta, joka oli kuvattu pitsiturnauksesta. Tv on 55 tuumainen ja nettiyhteys 100M langaton laajakaista. Kuvanlaatu oli todella huono. Ei tuollaista kuvanlaatua voi hyväksyä nykyaikana. Viime kauden kuva ruutu sovelluksella oli mielestäni virheetön tämän katselukokemuksen jälkeen. Pakko kuvan laadun on parantua tai sopimuksen purku on harkinnassa.

Millaisia nopeuksia sinun nettiyhteys näyttää jos testaat speedtestillä? Näyttääkö kaikki kanavat tai kirjaston tallenteet samanlaista kuvanlaatua vai onko jotakin eroa? Täsmennätkö hieman, että millä tavoin kuva on huonoa?

Niko / Telia
 

Telia

Jäsen
Varmaan jo mainittu, mutta harkkapelien maalien "hidastukset" oli surkeeta. Tai siis hidastukset puuttui välillä täysin eli näytettiin vaan maalit uudestaan norminopeudella eikä silti näy, miten/mistä se lätkä verkkoon menee.
Kattokaa änäristä jotain viime kauden mstsista mallia, kuinka oikeanlainen replay toteutetaan. Pitäisi olla mahdollista, kun olette hehkuttaneet kameramääriä ja uusia kuvakulmia.

Tämäkin tilanne muuttuu, kunhan kausi starttaa. Nyt on tosiaan tehty hommia vanhalla kalustolla, kun uusien kalustojen osalta tehdään testausta. Kaikki uudet systeemit saadaan käyttöön 14.9. kun kausi lähtee käyntiin. Vaikuttaa juurikin näihin kaikkiin mainitsemiisi asioihin.

Niko / Telia
 

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Tämäkin tilanne muuttuu, kunhan kausi starttaa. Nyt on tosiaan tehty hommia vanhalla kalustolla, kun uusien kalustojen osalta tehdään testausta. Kaikki uudet systeemit saadaan käyttöön 14.9. kun kausi lähtee käyntiin. Vaikuttaa juurikin näihin kaikkiin mainitsemiisi asioihin.

Niko / Telia
Uusi kalusto on hienoa ja mahtavaa, mutta katsokaa ja kontrolloikaa että niitä hidastuksia pyörittelee joku joka tajuaa jostain jotain. Katselin viikonloppuna Veikkausliigaa Ruudusta (käsittääkseni Moskiton tuotantoa?) ja Tepsin verkkoon tehtiin maali varsin paitsiolta haiskahtaneesta läpisyötöstä. Maali tuli uusintana/hidastuksena ehkä kolme kertaa, mutta yksikään niistä ei näyttänyt tuota syöttöä. Siis maaliin johtanutta syöttöä! Puhumattakaan siitä mitä sitä ennen tapahtui. Kaikki hidastukset alkoi siitä kun hyökkääjä oli jo karussa, taisi olla yksi hidastus jossa ei paljon muuta näkynyt kuin pallon vieriminen yli maaliviivan.
Tämä sama asia riivasi Ruudun Liigalähetyksiä koko sen olemassaoloajan, ja olen asiasta muistuttanut useaan otteeseen teitäkin. Sanon vaan että jos tämä asia ei ole kunnossa kun liiga alkaa niin olen vaatteitten alla jo valmiiksi alasti.
 

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Pieni sananen tekniikasta. Mulla oli aiemmin a/b/g/n-tukari, peruspurkki Verkkokaupan valikoimasta. Perusselailussa en huomannut ongelmia ja etätyötkin sujuivat. Siis minulla, vaimon koneella oli jatkuvia ongelmia, vaikka läppärit olivatkin identtisiä. Toinen pätki ja toinen ei. Vaihdoin ac-tukariin, edelleen perusmalli Verkkokaupan hyllyltä. Kaikki läppäriongelmat katosivat ja striimit ovat olleet priimaa.

Kotiteatterivahvarissa mulla on myös sisäänrakennettu wifi. Sen kanssa on ollut niin paljon murheita, että aikani googlailtua tajusin, että wifi-chippi on tuossa mallissa aivan susi. Sille oli jopa korjauskampanja, mistä valitettavasti myöhästyin. Koko laite meni välillä striimatessa (ihan kotiverkossa NASsilta) niin jumiin, että piti ottaa sähköt kokonaan pois vehkeestä. Nyt olen ollut sen suhteen wifi-lakossa eikä mitään jumeja ole enää esiintynyt. Tekninen tuki tuolle on loppunut jo aikaa sitten. Siinä on muutama sisäänrakennettu striimausappsi, joista Spotify olisi muuten nice, mutta kun rauta/firmis on paskaa, niin ei sitäkään viitsi käyttää. Se viitsii striimata n. kolme tuntia ja sitten loppuu yhteistyö, eikä siihen auta muu kuin sähkö pois kokonaan.

Tässä kaksi perskohtaista kokemusta wifin ihmeellisestä maailmasta. Eka ongelma johtui tukarista, toinen striimaavasta laitteesta. Naapureiden tukarit eivät ole toistaiseksi häirinneet, mutta ei sekään ihan ennenkuulumatonta ole, että niistäkin voi aiheutua ongelmia. Liikkuvan kuvan yhteydessä ne ongelmat on kaikkein helpoin havaita. Mahdollisia ongelmakohtia on aika monta. Saa olla melkoinen viankorjausguru, jos osaa kotikonstein selvittää pienet bufferoinnit.
 

Ronikki73

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks
Telia Company toimii monessa maassa ja jokaisella maalla on tietysti vähän erilaisia palveluita olemassa. Tästä HTML5 kuviosta kommentoinkin jossain vaiheessa täällä ketjussa, että on toki suunnitelmissa myös täällä Suomessa. Aikatauluun ei ole vielä ihan tarkkoja tietoja kertoa, mutta alustava suunnitelma on, että tulevan talven aikana siirrytään uuteen tekniikkaan. Kerrotaan toki tarkennuksia, sitten kun meillä on aikatauluja antaa :)

Tämä on tietysti tärkeä kehitysjuttu niiden kannalta, jotka haluavat selaimella katsella pelejä :)

Niko / Telia
Voi iso kiitos, kun ajettelette meitä muutamia, jotka haluavat katsoa selaimen kautta, eivätkä halua hankkia mitään ylimääräistä vain nähdäkseen suomalaista jääkiekkoa...
 

Satunnainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Eli puhelinsovelluksella ja PC-sovelluksella on eri käyttäjätunnus ja salasana?
Sama sen pitäisi olla Telia TV:ssä riippumatta onko sovellus puhelimessa vai PC:ssä. Tai siis pakkokin olla, koska minulle molemmat toimii, ja taasen tuonne Telian hallinnointipuolelle (Minun Telia, vai mikä se nyt on) ei tunnuksia ole, koska ne saadakseni pitäisi käydä myymälässä, vaan kirjaudun sinne pankkitunnuksilla.
 
Suosikkijoukkue
Naurettavat agendat
Sama sen pitäisi olla Telia TV:ssä riippumatta onko sovellus puhelimessa vai PC:ssä. Tai siis pakkokin olla, koska minulle molemmat toimii, ja taasen tuonne Telian hallinnointipuolelle (Minun Telia, vai mikä se nyt on) ei tunnuksia ole, koska ne saadakseni pitäisi käydä myymälässä, vaan kirjaudun sinne pankkitunnuksilla.

Joten olen ymmärtänyt oikein ja pitäisi pystyä kirjautumaan myös puhelinsovellukseen käyttämällä samoja tunnuksia kuin PC:llä käytän.

Onkohan Nikolla jotain vinkki kolmosta tilanteeseen? Yksi asiakaspalvelija pyysi poistamaan sovelluksen puhelimesta ja asentamaan uusiks, sen tein. Lisäksi pyysi muuttamaan salasanaa, jonka myös tein ja onnistun edelleen tietokoneella kirjautumaan sovellukseen kyllä.
 

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Menee ehkä kertauksen puolelle, mutta eikös Telia.fi tunnukset tarvita vain tilausten hallinnointiin ja sitä kautta laskutukseen? Kun vahva tunnistautuminen (mobiilivarmenne tai pankkitunnukset) on tehty, voi tilailla itselleen ja perheenjäsenilleen hyödykkeitä. Telia TV -tunnus tarvitaan taas sitten, kun katsotaan Telia TV:tä. Kyllä mun järkeen menee, että ne elävät omaa elämäänsä, vaikka saman organisaation kanssa toimitaankin.
 

Telia

Jäsen
Uusi kalusto on hienoa ja mahtavaa, mutta katsokaa ja kontrolloikaa että niitä hidastuksia pyörittelee joku joka tajuaa jostain jotain. Katselin viikonloppuna Veikkausliigaa Ruudusta (käsittääkseni Moskiton tuotantoa?) ja Tepsin verkkoon tehtiin maali varsin paitsiolta haiskahtaneesta läpisyötöstä. Maali tuli uusintana/hidastuksena ehkä kolme kertaa, mutta yksikään niistä ei näyttänyt tuota syöttöä. Siis maaliin johtanutta syöttöä! Puhumattakaan siitä mitä sitä ennen tapahtui. Kaikki hidastukset alkoi siitä kun hyökkääjä oli jo karussa, taisi olla yksi hidastus jossa ei paljon muuta näkynyt kuin pallon vieriminen yli maaliviivan.
Tämä sama asia riivasi Ruudun Liigalähetyksiä koko sen olemassaoloajan, ja olen asiasta muistuttanut useaan otteeseen teitäkin. Sanon vaan että jos tämä asia ei ole kunnossa kun liiga alkaa niin olen vaatteitten alla jo valmiiksi alasti.

Kyllä siellä tuotannossa on todellisia ammattilaisia duunissa, joten tietävät kyllä mitä tekevät. Tämän tyyppisiäkin palautteita varmasti seuraillaan kauden aikana ja tarvittaessa sitten viilataan tekemistä. Täytyy sanoa, että itsekin näin lätkäfanina kyllä arvostaisin sellaisia hidastuksia ja uusintoja, missä näkyy myös maaliin johtanut ennakkotilanne :)

Niko / Telia
 

Kuubextra

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokkolan Hermes
Kyllä mun järkeen menee, että ne elävät omaa elämäänsä, vaikka saman organisaation kanssa toimitaankin.

Just näin, eihän tässä mitään epäselvää olekkaan. Sehän olisikin ollut jos Ruudullakin olisi pitänyt tehdä ensin tunnukset Neloselle, jotta olisi voinut tilata Ruutu-tunnukset. Telia haluaa myydä muutakin liiga-asiakkaalle ja sen takia tässä on tämmönen monimutkaisuus.

Joten olen ymmärtänyt oikein ja pitäisi pystyä kirjautumaan myös puhelinsovellukseen käyttämällä samoja tunnuksia kuin PC:llä käytän.

Kannattaa puhua Telia TV:stä ja Teliasta erikseen, kaikilla alustoilla on molemmat (Android: Telia TV ja Oma Telia) Menee hienosti sekasin heillä jotka ei tiedä.
 

Telia

Jäsen
Joten olen ymmärtänyt oikein ja pitäisi pystyä kirjautumaan myös puhelinsovellukseen käyttämällä samoja tunnuksia kuin PC:llä käytän.

Onkohan Nikolla jotain vinkki kolmosta tilanteeseen? Yksi asiakaspalvelija pyysi poistamaan sovelluksen puhelimesta ja asentamaan uusiks, sen tein. Lisäksi pyysi muuttamaan salasanaa, jonka myös tein ja onnistun edelleen tietokoneella kirjautumaan sovellukseen kyllä.

Samat Telia TV -tunnukset toimivat puhelinsovelluksella ja PC:llä. Tilauksen yhteydessä lähetämme sähköpostiin aktivointilinkin, jonka kautta Telia TV -tunnarit saa luotua. Herjaako sovellus väärää käyttäjätunnusta ja salasanaa vai tuleeko puhelimen ruudulle jokin virhekoodi, kun yrität kirjautua sisään?

Mainittakoon vielä, että Telia.fi -sivustolle on mahdollista luoda myös omat tunnukset, joiden avulla voit hallinnoida koko asiakkuutta. Kyseisellä Telia-tunnuksella ei voi kirjautua sisään Telia TV -palveluun.

Joonas S. / Telia
 

Wire

Jäsen
Itsellä on 297 eri palvelun tunnukset. Tässä määrässä ei kahdet tunnarit tunnu missään. Varsinkaan kun nämä tunnukset on sellaisia jotka tarvitsee syöttää vain kerran.
 

MPN

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team
Uusi kalusto on hienoa ja mahtavaa, mutta katsokaa ja kontrolloikaa että niitä hidastuksia pyörittelee joku joka tajuaa jostain jotain.
+ se että lähikuvat ei ole automaattisesti hyvä juttu. Välillä tilanteita menee ohi kun kameramies laskee pelaajan finnejä naamasta ja ohjaaja näpyttele tekstiviestiä. Myös pahimmissa tapauksessa ylivoimalla oli tilanteita joissa yksi pelaaja lähtee kauemmas, häntä ei näy kamerasta ja seuraava havainto on kun hänelle pelataan kiekko. Eli kentän tapahtumia on välillä helvetin vaikeaa hahmottaa. Hidastuksissa tietysti se että kamera on kokoajan perässä, aiheuttaa turhautumista. Toivottavasti tuossa mennään parempaan päin, käsitin kuitenkin että samat miehet jatkavat noissa hommissa?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös